quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor![]()
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee
Ik ben benieuwd hoe ze dat vele karton van de keukenonderdelen in die ondergrondse container gaat proppen want ze doet alles in vuilniszakken. Blijft asociaal dat ze de container van de bewoners daarvoor gebruikt. Mag echt hopen dat ze een vette boete hiervoor gaan krijgen. En hopelijk klagen de bewoners hier zélf ook eens over.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt vanuit Ray en de gemeente. Het is gewoon ordinair afval dumpen de de inwoners van Rotjeknor ervoor laten opdraaien. Walgelijk.
Ha, een nieuw containervrouwtje!quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat vele karton van de keukenonderdelen in die ondergrondse container gaat proppen want ze doet alles in vuilniszakken. Blijft asociaal dat ze de container van de bewoners daarvoor gebruikt. Mag echt hopen dat ze een vette boete hiervoor gaan krijgen. En hopelijk klagen de bewoners hier zélf ook eens over.Zou zomaar kunnen dat ze al dat karton alsnog in de open container gaat gooien. Ik ga er echt op letten.
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
Verwacht je een stucker krijg je Maurits op visite
Ze had toen een vriend vertelde ze..quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:43 schreef pmponer het volgende:
Nou ja ze gaf aan dat ze wel zo';n feestje zou willen, en kennelijk had ze niemand anders om mee te trouwen. Dus dan dat maar. Vreemd zoals Frank al zei.
Oh er komt nog een hele pittigequote:Op donderdag 7 mei 2026 15:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik teveel klusbus-klussen gezien de laatste tijd...
Ja ik moet ook steeds meer om ze lachen. Het is gewoon een manier van communiceren en zo houden ze de relatie ook een beetje levendig.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar verder geen idee hoe het zit hoor, ik vind het gewoon een grappig stel die goed op elkaar ingespeeld is met voor sommige mensen een aparte vorm van humor.
Ik wist dat dat een naampje had: Steffie heeft een 'main character syndrome', aldus ChadGiePieTiequote:Op woensdag 6 mei 2026 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Steffie is zo'n typje van me, myself and I. De anderen zijn de figuranten in haar leventje die op- en afkomen wanneer zij dat wil.
quote:"Dat beschrijft iemand die zich gedraagt alsof hij/zij de “hoofdpersoon” is van het leven, en anderen vooral als bijfiguren of figuranten ziet. Het is geen officiële diagnose in de psychologie, maar wel een veelgebruikte term (vooral online) om dat soort houding te benoemen.
Een paar verwante begrippen die er dichtbij liggen:
egocentrisme – alles vanuit jezelf bekijken
narcisme – overdreven gevoel van eigen belangrijkheid
solipsisme – het idee dat alleen jouw eigen bewustzijn echt zeker bestaat
Als je wil, kan ik helpen bepalen welke term het beste past bij de specifieke situatie die je bedoelt."
Zeg dan ook roze mopjes Frankquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Mofspie, de spie gaat altijd in de mof.. Moet zo lachen om dit stel..
En dan zeggen dat iedereen het niet zo doet, naar ventje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wist jij dat je het in een slakkenhuis moest leggen? Ik niet..
Staat vast in de bouwvoorschriftenquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wist jij dat je het in een slakkenhuis moest leggen? Ik niet..
Zo hoort dat op fok bij commentaar leveren (op een tv programma)quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sonja (die ouwe van Hendrik toch?) vind ik zo'n miepert! Inmiddels weten we het wel dat ze het zwaar heeft... kon je van te voren verzinnen...
Sorry ben een beetje zuur en chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |