Ja wordt ze nog boos ookquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Silvio zegt eindelijk dat Bianca van d'r luie kont moet komen
Soort van
Ja idd... Hurrrr zo maar wat doen en Silvio even laten zitten met zijn rugquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja wordt ze nog boos ook![]()
Anders moet jij maar eens een salontafel uitzoeken!!
Vrijen is viesquote:
Tja... gewoon jaloers dat zij succes hebben met hun lunchquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver wat is die Sonja zuur zeg!!!![]()
Beetje zeiken over de kosten van die lunch
Neehee, maar ik wil niet hoeven denken aan Sonja die door Hendrik wordt dubbelgevouwen.quote:
mof spiequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Hahaha Frank tegen Lottie "Dat je weggaat om een mopsie te halen en je terug komt met een gipsplaat"
Ja lekker dan, ga nog eens herhalen dat Sonja ondersteboven ligt van Hendrikquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:07 schreef V. het volgende:
[..]
Neehee, maar ik wil niet hoeven denken aan Sonja die door Hendrik wordt dubbelgevouwen.
Stomme mens heeft niet door dat blikken en pakken soep enorm duur zijn in vergelijking met een soepkeukenpan vol met uien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver wat is die Sonja zuur zeg!!!![]()
Beetje zeiken over de kosten van die lunch
En iedereen zegt verdacht aardig dat het zooooooo verschrikkelijk lekker was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
Ja wat vreselijk, geniet ervan en wat kan jou dat schelen wat het kost. Plus al die losse ingrediënten kosten niet zoveel, vraag me af of de snackbar niet duurder is voor zoveel personen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver wat is die Sonja zuur zeg!!!![]()
Beetje zeiken over de kosten van die lunch
En wat dacht je van Bianca??? Als anderen meekijken, kan ze wel ineens meehelpen en uit die hoek komenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Nah, toch wel aardig van die zuurpruimen dat ze het hippiestel helpen. Zag Silvio een stukje spaanplaat doorzagen, helemaal krom..
En ik zou altijd voor de uiensoep kiezenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Stomme mens heeft niet door dat blikken en pakken soep enorm duur zijn in vergelijking met een soepkeukenpan vol met uien.
Oh, dat was zo grappig, ze probeerde iets op te meten..quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat dacht je van Bianca??? Als anderen meekijken, kan ze wel ineens meehelpen en uit die hoek komen![]()
:
Ik zag Bian een lijn afmeten op een plaat, zonder rechthoekige haak, dus die lijn liep helemaal scheef....quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Nah, toch wel aardig van die zuurpruimen dat ze het hippiestel helpen. Zag Silvio een stukje spaanplaat doorzagen, helemaal krom..
Tuurlijk, eigen gemaakte verse soep is sowieso lekkerder, maar niet duurder.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:
[..]
En ik zou altijd voor de uiensoep kiezen
Ja! En wees gewoon dankbaar in het leven. Fijn toch dat als je zo hard werkt dat er dan een stel is dat je in de watten legt. Was ook direct te zien aan de sfeer.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat vreselijk, geniet ervan en wat kan jou dat schelen wat het kost. Plus al die losse ingrediënten kosten niet zoveel, vraag me af of de snackbar niet duurder is voor zoveel personen.
Ik heb geen idee, hier in het huis wordt al jaren gekookt zonder pakjes of zakjes.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tuurlijk, eigen gemaakte verse soep is sowieso lekkerder, maar niet duurder.
Alsof dat zoveel werk is?!!!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja wordt ze nog boos ook![]()
Anders moet jij maar eens een salontafel uitzoeken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |