abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 8 mei 2026 @ 08:34:56 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220741492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:30 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nee hoor. Kijk naar Singapore bijvoorbeeld.
Dan kan ik net zo goed Costa Rica of Nieuw-Zeeland als reden geven dat democratie prima werkt en nooit verloren zal gaan aangezien we in het nu leven en het daar nog niet significant mis is gegaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220741493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Een beleid van dictators is toch ook niet goed en wenselijk? Aangezien dictators nooit democratisch zijn.
Liever een dictator dan een politieke klasse die niets te zeggen heeft
Met een dictator aan het roer was het hier nooit zo uit de hand gelopen
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220741498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
Omdat 1 walgelijk figuur iets walgelijks doet en zou moeten oprotten....
Wordt dit topic direct vervuild met de diepste haat tegen alles wat niet Nederlands is.
Nou, nee. Alleen maar jegens alle mannelijke vluchtelingen uit Islamitische landen.
pi_220741576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Liever een dictator dan een politieke klasse die niets te zeggen heeft
Met een dictator aan het roer was het hier nooit zo uit de hand gelopen
Dan is een land toch overgeleverd aan de grillen van een labiele gek?
pi_220741614
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan kan ik net zo goed Costa Rica of Nieuw-Zeeland als reden geven dat democratie prima werkt en nooit verloren zal gaan aangezien we in het nu leven en het daar nog niet significant mis is gegaan.
Alle westerse democratieën zijn m.i. in de problemen, maar wij hebben natuurlijk wel een vrij bijzondere omstandigheid: we zitten in de EU, dus de EU dicteert wat wij doen, wij hebben een opengrenzenbeleid met vele andere landen, we hebben de facto geen buitengrenzen die ons beschermen tegen invasies van migranten en we zijn een erg klein land met weinig ruimte. Verder hebben we een bijzonder grote verzorgingsstaat. Allemaal factoren die ons als land zeer snel ten onder zullen doen gaan.

Nieuw-Zeeland is een eiland, dus geen open grenzen en geen EU, makkelijk te beschermen etc. Dat is een hele andere werkelijkheid. Costa Rica heeft geografisch gezien ook een heel andere positie en zal ook wel geen grote verzorgingsstaat hebben.

Singapore is bijvoorbeeld ook een heel klein land dat ingeklemd zit tussen twee armere landen namelijk Maleisië en Indonesië, hoewel het daar niet direct aan grenst door de zee. Maar genoeg Indo's die met een bootje een gok willen wagen. Er is wel iets voor te zeggen dat in zo'n land strenge (immigratie)wetten en een streng bestuur nodig zijn.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220741831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:28 schreef tjoptjop het volgende:
Welke ongelooflijke debiel heeft besloten Gazanen toe te laten. Álle buurlanden daar moeten ze niet omdat het één en al gezeik is met die groep. Maar nee hoor zo'n naïeve (kwaadaardige?) Nederlander haalt ze wel weer binnen 8)7

Het land moet echt stuk :N
Je raakt ook op het punt dat je denkt dat West Europa zichzelf van kant wil maken. Dit is oprecht niet meer te verklaren. Zelfs Arabische landen willen ze niet. Bewust het risico nemen om je eigen burgers in gevaar brengen. Bewust voor meer polarisatie zorgen. Bewust voor meer levenslange uitkeringen kiezen en mensen die niet integreren. En voor wat? Barmhartigheid die je met messen in je rug terugkrijgt. Ze lachen je allemaal uit.
pi_220741842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Liever een dictator dan een politieke klasse die niets te zeggen heeft
Met een dictator aan het roer was het hier nooit zo uit de hand gelopen
Het moet niet gekker worden hier op Fok...

Jij wilt dus liever leven onder een Hitler, Poetin of Kim-regime dan in een democratie? Niemand weerhoudt je ervan om in een democratisch land te wonen, dat is juist het mooie van democratie. Je kunt altijd naar Rusland verhuizen; Poetin zal je vast met open armen ontvangen en waarschijnlijk direct doorsturen naar het front.
pi_220743089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 09:26 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het moet niet gekker worden hier op Fok...

Jij wilt dus liever leven onder een Hitler, Poetin of Kim-regime dan in een democratie? Niemand weerhoudt je ervan om in een democratisch land te wonen, dat is juist het mooie van democratie. Je kunt altijd naar Rusland verhuizen; Poetin zal je vast met open armen ontvangen en waarschijnlijk direct doorsturen naar het front.
Dan noem je wel een aantal extremen, maar Poetin is zo slecht nog niet lijkt me. Ook de China is geen democratie, maar ook dat is echt zo slecht nog niet. Kim vind ik wel een extreem voorbeeld. Hitler: het leven onder Hitler was niet slecht voor de Duitsers denk ik. Hitler heeft ook veel goede dingen gedaan voor het land. Op een bepaalde manier was Hitler wel wat Duitsland toen nodig had. Zonder zijn oorlogszucht had hij het best goed gedaan kunnen hebben. Je moet geen oorlogszuchtige dictator hebben natuurlijk. Daar is niemand bij gebaat.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220743440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:49 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dan noem je wel een aantal extremen, maar Poetin is zo slecht nog niet lijkt me. Ook de China is geen democratie, maar ook dat is echt zo slecht nog niet. Kim vind ik wel een extreem voorbeeld. Hitler: het leven onder Hitler was niet slecht voor de Duitsers denk ik. Hitler heeft ook veel goede dingen gedaan voor het land. Op een bepaalde manier was Hitler wel wat Duitsland toen nodig had. Zonder zijn oorlogszucht had hij het best goed gedaan kunnen hebben. Je moet geen oorlogszuchtige dictator hebben natuurlijk. Daar is niemand bij gebaat.
Ik begrijp werkelijk niet hoe je dictators kunt verheerlijken en goedpraten. Je hebt geen flauw idee hoe het is om onder een dictatuur te leven. We mogen blij zijn dat we in een vrij en democratisch Nederland wonen en ik hoop van harte dat dat altijd zo blijft.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:20:23 #60
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_220743459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:15 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wederom een incidentje met een verkrachtende 'vluchteling'. En dat terwijl vandaag bekend werd dat Palestijnse asielzoekers massaal naar Nederland komen. Wat een ellende halen we ons weer op de hals.
Hebben we wel genoeg gedaan om hem te laten integreren? Vast de schuld van extreemrechts.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:28:39 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220743501
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
Omdat 1 walgelijk figuur iets walgelijks doet en zou moeten oprotten....
Wordt dit topic direct vervuild met de diepste haat tegen alles wat niet Nederlands is.
Klopt. Estland was het toch?
pi_220743747
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nou, nee. Alleen maar jegens alle mannelijke vluchtelingen uit Islamitische landen.
Men zou toch eerst moeten onderzoeken of die mannelijke vluchtelingen op de vlucht zijn voor aanhangers van de Islam?
Hebben ze geen geloof dan zijn het toch eerlijke en vriendelijke medemensen?
pi_220744061
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:00 schreef GezondRechts het volgende:
Vast de schuld van Israël
Klopt. En zolang Nederland miljoenen per jaar geeft aan israel en medeplichtig is aan deze genocide dan mag niemand zeuren over het aantal Palestijnen wat hier komt.

Niet eerst iets gaan financieren en dan jammeren als zij moeten vluchten.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:04:21 #64
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220744078
Alsof al die mensen en culturen hier wel vreedzaam gaan samenleven :')

Deze psychose van naïviteit duurt maar voort.... wat een ellende.
pi_220744099
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het is echt best wel schokkend om te zien dat Nederland er voor kiest om zijn eigen ondergang te importeren. Er wordt doelbewust criminaliteit, onveiligheid, onverdraagzaamheid en verkrachtig geïmporteerd van lieden met een compleet haakse manier van denken t.o.v. Europeanen. De voorouders en bevrijders zijn eigenlijk voor niets gesneuveld. Dat klinkt wellicht heel extreem maar hoe zou Nederland er over pak hem beet 30-50 jaar uit zien? En hoe zou de maatschappij functioneren? De vooruitzichten en ontwikkelingen stemmen niet heel vrolijk.
Hier heeft links Nederland wat op gevonden hoor. In vergelijking met Nederlands met dezelfde sociaal culturele kenmerken zijn asielzoekers helemaal niet crimineler. :|W Ja echt, zo proberen ze het je tegenwoordig wijs te maken op X / BlueSky.
pi_220744101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:04 schreef RamboDirk het volgende:
Alsof al die mensen en culturen hier wel vreedzaam gaan samenleven :')

Deze psychose van naïviteit duurt maar voort.... wat een ellende.
Het zijn slechts de religieuze leiders waar men door hun labiliteit niet mee kan samen leven.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:11:25 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220744114
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Mootje_Utrecht het volgende:

[..]
Klopt. En zolang Nederland miljoenen per jaar geeft aan israel en medeplichtig is aan deze genocide dan mag niemand zeuren over het aantal Palestijnen wat hier komt.

Niet eerst iets gaan financieren en dan jammeren als zij moeten vluchten.
En dat geeft die rabiate beesten ook automagisch het recht om viese neterlantse kechs te verkachten natuurlijk.

Zo rolt de moslim.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220744136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 06:58 schreef Cruzinats het volgende:
Goh, hoe zou het toch komen dat de omringende landen er letterlijk alles aan doen om de Gazanen buiten de deur te houden.

Gelukkig voor de Palestijnen zijn we in Europa wel dom en naïef.
Ik heb al vaker geroepen, we moeten ons volkslied aanpassen.

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van allochtoon bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik naief in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
Ursula von der Leyen
heb ik altijd geëerd.
pi_220744149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
Omdat 1 walgelijk figuur iets walgelijks doet en zou moeten oprotten....
Wordt dit topic direct vervuild met de diepste haat tegen alles wat niet Nederlands is.
1 ?????????
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:23:56 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220744193
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Mootje_Utrecht het volgende:

[..]
Klopt. En zolang Nederland miljoenen per jaar geeft aan israel en medeplichtig is aan deze genocide dan mag niemand zeuren over het aantal Palestijnen wat hier komt.

Niet eerst iets gaan financieren en dan jammeren als zij moeten vluchten.
Waarom zou je naar een land gaan wat volgens jou je eigen ondergang steunt?
pi_220744226
Ik merk dat een bepaalde user die niet zo sympathiek tegenover Israël staat nog wel wat dochters over heeft voor die arme Gazanen.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:41:21 #72
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220744319
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 06:58 schreef Cruzinats het volgende:
Goh, hoe zou het toch komen dat de omringende landen er letterlijk alles aan doen om de Gazanen buiten de deur te houden.

Gelukkig voor de Palestijnen zijn we in Europa wel dom en naïef.
Waarom denk je dat Egypte de grens dicht houdt

twitter
Ik ben inmiddels overleden
pi_220744335
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:41 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Egypte de grens dicht houdt

[ x ]
User @bianconeri graag jouw duiding op dit draadje.
pi_220744356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:15 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe je dictators kunt verheerlijken en goedpraten. Je hebt geen flauw idee hoe het is om onder een dictatuur te leven. We mogen blij zijn dat we in een vrij en democratisch Nederland wonen en ik hoop van harte dat dat altijd zo blijft.
Die democratie staat ernstig onder druk door lieden die hierheen komen en weinig tot niks op hebben met onze manier van leven.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:05:37 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220744485
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:41 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Egypte de grens dicht houdt

[ x ]
Deze beelden blijven iconisch. Ze worden ook best hard aangepakt. Er is ook een zo een video waar een paar mensen dan zeggen 'But we do this in the US also ... ' :')_! _O- die wereldvreemde lui dachten natuurlijk met open armen te worden ontvangen door wat zij zien als hun intersectionele bondgenoten. De fantasieën die deze mensen hebben over de Arabische en Islamitische wereld, blijven bijzonder om te aanschouwen. Deze is ook zo prachtig:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')