abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220707705
quote:
84s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:36 schreef kree het volgende:
thanks jullie allemaal trouwens, want oke ik zit soms ook maar te denken wat ik ermee moet voor mijn gevoelens.

En helpt best wat meningen van jullie hier zo te horen.
Je zit teveel in je hoofd en ziet allerlei beren op de weg. Soms moet je gewoon doen. Maar dat komt wel als je er zelf aan toe bent. Niemand die het voor je doet. Je moet het zelf doen.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:38:54 #27
38824 crew  Droopie
pi_220707722
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:37 schreef Shii het volgende:

[..]
Je zit teveel in je hoofd en ziet allerlei beren op de weg. Soms moet je gewoon doen. Maar dat komt wel als je er zelf aan toe bent. Niemand die het voor je doet. Je moet het zelf doen.
En ook daar is hulp voor he.
Daar heb ik zelf ook veel last van gehad (nu in mindere mate).
Hell To The Liars
pi_220707729
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt hier alle plaats om ze te uiten en we willen allemaal wel meedenken en we willen allemaal dat het goed met je gaat
thanks daarvoor en zal jullie op de hoogte houden ook wel, want vind dat is alleen maar eerlijk dan.

Voor nu geen onwijze dating plannen hoor. ga nog ff op vakantie met mijn ma en zusje over paar weken. Dat is even het doel nu.

Maar oke weet ik vraag me dit soms af en moet er gewoon ff met mensen over kunnen praten behalve mijn collega's of familie enzo.

Ik waardeer jullie meningen. en ideetjes. zeker haal ik er tips uit.
Do what you love, love what you do!
pi_220707777
Gewoon daten met vrouwen die het ook wel tof vinden om zo af en toe teveel te drinken. Komt het helemaal goed. Eerste date op een bierproeverij met een borreltje na. Kijken of het klikt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 3 mei 2026 @ 19:50:01 #30
13309 nostra
ask why
pi_220707877
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef kree het volgende:

[..]
thanks daarvoor en zal jullie op de hoogte houden ook wel, want vind dat is alleen maar eerlijk dan.

Voor nu geen onwijze dating plannen hoor. ga nog ff op vakantie met mijn ma en zusje over paar weken. Dat is even het doel nu.

Maar oke weet ik vraag me dit soms af en moet er gewoon ff met mensen over kunnen praten behalve mijn collega's of familie enzo.

Ik waardeer jullie meningen. en ideetjes. zeker haal ik er tips uit.
Niet drinken is tegenwoordig ook steeds normaler hoor. Dat hoef je niet meteen een superserieus of -negatief in te steken.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220707909
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Niet drinken is tegenwoordig ook steeds normaler hoor. Dat hoef je niet meteen een superserieus of -negatief in te steken.
waar maar toch en ook in. mijn familie is het wel meer normaal als niet normaal.

kan ik best niks drinken he enzo, maar al snel geen reet meer aan dan voor mij en denk we gaan weg (omdat ik dan rij dus)

heb eentje geleerd ik drink niet meer voor rijden.
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 19:54:41 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220707951
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:52 schreef kree het volgende:

[..]
waar maar toch en ook in. mijn familie is het wel meer normaal als niet normaal.

kan ik best niks drinken he enzo, maar al snel geen reet meer aan dan voor mij en denk we gaan weg (omdat ik dan rij dus)

Zij hebben geen rijbewijs?

Wel goed dat jij dan moet rijden :Y
pi_220707956
quote:

[..]

Hopelijk ook als je de volgende ochtend weer op pad moet met de auto.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:57:27 #34
38824 crew  Droopie
pi_220707989
quote:

[..]

Ideetje om in de toekomst (dus toekomst) over na te denken.

Zou je een vriendin accepteren die bovengemiddeld veel drinkt of denk je dat het beter zou zijn om een vriendin te hebben die niet van drank houd.
Hell To The Liars
pi_220708032
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:54 schreef maily het volgende:

[..]
Zij hebben geen rijbewijs?

Wel goed dat jij dan moet rijden :Y
dat rijbewijs is een drama geweest he en heeft echt. (ff rekenen hoelang). 7 jaar gekost denk? met elke keer checks. dus zeg mij niet dat CBR niet streng genoeg is, ik was ervan af nu begin dit jaar en krijg weer gewoon voor de standaard 10 jaar.

Gezien hoe ze testen mogen jullie ook wel denken dat ze dit serieus nemen he? want anders no way dat ze me erdoor lieten gaan met bloed check en etc...... vind het al aardig streng.
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 20:01:49 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220708041
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:01 schreef kree het volgende:

[..]
dat rijbewijs is een drama geweest he en heeft echt. (ff rekenen hoelang). 7 jaar gekost denk? met elke keer checks. dus zeg mij niet dat CBR niet streng genoeg is, ik was ervan af nu begin dit jaar en krijg weer gewoon voor de standaard 10 jaar.

Gezien hoe ze testen mogen jullie ook wel denken dat ze dit serieus nemen he? want anders no way dat ze me erdoor lieten gaan met bloed check en etc...... vind het al aardig streng.
dat weet ik en daar zeg ik niks van.
pi_220708049
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zou je een vriendin accepteren die bovengemiddeld veel drinkt of denk je dat het beter zou zijn om een vriendin te hebben die niet van drank houd.
en btw ja. en realiseer ik me nu dus, dus eens. zou dit ook nooit meer zo doen.

het is wel beetje dat realiseerde ik me toen nog niet he hoeveel gevolgen het had....
pi_220708088
beetje zwarte dag in mijn hele leven is dit..... en vooral heb er zeg maar jaren over verspild met niks doen enzo.

Dat vooral denk ik nu. maargoed is niet anders, kan het ook niet meer veranderen.
pi_220708141
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:05 schreef kree het volgende:
beetje zwarte dag in mijn hele leven is dit..... en vooral heb er zeg maar jaren over verspild met niks doen enzo.

Dat vooral denk ik nu. maargoed is niet anders, kan het ook niet meer veranderen.
Precies, je kan er niets meer aan veranderen. Maar wat je wel kan doen is verder gaan met je leven en niet steeds je verleden erbij halen. Je hebt het toch prima voor elkaar nu. Ben er trots op. Goede baan, leuk huisje. En kijk dan verder, misschien kun je mensen ontmoeten via een buurthuis?
pi_220708182
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

dat is een hele lastige vraag? en denk niet zo zwart /wit ook. maar zou ik van iemand kunnen houden die dat doet? dat vraag je

denk wel. maar denk dat ik dan de gene zou zijn om te zeggen van stop beetje met teveel drinken.
pi_220708197
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:10 schreef Shii het volgende:

[..]
Precies, je kan er niets meer aan veranderen. Maar wat je wel kan doen is verder gaan met je leven en niet steeds je verleden erbij halen. Je hebt het toch prima voor elkaar nu. Ben er trots op. Goede baan, leuk huisje. En kijk dan verder, misschien kun je mensen ontmoeten via een buurthuis?
jaaaaaah. en dat is ook precies wat het is, maar ben beetje best onzeker over mijn verleden en hoe ijk dit uitleg. mss moet dat beetje groeien denk als er relatie komt.
pi_220708225
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef kree het volgende:

[..]
jaaaaaah. en dat is ook precies wat het is, maar ben beetje best onzeker over mijn verleden en hoe ijk dit uitleg. mss moet dat beetje groeien denk als er relatie komt.
Wat ik al eerder zei, je ziet teveel beren op de weg. Als je nu je leven prima op de rit hebt, hoef je niet meteen aan een date verantwoording af te leggen over je verleden. Dat komt vanzelf wel.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:19:38 #43
38824 crew  Droopie
pi_220708234
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:14 schreef kree het volgende:

[..]
dat is een hele lastige vraag? en denk niet zo zwart /wit ook. maar zou ik van iemand kunnen houden die dat doet? dat vraag je

denk wel. maar denk dat ik dan de gene zou zijn om te zeggen van stop beetje met teveel drinken.
Nooit een andere persoon willen veranderen, je komt op een leeftijd dat mensen eenmaal zijn wie ze zijn.

Denk ik dan.
Hell To The Liars
  zondag 3 mei 2026 @ 20:20:09 #44
511221 Hetekip
Depressief
pi_220708238
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef OllieA het volgende:
Gewoon daten met vrouwen die het ook wel tof vinden om zo af en toe teveel te drinken. Komt het helemaal goed. Eerste date op een bierproeverij met een borreltje na. Kijken of het klikt.
Ik heb ooit een ex gehad die zoveel dronk dat ze vaker in het bed plaste, dat heb ik gauw uitgemaakt na drie keer. Even later had ze met een vent die twintig jaar ouder was _O-
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220708304
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nooit een andere persoon willen veranderen, je komt op een leeftijd dat mensen eenmaal zijn wie ze zijn.

Denk ik dan.
denk ik ook en maakt het mss makkelijker voor dating? Ik zie mijn moeder het beter doen als ik he?

maar zo rond deze leeftijd zit je in de midden denk ik van alles wat dating is.....?
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:57 #46
13309 nostra
ask why
pi_220708366
Maar inderdaad, drink nou in ieder geval niet op de eerste date. Been there, done that. Was toen geen probleem, maar de volgende keer (en keer en keer) staan dan ook de flessen cava klaar. En kan je moeilijk zeggen dat je niet drinkt. Ging dus ook fout, terugval, detox en klaar. Ze was overigens wel erg lief en dagelijks gebeld toen ik in de kliniek zat, maar er zat daarna niet meer in. Logisch ook natuurlijk. Wel doodzonde, want het was echt een supermatch.

Anyway, ik gooi het op mensen die ik niet ken nu gewoon semi-vrolijk: "word ik te oud voor; klinkt misschien een beetje alcoholistisch, maar twee biertjes hoef ik niet en van meer drinken ben ik tegenwoordig twee dagen aan het bijkomen, dus ik drink zelden meer". Niemand die daar raar over doet.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:32:04 #47
38824 crew  Droopie
pi_220708387
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef nostra het volgende:
Maar inderdaad, drink nou in ieder geval niet op de eerste date. Been there, done that. Was toen geen probleem, maar de volgende keer (en keer en keer) staan dan ook de flessen cava klaar. En kan je moeilijk zeggen dat je niet drinkt. Ging dus ook fout, terugval, detox en klaar. Ze was overigens wel erg lief en dagelijks gebeld toen ik in de kliniek zat, maar er zat daarna niet meer in. Logisch ook natuurlijk. Wel doodzonde, want het was echt een supermatch.

Anyway, ik gooi het op mensen die ik niet ken nu gewoon semi-vrolijk: "word ik te oud voor; klinkt misschien een beetje alcoholistisch, maar twee biertjes hoef ik niet en van meer drinken ben ik tegenwoordig twee dagen aan het bijkomen, dus ik drink zelden meer". Niemand die daar raar over doet.
Of als je met de auto gaat, ik ben met de auto, klaar :P

Zou er niet te moeilijk over doen of praten.
Als je helemaal niet drinkt, zou een "ik drink niet" tegenwoordig helemaal niet meer raar zijn
Hell To The Liars
pi_220708398
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef nostra het volgende:

snap je helemaal :). nu heb ik dat dronken nooit gedaan op date gaan niet gedaan.

maargoed mss wel eens beetje insinuatie terwijl ik gedronken had van joh wil je date :')

het werkt niet he. daar zijn we beiden uit. denk ik.
pi_220708848
Jaren terug date mijn moeder met een alcoholist. Eerste keer dat ik hem zag was in motel vd Valk in Westerbroek. Het viel me gelijk op oa zijn trillen en gelaatskleur. Wat me vooral opviel is dat hij zo gauw zijn borrelglas leeg was dat hij totaal geen aandacht meer had voor mijn moeder of mij. Alleen voor de ober want natuurlijk moest zijn glaasje weer vol.

Mijn moeder zag het eerst lang niet en zei dat is de stress.

Later is dat echt volledig uit de hand gelopen heeft ze de relatie beeindigt en toen begon het stalken. Duurde door totdat hij zich dood gezopen had.

Hij reed ook met haar in de auto met een krat bier en een fles jenever achter zijn kiezen. 8)7
Ik kon een paar keer ingrijpen en dan begon het schelden en vloeken. Maar ik was er natuurlijk vaak ook niet bij.
pi_220709171
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Iceage het volgende:
Jaren terug date mijn moeder met een alcoholist. Eerste keer dat ik hem zag was in motel vd Valk in Westerbroek. Het viel me gelijk op oa zijn trillen en gelaatskleur. Wat me vooral opviel is dat hij zo gauw zijn borrelglas leeg was dat hij totaal geen aandacht meer had voor mijn moeder of mij. Alleen voor de ober want natuurlijk moest zijn glaasje weer vol.

Mijn moeder zag het eerst lang niet en zei dat is de stress.

Later is dat echt volledig uit de hand gelopen heeft ze de relatie beeindigt en toen begon het stalken. Duurde door totdat hij zich dood gezopen had.

Hij reed ook met haar in de auto met een krat bier en een fles jenever achter zijn kiezen. 8)7
Ik kon een paar keer ingrijpen en dan begon het schelden en vloeken. Maar ik was er natuurlijk vaak ook niet bij.
ja dat dat de weg niet is mag duidelijk zijn.
hoop niet dat ik zo overkom he, maarja idd mijn vrees wat mensen wel niet denken over me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')