ligt een beetje aan de gemeenschapquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:48 schreef Gibson88 het volgende:
"Ma niggah" is in die gemeenschap denk ik een equivalent van wat wij als 'Bro' gebruiken of 'maatje' of iets in die strekking.
Dat idee heb ik ook. Denk niet dat artsen van kleur elkaar zo noemen in een ziekenhuis of op een operatiekamer. Meer een hiphop-dingetje.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Denk niet dat artsen van kleur elkaar zo noemen in een ziekenhuis of op een operatiekamer. Meer een hiphop-dingetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |