SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Hele zooi weer geraakt op de krim afgelopen nacht.
Grappig hoe je selectief shopt. Je was ook fan vab boekestijn en de wijk, die waren gisteren vrij duidelijk - er broeit iets in Rusland en Putin is zelfs voor zijn doen super paranoide geworden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso is Gietelink en Smits het met mij eens.
Was ik ook, en soms is de Wijk best reëel. Tot zomer 2022 luisterde ik altijd die podcast op weg naar huis. Ik ben nadien qua visie op dit conflict wel veranderd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig hoe je selectief shopt. Je was ook fan vab boekestijn en de wijk, die waren gisteren vrij duidelijk - er broeit iets in Rusland en Putin is zelfs voor zijn doen super paranoide geworden.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ik ook, en soms is de Wijk best reëel. Tot zomer 2022 luisterde ik altijd die podcast op weg naar huis. Ik ben nadien qua visie op dit conflict wel veranderd.
Ik dacht in 2022 nog dat Rusland dit zomaar deed, maar toen ik mij er in ging verdiepen zag ik toch een en anders wel wat genuanceerder is. Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.
Gietelink is een kneus.
Toch blijft apart dat Putain een hele generatie russen aan het uitwissen is voor... tsja.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ik ook, en soms is de Wijk best reëel. Tot zomer 2022 luisterde ik altijd die podcast op weg naar huis. Ik ben nadien qua visie op dit conflict wel veranderd.
Ik dacht in 2022 nog dat Rusland dit zomaar deed, maar toen ik mij er in ging verdiepen zag ik toch een en anders wel wat genuanceerder is. Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.
Gietelink is een kneus.
Het is nooit te laat om je ogen te openen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rusland dreigt met escalatie bij verstoring 9 mei-parade: 'Vertrek uit Kiiv'
Rusland dat Oekraïne binnenvalt om ‘discriminatie van Russischtaligen’ tegen te gaan, is ongeveer alsof Duitsland morgen Nederland binnenvalt met het argument: Ja, maar Nederlanders maken altijd grappen over Duitsers op de camping. Volgende persconferentie: Operatie Caravanvrijheid.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gietelink is een kneus.
Het kan dicht als de oorlog ten einde is.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Kan dit topic niet een keer dicht, jezus man. Ben blij dat ik hier niet meer actief ben.
Je praat gewoon onzin. Er is geen groter verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.
Wat je zegt ben je zellufquote:Gietelink is een kneus.
Jawel, de Russische 180 backflip propaganda versie die de (uiterst betrouwbare) Russische staat heeft bedacht om de eigen bevolking onder de duim te houden. Waar Rusland Oekraïne moest binnenvallen, ter verdediging tegen hordes door de EU en VS gesteunde bandieten die Russen gingen vermoorden oid. Of NAVO expansiedrift. Of Amerikaanse biolabs met besmette duiven. En niemand die dat buiten de media hield.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je praat gewoon onzin. Er is geen groter verhaal.
[..]
Da's de zoveelste keer dat je dit zegt he.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Kan dit topic niet een keer dicht, jezus man. Ben blij dat ik hier niet meer actief ben.
Heb ook wel het gevoel dat mensen met een bepaalde agenda liever hebben dat het topic dichtzit dan dat deze oorlog onder de aandacht blijft. Want dat is technisch een 'win' wanneer je graag ziet dat Oekraïne geen steun krijgt.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's de zoveelste keer dat je dit zegt he.
Topic is overigens pas nog langere tijd dicht geweest. Niet dat ik daar blij mee ben verder.
Rechtsboven en rechtsonder zie je een vinkje staan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is niet alleen hier. Er is een handjevol users dat de boel op fok verstiert maar je mag er niet van zeggen van de grote baasquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:16 schreef Breekfast het volgende:
De oplossing ligt vrij voor de hand: er is één user die grotendeels verantwoordelijk is voor het verzieken van dit topic, en iedereen die hier geregeld komt weet direct over wie ik het heb.
Maar die user bannen is blijkbaar een absolute no-go, want vrijheid van meningsuiting blabla.
Tja, je kunt het natuurlijk ook gewoon negeren. In het topic over andere oorlogen zijn ook meerdere visies mogelijk, waarom levert dat hier telkens zoveel gedoe op? Er zit een user die een wat mij betreft nogal rare pro-Rusland houding heeft, maar als hij de enige is zou ik zeggen, gewoon negeren.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:16 schreef Breekfast het volgende:
De oplossing ligt vrij voor de hand: er is één user die grotendeels verantwoordelijk is voor het verzieken van dit topic, en iedereen die hier geregeld komt weet direct over wie ik het heb.
Maar die user bannen is blijkbaar een absolute no-go, want vrijheid van meningsuiting blabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |