abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220737244
twitter

Hele zooi weer geraakt op de krim afgelopen nacht.
pi_220737270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Hele zooi weer geraakt op de krim afgelopen nacht.

blyat
  Forum Admin donderdag 7 mei 2026 @ 17:41:31 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220737426
quote:
84s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Sowieso is Gietelink en Smits het met mij eens.
Grappig hoe je selectief shopt. Je was ook fan vab boekestijn en de wijk, die waren gisteren vrij duidelijk - er broeit iets in Rusland en Putin is zelfs voor zijn doen super paranoide geworden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:08:44 #5
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220737575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grappig hoe je selectief shopt. Je was ook fan vab boekestijn en de wijk, die waren gisteren vrij duidelijk - er broeit iets in Rusland en Putin is zelfs voor zijn doen super paranoide geworden.
Was ik ook, en soms is de Wijk best reëel. Tot zomer 2022 luisterde ik altijd die podcast op weg naar huis. Ik ben nadien qua visie op dit conflict wel veranderd.
Ik dacht in 2022 nog dat Rusland dit zomaar deed, maar toen ik mij er in ging verdiepen zag ik toch een en anders wel wat genuanceerder is. Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.

Gietelink is een kneus.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Forum Admin donderdag 7 mei 2026 @ 18:11:25 #6
pi_220737597
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Was ik ook, en soms is de Wijk best reëel. Tot zomer 2022 luisterde ik altijd die podcast op weg naar huis. Ik ben nadien qua visie op dit conflict wel veranderd.
Ik dacht in 2022 nog dat Rusland dit zomaar deed, maar toen ik mij er in ging verdiepen zag ik toch een en anders wel wat genuanceerder is. Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.

Gietelink is een kneus.
_O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:12:37 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220737605
quote:

[..]

Gietelink is een kneus.
Toch blijft apart dat Putain een hele generatie russen aan het uitwissen is voor... tsja.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:15:25 #8
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220737628
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
_O-
Het is nooit te laat om je ogen te openen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:28:36 #9
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220737704
quote:
Rusland dreigt met escalatie bij verstoring 9 mei-parade: 'Vertrek uit Kiiv'
Bekijk deze YouTube-video
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220737744
quote:

[..]

Gietelink is een kneus.
Rusland dat Oekraïne binnenvalt om ‘discriminatie van Russischtaligen’ tegen te gaan, is ongeveer alsof Duitsland morgen Nederland binnenvalt met het argument: Ja, maar Nederlanders maken altijd grappen over Duitsers op de camping. Volgende persconferentie: Operatie Caravanvrijheid.
pi_220737803
Kan dit topic niet een keer dicht, jezus man. Ben blij dat ik hier niet meer actief ben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:48:14 #12
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220737864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Kan dit topic niet een keer dicht, jezus man. Ben blij dat ik hier niet meer actief ben.
Het kan dicht als de oorlog ten einde is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220737873
quote:
Maar daar kwam ik pas laat achter omdat het grotere verhaal uit de Westerse media wordt gehouden.
Je praat gewoon onzin. Er is geen groter verhaal.

quote:
Gietelink is een kneus.
Wat je zegt ben je zelluf :7
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220738036
Tick Tock goes the clock.

Maar hoeveel tijd heeft Poetin nog?

Een analyse van Warfronts over de toestand in Rusland en de mogelijke gevolgen voor Poetin.

Bekijk deze YouTube-video
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220738074
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je praat gewoon onzin. Er is geen groter verhaal.
[..]

Jawel, de Russische 180 backflip propaganda versie die de (uiterst betrouwbare) Russische staat heeft bedacht om de eigen bevolking onder de duim te houden. Waar Rusland Oekraïne moest binnenvallen, ter verdediging tegen hordes door de EU en VS gesteunde bandieten die Russen gingen vermoorden oid. Of NAVO expansiedrift. Of Amerikaanse biolabs met besmette duiven. En niemand die dat buiten de media hield.
pi_220738083
Het grotere Russische verhaal. _O-
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220738085
Scenaristen van lik m'n hol.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:27:25 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220738184
Alvast een waarschuwing.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin donderdag 7 mei 2026 @ 19:31:50 #19
pi_220738224
quote:
Da's de zoveelste keer dat je dit zegt he.

Topic is overigens pas nog langere tijd dicht geweest. Niet dat ik daar blij mee ben verder.
pi_220738462
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Da's de zoveelste keer dat je dit zegt he.

Topic is overigens pas nog langere tijd dicht geweest. Niet dat ik daar blij mee ben verder.
Heb ook wel het gevoel dat mensen met een bepaalde agenda liever hebben dat het topic dichtzit dan dat deze oorlog onder de aandacht blijft. Want dat is technisch een 'win' wanneer je graag ziet dat Oekraïne geen steun krijgt.
pi_220738744
quote:
Rechtsboven en rechtsonder zie je een vinkje staan.
Haal die weg en dit topic staat niet meer in je lijst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220738761
De oplossing ligt vrij voor de hand: er is één user die grotendeels verantwoordelijk is voor het verzieken van dit topic, en iedereen die hier geregeld komt weet direct over wie ik het heb.

Maar die user bannen is blijkbaar een absolute no-go, want vrijheid van meningsuiting blabla.
pi_220738988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:16 schreef Breekfast het volgende:
De oplossing ligt vrij voor de hand: er is één user die grotendeels verantwoordelijk is voor het verzieken van dit topic, en iedereen die hier geregeld komt weet direct over wie ik het heb.

Maar die user bannen is blijkbaar een absolute no-go, want vrijheid van meningsuiting blabla.
Dat is niet alleen hier. Er is een handjevol users dat de boel op fok verstiert maar je mag er niet van zeggen van de grote baas
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:43:06 #24
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220739043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:16 schreef Breekfast het volgende:

Tja, je kunt het natuurlijk ook gewoon negeren. In het topic over andere oorlogen zijn ook meerdere visies mogelijk, waarom levert dat hier telkens zoveel gedoe op? Er zit een user die een wat mij betreft nogal rare pro-Rusland houding heeft, maar als hij de enige is zou ik zeggen, gewoon negeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220739092
Tot zo ver de analyse van de IDF webcare.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')