abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220745885
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij


Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden


Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 19:11:39 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220745900
Nieuw topic genot *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220745906
Zo dan nieuw deel alweer. We gaan lekker met zn allen. _O_ *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 19:12:26 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220745913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef Iceage het volgende:
Zo dan nieuw deel alweer. We gaan lekker met zn allen. _O_ -O-
Voor Cot- Child een uitlaatklep O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220745922
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)

Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook

Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic :@
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten ;)

Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn :Y
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 19:13:56 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220745926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)

Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook

Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic :@
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten ;)

Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn :Y
Nu nog een cozy game!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220745929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor Cot- Child een uitlaatklep O+
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quoten :s)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 19:15:03 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220745935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:14 schreef Iceage het volgende:

[..]
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quoten :s)
Ik was op Stig-snelheid :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220745944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Natuurlijk mag je dat delen. vergeet de Parasol niet.
pi_220745949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik was op Stig-snelheid :@
_O_ _O-
pi_220745964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nu nog een cozy game!
Eerst nog even twijfelen ;) zoals ik over alles twijfel
De aanschaf van een parasol gaat ook nog weken duren hoor :Y
Alleen een leuke gedachte bij de voorjaarsschoonmaak.

Sowieso loop ik binnenkort een keer naar de Praxis en een keer naar de IKEA (nee niet om ze leeg te kopen. Kijken, nadenken, beslissen)(en er komt vakantiegeld aan. De helft gaat naar nuttige en/of leuke dingen en de andere helft naar de spaarrekening. Dat bewaar ik tot augustus, dan komt de afrekening van energie. Krijg sowieso een bak geld terug, maar voor de zekerheid. En dan zien we wel weer verder :Y )
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:22:04 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220745987
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
pi_220745992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Ook kringloopwinkels niet vergeten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 19:24:43 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220746001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eerst nog even twijfelen ;) zoals ik over alles twijfel
De aanschaf van een parasol gaat ook nog weken duren hoor :Y
Alleen een leuke gedachte bij de voorjaarsschoonmaak.

Sowieso loop ik binnenkort een keer naar de Praxis en een keer naar de IKEA (nee niet om ze leeg te kopen. Kijken, nadenken, beslissen)(en er komt vakantiegeld aan. De helft gaat naar nuttige en/of leuke dingen en de andere helft naar de spaarrekening. Dat bewaar ik tot augustus, dan komt de afrekening van energie. Krijg sowieso een bak geld terug, maar voor de zekerheid. En dan zien we wel weer verder :Y )
Niemand verplicht je nu te kiezen :*

Ik wacht qua games ook vaak op sales :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 19:30:34 #15
388664 crew  Dotteke
pi_220746045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)

Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook

Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic :@
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten ;)

Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn :Y
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortels
Heb de coronas besteld die vind ik persoonlijk het lekkerst.
Ik heb nu al heel veel bakken vol want je krijgt best veel stekjes van per jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220746620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortels
Heb de coronas besteld die vind ik persoonlijk het lekkerst.
Ik heb nu al heel veel bakken vol want je krijgt best veel stekjes van per jaar
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.

Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.

In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 30 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.

Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van :)

Fijne avond verder.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 20:47:56 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220746630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.

Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.

In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 50 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.

Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van :)

Fijne avond verder.
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen sturen naar Child

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 08-05-2026 21:05:05 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220746647
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Lol Je bedoeld vast opsturen TOP!!! _O_ maar dan moet Child wel potgrond en pot of bak in huis hebben.
Edit afwasbakje ofzo kan prima mits je er gaten in steekt of boort of knipt in de bodem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 08-05-2026 21:39:40 ]
pi_220746662
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Oh joh, ik denk er gewoon nog een tijdje over na :Y
Ik denk dat ik pas na de renovatie een besluit neem :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:23 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ook kringloopwinkels niet vergeten.
Nee zeker niet

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niemand verplicht je nu te kiezen :*

Ik wacht qua games ook vaak op sales :@
Ik wil hem wel graag hebben, maar even kijken of ik hem na een paar weken nog steeds wil hebben ;) Wacht idd ook op de sales. Hij staat op mijn verlanglijstje iig

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.

Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.

In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 30 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.

Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van :)

Fijne avond verder.
Jullie overschatten zo het formaat van mijn bescheiden balkon !
Zoveel planten passen er niet. Ik wil er zelf ook nog bij kunnen zitten
En mijn balkon heeft een hele rare "reling/rand/muurtje/dingetje" waar je niet zo maar een bak aan kan hangen. Dus ik ga hooguit drie plantjes neerzetten
Binnenkort naar de Praxis en dan maak ik een beslissing
pi_220746667
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
pi_220746673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
O+ O+ O+ O+
Dit is zo lief :*
Dank je wel *;
pi_220746693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!

Maar dat hoeft echt niet hoor :* Dan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen O+
pi_220746700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!

Maar dat hoeft echt niet hoor :* Dan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen O+
Dotteke schreef dat ze bakken vol heeft :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 21:05:12 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220746767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
Eens *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 21:06:17 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220746779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!

Maar dat hoeft echt niet hoor :* Dan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen O+
Ik heb plantjes en die geven mega veel stekjes. Dus die kosten mij niets.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')