Niemand lag daar in het openbaar Flex te pijpen, die 2 lagen apart in een slaapkamer waar Ali B binnenliep.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb niks met Ali B maar ben het wel een beetje met je eens. Als daar iemand in het openbaar Ronnie Flex zit te pijpen, wat maken 2 vingers in je kut dan nog uit..
Sure. Maak jezelf dat vooral wijs.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dan zou mijn eerste gedachte zijn: stom, dat ik mezelf in een positie heb gebracht waarin ik zo kwetsbaar ben. Ik zou dat dan inderdaad geen verkrachting noemen.
Wat ik raar vind, is dat hetzelfde woord “verkrachting” wordt gebruikt voor:quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Is niet voor niets" "denk ik".
Gast. Je hebt geen idee, en het is je ook al een paar keer uitgelegd wat verkrachting juridisch is.
En niet alleen juridisch, maar ook gewoon in de praktijk dus.
Dat jij er graag een andere definitie aan wil hangen is echt alleen jouw probleem.
En geld van John werkt nog steedsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen trekken de racisme kaart
Dat is de meer dan dubbele standaard. Ik ga er verder niet eens woorden aan vuil maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Wat ik raar vind, is dat hetzelfde woord “verkrachting” wordt gebruikt voor:
1. De verkrachting van 1 uur door de asielzoeker Chris Jude van een vrouw die heeft opgewacht en overmeesterd.
2. Het ongewenst binnendringen met vingers van een blote vrouw die zichzelf vrijwillig in een compromitterende positie heeft gebracht door seks te hebben met een willekeurige onbekende persoon tijdens een openbaar feest in een vrij toegankelijke ruimte.
?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
1. De verkrachting van 1 uur door de asielzoeker Chris Jude van een vrouw die heeft opgewacht en overmeesterd.
2. Het ongewenst binnendringen met vingers van een blote vrouw die zichzelf vrijwillig in een compromitterende positie heeft gebracht door seks te hebben met een willekeurige onbekende persoon tijdens een openbaar feest in een vrij toegankelijke ruimte.
Ik kan een sieraad van 20 euro stelen of een schilderij van 20 miljoen, beide zijn diefstal. Net als dat bij alle twee de definities die je geeft het verkrachting is. Bij het bepalen van de strafmaat maken ze pas onderscheid tussen de ernst van het delict, maar het delict blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een opvallend verhaal vond.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Respect voor iemand die Ronnie Flex zit te pijpen waar blijkbaar ook nog allemaal andere mensen rondlopen? Dan ben je gewoon een ordinair sletje.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef Koortsdroom het volgende:
3 jaar voor het verwoesten van meerdere blanke levens.
Nederland houdt echt niet meer van zichzelf, of wel?
Zou de straf ook niet veel hoger zijn uitgevallen wanneer Ali dit met geweld, vernedering, drogering, etc. zou hebben gedaan? Ik heb de uitspraak niet gevolgd, maar is er geen rekening gehouden met de setting en intenties van Ali? juridisch zit het gewoon helemaal dichtgespijkerd hoor, verkrachting is exact gedefinieerd, de strafmaat voor dat feit bepaald de rechter.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ze wil wel seks met de ene persoon en niet met de andere persoon. Lijkt me vrij normaal en ze was er ook vrij duidelijk over.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een opvallend verhaal vond.
Ze loopt rond in die villa en ziet iemand op bed liggen. Ze tikt diegene op de buik, waarna blijkt dat het Ali B is, iemand die ze daarvoor nog nooit had ontmoet. Vervolgens loopt ze naar beneden en gaat aan tafel zitten. Even later komt Ali ook beneden zitten en wenkt haar om naast hem te komen zitten. Daar steekt hij zijn hand in haar legging. Zij haalt zijn hand weg, maar hij doet het direct opnieuw. Daarna loopt ze weg en ziet ze Ronnie Flex op de bank liggen, waarna ze bij hem gaat liggen om wat te chillen en te praten. Vervolgens gaan ze naar boven om seks te hebben, en kort daarna komt Ali B er ook aan. Vanaf dat moment gaat het volledig mis.
Wat ik vooral opvallend vind, is dat ze met Ronnie mee naar boven gaat om seks te hebben, vlak nadat Ali haar ongewenst heeft betast.
Maar laat één ding duidelijk zijn: dat staat volledig los van de straf die Ali B verdient. Hoe vreemd mensen het verhaal misschien ook vinden, dat verandert niets aan het feit dat het nooit toegestaan is om iemand ongewenst aan te raken. Zeker niet op deze manier.
Met dat laatste heb ik het eens. Mijn mening doet er niet toe. Jouw mening ook niet trouwens. En ook alle meningen van andere mensen hier doen er niet toe. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sure. Maak jezelf dat vooral wijs.
Maar voor de toekomst: hou toch maar rekening met wat de wet verkrachting vindt en wat jij zelf vindt. Want jouw mening doet er verdomd weinig toe.
Laatst was er een rechtzaak waar een vrouw was verkracht in een park. Dat was de kop van het artikel. De man had zijn tong in haar mond geduwd. Dat is ook verkrachting.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hij is veroordeeld voor 2 maal verkrachting met beperkte mate van dwang, dus ja daar is rekening mee gehouden. De uitspraak van de rechter, zelfs de samenvatting van 1,5 minuut op de NOS, was daar gewoon helder over. Denk niet mensen die anders beweren hier dat überhaupt gezien hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou de straf ook niet veel hoger zijn uitgevallen wanneer Ali dit met geweld, vernedering, drogering, etc. zou hebben gedaan? Ik heb de uitspraak niet gevolgd, maar is er geen rekening gehouden met de setting en intenties van Ali? juridisch zit het gewoon helemaal dichtgespijkerd hoor, verkrachting is exact gedefinieerd, de strafmaat voor dat feit bepaald de rechter.
Met jouw beperkte idee over wat verkrachting is, zou je zomaar per ongeluk iemand kunnen verkrachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik het eens. Mijn mening doet er niet toe. Jouw mening ook niet trouwens. En ook alle meningen van andere mensen hier doen er niet toe. Gelukkig niet.
Verder hoef ik geen rekening te houden met wat de wet verkrachting vindt. Ik heb ook geen stadsplattegrond van Mombassa nodig, omdat ik niet van plan ben naar Afrika te gaan en daar ook nooit ben geweest.
ik heb deze post reeds geraporteerd als racisme. Maar toen had ik toch ook nog een vraag.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef Koortsdroom het volgende:
3 jaar voor het verwoesten van meerdere blanke levens.
Nederland houdt echt niet meer van zichzelf, of wel?
En zou het wel voldoende zijn als het geen blanke levens betreft, maar levens met een kleurtje?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb deze post reeds geraporteerd als racisme. Maar toen had ik toch ook nog een vraag.
Hoe weet jij dat het blanke levens betreft?
ja, dat vond ik het racisme gedeelte.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zou het wel voldoende zijn als het geen blanke levens betreft, maar levens met een kleurtje?
Tja, ik kan mij toch niet voorstellen dat je daar zin in hebt vlak nadat je ongewenst op bepaalde plekken bent betast door iemand. Ik verwacht dat zoiets toch al een behoorlijke schok is en veel impact heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ze wil wel seks met de ene persoon en niet met de andere persoon. Lijkt me vrij normaal en ze was er ook vrij duidelijk over.
Sorry, maar ik heb geen seks met meer dan 1 persoon tegelijkertijd. Die situatie kan zich bij mij nooit voordoen. Kwestie van beschaving.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met jouw beperkte idee over wat verkrachting is, zou je zomaar per ongeluk iemand kunnen verkrachten.
"Ja, edelachtbare, maar ze had ook seks met iemand anders, en ik hoefde geen dwang te gebruiken, geen kracht, ze had haar mond al vol dus zei ook geen nee, dus dit is gewoon geen verkrachting".
dat had naomi ook niet.... totdat Ali erbij kwamquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:46 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen seks met meer dan 1 persoon tegelijkertijd. Die situatie kan zich bij mij nooit voordoen. Kwestie van beschaving.
Maar het is wel vreemd dat je na zo'n nare ervaring blijkbaar toch nog de zin kan vinden om kort daarop wel seks te hebben. Het staat buiten kijf dat Naomi vrij is om te bepalen met wie/waar/hoe ze sex heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij toch niet voorstellen dat je daar zin in hebt vlak nadat je ongewenst op bepaalde plekken bent betast door iemand. Ik verwacht dat zoiets toch al een behoorlijke schok is en veel impact heeft.
Maar goed, dat doet er verder natuurlijk ook niet toe. Zij had er wel nog steeds zin in, en dat mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |