COMPLETE AND UTTERLY DESTROYED!quote:Op donderdag 7 mei 2026 07:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kernwapenprogramma dus 0,0% aangetast gehoord bij Boekestijn en de Wijk na nieuwe informatie.![]()
En nog andere dingen die volkomen faal zijn.
En voor de 2e keer al hè! Vorig jaar was het ook al complete and utterly destroyed!quote:
Trump weet de VS keer op keer in zijn onderbroek te laten staan.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Er is wel meer aan de hand dan het verzwakken van de soft power van de VS.
- Groot gedeelte van de kritische munitie verschoten
- Wapensystemen uit Azie en andere delen van de wereld hebben moeten verplaatsen
- 13 v/d 19 Amerikaanse basissen in de regio geraakt of inmiddels verlaten.
- Het luchtverdedigingsschild in de regio - van Qatar tot Bahrein - ligt in puin.
- De VS blijkt geen antwoord te hebben op een missile/drone/ISR scenario.
[..]
Die is danig verzwakt de afgelopen maanden.
Ook een mooie:quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump weet de VS keer op keer in zijn onderbroek te laten staan.
'Tis the time's plague when madmen lead the blind.
Binnenkort dus weer een donderpreek van Netanyahu dat Iran nu echt (NU ECHT!!) binnen 2 dagen een kernwapen kan hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2026 07:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kernwapenprogramma dus 0,0% aangetast gehoord bij Boekestijn en de Wijk na nieuwe informatie.![]()
En nog andere dingen die volkomen faal zijn.
Inmiddels ook meer motieven om 'm daadwerkelijk in te zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnenkort dus weer een donderpreek van Netanyahu dat Iran nu echt (NU ECHT!!) binnen 2 dagen een kernwapen kan hebben.
Ja maar dat is ongetwijfeld 4D chess van Trump en Netanyahu wat wij simpele burgermannetjes niet begrijpen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inmiddels ook meer motieven om 'm daadwerkelijk in te zetten.
Vooral een goede verzekering om niet weer aangevallen te worden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inmiddels ook meer motieven om 'm daadwerkelijk in te zetten.
Wie produceert deze 'lego' videos eigenlijk?quote:
Het zal de humoristische tak van de revolutionaire garde zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie produceert deze 'lego' videos eigenlijk?
Dit komt rechtstreeks van de IRGC?. Heel erg opmerkelijk dan dat er zo gewillig zulke Iraanse propaganda hier wordt gedeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal de humoristische tak van de revolutionaire garde zijn denk ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit komt rechtstreeks van de IRGC?. Heel erg opmerkelijk dan dat er zo gewillig zulke Iraanse propaganda hier wordt gedeeld.
Ir(j)an Lubach denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie produceert deze 'lego' videos eigenlijk?
Ik denk het wel. Je zou een punt hebben, maar het witte huis verspreidt zelf ook ophitsende propaganda met flauwe AI fimpjes.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit komt rechtstreeks van de IRGC?. Heel erg opmerkelijk dan dat er zo gewillig zulke Iraanse propaganda hier wordt gedeeld.
Ik vind het vreemd als mensen zulke dingen verspreiden afkomst van een anti-Westers regime dat bekend staat om de wreedheden in in eigen land en de band met China en Rusland. Jij niet dan?quote:
De VS is natuurlijk andere koek dan het Iraanse regime. De VS is en blijft een bondgenoot, al wisselen in bepaalde kringen de meningen daar sinds het aantreden van Trump over.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je zou een punt hebben, maar het witte huis verspreidt zelf ook ophitsende propaganda met flauwe AI fimpjes.
Misschien dat die ook hier gedeeld zouden worden als ze leuk zouden zijn.
Je vind het gek dat grappige memes gedeeld worden op het internet. Ben je nieuw op het internet?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het vreemd als mensen zulke dingen verspreiden afkomst van een anti-Westers regime dat bekend staat om de wreedheden in in eigen land. Jij niet dan?
De VS zit niet in het blok met China en Rusland en daar hebben we nog altijd (ondanks Trump) normale relaties mee. Zou het even acceptabel zijn om memes van de Russen te delen? Ik denk dat degenen die zich vermaken met het werk van de IRCG daar ineens heel anders over zouden denken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je vind het gek dat grappige memes gedeeld worden op het internet. Ben je nieuw op het internet?
De meme filmpjes van Trump worden ook gedeeld. Maar daar heb je vast weer geen problemen mee
jaquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
even acceptabel zijn om memes van de Russen te delen? I
Je deelt maar een eind raak.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
. Zou het even acceptabel zijn om memes van de Russen te delen?
Tijdens het proces van scheiden is je vrouw niet je ex-vrouw.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd als mensen zulke dingen verspreiden afkomst van een anti-Westers regime dat bekend staat om de wreedheden in in eigen land en de band met China en Rusland. Jij niet dan?
[..]
De VS is natuurlijk andere koek dan het Iraanse regime. De VS is en blijft een bondgenoot, al wisselen in bepaalde kringen de meningen daar sinds het aantreden van Trump over.
Dat is met name iets dat men in bepaalde kringen zich voor wil houden uit rancune en antipathie jegens Trump. Als er over twee jaar weer een andere president is die wat linkser en progressiever is dan is het voor zulke mensen al snel weer koek en ei met de VS. Wat ook benadrukt hoe tribaal en infantiel dit allemaal is.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijdens het proces van scheiden is je vrouw niet je ex-vrouw.
En daar zitten we nu middenin met de VS. Op papier zijn ze nog een bondgenoot maar we weten allemaal dat als er stront aan de knikker is ze ons veel succes wensen en meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |