abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:26:17 #126
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220742943
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
Niemand lag daar in het openbaar Flex te pijpen, die 2 lagen apart in een slaapkamer waar Ali B binnenliep.

En zelfs al deden ze het in het openbaar, dan nog blijf je er vanaf.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:26:44 #127
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220742944
Nou, nu hij in cassatie gaat hoop ik ten zeerste dat de hoge raad besluit dat de zaak over moet en dat hij dan 4 jaar krijgt.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:28:40 #128
5428 crew  miss_sly
pi_220742950
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:23 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dan zou mijn eerste gedachte zijn: stom, dat ik mezelf in een positie heb gebracht waarin ik zo kwetsbaar ben. Ik zou dat dan inderdaad geen verkrachting noemen.
Sure. Maak jezelf dat vooral wijs.

Maar voor de toekomst: hou toch maar rekening met wat de wet verkrachting vindt en wat jij zelf vindt. Want jouw mening doet er verdomd weinig toe.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220742951
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:21 schreef koemleit het volgende:

[..]
"Is niet voor niets" "denk ik".
Gast. Je hebt geen idee, en het is je ook al een paar keer uitgelegd wat verkrachting juridisch is.

En niet alleen juridisch, maar ook gewoon in de praktijk dus.
Dat jij er graag een andere definitie aan wil hangen is echt alleen jouw probleem.
Wat ik raar vind, is dat hetzelfde woord “verkrachting” wordt gebruikt voor:

1. De verkrachting van 1 uur door de asielzoeker Chris Jude van een vrouw die heeft opgewacht en overmeesterd.

2. Het ongewenst binnendringen met vingers van een blote vrouw die zichzelf vrijwillig in een compromitterende positie heeft gebracht door seks te hebben met een willekeurige onbekende persoon tijdens een openbaar feest in een vrij toegankelijke ruimte.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:29:40 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220742954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Marokkanen trekken de racisme kaart :7
En geld van John werkt nog steeds
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:30:12 #131
5428 crew  miss_sly
pi_220742959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

1. De verkrachting van 1 uur door de asielzoeker Chris Jude van een vrouw die heeft opgewacht en overmeesterd.

2. Het ongewenst binnendringen met vingers van een blote vrouw die zichzelf vrijwillig in een compromitterende positie heeft gebracht door seks te hebben met een willekeurige onbekende persoon tijdens een openbaar feest in een vrij toegankelijke ruimte.
Dat is de meer dan dubbele standaard. Ik ga er verder niet eens woorden aan vuil maken.
pi_220742961
quote:

[..]

?
Een wielerwedstrijd van 5 km heet een wielerwedstrijd, een van 300 ook.

Wat is je punt?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:30:41 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220742963
POLL
pi_220742967
3 jaar voor het verwoesten van meerdere blanke levens.

Nederland houdt echt niet meer van zichzelf, of wel? :{
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:32:34 #135
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220742971
quote:

[..]

Ik kan een sieraad van 20 euro stelen of een schilderij van 20 miljoen, beide zijn diefstal. Net als dat bij alle twee de definities die je geeft het verkrachting is. Bij het bepalen van de strafmaat maken ze pas onderscheid tussen de ernst van het delict, maar het delict blijft hetzelfde.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:33:51 #136
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220742978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een opvallend verhaal vond.

Ze loopt rond in die villa en ziet iemand op bed liggen. Ze tikt diegene op de buik, waarna blijkt dat het Ali B is, iemand die ze daarvoor nog nooit had ontmoet. Vervolgens loopt ze naar beneden en gaat aan tafel zitten. Even later komt Ali ook beneden zitten en wenkt haar om naast hem te komen zitten. Daar steekt hij zijn hand in haar legging. Zij haalt zijn hand weg, maar hij doet het direct opnieuw. Daarna loopt ze weg en ziet ze Ronnie Flex op de bank liggen, waarna ze bij hem gaat liggen om wat te chillen en te praten. Vervolgens gaan ze naar boven om seks te hebben, en kort daarna komt Ali B er ook aan. Vanaf dat moment gaat het volledig mis.

Wat ik vooral opvallend vind, is dat ze met Ronnie mee naar boven gaat om seks te hebben, vlak nadat Ali haar ongewenst heeft betast.

Maar laat één ding duidelijk zijn: dat staat volledig los van de straf die Ali B verdient. Hoe vreemd mensen het verhaal misschien ook vinden, dat verandert niets aan het feit dat het nooit toegestaan is om iemand ongewenst aan te raken. Zeker niet op deze manier.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:35:01 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220742983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef Koortsdroom het volgende:

:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:35:27 #138
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220742986
quote:

[..]

Zou de straf ook niet veel hoger zijn uitgevallen wanneer Ali dit met geweld, vernedering, drogering, etc. zou hebben gedaan? Ik heb de uitspraak niet gevolgd, maar is er geen rekening gehouden met de setting en intenties van Ali? juridisch zit het gewoon helemaal dichtgespijkerd hoor, verkrachting is exact gedefinieerd, de strafmaat voor dat feit bepaald de rechter.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:36:32 #139
5428 crew  miss_sly
pi_220742991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een opvallend verhaal vond.

Ze loopt rond in die villa en ziet iemand op bed liggen. Ze tikt diegene op de buik, waarna blijkt dat het Ali B is, iemand die ze daarvoor nog nooit had ontmoet. Vervolgens loopt ze naar beneden en gaat aan tafel zitten. Even later komt Ali ook beneden zitten en wenkt haar om naast hem te komen zitten. Daar steekt hij zijn hand in haar legging. Zij haalt zijn hand weg, maar hij doet het direct opnieuw. Daarna loopt ze weg en ziet ze Ronnie Flex op de bank liggen, waarna ze bij hem gaat liggen om wat te chillen en te praten. Vervolgens gaan ze naar boven om seks te hebben, en kort daarna komt Ali B er ook aan. Vanaf dat moment gaat het volledig mis.

Wat ik vooral opvallend vind, is dat ze met Ronnie mee naar boven gaat om seks te hebben, vlak nadat Ali haar ongewenst heeft betast.

Maar laat één ding duidelijk zijn: dat staat volledig los van de straf die Ali B verdient. Hoe vreemd mensen het verhaal misschien ook vinden, dat verandert niets aan het feit dat het nooit toegestaan is om iemand ongewenst aan te raken. Zeker niet op deze manier.
Wat is daar vreemd aan? Ze wil wel seks met de ene persoon en niet met de andere persoon. Lijkt me vrij normaal en ze was er ook vrij duidelijk over.
pi_220742995
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sure. Maak jezelf dat vooral wijs.

Maar voor de toekomst: hou toch maar rekening met wat de wet verkrachting vindt en wat jij zelf vindt. Want jouw mening doet er verdomd weinig toe.
Met dat laatste heb ik het eens. Mijn mening doet er niet toe. Jouw mening ook niet trouwens. En ook alle meningen van andere mensen hier doen er niet toe. Gelukkig niet.

Verder hoef ik geen rekening te houden met wat de wet verkrachting vindt. Ik heb ook geen stadsplattegrond van Mombassa nodig, omdat ik niet van plan ben naar Afrika te gaan en daar ook nooit ben geweest.
pi_220742996
quote:

[..]

Laatst was er een rechtzaak waar een vrouw was verkracht in een park. Dat was de kop van het artikel. De man had zijn tong in haar mond geduwd. Dat is ook verkrachting.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:39:16 #142
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220743001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zou de straf ook niet veel hoger zijn uitgevallen wanneer Ali dit met geweld, vernedering, drogering, etc. zou hebben gedaan? Ik heb de uitspraak niet gevolgd, maar is er geen rekening gehouden met de setting en intenties van Ali? juridisch zit het gewoon helemaal dichtgespijkerd hoor, verkrachting is exact gedefinieerd, de strafmaat voor dat feit bepaald de rechter.
Hij is veroordeeld voor 2 maal verkrachting met beperkte mate van dwang, dus ja daar is rekening mee gehouden. De uitspraak van de rechter, zelfs de samenvatting van 1,5 minuut op de NOS, was daar gewoon helder over. Denk niet mensen die anders beweren hier dat überhaupt gezien hebben.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:41:55 #143
5428 crew  miss_sly
pi_220743011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:38 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Met dat laatste heb ik het eens. Mijn mening doet er niet toe. Jouw mening ook niet trouwens. En ook alle meningen van andere mensen hier doen er niet toe. Gelukkig niet.

Verder hoef ik geen rekening te houden met wat de wet verkrachting vindt. Ik heb ook geen stadsplattegrond van Mombassa nodig, omdat ik niet van plan ben naar Afrika te gaan en daar ook nooit ben geweest.
Met jouw beperkte idee over wat verkrachting is, zou je zomaar per ongeluk iemand kunnen verkrachten.
"Ja, edelachtbare, maar ze had ook seks met iemand anders, en ik hoefde geen dwang te gebruiken, geen kracht, ze had haar mond al vol dus zei ook geen nee, dus dit is gewoon geen verkrachting".
pi_220743018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef Koortsdroom het volgende:

ik heb deze post reeds geraporteerd als racisme. Maar toen had ik toch ook nog een vraag.

Hoe weet jij dat het blanke levens betreft?
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 11:43:03 #145
5428 crew  miss_sly
pi_220743023
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef koemleit het volgende:

[..]
ik heb deze post reeds geraporteerd als racisme. Maar toen had ik toch ook nog een vraag.

Hoe weet jij dat het blanke levens betreft?
En zou het wel voldoende zijn als het geen blanke levens betreft, maar levens met een kleurtje?
pi_220743026
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En zou het wel voldoende zijn als het geen blanke levens betreft, maar levens met een kleurtje?
ja, dat vond ik het racisme gedeelte.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:46:04 #147
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220743045
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is daar vreemd aan? Ze wil wel seks met de ene persoon en niet met de andere persoon. Lijkt me vrij normaal en ze was er ook vrij duidelijk over.
Tja, ik kan mij toch niet voorstellen dat je daar zin in hebt vlak nadat je ongewenst op bepaalde plekken bent betast door iemand. Ik verwacht dat zoiets toch al een behoorlijke schok is en veel impact heeft.

Maar goed, dat doet er verder natuurlijk ook niet toe. Zij had er wel nog steeds zin in, en dat mag :)
pi_220743048
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met jouw beperkte idee over wat verkrachting is, zou je zomaar per ongeluk iemand kunnen verkrachten.
"Ja, edelachtbare, maar ze had ook seks met iemand anders, en ik hoefde geen dwang te gebruiken, geen kracht, ze had haar mond al vol dus zei ook geen nee, dus dit is gewoon geen verkrachting".
Sorry, maar ik heb geen seks met meer dan 1 persoon tegelijkertijd. Die situatie kan zich bij mij nooit voordoen. Kwestie van beschaving.
pi_220743090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:46 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Sorry, maar ik heb geen seks met meer dan 1 persoon tegelijkertijd. Die situatie kan zich bij mij nooit voordoen. Kwestie van beschaving.
dat had naomi ook niet.... totdat Ali erbij kwam

(en al had ze het wel, dan maakte dat nog steeds niks uit voor het verhaal).
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:49:52 #150
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220743094
Anyway,
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, ik kan mij toch niet voorstellen dat je daar zin in hebt vlak nadat je ongewenst op bepaalde plekken bent betast door iemand. Ik verwacht dat zoiets toch al een behoorlijke schok is en veel impact heeft.

Maar goed, dat doet er verder natuurlijk ook niet toe. Zij had er wel nog steeds zin in, en dat mag :)
Maar het is wel vreemd dat je na zo'n nare ervaring blijkbaar toch nog de zin kan vinden om kort daarop wel seks te hebben. Het staat buiten kijf dat Naomi vrij is om te bepalen met wie/waar/hoe ze sex heeft.
Maar de gebeurtenissen zoals ze worden verteld roept meer vragen op dan dat er antwoorden komen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')