RET -》 GVBquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen het gezicht dan hopelijk maar GvB begrijpt er doorgaans niet veel van.
Er zijn wel meer clubs met twee TD's, en straks heeft iedereen dat, let maar op.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, maar waarom 2 mensen betalen voor werk wat zonder problemen door 1 TD gedaan kan worden? En gaat die Belg daar zomaar mee akkoord?
Onzin, die trainer van ADO kwam ook pas laat in de zomer.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Komend seizoen kun je al weer afschrijven overigens, wie er ook aangesteld wordt, het is te laat.
Moest die een selectie samenstellen?quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin, die trainer van ADO kwam ook pas laat in de zomer.
Veel late transfers in ieder geval door intern gedoe.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest die een selectie samenstellen?
Precies het gedachtegoed wat Dennis ook had.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, maar waarom 2 mensen betalen voor werk wat zonder problemen door 1 TD gedaan kan worden? En gaat die Belg daar zomaar mee akkoord?
Jij hebt er verstand van zie ik.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Komend seizoen kun je al weer afschrijven overigens, wie er ook aangesteld wordt, het is te laat.
Ik dacht dat je doelde op de trainer die aangesteld moest worden, maar als die TD voor het einde van het seizoen wordt aangesteld ben je echt nog wel op tijd.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moest die een selectie samenstellen?
Dat ging over het combineren van de functie AD en TD.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies het gedachtegoed wat Dennis ook had.
Prima opzet zo, bij weet ik veel grote clubs heb je her en der nog een poppetje ernaast staan, wordt het allemaal niet minder van ofzo.
Die Dennis-opmerking was er dan ook eentje met een knipoog.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ging over het combineren van de functie AD en TD.
Ik snap de redenatie best hoor, maar volgens mij moet je een balans vinden. Door de technische verantwoordelijkheden teveel te verdelen krijg je soms ook onoverzichtelijkheid zoals bij Ajax met Kroes en Beuker. Bij PSV zijn de lijntjes kort en de verantwoordelijkheden duidelijk.
Ik heb het van meerdere hoeken en kanten bekeken maar ik zou bij God niet weten waarom ik jaloers zou zijn wellicht enkel op zijn baan. Leek me ook wel wat.quote:
Ehhh:quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het van meerdere hoeken en kanten bekeken maar ik zou bij God niet weten waarom ik jaloers zou zijn wellicht enkel op zijn baan. Leek me ook wel wat.
Ik heb er kijk op dus wellicht kan ik ook zonder al te veel relevante bagage bij Feyenoord aan de slag.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.
Ik heb het gezien.
Sympathieke man, maar alleen het gezicht moet hij zich toch niet voor lenen?quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las dat die Belg juist graag op de achtergrond actief is, dus dan is het wel logisch dat bijvoorbeeld een Gio meer het gezicht naar buiten is.
quote:Feyenoord wil Said Bakkati als veldtrainer toevoegen aan technische staf
Feyenoord wil de 44-jarige Said Bakkati voor komend seizoen toevoegen aan de technische staf. In Rotterdam houden ze rekening met het vertrek van Etienne Reijnen, die dit seizoen hoofdtrainer Robin van Persie assisteert.
Raar wel dat ze nu al allemaal poppetjes gaan invullen in de technische staf. Je zou verwachten dat een nieuwe TD dit gaat doen. Wie bepaalt dit nou dan? Te Kloese? De RvC? Raar dat mensen die op korte termijn vertrekken dit soort (lange termijn) beslissingen nog mogen nemen. Ben je lekker mee als aanstaande TD en AD, dan bedankt je toch ook voor die functiequote:Op woensdag 6 mei 2026 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)ische-staf~a71c4a30/
[..]
Das wel opmerkelijk inderdaad. Weet wel nog dat hij destijds bij Feyenoord al prima bekend stond, en ook bij Ajax gewaardeerd werd, dus dat is an sich mooi.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Raar wel dat ze nu al allemaal poppetjes gaan invullen in de technische staf. Je zou verwachten dat een nieuwe TD dit gaat doen. Wie bepaalt dit nou dan? Te Kloese? De RvC? Raar dat mensen die op korte termijn vertrekken dit soort (lange termijn) beslissingen nog mogen nemen. Ben je lekker mee als aanstaande TD en AD, dan bedankt je toch ook voor die functie
Godverdomme, dat zou betekenen dat ze volgend seizoen door willen met Robin van Persie.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)ische-staf~a71c4a30/
[..]
Idd.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Raar wel dat ze nu al allemaal poppetjes gaan invullen in de technische staf. Je zou verwachten dat een nieuwe TD dit gaat doen. Wie bepaalt dit nou dan? Te Kloese? De RvC? Raar dat mensen die op korte termijn vertrekken dit soort (lange termijn) beslissingen nog mogen nemen. Ben je lekker mee als aanstaande TD en AD, dan bedankt je toch ook voor die functie
Daar begint het wel een beetje op te lijken hè?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godverdomme, dat zou betekenen dat ze volgend seizoen door willen met Robin van Persie.
Juist daarom is hij nu onaantastbaar. DtK kan hem moeilijk ontslaan nu en dan vrolijk weglopen. Tenzij er echt een groot schandaal komt ofzo, zoals dat hij iemand in elkaar mept ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar begint het wel een beetje op te lijken hè?
Vraag me wel af wie “ze” dan zijn, en wat “ze” daar over 2 maanden nog over te zeggen hebben.
Daarom zo snel mogelijk (dus binnen een paar weken) een nieuwe AD en TD aanstellen, die mogen dan het seizoen evalueren en wijzigingen in de staf aanbrengen. Slaat totaal nergens op dat de huidige mensen die er zitten daar nu nog over gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 06:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
Juist daarom is hij nu onaantastbaar. DtK kan hem moeilijk ontslaan nu en dan vrolijk weglopen. Tenzij er echt een groot schandaal komt ofzo, zoals dat hij iemand in elkaar mept ofzo.
Ik had gehoopt en een beetje verwacht dat Sauer na de winterstop erdoor zou komen. Mocht door de blessures niet zo zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lees net dat van Sterling. toch knap hoe je in een seizoen 6 verschillende buitenspelers probeert en ze allemaal niet renderen. Sliti Sauer etc durven niks bang dat ze wat fout doen, Borgers en Diarra kunnen niet beter en Slory werd vermoord na die pingel
Ik niet, genoeg gezien van hem. Al zullen we die assist op Ueda nooit vergeten, die was fraai.quote:ik had Sterling die wel een voorbereiding meegedraaid heeft nog wel willen zien.
Niet dat Borges er veel van kan maar die is natuurlijk wel structureel aan de verkeerde kant neer gezet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lees net dat van Sterling. toch knap hoe je in een seizoen 6 verschillende buitenspelers probeert en ze allemaal niet renderen. Sliti Sauer etc durven niks bang dat ze wat fout doen, Borgers en Diarra kunnen niet beter en Slory werd vermoord na die pingel ik had Sterling die wel een voorbereiding meegedraaid heeft nog wel willen zien.
Dit ja, Schaken kon er ook niet veel van maar als klassieke rechtsbuiten die continu buitenom ging en lekker veel voorzetten gaf was dat uiteindelijk best een nuttige speler. Zoiets zag ik in principe ook wel voor Borges weggelegd, zeker met het type spits dat Ueda is. Op links heeft ie niks aan z'n enige nuttige kwaliteit.quote:Op donderdag 7 mei 2026 14:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet dat Borges er veel van kan maar die is natuurlijk wel structureel aan de verkeerde kant neer gezet.
Stukje kartel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Dennis te Kloese na vertrek bij Feyenoord aan de slag in Mexico: ‘Het is allemaal héél snel gegaan’
https://www.ad.nl/voetbal(...)nel-gegaan~ae49fe95/
Voor het vrouwtje hè.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Man heeft aanbiedingen vanuit de Premier League en gaat naar fucking Monterrey? Ok
quote:Feyenoord-verdediger Mats Deijl maakt komende zomer zijn debuut als analist in het nieuwe SBS6-programma Het Oranje Café. Dat vertelt Sam van Royen, de presentator van het programma over het WK voetbal, vrijdag in De Coen & Sander Show.
"We moeten het allemaal nog creatief uitdenken. Qua analisten wil ik een beetje afwisseling", zei Van Royen. "Je moet altijd vertrouwen op de traditionele media, maar ook op de nieuwe jongens. Voetballers die je nog niet vaak ziet als analist, maar van wie het leuk zou zijn als ze erbij komen, zoals Mats Deijl."
Talpa Network, het moederbedrijf van SBS6, maakte donderdag al bekend dat het een overeenkomst heeft gesloten met de NOS over de uitzendrechten van alle WK-samenvattingen. In Het Oranje Café worden die samenvattingen besproken door analisten.
De 28-jarige Deijl voetbalde eerder voor clubs als FC Den Bosch en Go Ahead Eagles. Begin dit jaar maakte hij de overstap naar Feyenoord.
Van Royen en Deijl zijn al samen te horen in hun podcast Tijgerbalsem. Ook Özcan Akyol is in die podcast te horen.
Naast Deijl is Henk ten Cate, oud-trainer van onder meer Ajax, als analist aan het programma verbonden. De zeventigjarige trainer probeerde dit jaar als bondscoach van Suriname het WK te bereiken. In maart werd zijn ploeg uitgeschakeld in de intercontinentale play-offs.
Het Oranje Café is vanaf 11 juni te zien.
Zijn vrouw zit dan idd dichterbij de familie, plus hij had al in Mexico gewerkt. In UK moet je maar net afwachten welke veel te ambitieuze clubeigenaar je nu weer krijgt die je al na een maand zat is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Man heeft aanbiedingen vanuit de Premier League en gaat naar fucking Monterrey? Ok
Spoiler: hij had geen aanbiedingen uit de PL.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zeer verstandig.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mats Deijl die gaat uitleggen wat Hakimi verkeerd doet, genot.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ogramma-rond-wk.html
[..]
Na een maandje rentenieren, kan slechter.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zijn vrouw zit dan idd dichterbij de familie, plus hij had al in Mexico gewerkt. In UK moet je maar net afwachten welke veel te ambitieuze clubeigenaar je nu weer krijgt die je al na een maand zat is.
hij zegt laatste wedstrijd... en dan ga je gelijk hopen dat het echt de laatste wedstrijd is thuis enzoquote:
Hij is helaas iets grijzer tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2026 11:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij zegt laatste wedstrijd... en dan ga je gelijk hopen dat het echt de laatste wedstrijd is thuis enzo
Of over de trainer.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:49 schreef snabbi het volgende:
eens met de commentaren - als je liever lotomba inzet op links (en daardoor bos naar voren schuift), dan een sterling, borges, sliti of diarra dan zegt dat echt wel veel over je selectie
dat mag ook - al begrijp ik ook wel dat bos misschien gevaarlijker is dan de genoemde spelers, maar het is in ieder geval een keuze om dan je rechtsback op links te zetten.quote:
Gezien je al het hele seizoen ook bij slechte resultaten steeds maar tweede blijft staan, zullen we dus wel gelijk spelen maar NEC ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:30 schreef ashardalan het volgende:
We hebben nog geen enkele wedstrijd tegen een top6 club gewonnen. Derhalve, 0,0 vertrouwen
Hij is gevaarlijker als opkomende back. Niet als hij linksbuiten staat.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat mag ook - al begrijp ik ook wel dat bos misschien gevaarlijker is dan de genoemde spelers, maar het is in ieder geval een keuze om dan je rechtsback op links te zetten.
Als ik de punten goed zie, kunnen we zelfs bij verlies vandaag al zeker zijn van de 2e plek. Moeten NEC en ajax niet winnen. Gezien hun tegenstanders, is dat nog heel goed mogelijk ookquote:Op zondag 10 mei 2026 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gezien je al het hele seizoen ook bij slechte resultaten steeds maar tweede blijft staan, zullen we dus wel gelijk spelen maar NEC ook.
en FC Twente ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ik de punten goed zie, kunnen we zelfs bij verlies vandaag al zeker zijn van de 2e plek. Moeten NEC en ajax niet winnen. Gezien hun tegenstanders, is dat nog heel goed mogelijk ook
Nah, dat gaat dus niet gebeurenquote:Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, succes vrienden, opdat het seizoen na vandaag klaar is
Dit begin zegt anders alles.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo'n nietszeggend begin gezien.
We zijn bijna 10 minuten onderweg en we hebben nog geen een keer de bal twee keer naar dezelfde kleur gespeeld.quote:
Zeer correctquote:Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat overigens meer dan verdiend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |