abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220736882
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nou was Napels altijd al een pauperstad, zelfs voor Italiaanse begrippen :P Maar dat zelfs een Christelijk land als Italië het zover laat komen.

Maar dat de grote steden in West/Noord-Europa in 20 jaar zo hard zijn gevallen is zeker. Er is geen stad op vooruitgegaan. Londen, Parijs, Berlijn, Amsterdam. Ranzige zooi man. Pijnlijk om de foto's van 25 jaar geleden te zien.

Spanje zal ook wel snel volgen. Ben benieuwd deze zomer.
Frankrijk idem. Dit Marseille nu:

twitter
pi_220737064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ x ]
De tering zeg..
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:07:35 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737221
quote:

[..]

[ x ]
Dit ziet er eerder uit als een of andere gemiddelde stad in Afrika.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220737248
quote:

[..]

[ x ]
Ik kom elk jaar wel in Frankrijk maar die grote steden mijd ik als de pest...
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:11:17 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220737253
quote:

[..]

[ x ]
Timmermans' natte droom. Een grote pauperbende.
Reden 1 t/m 1.635 waarom ik nooit naar Marseille zou willen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220737275
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het ook.

Maar goed hep gestaen op Twitter. Dus het moet wel waar zijn!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gelukkig is het ook geen Marseille. En Marseille lijkt mij ook wel een beetje te ver weg voor jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Marseille is al heel lang een shithole. Niet dat dat het goed praat (integendeel eigenlijk) maar dit speelt dus al heel erg lang.

Snap ook niet dat daar geen actie op ondernomen wordt. Alleen al op gebied van welzijn en veiligheid kun je zo'n situatie niet laten voortduren
Je reageert dus op een Twitter filmpje wat duidelijk niet klopt.
pi_220737285
Marseille is al heel lang een shithole. Niet dat dat het goed praat (integendeel eigenlijk) maar dit speelt dus al heel erg lang.

Snap ook niet dat daar geen actie op ondernomen wordt. Alleen al op gebied van welzijn en veiligheid kun je zo'n situatie niet laten voortduren
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:16:22 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je blijft je afvragen wat er mis is met zulke politici en de mensen die daar bewust voor stemmen.

Het betreft ook een fenomeen dat ik denk nog nooit eerder gezien is in de menselijk geschiedenis: een groep mensen die doelbewust willen dat vreemdelingen naar het land komen waar zij wonen en dat dit de eigen cultuur drastisch zal veranderen.

Deze verandering wordt vervolgens gezien als 'cultureel verrijkend' en autochtonen die deze verandering niet willen, worden al snel als 'racistisch' en 'xenofoob' gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220737304
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je blijft je afvragen wat er mis is met zulke politici en de mensen die daar bewust voor stemmen.

Het betreft ook een fenomeen dat ik denk nog nooit eerder gezien is in de menselijk geschiedenis: een groep mensen die doelbewust willen dat vreemdelingen naar het land komen waar zij wonen en dat dit de eigen cultuur drastisch zal veranderen.

Deze verandering wordt vervolgens gezien als 'cultureel verrijkend' en autochtonen die deze verandering niet willen, worden al snel als 'racistisch' en 'xenofoob' gezien.
Nou als ik Sylvana Simmons haar inbox mag geloven zullen er toch wel wat berichten als racistisch en xenofoob bestempeld kunnen worden. Net zo goed Rob Jetten zijn inbox als homofoob wordt gezien. Wat "conservatieven" hebben toch wat minder met mensen die homoseksueel zijn.
pi_220737308
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nog erger zelfs. De tering.
pi_220737312
Laten we een nieuwe wijk bouwen.
En het eerste gebouw in die wijk wordt een AZC voor 450 mensen.

Dan heb je toch de prioriteiten totaal niet op orde in ons land.

quote:
Nieuwe locatie azc Sneek bestaat uit rijtjeshuizen, veel groen en speeltuinen
quote:
Het nieuwe azc wordt het eerste gebouw in de nieuwe wijk Harinxmaland. Daar wonen verder nog geen mensen. Na de opening van het azc komen nieuwe woonhuizen met hun bewoners in de wijk. In de nieuwe wijk is dus straks iedereen een nieuwkomer.
Het lijkt strategisch: bouw een azc op een plaats zonder buren en je hebt meteen veel minder weerstand.
https://www.omropfryslan.(...)groen-en-speeltuinen
pi_220737315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat is het ook.

Maar goed hep gestaen op Twitter. Dus het moet wel waar zijn!
[..]
Gelukkig is het ook geen Marseille. En Marseille lijkt mij ook wel een beetje te ver weg voor jou.
[..]
Je reageert dus op een Twitter filmpje wat duidelijk niet klopt.
Goh, wat moeten al die auto's met Frans kenteken in Afrika dan?
Gestolen zeker?
:')
pi_220737337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Goh, wat moeten al die auto's met Frans kenteken in Afrika dan?
Gestolen zeker?
Er gaan wel eens mensen de grens over met een auto.
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:25:09 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nou als ik Sylvana Simmons haar inbox mag geloven zullen er toch wel wat berichten als racistisch en xenofoob bestempeld kunnen worden. Net zo goed Rob Jetten zijn inbox als homofoob wordt gezien. Wat "conservatieven" hebben toch wat minder met mensen die homoseksueel zijn.
Er zijn zat mensen die conservatief en homo of lesbisch zijn. Daar zit het probleem dus over het algemeen niet, wat met name storend is zijn progressieven die een coalitie tussen homo's en moslims willen vormen onder de noemer van 'intersectionaliteit' en vervolgens doen alsof de gemiddelde Westerling veel malen meer homofoob is dan de gemiddelde moslim.
pi_220737351
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die conservatief en homo of lesbisch zijn. Daar zit het probleem dus over het algemeen niet, wat met name storend is zijn progressieven die een coalitie tussen homo's en moslims willen vormen onder de noemer van 'intersectionaliteit' en vervolgens doen alsof de gemiddelde Westerling veel malen meer homofoob is dan de gemiddelde moslim.
Progressieven leven in een fantasiewereld. Waar iedereen nog lang en gelukkig leeft.
pi_220737356
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er gaan wel eens mensen de grens over met een auto.
Ja hoor, sure....
Dat zal het zijn...
pi_220737369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja hoor, sure....
Dat zal het zijn...
In de zomer zit Marokko vol met de Franse, Spaanse, Belgische en Nederlandse kentekens. Maar heey Twitter zal vast de waarheid spreken. Misschien kan ik daar nog wat informatie vinden over Covid, vaccinaties en advies inwinnen van "artsen" als RFK jr.
pi_220737380
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de inbox van Rob Jetten vol zit met homofobische berichten van moslims dan van "conservatieven"

Bekijk deze YouTube-video
pi_220737409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
In de zomer zit Marokko vol met de Franse, Spaanse, Belgische en Nederlandse kentekens. Maar heey Twitter zal vast de waarheid spreken. Misschien kan ik daar nog wat informatie vinden over Covid, vaccinaties en advies inwinnen van "artsen" als RFK jr.
Ik ga meteen kijken...
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:40:15 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de inbox van Rob Jetten vol zit met homofobische berichten van moslims dan van "conservatieven"

Ik had het over jouw claim dat conservatieven het niet zouden hebben op homo's, niet over Jetten zijn inbox. Waarom wil je het homofobie tot die ene situatie reduceren? Het is voor geen van ons te checken van wie berichten komen namelijk.
pi_220737454
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik had het over jouw claim dat conservatieven het niet zouden hebben op homo's, niet over Jetten zijn inbox. Waarom wil je het homofobie tot die ene situatie reduceren? Het is voor geen van ons te checken van wie berichten komen namelijk.
Daar heb je een punt. Overigens de namen van de tweets staan er vaak gewoon bij.

Maar wat als we kijken naar dominee Anthonie Kort die homoseksuelen ongestraft wilt verbannen uit Krimpen aan de Ijssel:

https://www.bnnvara.nl/ar(...)os-over-dominee-kort

https://delateavond.nl/co(...)kort-in-papendrecht/

https://www.eo.nl/artikel/sepot-voor-kort-en-slob
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:54:26 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Daar heb je een punt. Overigens de namen van de tweets staan er vaak gewoon bij.

Maar wat als we kijken naar dominee Anthonie Kort die homoseksuelen ongestraft wilt verbannen uit Krimpen aan de Ijssel:

https://www.bnnvara.nl/ar(...)os-over-dominee-kort

https://delateavond.nl/co(...)kort-in-papendrecht/

https://www.eo.nl/artikel/sepot-voor-kort-en-slob

Dat er ook homofobie is in de resterende marginale Christelijke gemeenschappen in Nederland zal niemand ontkennen. Maar waar denk jij het dit probleem in Nederland groter is? Heb je het idee dat de Nederland autochtoon of (Islamitische) allochtoon gemiddeld gezien meer homofobe opvattingen zal hebben?
pi_220737499
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat er ook homofobie is in de resterende marginale Christelijke gemeenschappen in Nederland zal niemand ontkennen. Maar waar denk jij het dit probleem in Nederland groter is? Heb je het idee dat de Nederland autochtoon of (Islamitische) allochtoon gemiddeld gezien meer homofobe opvattingen zal hebben?
Ik heb geen idee. Ik merk het vooral bij tokkies ongeacht waar ze vandaan komen.
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:59:59 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee. Ik merk het vooral bij tokkies ongeacht waar ze vandaan komen.
:')_!
pi_220737544
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Prima toch?

We kunnen een empirische discussie hebben op basis van anekdotisch bewijs. Maar dat betekent niet dat wat wij stellen klopt.

Of conservatieve christenen of conservatieve moslims homofober zijn, geen van beide kan het echt weten. Feit is dat het bij beide kanten gebeurt.
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:10:24 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Prima toch?

We kunnen een empirische discussie hebben op basis van anekdotisch bewijs. Maar dat betekent niet dat wat wij stellen klopt.

Of conservatieve christenen of conservatieve moslims homofober zijn, geen van beide kan het echt weten. Feit is dat het bij beide kanten gebeurt.
Tja, dit is weer de bekende gaslighting waar je zaken die voor iedereen duidelijk zijn probeert te ontkennen.

Als we kijken naar de vrijheden en acceptatie van homoseksualiteit is er een gigantisch contrast zichtbaar, waarbij met name Islamitische landen uitblinken in de vijandigheid hiertegen door dit vaak strafbaar (met de dood) te maken. Je kop in het zand steken heeft dan geen zin en de aandacht proberen te weerleggen naar Christenen ook niet. Zie ook:

Bron
pi_220737617
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is weer de bekende gaslighting waar je zaken die voor iedereen duidelijk zijn probeert te ontkennen.

Als we kijken naar de vrijheden en acceptatie van homoseksualiteit is er een gigantisch contrast zichtbaar, waarbij met name Islamitische landen uitblinken in de vijandigheid hiertegen door dit vaak strafbaar (met de dood) te maken. Je kop in het zand steken heeft dan geen zin en de aandacht proberen te weerleggen naar Christenen ook niet. Zie ook:

[ afbeelding ]

Bron
Nederland is donkerblauw, dus ik neem aan dat de discussie gesloten is?

Of is dit een soort van whatabouttism "ja maar Saudi-Arabie"? Dan hoef ik je zeker niet te vertellen hoeveel homoseksuelen zijn opgehangen in Nederland vanwege sodomie.

Ook in je geliefde Israel hebben orthodoxe joden en neokolonisten veel moeite met homoseksuelen. Dat de pride van vorig jaar niet doorging vanwege "veiligheid" is niet zomaar. Zeker niet als je erbij neerlegt wat de uitspraken zijn over homoseksuelen van de extreem-rechtse kabinetsleden van het kabinet Netanyahu zoals Ben Gvir en Smotrich.

Aangezien Israel paars kleurt. Wat zijn de wetten daar als het gaat over man tot man huwelijken?
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:34:45 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nederland is donkerblauw, dus ik neem aan dat de discussie gesloten is?

Of is dit een soort van whatabouttism "ja maar Saudi-Arabie"? Dan hoef ik je zeker niet te vertellen hoeveel homoseksuelen zijn opgehangen in Nederland vanwege sodomie.

Ook in je geliefde Israel hebben orthodoxe joden en neokolonisten veel moeite met homoseksuelen. Dat de pride van vorig jaar niet doorging vanwege "veiligheid" is niet zomaar. Zeker niet als je erbij neerlegt wat de uitspraken zijn over homoseksuelen van de extreem-rechtse kabinetsleden van het kabinet Netanyahu zoals Ben Gvir en Smotrich.

Aangezien Israel paars kleurt. Wat zijn de wetten daar als het gaat over man tot man huwelijken?
Ah, eerst begin je selectief over Christenen, daarna doe je alsof je neus bloedt als je een vraag wordt gesteld waar naar alle waarschijnlijkheid meer homofobie is, bij autochtonen of allochtonen, dan wordt je getoond hoe waar in de wereld homofobie met afstand het grootste probleem is en begin je vervolgens over Israël.

Dit terwijl Israël nochtans het meest LGBT-vriendelijke land in heel het Midden-Oosten is. Het mag duidelijk zijn dat hier geen oprechte intentie voor een discussie, het enige doel is hier gaslighten om naar alles en iedereen te kunnen wijze behalve de plekken waar homofobe het grootste is, namelijk Islamitisch landen en gemeenschappen.
pi_220737777
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, eerst begin je selectief over Christenen, daarna doe je alsof je neus bloedt als je een vraag wordt gesteld waar naar alle waarschijnlijkheid meer homofobie is, bij autochtonen of allochtonen, dan wordt je getoond hoe waar in de wereld homofobie met afstand het grootste probleem is en begin je vervolgens over Israël.

Dit terwijl Israël nochtans het meest LGBT-vriendelijke land in heel het Midden-Oosten is. Het mag duidelijk zijn dat hier geen oprechte intentie voor een discussie, het enige doel is hier gaslighten om naar alles en iedereen te kunnen wijze behalve de plekken waar homofobe het grootste is, namelijk Islamitisch landen en gemeenschappen.
Het is de zoveelste troll. In een ander topic ook al. Mooi eromheen praten. Feiten willen ze niet zien.
pi_220737818
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

"Israel’s Far-right Finance Minister Says He's 'A Fascist Homophobe' but 'Won't Stone Gays'" - Haaretz https://www.haaretz.com/i(...)59-a98f-ff7f47c70000

"Gays Control Israeli Media and Tell Us What to Think, Lawmaker Says
Two weeks after teenager stabbed to death at Jerusalem Pride Parade, Habayit Hayehudi MK Smotrich claims opinions of 95 percent of population against gays are being silenced." - Haaretz https://www.haaretz.com/2(...)cd-af7f-eb787f890000

"My voters don't care that I'm homophobic', says Israeli finance minister
In a leaked recording, Bezalel Smotrich said he could take measures against the LBGTQ+ community because his voters 'don't give a damn about the gays'" - https://www.thejc.com/new(...)m_source=copilot.com

"One far-right lawmaker, Avi Maoz, set the tone last week, telling army radio: "We're going to study the legal avenues to cancel Gay Pride." - https://www.france24.com/(...)m_source=copilot.com
pi_220737865
@Ambtenaar030

Als ik het goed begrijp ben jij voor meer massale asielimmigratie uit Afrika naar nederland. Maar tegelijk ben je ook bang voor oplopende geweld tegen homoseksuelen, ok. Fascisten zijn klaarblijkelijk toch toleranter voor lgbti+ 🤷‍♂️.

twitter
pi_220738051
Niet de rené dercksen van pvv, maar een bijna naamgenoot.

quote:
COA-tussenpersoon verdiende bijna ¤45 mln aan asielopvang

In het kort.
•Tussen begin 2022 en medio 2024 ontving LCHD meer dan ¤400 mln om hotelkamers en zalen te huren voor de opvang van asielzoekers.
•De tussenpersoon keerde over die periode ¤44 mln aan dividend uit aan bedrijfseigenaar René Derksen.
•Het OM onderzoekt de contracten van LCHD met het COA en hotels op mogelijk wederrechtelijk verkregen voordeel.

Een omstreden tussenpersoon heeft minstens ¤44 mln verdiend aan een opvangdeal met het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Zijn bedrijf zocht en boekte hotelkamers voor de noodopvang van asielzoekers en statushouders. Daarnaast leverde het facilitaire diensten zoals catering en beveiliging.
In tweeënhalf jaar tijd ontving LCHD, eigendom van René Derksen, ¤436 mln voor de inkoop van ‘kamers en zalen’. Derksen wordt verdacht van omkoping in een lopend fraudeonderzoek van het Openbaar Ministerie naar opvangdeals met hotels. De totale omzet van LCHD is groter, omdat een deel van de betalingen van het COA nog niet zichtbaar is. Eind vorig jaar beëindigde de opvangdienst de samenwerking.
Dit blijkt uit het recentelijk opgestelde jaarverslag van LCHD. Derksen gaat niet inhoudelijk in op vragen hierover. Zijn advocaat stelt ‘een aantal conclusies’ van het FD niet te onderschrijven, maar zegt niet welke.
FD.

[ Bericht 48% gewijzigd door Spring_Sale op 07-05-2026 19:28:32 ]
pi_220738065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:11 schreef Spring_Sale het volgende:

[ afbeelding ]

FD.
Een ekte vvd'er dus.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:26:32 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220738178
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:20 schreef Black_Baron het volgende:
Laten we een nieuwe wijk bouwen.
En het eerste gebouw in die wijk wordt een AZC voor 450 mensen.

Dan heb je toch de prioriteiten totaal niet op orde in ons land.
[..]
[..]
https://www.omropfryslan.(...)groen-en-speeltuinen
Nieuwe opdring methode hoor :')

'Dan is iedereen een nieuwkomer', inclusief nieuwe 'made up' definitie om het goed te praten.

Totaal om te kotsen. En de gemeenschap heeft weer het nakijken. Niet gek dat er zoveel geweld is de laatste tijd. Ik snap de sentimenten wel.
1947-2016
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:27:55 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220738191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:11 schreef Spring_Sale het volgende:

[ link | afbeelding ]

FD.
Hier heb je je landverradende parasiet.
1947-2016
pi_220738324
De linkse stemmer klaagt veel over dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer. Maar kan het zijn dat dit ook mede het gevolg is van hun eigen stemgedrag en wensen. Je ziet via de woke‑industrie over klimaat, asiel, equity en LHBTI. Dat er enorme hoeveelheden gemeenschapsgelden, honderden miljoenen nee tientallen miljarden steeds weer naar selecte kleine groepjes bedrijven en personen vloeien.

Die Derksen eigent zich 45 miljoen in twee jaar tijd toe als tussenpersoon van COA. Ook selecte bedrijven die actief zijn in de klimaatsector ontvangen tientalllen miljarden aan subsidies voor "verduurzaming". Het gevolg is een groeiende linkse woke industrie waar een kleine selecte groep mensen stinkende rijk worden in korte tijd. En de kosten liggen bij de belastingbetaler, waaronder ook de linkse stemmer zelf.
pi_220738369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hier heb je je landverradende parasiet.
90% van hem afpakken en deporteren die corrupte handel :(
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:46:40 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220738390
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
90% van hem afpakken en deporteren die corrupte handel :(
Dan houdt hij nog veel te veel over.
1947-2016
pi_220738430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nieuwe opdring methode hoor :')

'Dan is iedereen een nieuwkomer', inclusief nieuwe 'made up' definitie om het goed te praten.

Totaal om te kotsen. En de gemeenschap heeft weer het nakijken. Niet gek dat er zoveel geweld is de laatste tijd. Ik snap de sentimenten wel.
Ons land gaat totaal kapot aan dit soort bestuurders.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:59:11 #140
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220738512
twitter
Goeie PR wel van deze man met dito verdedigingsstrategie.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220738533
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:41 schreef Spring_Sale het volgende:
De linkse stemmer klaagt veel over dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer. Maar kan het zijn dat dit ook mede het gevolg is van hun eigen stemgedrag en wensen.
Het stemgedrag van de linkse stemmers is goed, maar doordat de linkse partijen democratisch zijn, krijgen zij de meerderheid niet voor het te voeren noodzakelijk beleid.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:05:17 #142
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220738592
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het is de zoveelste troll. In een ander topic ook al. Mooi eromheen praten. Feiten willen ze niet zien.
Stop feeding trolls. -O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:05:51 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220738607
quote:
81s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:59 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Goeie PR wel van deze man met dito verdedigingsstrategie.
quote:
De verdachte verblijft sinds drie jaar in Nederland en verklaarde tijdens de zitting dat zijn persoonlijke situatie uitzichtloos is. 'Mijn land wordt al zeventig jaar bezet door Israël. Iedereen ziet en hoort wat daar gebeurt. Ons huis is weggebombardeerd', zegt hij. 'Ik ben hier gekomen voor veiligheid en om te werken voor mijn familie, niet om te verrotten in het asielzoekerscentrum.'
pi_220738627
Laat asielzoekers net als oekrainers gewoon werken. Heb je veel meer aan. Dat kan je zelfs meenemen in je besluit om iemand toe te laten of af te wijzen. Als ze na 3 jaar nog geen baan hebben, heb je niks aan ze.
pi_220738636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Het stemgedrag van de linkse stemmers is goed, maar doordat de linkse partijen democratisch zijn, krijgen zij de meerderheid niet voor het te voeren noodzakelijk beleid.
Waar heb jij het over.
pi_220738674
quote:
13s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wat doen deze mensen hier? Hoe komen ze hier? Tig veilige landen doorgereisd. Waarschijnlijk een status in Griekenland gekregen. En elders het weer proberen.

Ik vind dit echt ongelooflijk. Wat doen we onszelf aan?
pi_220738692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Het stemgedrag van linkse stemmers maakt dat er hier meer vrouwen verkracht en vermoord worden.
Hoe kun je dat goedpraten voor jezelf?
pi_220738779
Nederland had al moeite met Antillianen en Marokkanen. In de misdaadcijfers nemen zij 40% voor hun rekening zelfs als een minderheid. In de afgelopen 20 jaar kwamen de Somaliers Eritreers Nigerianen Noord-Sudanezen Syriers daar nogeens bovenop. En mischien is maar een klein deel van de asielzoekers die voor overlast zorgt (jongeren, mannen). Nederland kan deze overlast gewoonweg niet aan. En dan vraag ik mij af. Wat gaat er zoal rond in de hoofd van zo'n Rob Jetten.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:20:09 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220738797
quote:
13s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wat heeft dat met verkrachting van doen dan?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220738928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Mijnheer wil graag ook een lagere straf zodat ie mag blijven.

quote:
Verkrachter krijgt lagere straf zodat hij verblijfsvergunning niet verliest

Een man die is veroordeeld wegens verkrachting heeft een lagere straf gekregen om te voorkomen dat hij zijn verblijfsvergunning zou verliezen.
https://www.volkskrant.nl(...)t-verliest~baaff318/

Totaal knettergek hier. Ik kots hierop.
Vrouwen betalen de rekening.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:33:45 #151
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220738939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef Chadi het volgende:
Laat asielzoekers net als oekrainers gewoon werken.

Heb je veel meer aan.
Dat kan je zelfs meenemen in je besluit om iemand toe te laten of af te wijzen.
Als ze na 3 jaar nog geen baan hebben, heb je niks aan ze.
nee dan zijn ze niet zielig he, ze moeten wel zielig zijn met een kop soep enzo, dat je barmhartig kan zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 07-05-2026 20:45:42 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220738946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef Chadi het volgende:
Laat asielzoekers net als oekrainers gewoon werken. Heb je veel meer aan. Dat kan je zelfs meenemen in je besluit om iemand toe te laten of af te wijzen. Als ze na 3 jaar nog geen baan hebben, heb je niks aan ze.
Geldt ook voor vrouwen? Of is cultuur dan weer leidend?
pi_220738948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja hoor, sure....
Dat zal het zijn...
Dat clipje is natuurlijk gewoon Marseille, deze omgeving vnl

Ben er vroeger en redelijk recent nog wel geweest, en vroeger was het echt een complete pauperzooi, maar tegenwoordig is het centrum rondom de oude haven wel erg leuk geworden, de buitenwijken daarentegen schijnen wel weer erger te zijn geworden. Ik vind het wel een leuke stad overigens.
pi_220739024
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Het stemgedrag van linkse stemmers maakt dat er hier meer vrouwen verkracht en vermoord worden.
Hoe kun je dat goedpraten voor jezelf?
Dat is de doelpalen verplaatsen en daar ga ik verder niet op in. Reageer eerst maar eens op het punt dat ik maakte in mijn weerwoord tegen @spring_sale.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:43:11 #155
56749 BlaZ
pi_220739044
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:32 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Mijnheer wil graag ook een lagere straf zodat ie mag blijven.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)t-verliest~baaff318/

Totaal knettergek hier. Ik kots hierop.
Vrouwen betalen de rekening.
De Nederlandse rechtsstaat is vrouwonvriendelijk inderdaad. Rechters kotsen massaal op vrouwenrechten en praten verkrachting op deze manier goed.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:47:08 #156
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220739079
mooi, komt goed uit, er lopen daar al heel veel mensen met een Palestijnse hoofddoek

quote:
Geen recht op asiel, maar terugsturen doen we niet
Palestijnse asielzoekers massaal naar Nederland: we zijn nu zelfs koploper binnen de EU

Nederland ziet de meeste Palestijnse asielaanvragers binnenkomen van de hele Europese Unie, constateert de IND.
Het overgrote deel blijkt al in het bezit te zijn van een verblijfsvergunning in Griekenland

Asielzoekers ’met onbekende nationaliteit’ vormen dit jaar de grootste groep nieuwe asielzoekers in Ter Apel. Het gaat dit en vorig jaar om een paar duizend ’onbekenden’.

In de praktijk zijn het bijna allemaal Palestijnen, meldde De Telegraaf afgelopen maand.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220739107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat is de doelpalen verplaatsen en daar ga ik verder niet op in. Reageer eerst maar eens op het punt dat ik maakte in mijn weerwoord tegen @:spring_sale.
Ik antwoorde met waar heb je het over. De hele politieke kartel zijn unaniem vóór alle linkse lobby's, VN2030 SDG's. Waaronder ook de VVD.

Het is verder toegegeven dat 99% van de ambtenaren voornamelijk links georienteerd zijn. En alle rechtse beleid doelbewust frustreren. Dus wat jij stelt klopt niet. Links beleid wordt juist van boven tot onder gefaciliteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spring_Sale op 07-05-2026 20:59:37 ]
pi_220739114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De Nederlandse rechtsstaat is vrouwonvriendelijk inderdaad. Rechters kotsen massaal op vrouwenrechten en praten verkrachting op deze manier goed.
Niet de rechters kotsen massaal op de vrouwenrechten, maar de mannen die voor eigen rechter spelen.
pi_220739538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
mooi, komt goed uit, er lopen daar al heel veel mensen met een Palestijnse hoofddoek
[..]

Geef ze de Veluwe. Je steunt het afpakken van hun land daar.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:30:01 #160
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220739555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
O ja, De Veluwe dan kunnen ze de resterende moeflons halal opeten

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2026 16:10:53 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:37:45 #161
56749 BlaZ
pi_220739628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Niet de rechters kotsen massaal op de vrouwenrechten, maar de mannen die voor eigen rechter spelen.
Beide, door het niet te willen bestraffen van misdaden als verkrachting geeft men een signaal af dat het niet uitmaakt.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:38:36 #162
56749 BlaZ
pi_220739637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
O ja, De Veluwe dan kunnen ze de resterende moeflons op eten
Het zijn Arabieren hé, die zullen de moeflons ook graag op een andere manier willen misbruiken.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:40:10 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220739651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zijn Arabieren hé, die zullen de moeflons ook graag op een andere manier willen misbruiken.
ja das zielig

hoe dan, op de knieën ?/
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:43:32 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220739681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Meneer draagt het aan als een excuus voor zijn daden. Net zoals we in Amsterdam zagen een kleine twee jaar terug, waar in WhatsApp groep een heuse 'Jodenjacht' werd opgezet, toen de daders voor de rechter zaten begon met te jammeren over Gaza. Het blijkt dat de oorlog in het Midden-Oosten en een zogenaamde zorg over de Palestijnen, een perfecte dekmantel vormt voor het rechtvaardigen van allerlei vormen van wangedrag.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:44:28 #165
56749 BlaZ
pi_220739688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja das zielig

hoe dan, op de knieën ?/
Voila.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:53:54 #166
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220739774
quote:
[..]

Precies het volk wat je niet moet willen in je land. Palestijnen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:13:41 #167
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220744520
twitter

Lijkt Nederland wel
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:09:05 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220744836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
De Veluwe is van Nederland, het voormalige Judea van het Joodse volk.
pi_220744910
quote:
[..]

Kunnen we al inzetten op wie wanneer voor een pardon voor deze mensen gaat pleiten?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:29:50 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220744995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Kunnen we al inzetten op wie wanneer voor een pardon voor deze mensen gaat pleiten?
ze mogen van mij blijven maar niet op het voetbalveld AUB

Wel doordacht van de gemeente , volgend jaar moeten de velden weer beschikbaar zijn, voor het damesteam
dus eind dit jaar moet weer weg en opgeruimd zijn

En heeft de gemeente haar plicht gedaan

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 09-05-2026 18:37:20 ]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 17:58:41 #171
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220745477
Goed plan van de EU

als de boot uit Afrika aankomt in Nederland, dan blijven ze in Nederland en komt de boot in Italië of Griekenland aan dan horen ze daar

Prima deal !!
^O^ ^O^

Wel een eind peddelen he, helemaal naar Rotterdam
quote:
Langverwacht EU-Migratiepact stevent af op mislukking: lidstaten blijken helemaal niet klaar voor strengere asielregels
Brussel- Het nieuwe EU-Migratiepact dreigt uit te draaien op een mislukking bij de invoering op 12 juni.

Veel lidstaten zijn nog steeds niet klaar met alle voorbereidingen, blijkt uit een nieuw overzicht van de Europese
Commissie. Een woordvoerder van Brussel vergoelijkt het getreuzel:

Het is een marathon, geen sprint.”

Een van de onderdelen van het Migratiepact is de invoering van een gezamenlijke database waarin vingerafdrukken van migranten die illegaal de EU zijn binnengekomen, worden geregistreerd.

Overlast gevende asielzoeker makkelijker bestraft: kabinet komt met eerste maatregel na drama; in Eerste Kamer

Dankzij dit systeem moet Nederland straks kunnen zien of een asielzoeker bijvoorbeeld in Italië is aangekomen.

In dat geval is Italië verantwoordelijk voor een asielaanvraag en mag Nederland de migrant terugsturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2026 19:10:23 ]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:09:23 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220745882
Palestijnen hier houden, Nederland is echt knettergek.
pi_220754360
twitter

@Dven
pi_220754363
pi_220754365
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
Goed plan van de EU

als de boot uit Afrika aankomt in Nederland, dan blijven ze in Nederland en komt de boot in Italië of Griekenland aan dan horen ze daar

Prima deal !!
^O^ ^O^

Wel een eind peddelen he, helemaal naar Rotterdam
[..]

Het EU-migratiepact had en heeft vooral als doel, lijkt het, om te vertragen. Echte besluitvorming is dankzij de papieren belofte van dit pact weer een paar jaar vooruitgeschoven.
pi_220757370
twitter

Van den Brink is nog een grotere prutser dan Faber. Die man kan niets en weet niets.
  zondag 10 mei 2026 @ 14:12:20 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220757378
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 14:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Van den Brink is nog een grotere prutser dan Faber. Die man kan niets en weet niets.
hij snapt niet waar die mensen vandaan komen, hij vraagt zich ook niet af of die mensen een paspoort of een visum hebben of een verblijfsvergunning
Indien nee, flikker ze dan het land uit , dat doen ze met ons ook buiten Europa

als ik buiten Europa ergens aan de grens kom zonder paspoort dan kan ik wel zeggen dat ik die verloren ben , maar dan krijg ik echt geen kop soep

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 10-05-2026 14:17:27 ]
pi_220757590
Als minister Van den Brink daar geen verklaring voor heeft, dan is het de hoogste tijd dat hij zijn spulletjes inpakt en vervolgens naar de Koning gaat om per direct zijn ontslag aan te bieden.

Het is toch te zot voor woorden dat zo'n joker als v.d. Brink maar alles op zijn beloop laat met de onomkeerbaare ellende daarvan tot gevolg voor de bevolking. :N
pi_220757612
quote:
[ x ]

De zoveelste die geen enkel idee heeft wat ze aan het doen zijn. ;(
  zondag 10 mei 2026 @ 14:53:23 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220757636
quote:
[ x ]

Dit is hoe incompetentie eruit ziet.
pi_220757685
Het is de asielmaffia, met als spil het COA, die de touwtjes in handen heeft.

Die regeren.

Niet het kabinet, die weten a) weinig over wat er gebeurt en b) hebben geen grip.

Het is een combi van onwetendheid, laksheid en de wens om niet ook maar beetje richting pvv/fvd/ja21 te bewegen. Met name dit laatste speelt heel sterk in die linkse regentenkliek.
pi_220757702
Anders gezegd, het COA is een staat binnen een staat.

Staan boven de wet, boven elke vorm van controle van de journalistiek, maken hun eigen begroting (nooit een bezuiniging) en lachen slappe hap ministers zoals v/d brink uit.

Faber had tenminste de ballen om tegen het COA in te gaan, maar werd toch platgewalst door de asielmaffia.
pi_220757712
En by the way, de asielmaffia in Nederland is een filiaal van de internationale mensensmokkel, met als sinistere onderstroom een bewuste omvolking en islamisering agenda van Nederland. Hier gaan miljarden in om, een (heilige) groter doel en zitten staten achter als Qatar. Hun staatspropaganda (al Jazeera) is tegenwoordig de standaard nieuwsbron voor de DPG media groep en de NPO. Hoe ranzig, maar waar.
  maandag 11 mei 2026 @ 08:08:13 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220761473
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:32 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]

@:dven
Niets mis met racisme.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 mei 2026 @ 08:08:47 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220761474
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:11 schreef Homey het volgende:
En by the way, de asielmaffia in Nederland is een filiaal van de internationale mensensmokkel, met als sinistere onderstroom een bewuste omvolking en islamisering agenda van Nederland. Hier gaan miljarden in om, een (heilige) groter doel en zitten staten achter als Qatar. Hun staatspropaganda (al Jazeera) is tegenwoordig de standaard nieuwsbron voor de DPG media groep en de NPO. Hoe ranzig, maar waar.
Janken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 11 mei 2026 @ 08:30:21 #186
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220761544
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door Regilio_ op 11-05-2026 08:44:23 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 11 mei 2026 @ 08:45:33 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220761612
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:11 schreef Homey het volgende:
De mensen die hierheen komen, hebben hun hele spaarrekening leeg moeten halen, en dat voor een kop soep , niet te geloven he

Maar sommigen hebben echt geen eigen paspoort, niet iedereen heeft daar een paspoort ,
men denkt daar ook dat ze hier gelijk aan het werk kunnen, ja dat is in africa en Syrie welzo , maar hier wil PRO en D66 ze eerst knuffelen en koppen soep geven

maar hier heb je een werkvergunning en verblijfsvergunning nodig, en eerst wordt je opgesloten in kampen en krijg je een advocaat en tegemoetkoming en kun je de familie laten overkomen

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 11-05-2026 10:23:38 ]
pi_220761921
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De mensen die hierheen komen, hebben hun hele spaarrekening leeg moeten halen, en dat voor een kop soep , niet te geloven he

Maar sommigen hebben echt eigen paspoort, niet iedereen heeft daar een paspoort , men denkt ook dat ze hier gelijk aan het werk kunnen, ja dat is in africa en Syrie welzo ,

maar hier heb je een werkvergunning en verblijfsvergunning nodig, en eerst wordt je opgesloten in kampen en krijg je een advocaat en tegemoetkoming en kun je de familie laten overkomen
Als jij en ik gaan reizen moeten we overal ons paspoort laten zien en tickets betalen. Zonder ID kan je niets.

Behalve als asielzoeker naar Nederland. Dan wordt je gewoon hierheen getransfereerd, zonder paspoort, niets. Alles gratis hier.

Ook een aspect wat totaal niet wordt verslagen in onze pers: het overgrote deel van die asielzoekers is man tussen de 20 en 40. Wat doet dat met de verhouding man/vrouw en met de veiligheid voor vrouwen?
  maandag 11 mei 2026 @ 10:31:46 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220762428
moeten veel meer moskeen gaan bouwen , maar ja die stikstof he

En dan moeten we airport Lelystad nog sluiten , want Groen Links vliegt graag internationaal vanaf Schiphol
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 11-05-2026 11:21:58 ]
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:10:35 #190
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220781432
komt nog een bootje met zielige vluchtelingen aan , die vluchten voor oorlog en hun paspoort kwijt zijn geraakt
https://www.facebook.com/share/v/1NV6RiWfB3/
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:56:07 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220782323
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220784367
twitter

Gelukkig ik in 2019 nog solo kunnen kopen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:22:44 #193
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220784420
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Gelukkig ik in 2019 nog solo kunnen kopen
Niets geleerd dus. Uitzetten boven zee deze gore rat.
pi_220784763
twitter

Instroomcijfers worden ineens niet meer gepubliceerd.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:38:48 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220785141
ach al die zielige vluchtelingen , moesten ze al 5000 euro de man dokken voor de overtocht en nu is hun onderkomen nog niet gegarandeerd en moeten ze ook nog op een woning wachten

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 14-05-2026 11:57:38 ]
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:05:50 #196
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220788542
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Instroomcijfers worden ineens niet meer gepubliceerd.
deze minderheidsregering gaat gewoon de stoelen een paar jaar warm houden

geen tien steden , geen asiel maatregelen , geen woningbouw , naks noppes
beetje privee vliegtuig heen en weer en naar Bonaire en curaçao en ok
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:21:50 #197
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220788793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
deze minderheidsregering gaat gewoon de stoelen een paar jaar warm houden

geen tien steden , geen asiel maatregelen , geen woningbouw , naks noppes
beetje privee vliegtuig heen en weer en naar Bonaire en curaçao en ok
Dat geloof je toch zelf zeker niet. Ik geef deze gladde aal en zijn poppenkast nog een half jaar. Het hele land is in rep en roer en dat gaat echt niet minder worden 🤮
"Hoka Hey!"
pi_220789950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:21 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat geloof je toch zelf zeker niet. Ik geef deze gladde aal en zijn poppenkast nog een half jaar. Het hele land is in rep en roer en dat gaat echt niet minder worden 🤮
Dat denken veel mensen, maar de asielmaffia is veel machtiger dan jij denkt. Zij regeren. Jetten en Bontenbal zijn gewoon trekpoppen in die industrie. Kijk met hoeveel meel zij in de mond praten als het om asiel gaat. Dan ben je gewoon gecomprommiteerd.

Plus: een harde kern in Nederland, niet eens zo klein, zijn behoorlijk gehersenspoeld door de pro-asiel propaganda in de NPO en DPG Media Groep. Die zijn er heilig van overtuigd dat de rest van Nederland extreem-rechts is en met alle middelen bestrijd moeten worden. Dat is de polarisatie. Denk jij dat deze groep zich makkelijk laat overtuigen? De propaganda in onze pers draait overuren, en ik zie dat niet snel veranderen.
pi_220789961
Dat het hele land 'in rep en roer is' is onjuist.

Zie jij massale demonstraties in de steden tegen de asielindustrie?

Me neither. Zover zijn we nog niet.

Een voorbeeld waar je naar toe zou kunnen werken: de massaliteit van demonstraties zoals in de DDR in 1988 en 1989, de eindfase van hun politieke systeem.

Alleen, ik zie dat niet snel gebeuren hier. De welvaart is gewoon veel te groot, de meeste Nederlanders lijden een prima leven. Waarom zou je dan de straten opgaan? Zeker als je door de pers meteen als een racist en fascist worden weggezet, je kijkt wel uit!
pi_220789971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:16 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat denken veel mensen, maar de asielmaffia is veel machtiger dan jij denkt. Zij regeren. Jetten en Bontenbal zijn gewoon trekpoppen in die industrie. Kijk met hoeveel meel zij in de mond praten als het om asiel gaat. Dan ben je gewoon gecomprommiteerd.

Plus: een harde kern in Nederland, niet eens zo klein, zijn behoorlijk gehersenspoeld door de pro-asiel propaganda in de NPO en DPG Media Groep. Die zijn er heilig van overtuigd dat de rest van Nederland extreem-rechts is en met alle middelen bestrijd moeten worden. Dat is de polarisatie. Denk jij dat deze groep zich makkelijk laat overtuigen? De propaganda in onze pers draait overuren, en ik zie dat niet snel veranderen.
Ja en jij bent natuurlijk totaal niet beïnvloedt in je denkbeelden.

:s) :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')