abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220743498
Kijk.. Ik zal nooit in het openbaar nigger zeggen tegen een mens van kleur.. Maar als ze daarmee denken dat ze het wel tegen mij kunnen zeggen komen ze bedrogen uit.
Begriepst du mij?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 12:29:08 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220743507
Dan zeg ik netjes goedemiddag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 12:29:42 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220743513
Nigger
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220743543
Vreemd dat dit soort idiote topics open blijven en dat mods lekker mee doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:37:12 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220743545
dat vind ik walgelijk taalgebruik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator / Redactie FP vrijdag 8 mei 2026 @ 12:45:41 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220743590
Dan bel ik de politie á la Herman Finkers.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:59:45 #7
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220743672
Dan zeg ik "wollah ik ben een Chinees!" en krijgt ie een Zwevende Tijger voor z'n joekel.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220743977
"Ma niggah" is in die gemeenschap denk ik een equivalent van wat wij als 'Bro' gebruiken of 'maatje' of iets in die strekking.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 14:08:23 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:48 schreef Gibson88 het volgende:
"Ma niggah" is in die gemeenschap denk ik een equivalent van wat wij als 'Bro' gebruiken of 'maatje' of iets in die strekking.
ligt een beetje aan de gemeenschap
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:28:10 #10
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220744227
quote:
88s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
ligt een beetje aan de gemeenschap
Dat idee heb ik ook. Denk niet dat artsen van kleur elkaar zo noemen in een ziekenhuis of op een operatiekamer. Meer een hiphop-dingetje.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 14:30:37 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:28 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Denk niet dat artsen van kleur elkaar zo noemen in een ziekenhuis of op een operatiekamer. Meer een hiphop-dingetje.
dat dus

de mensen die moeilijk doen als je nigger zegt zijn in de regel niet de mensen die het gebruiken of naar die onzin luisteren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220744546
Dat is een compliment man _O_
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:23:32 #13
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220744563
Dan noem je 'm broer, brother of bro. :P
  vrijdag 8 mei 2026 @ 17:01:56 #14
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220745124
Ik neem aan dat het voor zwarten wel duidelijk is dat ze me niet zomaar aan mogen spreken
Laffe huichelaar
  maandag 15 juni 2026 @ 15:34:14 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_221051456
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_221051712
Dan zeg ik geen bajesklant te zijn en niet zo genoemd wil worden uit respect voor mensen uit het verleden.

*pats* daar hebben ze niets van terug! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221059101
Nooit "nigger" terugzeggen. "Nigga" mag natuurlijk wel.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:41:01 #18
483584 incel
they/them
pi_221060040
Ik ben tegen racisme, ik vind dat iedereen gelijk is. Daarom vind ik dat alleen mensen met een bepaalde kleur een bepaald woord wel mogen zeggen en mensen met een andere kleur mogen dit woord niet zeggen. Zo is iedereen gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')