abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220735770
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mocht het plafond te geel worden, dan kom ik graag even langs om dat te witten hoor :s)
Pak ik gelijk even de hor, de buitenschutting en de verf in het halletje mee :D
_O- _O- _O-
pi_220735808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt vanuit Ray en de gemeente. Het is gewoon ordinair afval dumpen de de inwoners van Rotjeknor ervoor laten opdraaien. Walgelijk.
Ik ben benieuwd hoe ze dat vele karton van de keukenonderdelen in die ondergrondse container gaat proppen want ze doet alles in vuilniszakken. Blijft asociaal dat ze de container van de bewoners daarvoor gebruikt. Mag echt hopen dat ze een vette boete hiervoor gaan krijgen. En hopelijk klagen de bewoners hier zélf ook eens over. :( Zou zomaar kunnen dat ze al dat karton alsnog in de open container gaat gooien. Ik ga er echt op letten. :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door Chea49 op 07-05-2026 13:41:33 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 14:52:06 #128
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220736304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat vele karton van de keukenonderdelen in die ondergrondse container gaat proppen want ze doet alles in vuilniszakken. Blijft asociaal dat ze de container van de bewoners daarvoor gebruikt. Mag echt hopen dat ze een vette boete hiervoor gaan krijgen. En hopelijk klagen de bewoners hier zélf ook eens over. :( Zou zomaar kunnen dat ze al dat karton alsnog in de open container gaat gooien. Ik ga er echt op letten. :Y
Ha, een nieuw containervrouwtje! :P
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:32:33 #129
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
Verwacht je een stucker krijg je Maurits op visite
_O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:41:30 #130
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736667
Na de aflevering van gisteren vind ik het koppel Marlottie en Frank wel steeds leuker worden inderdaad...
Die opmerking van Marlottie tegen die verhuizers aan het begin toen Frank een handig plankje maakte om het kozijn te beschermen: "Ja, hij is handig, dat krijg ik er allemaal gratis bij" Die blikken van die verhuizers :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:42:35 #131
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736678
Ik begrijp alleen nog niet zo wat het doel was van dat met jezelf trouwen van Marlotti... Jammer dat dat niet werd uitgelegd ook...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:43:30 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220736683
Nou ja ze gaf aan dat ze wel zo';n feestje zou willen, en kennelijk had ze niemand anders om mee te trouwen. Dus dan dat maar. Vreemd zoals Frank al zei.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:47:52 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:43 schreef pmponer het volgende:
Nou ja ze gaf aan dat ze wel zo';n feestje zou willen, en kennelijk had ze niemand anders om mee te trouwen. Dus dan dat maar. Vreemd zoals Frank al zei.
Ze had toen een vriend vertelde ze..
Maar ik vermoed dat daar wel een verhaal achter zit... iets in de sfeer van dat ze net een moeizaam huwelijk achter de rug had en dat ze nu alleen maar zichzelf eeuwige trouw belooft oid.

Maar misschien heb ik teveel klusbus-klussen gezien de laatste tijd... :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:50:28 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220736732
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar misschien heb ik teveel klusbus-klussen gezien de laatste tijd... :X
Oh er komt nog een hele pittige ;)

Dat ze een vriend had wil niet zeggen dat ze dat als trouw materiaal zag.
Maar verder geen idee hoe het zit hoor, ik vind het gewoon een grappig stel die goed op elkaar ingespeeld is met voor sommige mensen een aparte vorm van humor.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:00:10 #135
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Maar verder geen idee hoe het zit hoor, ik vind het gewoon een grappig stel die goed op elkaar ingespeeld is met voor sommige mensen een aparte vorm van humor.
Ja ik moet ook steeds meer om ze lachen. Het is gewoon een manier van communiceren en zo houden ze de relatie ook een beetje levendig.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:23:36 #136
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220736911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Steffie is zo'n typje van me, myself and I. De anderen zijn de figuranten in haar leventje die op- en afkomen wanneer zij dat wil.
Ik wist dat dat een naampje had: Steffie heeft een 'main character syndrome', aldus ChadGiePieTie
quote:
"Dat beschrijft iemand die zich gedraagt alsof hij/zij de “hoofdpersoon” is van het leven, en anderen vooral als bijfiguren of figuranten ziet. Het is geen officiële diagnose in de psychologie, maar wel een veelgebruikte term (vooral online) om dat soort houding te benoemen.

Een paar verwante begrippen die er dichtbij liggen:

egocentrisme – alles vanuit jezelf bekijken
narcisme – overdreven gevoel van eigen belangrijkheid
solipsisme – het idee dat alleen jouw eigen bewustzijn echt zeker bestaat

Als je wil, kan ik helpen bepalen welke term het beste past bij de specifieke situatie die je bedoelt."
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220738918
Ready *O*
pi_220738927
Spie en mof en mof en spie

Nog nooit van gehoord _O-
pi_220738929
Mofspie, de spie gaat altijd in de mof.. Moet zo lachen om dit stel.. :D
pi_220738930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar gaan we weer *O*
Team Frank
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220738947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Mofspie, de spie gaat altijd in de mof.. Moet zo lachen om dit stel.. :D
Zeg dan ook roze mopjes Frank
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220738951
Frank en Lotty O+ Leukste duo
Vind Marloes en Patrick ook wel redelijk oké en Jim en Kim zijn zeker oké
De rest heb ik niks mee

(ben vast wel weer eens voor de verkeerden)
pi_220738973
Wist jij dat je het in een slakkenhuis moest leggen? Ik niet.. :D
pi_220738981
Sonja (die ouwe van Hendrik toch?) vind ik zo'n miepert! Inmiddels weten we het wel dat ze het zwaar heeft... kon je van te voren verzinnen...

Sorry ben een beetje zuur en chagrijnig
pi_220738987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wist jij dat je het in een slakkenhuis moest leggen? Ik niet.. :D
En dan zeggen dat iedereen het niet zo doet, naar ventje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220738995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wist jij dat je het in een slakkenhuis moest leggen? Ik niet.. :D
Staat vast in de bouwvoorschriften ;)
pi_220739000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sonja (die ouwe van Hendrik toch?) vind ik zo'n miepert! Inmiddels weten we het wel dat ze het zwaar heeft... kon je van te voren verzinnen...

Sorry ben een beetje zuur en chagrijnig
Zo hoort dat op fok bij commentaar leveren (op een tv programma)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220739014
Sorry, maar deze klus valt toch in het niets met sommige anderen (zoals een hek of een douchescherm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')