En wat dacht je van dat bestelde bruin fruit? Das pas duur. Al die kroketten bij de snackbar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hier in het huis wordt al jaren gekookt zonder pakjes of zakjes.
Hier wisselt het af: zonder is goedkoperquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hier in het huis wordt al jaren gekookt zonder pakjes of zakjes.
Aaaaaaaaaaaaaah kwam die vaker tegen online, begreep de strekking, maar nu weet ik het precies. Dank je welquote:
Goede vraag idd, als je kijkt naar de funda foto;s denk ik dat er een kern van waarheid in je laatste zin zit.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:22 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moeten Marloes en Patrick een planning maken en Bianca en Silvio niet?
Heeft Heiko hun sowieso al opgegeven en een stel klussers ingehuurd om t af te maken??
Ik denk inderdaad dat de Bloemenkinderen al zijn opgegeven.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:22 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moeten Marloes en Patrick een planning maken en Bianca en Silvio niet?
Heeft Heiko hun sowieso al opgegeven en een stel klussers ingehuurd om t af te maken??
Goed puntjequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Praten met verkleinwoordenzo neerbuigend, verschrikkelijk die vent
Wie deed dat?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Praten met verkleinwoordenzo neerbuigend, verschrikkelijk die vent
Ik kan me het niet herinneren maar dat moet el grefo wel zijn geweest.quote:
Precies dat. Ze zijn MVP = Meest Vriendelijk Paar-van-het-Blokquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! En wees gewoon dankbaar in het leven. Fijn toch dat als je zo hard werkt dat er dan een stel is dat je in de watten legt. Was ook direct te zien aan de sfeer.
Een zak soep met stokbrood is waarschijnlijk niet eens (zoveel) goedkoper (die zakken soep kosten ook snel vijf euro tegenwoordig).
Het is gewoon misgunnen van andermans succes
soms moet je weten wanneer je moet stoppen wordt mij altijd gezegd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik ben blij dat niemand het meer heeft over de goedmaaksex van Sonja en van Hendrik die Sonja staat af te lebberen...
Ik kreeg dat beeld al niet meer van mijn netvlies!
Lottie zei tegen Ray en mini Ray gezichtjes, al vond ik dat wel toepasselijk voor die semi stoere kerels van temu.quote:
Jazeker!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
soms moet je weten wanneer je moet stoppen wordt mij altijd gezegd.
Het lukt me nog steeds niet. Heb jij dat ook wel eens?
Ja en zwaar onterecht ook, die vrouw doet zo haar best.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jazeker!In tegenstelling tot arme Sivio, die gaat ook maar door terwijl hij niet meer kan....
Het zegt al genoeg dat hij zowaar geirriteerd raakte op Bian....
Dat heb ik dan weer met die sekspraat van Sonja, terwijl ik naar een herhaling zat te kijken. Totale blur hier zodra zij haar waffel opentrekt..quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kan me het niet herinneren maar dat moet el grefo wel zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |