abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220740748
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 01:30 schreef Black_Baron het volgende:
Deze Palestijn, Qais Saleh, kwam in 2019 via Griekenland naar Nederland en vroeg asiel aan. Afgelopen week vermoordde hij de 14-jarige Jermaine in Memmingen in Duitsland.

Nadat zijn asielaanvraag in Nederland was afgewezen, probeerde hij het in België en uiteindelijk in Duitsland.

Asielshoppers dus. En ze brengen zoveel mensen in gevaar.
[..]
Jermaine:
[ afbeelding ]
https://m.bild.de/regiona(...)2eaf78a5e02b5e7a5fb3
Die ziet eruit als de gemiddelde Hamas griezel.
pi_220740761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:15 schreef RotatoR het volgende:
Wederom een incidentje met een verkrachtende 'vluchteling'. En dat terwijl vandaag bekend werd dat Palestijnse asielzoekers massaal naar Nederland komen. Wat een ellende halen we ons weer op de hals.
Is slechts collateral damage, daar moeten we niet te moeilijk over doen. Uiteindelijk krijgen we er iets heel moois voor terug als land, een fantastische mix aan culturen die in goede harmonie met elkaar leven. Zelfs culturen die niet passen binnen onze westerse normen en waarden integreren hier moeiteloos.

Nee, wij gaan hier als land zoveel moois uithalen en ontzettend veel profijt van hebben. Onze welvaart gaat richting ongekende hoogtes.
pi_220740925
TT klopt niet, vrouw en niet vrouwen, toch? of heb ik iets gemist...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220740997
Goh, hoe zou het toch komen dat de omringende landen er letterlijk alles aan doen om de Gazanen buiten de deur te houden.

Gelukkig voor de Palestijnen zijn we in Europa wel dom en naïef.
pi_220741051
De meeste komen naar Nederland.

PAK politici op en iedereen dit deze aantoonbare omvolking blijft steunen.
Tenminste in een normaal functionerend land, zou het zo werken.

Nergens, niet in Afrika of Azië of waar dan ook, is massala import toegestaan wat zou leiden tot een verandering van de demografische samenstelling.

Alleen in het westen word dit afgedwongen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 07:25:09 #31
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220741062
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:40 schreef Black_Baron het volgende:
De meeste van de hele eu nog wel.

[ x ]
Per direct terug naar Griekenland dan.. dit soort mensen die misbruik maken van het systeem moet je niet eens de kans geven om een procedure in Nederland te starten
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220741139
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Nederland is verloren.
Klopt, want Nederland wordt niet (meer) democratisch bestuurd.
pi_220741226
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 00:00 schreef GezondRechts het volgende:
schuld van Israël
eens
pi_220741246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, want Nederland wordt niet (meer) democratisch bestuurd.
Mensen verwarren nog wel eens hun persoonlijke bubbel met het land als geheel.
pi_220741309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 07:45 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, want Nederland wordt niet (meer) democratisch bestuurd.
Democratie is het allerergste wat een land kan overkomen. Je ziet dat in onze democratie al geen beslissingen meer kunnen worden genomen die het volk wil of die het volk ten goede komen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220741360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Democratie is het allerergste wat een land kan overkomen. Je ziet dat in onze democratie al geen beslissingen meer kunnen worden genomen die het volk wil of die het volk ten goede komen.
Dan is het toch geen democratie, als men iedere burger niet wil horen?
pi_220741368
Omdat 1 walgelijk figuur iets walgelijks doet en zou moeten oprotten....
Wordt dit topic direct vervuild met de diepste haat tegen alles wat niet Nederlands is.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:17:05 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220741374
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom, vooral links blijven stemmen mensen!
Dat gebeurt al jaren niet meer hoor.
Als je kijkt naar de afgelopen 16 jaar zitten we vooral opgescheept met rechtse partijen.

Dus ik zou niet meer rechts stemmen als je deze problemen wil voorkomen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:17:31 #39
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220741379
heeft iemand nog een link naar het topic rond het binnenhalen van gazanen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:18:33 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220741386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat gebeurt al jaren niet meer hoor.
Als je kijkt naar de afgelopen 16 jaar zitten we vooral opgescheept met rechtse partijen.

Dus ik zou niet meer rechts stemmen als je deze problemen wil voorkomen.
huh

links wil niet eens limieten aan de hoeveelheid figuren die we hier binnenhalen maar toch moeten we links stemmen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220741408
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
huh

links wil niet eens limieten aan de hoeveelheid figuren die we hier binnenhalen maar toch moeten we links stemmen?
Das niet waar, links heeft na 25 jaar eindelijk besloten dat een limiet toch wel de voorkeur heeft. Ze zijn alleen bereid minimaal 2x zoveel op te nemen als andere partijen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:22:10 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220741411
What possibly could go wrong.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220741435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan is het toch geen democratie, als men iedere burger niet wil horen?
Daarom leidt een democratie altijd tot de ondergang van de democratie. Democratie is niet mogelijk, is niet goed en is ook niet wenselijk.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:26:29 #44
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220741447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:21 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Das niet waar, links heeft na 25 jaar eindelijk besloten dat een limiet toch wel de voorkeur heeft. Ze zijn alleen bereid minimaal 2x zoveel op te nemen als andere partijen.
volgens mij was het glpvda die nog steeds geen aantal heeft willen noemen laatste verkiezingen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Sport vrijdag 8 mei 2026 @ 08:27:48 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220741454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:25 schreef TAmaru het volgende:
Daarom leidt een democratie altijd tot de ondergang van de democratie.
Dit geldt ook voor niet-democratische vormen van bestuur. Om andere redenen, maar in de historie worden mensen die zich niet gehoord voelen in een niet-democratische vorm altijd ietwat bozig en dan gaan ze op een gegeven moment in revolutie. Soms succesvol, soms niet, maar hoe meer kans op een revolutie, hoe meer kans op slagen en tot het einde der tijden gaat die kans richting 1.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220741463
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
volgens mij was het glpvda die nog steeds geen aantal heeft willen noemen laatste verkiezingen?
quote:
We sturen op een gemiddeld migratiesaldo van 40.000 tot 60.000 per jaar, in lijn met het advies van de Staatscommissie Demografische Ontwikkelingen.
https://groenlinkspvda.nl/standpunten/migratie/

Nog steeds teveel maar er is i.i.g. beweging te bespeuren bij die partij.
pi_220741472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit geldt ook voor niet-democratische vormen van bestuur.
Nee hoor. Kijk naar Singapore bijvoorbeeld. Maar ik denk dat we de ideale bestuursvorm nog niet gevonden hebben. Want dictatuur werkt inderdaad ook niet, hoewel veel dictaturen wel veiliger en leefbaarder zijn dan Nederland.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220741479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:29 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
https://groenlinkspvda.nl/standpunten/migratie/

Nog steeds teveel maar er is i.i.g. beweging te bespeuren bij die partij.
Vergeet niet dat ze met hun hoge miljonairsbelastingen zoveel mensen zullen wegjagen dat er meer ruimte overblijft voor nieuwe migranten bij hetzelfde migratiesaldo.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:32:26 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220741481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:29 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
https://groenlinkspvda.nl/standpunten/migratie/

Nog steeds teveel maar er is i.i.g. beweging te bespeuren bij die partij.
oke zelfs die zien nu in dat het een grote shitshow is
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220741482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:25 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Daarom leidt een democratie altijd tot de ondergang van de democratie. Democratie is niet mogelijk, is niet goed en is ook niet wenselijk.
Een beleid van dictators is toch ook niet goed en wenselijk? Aangezien dictators nooit democratisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')