Limbabwe en brabo's krijgen de natte regen des doods en dat stroomt vanzelf wel naar het grandioze westen.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef INViCTuS het volgende:
De droogte wordt in bepaalde delen van het land behoorlijk verdreven/getemperd
[ x ]
quote:Op maandag 4 mei 2026 20:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonder water geen leven. Laat maar komen
Als er al regen komt, is dat altijd in Brabant, Limburg en Gelderland. Aan de kust, de noordelijke provincies en Flevoland, die vissen altijd achter 't net.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht en amper een wolk, waar zo boos over? Ik snap deze niet
Hij woont niet in de driehoek, dus onterechte klacht.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Als er al regen komt, is dat altijd in Brabant, Limburg en Gelderland. Aan de kust, de noordelijke provincies en Flevoland, die vissen altijd achter 't net.
Voor zover ik weet komt @:Stephan5 uit 't noorden, dus terecht dat hij baalt van geen regen. Zou ik ook doen.
Oké man, koop een lollie en vier het.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij woont niet in de driehoek, dus onterechte klacht.
@:Haags @:wereldgozer
Bij mij is het nog steeds droog ondanks dat het al uren in de lucht hangt. Zonsondergang was heel rood vanavond.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef INViCTuS het volgende:
Komt mien weer een partijtje water naar beneden hier. Kan wel weer een paar weken droog blijven hierna
Denk dat je gewoon even een bui moet opzoeken als je je auto wil wassen. Even een half uurtje laten staan en hij is schoon, dan kan je weer naar huis waar nog altijd geen druppel gevallen is.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij mij is het nog steeds droog ondanks dat het al uren in de lucht hangt. Zonsondergang was heel rood vanavond.
Weet je wel wat diesel kost tegenwoordig? Ik rij wel naar de wasstraat.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon even een bui moet opzoeken als je je auto wil wassen. Even een half uurtje laten staan en hij is schoon, dan kan je weer naar huis waar nog altijd geen druppel gevallen is.
Elektrischquote:Op maandag 4 mei 2026 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je wel wat diesel kost tegenwoordig? Ik rij wel naar de wasstraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nog altijd beter dan:quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien gaan we geen overstromingen (van die mate) krijgen door de regen komende dagen. Dus vreemde post eigenlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Geschiedkundige op 04-05-2026 22:49:01 ]
Jup, bij jullie wel, hier in Flevoland valt er weer geen druppel.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef INViCTuS het volgende:
Komt mien weer een partijtje water naar beneden hier. Kan wel weer een paar weken droog blijven hierna
Da's hoe Flevoland er nu uit ziet.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovendien gaan we geen overstromingen (van die mate) krijgen door de regen komende dagen. Dus vreemde post eigenlijk.
Maar je kan toch gewoon in je achtertuin op safari?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Binnenkort op safari in Flevoland
Als er nog wat leeft..
Doe maar niet.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovendien gaan we geen overstromingen (van die mate) krijgen door de regen komende dagen. Dus vreemde post eigenlijk.
Ah ja, Duitsers. Lopen genoeg olifanten en nijlpaarden bij.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon in je achtertuin op safari?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2026 22:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan:Het was gewoon maar een grapje hoor, zo van, we weten wat er de vorige keer gebeurde toen er daar een bui bleef hangen. Voorzichtig met wat je wenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien gaan we geen overstromingen (van die mate) krijgen door de regen komende dagen. Dus vreemde post eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |