abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220736882
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nou was Napels altijd al een pauperstad, zelfs voor Italiaanse begrippen :P Maar dat zelfs een Christelijk land als Italië het zover laat komen.

Maar dat de grote steden in West/Noord-Europa in 20 jaar zo hard zijn gevallen is zeker. Er is geen stad op vooruitgegaan. Londen, Parijs, Berlijn, Amsterdam. Ranzige zooi man. Pijnlijk om de foto's van 25 jaar geleden te zien.

Spanje zal ook wel snel volgen. Ben benieuwd deze zomer.
Frankrijk idem. Dit Marseille nu:

twitter
pi_220737064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ x ]
De tering zeg..
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:07:35 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737221
quote:

[..]

[ x ]
Dit ziet er eerder uit als een of andere gemiddelde stad in Afrika.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220737248
quote:

[..]

[ x ]
Ik kom elk jaar wel in Frankrijk maar die grote steden mijd ik als de pest...
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:11:17 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220737253
quote:

[..]

[ x ]
Timmermans' natte droom. Een grote pauperbende.
Reden 1 t/m 1.635 waarom ik nooit naar Marseille zou willen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220737275
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het ook.

Maar goed hep gestaen op Twitter. Dus het moet wel waar zijn!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gelukkig is het ook geen Marseille. En Marseille lijkt mij ook wel een beetje te ver weg voor jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Marseille is al heel lang een shithole. Niet dat dat het goed praat (integendeel eigenlijk) maar dit speelt dus al heel erg lang.

Snap ook niet dat daar geen actie op ondernomen wordt. Alleen al op gebied van welzijn en veiligheid kun je zo'n situatie niet laten voortduren
Je reageert dus op een Twitter filmpje wat duidelijk niet klopt.
pi_220737285
Marseille is al heel lang een shithole. Niet dat dat het goed praat (integendeel eigenlijk) maar dit speelt dus al heel erg lang.

Snap ook niet dat daar geen actie op ondernomen wordt. Alleen al op gebied van welzijn en veiligheid kun je zo'n situatie niet laten voortduren
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:16:22 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je blijft je afvragen wat er mis is met zulke politici en de mensen die daar bewust voor stemmen.

Het betreft ook een fenomeen dat ik denk nog nooit eerder gezien is in de menselijk geschiedenis: een groep mensen die doelbewust willen dat vreemdelingen naar het land komen waar zij wonen en dat dit de eigen cultuur drastisch zal veranderen.

Deze verandering wordt vervolgens gezien als 'cultureel verrijkend' en autochtonen die deze verandering niet willen, worden al snel als 'racistisch' en 'xenofoob' gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220737304
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je blijft je afvragen wat er mis is met zulke politici en de mensen die daar bewust voor stemmen.

Het betreft ook een fenomeen dat ik denk nog nooit eerder gezien is in de menselijk geschiedenis: een groep mensen die doelbewust willen dat vreemdelingen naar het land komen waar zij wonen en dat dit de eigen cultuur drastisch zal veranderen.

Deze verandering wordt vervolgens gezien als 'cultureel verrijkend' en autochtonen die deze verandering niet willen, worden al snel als 'racistisch' en 'xenofoob' gezien.
Nou als ik Sylvana Simmons haar inbox mag geloven zullen er toch wel wat berichten als racistisch en xenofoob bestempeld kunnen worden. Net zo goed Rob Jetten zijn inbox als homofoob wordt gezien. Wat "conservatieven" hebben toch wat minder met mensen die homoseksueel zijn.
pi_220737308
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nog erger zelfs. De tering.
pi_220737312
Laten we een nieuwe wijk bouwen.
En het eerste gebouw in die wijk wordt een AZC voor 450 mensen.

Dan heb je toch de prioriteiten totaal niet op orde in ons land.

quote:
Nieuwe locatie azc Sneek bestaat uit rijtjeshuizen, veel groen en speeltuinen
quote:
Het nieuwe azc wordt het eerste gebouw in de nieuwe wijk Harinxmaland. Daar wonen verder nog geen mensen. Na de opening van het azc komen nieuwe woonhuizen met hun bewoners in de wijk. In de nieuwe wijk is dus straks iedereen een nieuwkomer.
Het lijkt strategisch: bouw een azc op een plaats zonder buren en je hebt meteen veel minder weerstand.
https://www.omropfryslan.(...)groen-en-speeltuinen
pi_220737315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat is het ook.

Maar goed hep gestaen op Twitter. Dus het moet wel waar zijn!
[..]
Gelukkig is het ook geen Marseille. En Marseille lijkt mij ook wel een beetje te ver weg voor jou.
[..]
Je reageert dus op een Twitter filmpje wat duidelijk niet klopt.
Goh, wat moeten al die auto's met Frans kenteken in Afrika dan?
Gestolen zeker?
:')
pi_220737337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Goh, wat moeten al die auto's met Frans kenteken in Afrika dan?
Gestolen zeker?
Er gaan wel eens mensen de grens over met een auto.
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:25:09 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nou als ik Sylvana Simmons haar inbox mag geloven zullen er toch wel wat berichten als racistisch en xenofoob bestempeld kunnen worden. Net zo goed Rob Jetten zijn inbox als homofoob wordt gezien. Wat "conservatieven" hebben toch wat minder met mensen die homoseksueel zijn.
Er zijn zat mensen die conservatief en homo of lesbisch zijn. Daar zit het probleem dus over het algemeen niet, wat met name storend is zijn progressieven die een coalitie tussen homo's en moslims willen vormen onder de noemer van 'intersectionaliteit' en vervolgens doen alsof de gemiddelde Westerling veel malen meer homofoob is dan de gemiddelde moslim.
pi_220737351
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die conservatief en homo of lesbisch zijn. Daar zit het probleem dus over het algemeen niet, wat met name storend is zijn progressieven die een coalitie tussen homo's en moslims willen vormen onder de noemer van 'intersectionaliteit' en vervolgens doen alsof de gemiddelde Westerling veel malen meer homofoob is dan de gemiddelde moslim.
Progressieven leven in een fantasiewereld. Waar iedereen nog lang en gelukkig leeft.
pi_220737356
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Er gaan wel eens mensen de grens over met een auto.
Ja hoor, sure....
Dat zal het zijn...
pi_220737369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja hoor, sure....
Dat zal het zijn...
In de zomer zit Marokko vol met de Franse, Spaanse, Belgische en Nederlandse kentekens. Maar heey Twitter zal vast de waarheid spreken. Misschien kan ik daar nog wat informatie vinden over Covid, vaccinaties en advies inwinnen van "artsen" als RFK jr.
pi_220737380
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de inbox van Rob Jetten vol zit met homofobische berichten van moslims dan van "conservatieven"

Bekijk deze YouTube-video
pi_220737409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
In de zomer zit Marokko vol met de Franse, Spaanse, Belgische en Nederlandse kentekens. Maar heey Twitter zal vast de waarheid spreken. Misschien kan ik daar nog wat informatie vinden over Covid, vaccinaties en advies inwinnen van "artsen" als RFK jr.
Ik ga meteen kijken...
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:40:15 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de inbox van Rob Jetten vol zit met homofobische berichten van moslims dan van "conservatieven"

Ik had het over jouw claim dat conservatieven het niet zouden hebben op homo's, niet over Jetten zijn inbox. Waarom wil je het homofobie tot die ene situatie reduceren? Het is voor geen van ons te checken van wie berichten komen namelijk.
pi_220737454
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik had het over jouw claim dat conservatieven het niet zouden hebben op homo's, niet over Jetten zijn inbox. Waarom wil je het homofobie tot die ene situatie reduceren? Het is voor geen van ons te checken van wie berichten komen namelijk.
Daar heb je een punt. Overigens de namen van de tweets staan er vaak gewoon bij.

Maar wat als we kijken naar dominee Anthonie Kort die homoseksuelen ongestraft wilt verbannen uit Krimpen aan de Ijssel:

https://www.bnnvara.nl/ar(...)os-over-dominee-kort

https://delateavond.nl/co(...)kort-in-papendrecht/

https://www.eo.nl/artikel/sepot-voor-kort-en-slob
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:54:26 #122
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Daar heb je een punt. Overigens de namen van de tweets staan er vaak gewoon bij.

Maar wat als we kijken naar dominee Anthonie Kort die homoseksuelen ongestraft wilt verbannen uit Krimpen aan de Ijssel:

https://www.bnnvara.nl/ar(...)os-over-dominee-kort

https://delateavond.nl/co(...)kort-in-papendrecht/

https://www.eo.nl/artikel/sepot-voor-kort-en-slob

Dat er ook homofobie is in de resterende marginale Christelijke gemeenschappen in Nederland zal niemand ontkennen. Maar waar denk jij het dit probleem in Nederland groter is? Heb je het idee dat de Nederland autochtoon of (Islamitische) allochtoon gemiddeld gezien meer homofobe opvattingen zal hebben?
pi_220737499
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat er ook homofobie is in de resterende marginale Christelijke gemeenschappen in Nederland zal niemand ontkennen. Maar waar denk jij het dit probleem in Nederland groter is? Heb je het idee dat de Nederland autochtoon of (Islamitische) allochtoon gemiddeld gezien meer homofobe opvattingen zal hebben?
Ik heb geen idee. Ik merk het vooral bij tokkies ongeacht waar ze vandaan komen.
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:59:59 #124
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220737531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee. Ik merk het vooral bij tokkies ongeacht waar ze vandaan komen.
:')_!
pi_220737544
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
:')_!
Prima toch?

We kunnen een empirische discussie hebben op basis van anekdotisch bewijs. Maar dat betekent niet dat wat wij stellen klopt.

Of conservatieve christenen of conservatieve moslims homofober zijn, geen van beide kan het echt weten. Feit is dat het bij beide kanten gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')