abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220705670
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:01 schreef Droopie het volgende:
Kree, als je weer onder de mensen bent..
Wil je dan zelf weer een topic openen :)

Vol :)
Tuurlijk, vond het nog redelijk oke gaan moet ik zeggen in het vorige topic.
Dus waarom niet. :)

Zolang we het maar leuk, lief en aardig houden heb ik er niet zo'n problemen mee :)
Do what you love, love what you do!
pi_220707046
Ik zat te denken he, of trouwens denk daar wel vaker over.

Weet niet hoe dat jullie is vergaan met verslaving en etc, en of je toen een relatie had.
Ik niet trouwens, dus maakte het mss makkelijker. Zo ook geen kinderen erbij. wat het helemaal veel makkelijker maakte.

maar vraag me af, er zullen wellicht aantal van jullie zijn die dat wel hadden?

of ook niet toen je door al die shit moest van afkicken enzo.

Wat ik eigenlijk wil vragen, ervaring van sommige hier mss die dat wel hadden en hoe pik je dat weer op terwijl je die hele geschiedenis hebt?

het is niet echt eerste waar ik over begin nl, en verzwijgen is ook weer zo wat?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:11:54 #3
38824 crew  Droopie
pi_220707308
Maar heb je een probleem, had je een probleem, was het een groot probleem of klein probleem?

In mijn geval was het een groot probleem, want behalve opname heb ik mijn hele leven omgegooid.

Verhuisd naar andere woonplaats, uitleg over goede band met vader, hoe ik in dit koophuis ben gekomen.

Dat zijn best wel gebeurtenissen die lastig te vertellen zijn zonder het probleem te benoemen.

Is het iets waar je binnenkort mee te maken krijg?
Hell To The Liars
pi_220707396
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:11 schreef Droopie het volgende:
Maar heb je een probleem, had je een probleem, was het een groot probleem of klein probleem?

In mijn geval was het een groot probleem, want behalve opname heb ik mijn hele leven omgegooid.

Verhuisd naar andere woonplaats, uitleg over goede band met vader, hoe ik in dit koophuis ben gekomen.

Dat zijn best wel gebeurtenissen die lastig te vertellen zijn zonder het probleem te benoemen.

Is het iets waar je binnenkort mee te maken krijg?
nou niet binnenkort. ook omdat ik denk wil ik wel een hele relatie?
Het is wel iets wat ik mss mis ofzo, maargoed ben ook 42 nu en denk ook heb er gewoon geen zin meer in.

Maar eigenlijk is dat alleen zijn leuk tot zover hoogte natuurlijk.
Toch voel ik me dan eenzaam hoewel de rest wel werkt zeg maar?

make sense nog>. hoop het.

Maar wat als ik iemand leuk vind en zij mss mij, hoe de fuck leg ik dit allemaal uit....
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:20:02 #5
38824 crew  Droopie
pi_220707471
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:15 schreef kree het volgende:

[..]
nou niet binnenkort. ook omdat ik denk wil ik wel een hele relatie?
Het is wel iets wat ik mss mis ofzo, maargoed ben ook 42 nu en denk ook heb er gewoon geen zin meer in.

Maar eigenlijk is dat alleen zijn leuk tot zover hoogte natuurlijk.
Toch voel ik me dan eenzaam hoewel de rest wel werkt zeg maar?

make sense nog>. hoop het.

Maar wat als ik iemand leuk vind en zij mss mij, hoe de fuck leg ik dit allemaal uit....
Leg eerst eens aan ons uit (grapje) wat er allemaal aan de hand is.

Ik snap er al geen klote van _O-
CBR, DTS. beetje drinken geen probleem, veel drinken toch een probleem.

Enige tip die ik je kan geven. Wees altijd eerlijk, bijna iedereen heeft op die leeftijd een rugzak met bagage.
Hell To The Liars
pi_220707492
Ik zou zeggen, waarom nu al zorgen maken over iets wat er nog niet is.

Als je een leuke vriendin treft en het voelt goed, dan is er nog genoeg tijd om open te zijn over je verleden. Tenminste als je heden op orde is. Als het nu nog steeds niet op orde is, dan is het wel iets om meteen open over te zijn.
pi_220707497
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

Enige tip die ik je kan geven. Wees altijd eerlijk, bijna iedereen heeft op die leeftijd een rugzak met bagage.
ben ik ook? ik denk ook dat ik het meeste hier openbaar had gezegd met hoe het nu was?

(verspreid over diverse topics, dus snap als je het niet volgende :') )

euhms oke vraag ff vanaf waar je het niet meer volgde dan, gewoon om ff de geschiedenis duidelijk te hebben?
pi_220707533
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef Shii het volgende:
Ik zou zeggen, waarom nu al zorgen maken over iets wat er nog niet is.

Als je een leuke vriendin treft en het voelt goed, dan is er nog genoeg tijd om open te zijn over je verleden. Tenminste als je heden op orde is. Als het nu nog steeds niet op orde is, dan is het wel iets om meteen open over te zijn.
weet ik wel en heb ook maar 1 vriendinnetje gehad in heel mijn leven en toen kwam het ook wel goed.

Maaaaar wat nu als ik ga daten enzo he? bedoel ik zou er moeite mee hebben om dit zo ff gelijk dan te vertellen?
pi_220707542
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:15 schreef kree het volgende:
Dat is niet zo lastig hoor. Ik ken er genoeg die met dat verhaal gewoon een normale relatie weer zijn begonnen. Ja, er haakt ook in het begin een deel af, maar als je al een tijd nuchter onder je belt hebt, dan zijn er genoeg opties. Mits je je leven onder controle hebt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220707551
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik wel en heb ook maar 1 vriendinnetje gehad in heel mijn leven en toen kwam het ook wel goed.

Maaaaar wat nu als ik ga daten enzo he? bedoel ik zou er moeite mee hebben om dit zo ff gelijk dan te vertellen?
Dingen hoef je niet gelijk te vertellen he?
Eerst iemand leren kennen en stukje bij beetje wissel je dan je verhaal uit. Jij leert haar kennen, zij jou.
pi_220707553
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Ik ken er genoeg die met dat verhaal gewoon een normale relatie weer zijn begonnen. Ja, er haakt ook in het begin een deel af, maar als je al een tijd nuchter onder je belt hebt, dan zijn er genoeg opties. Mits je je leven onder controle hebt.
naja ik schaam me best voor mijn verleden hiermee, en dat zeker voor mij, want ben nou niet zo iemand die het van de daken roept. Dat dan normaal vertellen enzo?

geen idee joh en ben al slecht in daten.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:27:16 #12
38824 crew  Droopie
pi_220707562
quote:

[..]

Begin om niet drinken tijdens de eerste date. Vraagt ze waarom, dan zeg je netjes, dat vertel ik op de 2e date :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef kree het volgende:

[..]
ben ik ook? ik denk ook dat ik het meeste hier openbaar had gezegd met hoe het nu was?

(verspreid over diverse topics, dus snap als je het niet volgende :') )

euhms oke vraag ff vanaf waar je het niet meer volgde dan, gewoon om ff de geschiedenis duidelijk te hebben?
Ehh. Vanaf het CBR en dat je je rijbewijs terugkreeg. Dat je boos bent op het CBR of was, dat weet ik nog wel.
Hell To The Liars
pi_220707563
quote:

[..]

Je hoeft het toch ook niet gelijk te vertellen. Die vriendin heeft misschien ook wel een rugzakje met haar eigen struggles. Het heden telt. Verantwoording afleggen over het verleden hoeft niet. Wat ik al zei, als je nu alles op orde hebt is het prima. Als je nog steeds een probleem hebt dan kun je er maar beter wel meteen open over zijn.
pi_220707572
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eerst iemand leren kennen en stukje bij beetje wissel je dan je verhaal uit. Jij leert haar kennen, zij jou.
ja nouja ik hoop dat zoiets zo gaat, maar als er ff beetje gevraagd wordt dan ontkom ik er toch niet aan om dit soort dingen te vertellen?

ik denk onwijze afknapper mss wel voor vrouwen?
pi_220707579
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:26 schreef kree het volgende:

[..]
naja ik schaam me best voor mijn verleden hiermee, en dat zeker voor mij, want ben nou niet zo iemand die het van de daken roept. Dat dan normaal vertellen enzo?

geen idee joh en ben al slecht in daten.
Je hoef je niet te schamen :*
Het leven is wat het is, iedereen heeft zo zijn uitdagingen. Het hangt er vanaf hoe je ermee omgaat en of je bewust ben van je valkuilen
Echt, schaamte is echt niet nodig

En nee, dat betekent niet dat je je problemen bij een eerste date compleet van de daken hoeft te roepen (zou ik je afraden, niet alleen jou trouwens: iedereen)

En verder wat ik net zei:

quote:
pi_220707600
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:27 schreef Shii het volgende:

[..]
Je hoeft het toch ook niet gelijk te vertellen. Die vriendin heeft misschien ook wel een rugzakje met haar eigen struggles. Het heden telt. Verantwoording afleggen over het verleden hoeft niet. Wat ik al zei, als je nu alles op orde hebt is het prima. Als je nog steeds een probleem hebt dan kun je er maar beter wel meteen open over zijn.
oke mss is dat wel zo, moet zeggen dit komt niet van dating apps dat dan, want denk daar al vertellen is no-go

mss als je in het echt afspreekt dat dat wel wat handiger is zoals je verteld?
Ik weet niet wat dit aan gaat ben ik maagd met daten en hoe handig te zijn.
pi_220707603
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:28 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja ik hoop dat zoiets zo gaat, maar als er ff beetje gevraagd wordt dan ontkom ik er toch niet aan om dit soort dingen te vertellen?

ik denk onwijze afknapper mss wel voor vrouwen?
Hangt van de vrouw af. En je kan zelf bepalen wanneer je hoe open je bent over iets. Als het iemand afschrikt dan is dat niet de juiste persoon voor jou. Dat maakt je situatie niet kansloos, dat maakt gewoon dat het geen geschikte combinatie is. Lang niet elke vrouw wordt hierdoor afgeschrikt
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 19:30:52 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220707604
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

En daar moet je ook af en toe iets uit durven gooien. Maakt het wat simpeler en lichter allemaal.
pi_220707608
Kree als je 40 bent heeft iedereen een hele rugzak met bagage. Ook die mogelijke vriendin. Kijk naar het nu en probeer er wat positiefs van te maken met de blik vooruit i.p.v. alleen maar terugkijken. Het is wel iets wat je met je meedraagt, maar denk niet alleen maar steeds dat het je toekomst kan vergallen.
pi_220707623
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hangt van de vrouw af. En je kan zelf bepalen wanneer je hoe open je bent over iets. Als het iemand afschrikt dan is dat niet de juiste persoon voor jou. Dat maakt je situatie niet kansloos, dat maakt gewoon dat het geen geschikte combinatie is. Lang niet elke vrouw wordt hierdoor afgeschrikt
moet zeggen dit geeft me wel een beetje hoop, nog niet echt aan toe enzo denk ik mss.

Maar oke wellicht moet ik ook niet zo bang zijn ofzo voor gevolgen als ik het gewoon eerlijk vertel.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:33:05 #21
38824 crew  Droopie
pi_220707633
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:30 schreef maily het volgende:

[..]
En daar moet je ook af en toe iets uit durven gooien. Maakt het wat simpeler en lichter allemaal.
Dat ja, op je eerste of tweede date moet je het leuk hebben, en misschien als het klikt laat de een wat los of de andere..
Maar voor zware gesprekken ga je maar naar je BFF of de psycholoog.
Hell To The Liars
pi_220707637
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef Shii het volgende:
Kree als je 40 bent heeft iedereen een hele rugzak met bagage. Ook die mogelijke vriendin. Kijk naar het nu en probeer er wat positiefs van te maken met de blik vooruit i.p.v. alleen maar terugkijken. Het is wel iets wat je met je meedraagt, maar denk niet alleen maar steeds dat het je toekomst kan vergallen.
ja, moet zeggen heb hier wel wat aan, om het wat positief in te zien. thanks
pi_220707653
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:32 schreef kree het volgende:

[..]
moet zeggen dit geeft me wel een beetje hoop, nog niet echt aan toe enzo denk ik mss.

Maar oke wellicht moet ik ook niet zo bang zijn ofzo voor gevolgen als ik het gewoon eerlijk vertel.
Als je er nog niet aan toe bent: het heeft geen haast toch O+ Neem je tijd...
Op dit gebied win je niet veel met angst. Als je er aan toe bent gewoon kijken wat voor jou werkt
pi_220707675
thanks jullie allemaal trouwens, want oke ik zit soms ook maar te denken wat ik ermee moet voor mijn gevoelens.

En helpt best wat meningen van jullie hier zo te horen.
pi_220707687
quote:
84s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:36 schreef kree het volgende:
thanks jullie allemaal trouwens, want oke ik zit soms ook maar te denken wat ik ermee moet voor mijn gevoelens.

En helpt best wat meningen van jullie hier zo te horen.
Je hebt hier alle plaats om ze te uiten en we willen allemaal wel meedenken en we willen allemaal dat het goed met je gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')