Beetje kit niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ja jammer, zonde.. daar gaat je kluswinst. Jim is een kluns.
Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:01 schreef V. het volgende:
Trouwens, hoe is het met dat grootse buitenlandse project van die duckface met haar body Bill en dat zwaankleefaanstel van vorig jaar?
1977 euro, hahaha we lachen er maar om.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ja jammer, zonde.. daar gaat je kluswinst. Jim is een kluns.
https://www.instagram.com/vikon.b.v/quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:01 schreef V. het volgende:
Trouwens, hoe is het met dat grootse buitenlandse project van die duckface met haar body Bill en dat gluiperige bilenmaatzwaankleefaanstel van vorig jaar?
Tja, een my way or the highway type, als iemand daar wat van zegt of vindt dan deugt vooral de andere partij niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?
"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"
Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.
Wat snuiven ze in dat circus?
Ik zou zeggen, ga even los, kan ik weer lachen..quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:30 schreef V. het volgende:
Wetenschap is ook maar een mening en de aarde is plat.
Gregor is alvast gewaarschuwd, die wordt gedumpt als ze niet winnen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, een my way or the highway type, als iemand daar wat van zegt of vindt dan deugt vooral de andere partij niet.
Ik hoop dat ze nog grote problemen krijgen met de afval verwerking iig. Gregor vond volgens mij die opmerking ook niet zo tof.
Ze kennen elkaar ook nog maar 5 maanden ofzo. (maw ze kennen elkaar nog niet zo goed)quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?
"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"
Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.
Wat snuiven ze in dat circus?
Oja? Dat heb ik even gemist. Maar Steffi wist de familie van Gregor al aardig te laten inspannen voor haar.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar ook nog maar 5 maanden ofzo. (maw ze kennen elkaar nog niet zo goed)
Ja die relatie is nog vrij pril. Vond het ook best apart dat je dan met het Blok mee gaat doen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja? Dat heb ik even gemist. Maar Steffi wist de familie van Gregor al aardig te laten inspannen voor haar.
Steffie is zo'n typje van me, myself and I. De anderen zijn de figuranten in haar leventje die op- en afkomen wanneer zij dat wil.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?
"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"
Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.
Wat snuiven ze in dat circus?
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.quote:
Ik kom te weinig buiten denk ik. Ik herken dat gelukkig totaal niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.
Ik vind die van Steffi nog meevallen, die dikke rupsen zijn nog erger.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.
Het kan erger idd.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind die van Steffi nog meevallen, die dikke rupsen zijn nog erger.
Buiten beeld roken inderdaad maar drinken mag dan weer wel. Bij elk praatprogramma en ook bij dit programma staan er glazen wijn of bier en dat mag dan weer wel?quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)
(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |