SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Voor Cot- Child een uitlaatklepquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef Iceage het volgende:
Zo dan nieuw deel alweer. We gaan lekker met zn allen.![]()
Nu nog een cozy game!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook
Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic![]()
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten
Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quotenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor Cot- Child een uitlaatklep
Ik was op Stig-snelheidquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quoten
Natuurlijk mag je dat delen. vergeet de Parasol niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Eerst nog even twijfelenquote:
Ook kringloopwinkels niet vergeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Niemand verplicht je nu te kiezenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst nog even twijfelenzoals ik over alles twijfel
De aanschaf van een parasol gaat ook nog weken duren hoor
Alleen een leuke gedachte bij de voorjaarsschoonmaak.
Sowieso loop ik binnenkort een keer naar de Praxis en een keer naar de IKEA (nee niet om ze leeg te kopen. Kijken, nadenken, beslissen)(en er komt vakantiegeld aan. De helft gaat naar nuttige en/of leuke dingen en de andere helft naar de spaarrekening. Dat bewaar ik tot augustus, dan komt de afrekening van energie. Krijg sowieso een bak geld terug, maar voor de zekerheid. En dan zien we wel weer verder)
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortelsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook
Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic![]()
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten
Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortels
Heb de coronas besteld die vind ik persoonlijk het lekkerst.
Ik heb nu al heel veel bakken vol want je krijgt best veel stekjes van per jaar
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen sturen naar Childquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.
Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.
In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 50 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.
Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van
Fijne avond verder.
Lol Je bedoeld vast opsturen TOP!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Oh joh, ik denk er gewoon nog een tijdje over naquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Nee zeker nietquote:
Ik wil hem wel graag hebben, maar even kijken of ik hem na een paar weken nog steeds wil hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand verplicht je nu te kiezen
Ik wacht qua games ook vaak op sales
Jullie overschatten zo het formaat van mijn bescheiden balkon !quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.
Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.
In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 30 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.
Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van
Fijne avond verder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Dotteke schreef dat ze bakken vol heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
Eensquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
Ik heb plantjes en die geven mega veel stekjes. Dus die kosten mij niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |