Maar ze hebben wel beeld met reclame van de Gammaquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, maar deze klus valt toch in het niets met sommige anderen (zoals een hek of een douchescherm)
Ik zou het sneller doen met een schuurspons ipv eerst een hogedruk te halen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, maar deze klus valt toch in het niets met sommige anderen (zoals een hek of een douchescherm)
Daarom moesten ze er vast verplicht een reclamemoment van maken zodat het meer tijd kost.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begrijp dat die studenten het probeerden om zich aan te meldenquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het sneller doen met een schuurspons ipv eerst een hogedruk te halen.En ja wat the fuck is dit voor klus
Ja, dat zal het wel zijn iddquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef Elleska het volgende:
[..]
Daarom moesten ze er vast verplicht een reclamemoment van maken zodat het meer tijd kost.
Wel mooi dat de voice-over nog even extra erin wreef dat deze jongens dat prima zelf konden.
Balkon van 30 cm breed en 2 meter lang.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die studenten het probeerden om zich aan te melden
Alleen dat ze die eruit gefilterd hebben snap ik weer niet
Wel handig geregeld van dat mens (Steffi) klustijd voor de reclame en een flutklusje combineren en tijd besparen, zou ze hebben zitten knipperen naar de productie met haar spinnenpotenwimpers?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Balkon van 30 cm breed en 2 meter lang.
Ik ga het je uitleggen: er zijn gewoon heel weinig mensen die zich aangemeld hadden voor de KlusBusKlus.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die studenten het probeerden om zich aan te melden
Alleen dat ze die eruit gefilterd hebben snap ik weer niet
Daar kan je heel erg gelijk in hebben, het is niet voor niks het huis er tegenover.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ga het je uitleggen: er zijn gewoon heel weinig mensen die zich aangemeld hadden voor de KlusBusKlus.
Dus dan kom je op dit soort figuren uit... Ik sluit niet eens uit dat de productie van Het Blok bij die studenten heeft aangebeld om te vragen of ze niet een KluBu-Klus hebben
Gelukkig moesten S&G wel nog vieze koekjes eten....quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is iig niet eens een zielig verhaal. Gewoon luie lui
DIe zijn netjes meegenomen en in de container (WAAR NIET VOOR BETAALD IS) gekieperd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gelukkig moesten S&G wel nog vieze koekjes eten....
Lol die zit met een potloodje en een tablet notities te maken.quote:
Met die doorgerookte grafstem van d'r.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver wat is die Sonja zuur zeg!!!![]()
Beetje zeiken over de kosten van die lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |