Hier zijn vele verhoren en getuigenissen over geweest. Nee! Is Nee!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:18 schreef kree het volgende:
en goed een gewone "NEE" had ook nog gekund. maarja wss te druk met andere dingen ofzo?
Je bent niet goed in je bovenkamer gastquote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:17 schreef kree het volgende:
had al gezegd en ben zeker niet in voordeel van die Ali, maar even op wat ik las.
oke, er is dus een vrouw die in groepsseks was dus (zo lijkt het). ze was al een man aan het pijpen? (wie dat btw,. dat was wel oke?)
Dat je daarin komt en toen was stukje binnendringen van penis ineens verkrachting?
Waarom ben je daar vraag ik me dan af, en zag je dat al niet van alle kanten aankomen?
Of kwam Ali ineens vanuit een hoekje achter de bank en drong je stukje binnen?
fuck dit, ga er ook niks meer over zeggen want elke keer als ik dat doe zeggen jullie dat ik gek ben.
maarrrrre hoe zo kwam je al bij die gasten vraag ik me dan af.
Waar heb je het over man.. wat is er mis met je? Je bent van alles aan het verzinnen en je leest niet eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:17 schreef kree het volgende:
had al gezegd en ben zeker niet in voordeel van die Ali, maar even op wat ik las.
oke, er is dus een vrouw die in groepsseks was dus (zo lijkt het). ze was al een man aan het pijpen? (wie dat btw,. dat was wel oke?)
Dat je daarin komt en toen was stukje binnendringen van penis ineens verkrachting?
Waarom ben je daar vraag ik me dan af, en zag je dat al niet van alle kanten aankomen?
fuck dit, ga er ook niks meer over zeggen want elke keer als ik dat doe zeggen jullie dat ik gek ben.
Al zou ze 6 man tegelijk afwerken. Als ze geen zin heeft in nr. 7, dan heeft nr. 7 pech en kan hij lekker alleen gaan rukken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:17 schreef kree het volgende:
Ik vind het best vreemd ja. Er zal een reden voor zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:38 schreef Black_Baron het volgende:
Zijn er meer mensen die het eigenlijk best wel vreemd vinden dat Ali B na meermaals bewezen verkrachtingen gewoon nog vrij rond loopt?
[ x ]
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:40 schreef Ole het volgende:
Iemand krijgt niet 3 jaar voor het stelen van een pakje boter
Juist , groepseks houdt niet in dat je overal maar op kan duiken en er geen grenzen zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Al zou ze 6 man tegelijk afwerken. Als ze geen zin heeft in nr. 7, dan heeft nr. 7 pech en kan hij lekker alleen gaan rukken.
Ben benieuwd wat Chris gaat schrijven.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:56 schreef Shreyas het volgende:
De keuze van Ali B om advocaat Bart Swier te nemen heeft mogelijk slecht uitgepakt.
Deze advocaat is niet in staat om zijn cliënt te verdedigen mét empathie voor de slachtoffers.
In deze zaak had Ali B er goed aangedaan om een vrouwelijke advocaat te nemen, zoals Marielle van Essen, Petra Breukink of Bénédicte Ficq.
Het is natuurlijk makkelijk om dit achteraf te zeggen, maar Bart Swier oogt in geen enkel praatprogramma of interview echt sterk.
Dit is echt zo'n theoretisch adagium dat in de praktijk totaal onhaalbaar is. Het klinkt geweldig, maar het slaat nergens op. Heb je ooit een one night stand gehad? In hoeveel situaties is daar een mate van 'roes' danwel momentum in het spel - zeker bij jonge mensen? Consent vragen en vastleggen "in the heat of the moment" is niet haalbaar, tevens vraag ik me af waarom het de man zou moeten zijn die dit moet initiëren.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:59 schreef sp3c het volgende:
Het lijkt me in alle gevallen handig als er instemming is van beide partijen voordat de seks begint
Wederom, er was geen groepseks. Er waren 2 mensen bezig met seks in een kamer, Ali komt kamer in en steekt zijn vingers naar binnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 02:17 schreef kree het volgende:
Als de poster Kree is, en hij onsamenhangend post, dan is ie bezopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. wat is er mis met je? Je bent van alles aan het verzinnen en je leest niet eens.
Niet het vraagstuk. Eigenlijk vindt iedereen dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
En daarnaast, zonder toestemming binnendringen (waar en met wat dan ook) is verkrachting.
Groepseks of niet, als er 6 toestemming hebben en nummer 7 niet, dan heeft ie pech.
Heel simpel.
Als mensen dat al niet begrijpen
Behalve dat er helemaal geen sprake was van groepsseks en dat puur een verzinsel is van iemand om wangedrag goed te praten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
En daarnaast, zonder toestemming binnendringen (waar en met wat dan ook) is verkrachting.
Groepseks of niet, als er 6 toestemming hebben en nummer 7 niet, dan heeft ie pech.
Heel simpel.
Als mensen dat al niet begrijpen
Dat weet ikquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat er helemaal geen sprake was van groepsseks en dat puur een verzinsel is van iemand om wangedrag goed te praten.
Aard van het beestje.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de poster Kree is, en hij onsamenhangend post, dan is ie bezopen.
Ongeacht tijdstip, maar helemaal in de nacht.
Hij is alcoholist.
quote:
Klein borreltje, moet kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.. wat is er mis met je? Je bent van alles aan het verzinnen en je leest niet eens.
Ja, maar ik wil het even heel duidelijk hebben dat een notoire goedprater ook in deze weer nonsens verzint om iemand met probleemgedrag de hand boven het hoofd te houden.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar zelfs al zou daar wel sprake van zijn, geen toestemming = dikke pech.
Iets wat er maar lastig in wil () bij de Andrew Tate fans en incels.
Een toestemmingsloos kortstondig trio.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wederom, er was geen groepseks. Er waren 2 mensen bezig met seks in een kamer, Ali komt kamer in en steekt zijn vingers naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |