abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:07:42 #76
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220744496
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Mootje_Utrecht het volgende:

[..]
Klopt. En zolang Nederland miljoenen per jaar geeft aan israel en medeplichtig is aan deze genocide dan mag niemand zeuren over het aantal Palestijnen wat hier komt.

Niet eerst iets gaan financieren en dan jammeren als zij moeten vluchten.
En kun je ook onderbouwen waarom het de schuld van Israël zou zijn? Immers zijn Arabische moslims weer eens een bloedige oorlog beginnen drie jaar geleden die tot de huidige situatie heeft weten te leiden.

Daarom is het juist vreemd wat we wellicht potentiële medeplichtigen van de aanslagen van 7 oktober hier opvangen alsof het onschuldigen zijn. Het Westen had geen cent naar deze mensen moeten overmaken en niemand moeten opvangen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 mei 2026 @ 18:15:42 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220745566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
Omdat 1 walgelijk figuur iets walgelijks doet en zou moeten oprotten....
Wordt dit topic direct vervuild met de diepste haat tegen alles wat niet Nederlands is.
Goh, als het om Israel gaat tap je altijd uit een heel ander vaatje, want dan is het wel de schuld van het hele land ofzo... :')
pi_220745572
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En kun je ook onderbouwen waarom het de schuld van Israël zou zijn? Immers zijn Arabische moslims weer eens een bloedige oorlog beginnen drie jaar geleden die tot de huidige situatie heeft weten te leiden.

Daarom is het juist vreemd wat we wellicht potentiële medeplichtigen van de aanslagen van 7 oktober hier opvangen alsof het onschuldigen zijn. Het Westen had geen cent naar deze mensen moeten overmaken en niemand moeten opvangen.
Ik zou niet teveel moeite doen. Als de Palestijnen geen moslims waren. maar vooral als de Israeliers geen joden waren, zou 'Mootje' er geen fuck omgeven.
pi_220748133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Goh, als het om Israel gaat tap je altijd uit een heel ander vaatje, want dan is het wel de schuld van het hele land ofzo... :')
Omdat het bestuur van het land verantwoordelijk is voor die misdaden en de genocide?

Niet 1 burger.

Echt :')
pi_220748140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:16 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ik zou niet teveel moeite doen. Als de Palestijnen geen moslims waren. maar vooral als de Israeliers geen joden waren, zou 'Mootje' er geen fuck omgeven.
Niemand geeft een reet om dat het moslims en joden zijn.

Al was Israël Christelijk en Gaza hindoeistisch.

Het probleem is niet de religie van dader (joods) of slachtoffer (islamitisch), het probleem is de genocide.
pi_220748246
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Mootje_Utrecht het volgende:

[..]
Klopt. En zolang Nederland miljoenen per jaar geeft aan israel en medeplichtig is aan deze genocide dan mag niemand zeuren over het aantal Palestijnen wat hier komt.

Niet eerst iets gaan financieren en dan jammeren als zij moeten vluchten.
Ah ja. Elke Nederlander moet daarvoor boeten natuurlijk. Klinkt logisch.
pi_220748605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand geeft een reet om dat het moslims en joden zijn.

Altijd goed om de zaterdag een beetje tragikomisch te starten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:22:38 #83
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220748891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand geeft een reet om dat het moslims en joden zijn.

Al was Israël Christelijk en Gaza hindoeistisch.

Het probleem is niet de religie van dader (joods) of slachtoffer (islamitisch), het probleem is de genocide.
Vreemd, want religie, namelijk de Islam, is wel degelijk een hoofdoorzaak van dit probleem. Het is namelijk een versmelting van moslimfundamentalisme, antisemitisme en gevoelens van etnische superioriteit onder Arabieren die telkens tot conflict heeft geleid. Arabische moslims, zoals de Palestijnse leiders, hebben daarom ook herhaaldelijk openlijk verkondigt Israël te willen vernietigen, wat een oproep voor een etnische zuivering én genocide is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220749377
Ja maar Israël...!!! :(
Corporate translator
pi_220750428
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemd, want religie, namelijk de Islam, is wel degelijk een hoofdoorzaak van dit probleem. Het is namelijk een versmelting van moslimfundamentalisme, antisemitisme en gevoelens van etnische superioriteit onder Arabieren die telkens tot conflict heeft geleid. Arabische moslims, zoals de Palestijnse leiders, hebben daarom ook herhaaldelijk openlijk verkondigt Israël te willen vernietigen, wat een oproep voor een etnische zuivering én genocide is.
Ah, dus jij mag wel met vingertje wijzen en dan is het zogenaamd geen diepe haat?
Maar als iemand over Israël begint is het wel antisemitisme en is dat wel slecht.

Hoezo lekker hypocriet.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:04:31 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220750438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat het bestuur van het land verantwoordelijk is voor die misdaden en de genocide?

Niet 1 burger.

Echt :')
Oooooh... Dus "Israel" als land is alleen het bestuur... _O- :')

Tuurlijk joh, met je "genocide en misdaden". :')

quote:
Palestina verkracht vrouwen in Groningen
pi_220750479
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oooooh... Dus "Israel" als land is alleen het bestuur... _O- :')

Tuurlijk joh, met je "genocide en misdaden". :')


Als je het hebt over dat Israël Gaza en Libanon binnenvalt wel idd.

Of beschuldig jij bij deze elke burger daarvan?
Of bv met Rusland of de VS?

Ah, dus jij gaat nu ook al de meest vreselijke oorlogs en humanitaire dingen goedkeuren?
Man, ik hoop dat jij nooit uitgezonden wordt zeg.
Anders ga jij die gruwelijkheden blijkbaar ook gewoon doen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:25:53 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220750540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:
Als je het hebt over dat Israël Gaza en Libanon binnenvalt wel idd.

Of beschuldig jij bij deze elke burger daarvan?
Of bv met Rusland of de VS?
Dat doe jij aan de lopende band. Ik niet.

quote:
Ah, dus jij gaat nu ook al de meest vreselijke oorlogs en humanitaire dingen goedkeuren?

Man, ik hoop dat jij nooit uitgezonden wordt zeg.
Anders ga jij die gruwelijkheden blijkbaar ook gewoon doen.
_O-

Ik ben veteraan he, dus je bent ruim te laat met je "hoop". Enne hoop is uitgestelde teleurstelling en geen militaire strategie.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:23:51 #89
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220752623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand geeft een reet om dat het moslims en joden zijn.

Al was Israël Christelijk en Gaza hindoeistisch.

Het probleem is niet de religie van dader (joods) of slachtoffer (islamitisch), het probleem is de genocide.
Tuurlijk joh. :') daarom zien we ook dagelijks demonstraties tegen de genocide in Darfur, Jemen en en tig andere conflictgebieden. :')
pi_220752731
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
huh

links wil niet eens limieten aan de hoeveelheid figuren die we hier binnenhalen maar toch moeten we links stemmen?
Ja want rechts heeft in ieder geval de oplossing niet al schreeuwen ze van wel
pi_220752781
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:25 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dat staat er ook echt ja. Komt door Israël.
En de man verstond geen Nee door de taalkloof.
[..]

Ah ja, herkenbaar. Zo vervelend als dat gebeurt. Lig je een chick te neuken en dan denk je al wat loopt ze toch te schreeuwen en te duwen. Iets met sop? Halp? Gekkigheid. En achteraf beetje moeilijk gaan doen. Ja jesus, dan moet je maar duidelijk zijn hoor :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220752855
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:
het probleem is de genocide.
Vandaar dat de bevolking van Gaza alleen maar is gegroeid? Bijzonder wel :')
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:08:38 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220752983
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:49 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vandaar dat de bevolking van Gaza alleen maar is gegroeid? Bijzonder wel :')
Bijzonder eigenlijk wel. Dit artikel is van 28 oktober 2023, dat laat zien dat er dus toen al gejammerd werd over 'genocide'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:12:59 #94
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220753010
Even gezocht: Al Jazeera kwam daar zelfs op 14 oktober al mee. 'This is genocide'.

Het blijft ook wel bijzonder: zelf aan land aanvallen en al martelend, slachtend en gijzelend van dorp naar dorp trekken terwijl de beleidsbepalers zeggen dit te willen uitvoeren totdat land is vernietigd.

Vervolgens komt er een harde tegenreactie en meteen gaan janken over 'genocide' (net hetgeen dat men zelf voor ogen had). En hier is dan een groot deel van de internationale gemeenschap voor gevallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220753050
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:08 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder eigenlijk wel. Dit artikel is van 28 oktober 2023, dat laat zien dat er dus toen al gejammerd werd over 'genocide'.
Yup. En ze groeien nog steeds.
quote:
Bevolking van de Staat Palestina (LIVE)
5.671.496

https://www.worldometers.(...)palestina-bevolking/
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:28:38 #96
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220753127
Goh, het is iemand uit Gaza. Wat een misdaad weer om hem in de gevangenis te gooien! 4 jaar nota bene! Schande! Vrijspraak, onmiddelijk! Wie gaat er mee om te protesteren op de Dam voor dit schatje! Kunnen jullie dan niet zien dat hij de onschuld zelve is?
pi_220753253
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:25 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat doe jij aan de lopende band. Ik niet.
[..]
_O-


Jij bent degene die dat nu aan het doen is.
Ik beschuldig de gewone burger niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:23 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Tuurlijk joh. :') daarom zien we ook dagelijks demonstraties tegen de genocide in Darfur, Jemen en en tig andere conflictgebieden. :')
Maakt aandacht de ene genocide beter dan de ander?

quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:49 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vandaar dat de bevolking van Gaza alleen maar is gegroeid? Bijzonder wel :')
Definitie van genocide niet kennen.
Faal :')
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzonder eigenlijk wel. Dit artikel is van 28 oktober 2023, dat laat zien dat er dus toen al gejammerd werd over 'genocide'.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:56:23 #98
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220753293
Compleet gestoord dit - haal maar binnen hoor dit schorem. Potentiele terroristen en verkrachters - hoe dom kun je zijn als land en kabinet???? Ongehoord, in Engeland worden ze inmiddels (veel te laat!) wakker, hoopelijk volgt Nederland snel en houden we dit soort uitschot buiten de deur.
"Hoka Hey!"
pi_220761187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:15 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je dictators kunt verheerlijken en goedpraten. Je hebt geen flauw idee hoe het is om onder een dictatuur te leven. We mogen blij zijn dat we in een vrij en democratisch Nederland wonen en ik hoop van harte dat dat altijd zo blijft.
Een vrij democratisch Nederland? Behalve als je Pim Fortuyn heet; als je dan je mening geeft, word je doodgeschoten en loopt je moordenaar een jaar of 10 later weer vrij rond. Sterker nog, die krijgt een uitkering van belastinggeld.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220761378
Zet al die agressieve allochtonen eruit, hier geboren? Jammer, dubbel paspoort, doei.
Hou op Nederlandse belangen en Nederlanders en hun zorgen, onderop te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')