nee dan zijn ze niet zielig he, ze moeten wel zielig zijn met een kop soep enzo, dat je barmhartig kan zijnquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef Chadi het volgende:
Laat asielzoekers net als oekrainers gewoon werken.
Heb je veel meer aan.
Dat kan je zelfs meenemen in je besluit om iemand toe te laten of af te wijzen.
Als ze na 3 jaar nog geen baan hebben, heb je niks aan ze.
Geldt ook voor vrouwen? Of is cultuur dan weer leidend?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef Chadi het volgende:
Laat asielzoekers net als oekrainers gewoon werken. Heb je veel meer aan. Dat kan je zelfs meenemen in je besluit om iemand toe te laten of af te wijzen. Als ze na 3 jaar nog geen baan hebben, heb je niks aan ze.
Dat clipje is natuurlijk gewoon Marseille, deze omgeving vnlquote:
Dat is de doelpalen verplaatsen en daar ga ik verder niet op in. Reageer eerst maar eens op het punt dat ik maakte in mijn weerwoord tegen @spring_sale.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het stemgedrag van linkse stemmers maakt dat er hier meer vrouwen verkracht en vermoord worden.
Hoe kun je dat goedpraten voor jezelf?
De Nederlandse rechtsstaat is vrouwonvriendelijk inderdaad. Rechters kotsen massaal op vrouwenrechten en praten verkrachting op deze manier goed.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Mijnheer wil graag ook een lagere straf zodat ie mag blijven.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)t-verliest~baaff318/
Totaal knettergek hier. Ik kots hierop.
Vrouwen betalen de rekening.
quote:Geen recht op asiel, maar terugsturen doen we niet
Palestijnse asielzoekers massaal naar Nederland: we zijn nu zelfs koploper binnen de EU
Nederland ziet de meeste Palestijnse asielaanvragers binnenkomen van de hele Europese Unie, constateert de IND.
Het overgrote deel blijkt al in het bezit te zijn van een verblijfsvergunning in Griekenland
Asielzoekers ’met onbekende nationaliteit’ vormen dit jaar de grootste groep nieuwe asielzoekers in Ter Apel. Het gaat dit en vorig jaar om een paar duizend ’onbekenden’.
In de praktijk zijn het bijna allemaal Palestijnen, meldde De Telegraaf afgelopen maand.
Ik antwoorde met waar heb je het over. De hele politieke kartel zijn unaniem vóór alle linkse lobby's, VN2030 SDG's. Waaronder ook de VVD.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is de doelpalen verplaatsen en daar ga ik verder niet op in. Reageer eerst maar eens op het punt dat ik maakte in mijn weerwoord tegen @:spring_sale.
Niet de rechters kotsen massaal op de vrouwenrechten, maar de mannen die voor eigen rechter spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Nederlandse rechtsstaat is vrouwonvriendelijk inderdaad. Rechters kotsen massaal op vrouwenrechten en praten verkrachting op deze manier goed.
Geef ze de Veluwe. Je steunt het afpakken van hun land daar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
mooi, komt goed uit, er lopen daar al heel veel mensen met een Palestijnse hoofddoek
[..]
O ja, De Veluwe dan kunnen ze de resterende moeflons halal opetenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geef ze de Veluwe. Je steunt het afpakken van hun land daar.
Beide, door het niet te willen bestraffen van misdaden als verkrachting geeft men een signaal af dat het niet uitmaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Niet de rechters kotsen massaal op de vrouwenrechten, maar de mannen die voor eigen rechter spelen.
Het zijn Arabieren hé, die zullen de moeflons ook graag op een andere manier willen misbruiken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ja, De Veluwe dan kunnen ze de resterende moeflons op eten
ja das zieligquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zijn Arabieren hé, die zullen de moeflons ook graag op een andere manier willen misbruiken.
Meneer draagt het aan als een excuus voor zijn daden. Net zoals we in Amsterdam zagen een kleine twee jaar terug, waar in WhatsApp groep een heuse 'Jodenjacht' werd opgezet, toen de daders voor de rechter zaten begon met te jammeren over Gaza. Het blijkt dat de oorlog in het Midden-Oosten en een zogenaamde zorg over de Palestijnen, een perfecte dekmantel vormt voor het rechtvaardigen van allerlei vormen van wangedrag.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met verkrachting van doen dan?
Voila.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja das zielig
hoe dan, op de knieën ?/
Precies het volk wat je niet moet willen in je land. Palestijnen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
mooi, komt goed uit, er lopen daar al heel veel mensen met een Palestijnse hoofddoek
[..]
De Veluwe is van Nederland, het voormalige Judea van het Joodse volk.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geef ze de Veluwe. Je steunt het afpakken van hun land daar.
Kunnen we al inzetten op wie wanneer voor een pardon voor deze mensen gaat pleiten?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze mogen van mij blijven maar niet op het voetbalveld AUBquote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kunnen we al inzetten op wie wanneer voor een pardon voor deze mensen gaat pleiten?
quote:Langverwacht EU-Migratiepact stevent af op mislukking: lidstaten blijken helemaal niet klaar voor strengere asielregels
Brussel- Het nieuwe EU-Migratiepact dreigt uit te draaien op een mislukking bij de invoering op 12 juni.
Veel lidstaten zijn nog steeds niet klaar met alle voorbereidingen, blijkt uit een nieuw overzicht van de Europese
Commissie. Een woordvoerder van Brussel vergoelijkt het getreuzel:
Het is een marathon, geen sprint.”
Een van de onderdelen van het Migratiepact is de invoering van een gezamenlijke database waarin vingerafdrukken van migranten die illegaal de EU zijn binnengekomen, worden geregistreerd.
Overlast gevende asielzoeker makkelijker bestraft: kabinet komt met eerste maatregel na drama; in Eerste Kamer
Dankzij dit systeem moet Nederland straks kunnen zien of een asielzoeker bijvoorbeeld in Italië is aangekomen.
In dat geval is Italië verantwoordelijk voor een asielaanvraag en mag Nederland de migrant terugsturen.
Het EU-migratiepact had en heeft vooral als doel, lijkt het, om te vertragen. Echte besluitvorming is dankzij de papieren belofte van dit pact weer een paar jaar vooruitgeschoven.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
Goed plan van de EU
als de boot uit Afrika aankomt in Nederland, dan blijven ze in Nederland en komt de boot in Italië of Griekenland aan dan horen ze daar
Prima deal !!
![]()
![]()
Wel een eind peddelen he, helemaal naar Rotterdam
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |