abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220906864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zullen we werknemers rechten en aow ook bij het grofvuil zetten?

Werken totdat je dood bij neervalt.
Ik vind het top wat de vakbonden doen. Zo hard mogelijk raken aub.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:39:11 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906878
Nou nou, wat een dreigement zeg :').

"Ik ben over een maand die woensdag een half uurtje later"

KEIHARD AANGEPAKT DIE NS!!!!!!!

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220906879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:33 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
1992 belde. Ze willen je strippenkaart terug.
Scannen dan: https://www.nu.nl/binnenl(...)ducteursstaking.html
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220906909
Wat mij betreft gaan de vakbonden er met gestrekt been in. Aanpakken dat kabinet. Je kan straks van de werkvloer zo regelrecht de kist in. Uitgewrongen als een oude vaatlap.
pi_220906918
Laten ze dat dan zo plannen wanneer XR weer op het spoor wil zitten.
pi_220906925
quote:
Ja dat zal de overheid leren.
Neehoor gewoon lekker staken. Hoe vaker hoe beter. Wordt tijd dat de overheid niet alles zonder consequenties kan doordrukken zoals zij willen, zonder naar de burgers te luisteren.
pi_220906938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ja dat zal de overheid leren.
Neehoor gewoon lekker staken. Hoe vaker hoe beter. Wordt tijd dat de overheid niet alles zonder consequenties kan doordrukken zoals zij willen, zonder naar de burgers te luisteren.
Nee de treinen niet laten rijden raakt de overheid keihard :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:51:01 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat mij betreft gaan de vakbonden er met gestrekt been in. Aanpakken dat kabinet. Je kan straks van de werkvloer zo regelrecht de kist in. Uitgewrongen als een oude vaatlap.
Ja, best maar een korte periode vroeg in de ochtend staken is echt het tegenovergestelde hiervan :').

Zet dan alle scanpoortjes uit en laat iedereen lekker gratis reizen, dat raakt ze waar ze het erg vinden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220906967
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 16:56:18 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220906979
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind het top wat de vakbonden doen. Zo hard mogelijk raken aub.
Ik zou hier ook actie willen voeren.
Straks is allemaal ingeperkt, dan klagen op internet wat een ellende het is geworden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 16:58:20 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220906989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat mij betreft gaan de vakbonden er met gestrekt been in. Aanpakken dat kabinet. Je kan straks van de werkvloer zo regelrecht de kist in. Uitgewrongen als een oude vaatlap.
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 16:59:14 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220906993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Die gasbaten hadden voor groot deel naar Groningen moeten gaan, maar ja uitgeven aan leuke dingen in de randstad is veel belangrijker.

Ik ben wel met je eens dat het in een fonds had kunnen worden gestopt, zodat er geld was om het stroomnet te verzwaren enzo zulk soort dingen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:00:06 #63
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220906995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
Jij hebt ook baat dat de WIA en de WW blijft bestaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220907004
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
De boomers zijn in principe allemaal al met pensioen.
pi_220907005
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:18 schreef Goprolover het volgende:

[..]
En dan? Stemt men weer rechts en krijgen we weer dezelfde onzin
Nee
Door geen vvd te stemmen.
Maar blijkbaar heeft de achterlijke debiele Nederlandse volk dat niet door.

Laatste 25 jaar niks anders dan shit via de VVD .
Liberaal egoïsme is het .
Draaien hun kont gat alle kanten op zo lang ze maar in de kamer zitten en hun dingen kunnen uitvoeren.

Integendeel mijn persoonlijke gedachten gaat zelfs zo ver dat ik denk dat ze veel corruptie informatie hebben van anderen tweede kamer partijen .
Anders lijkt het me stug dag elke keer vvd plannen worden uitgevoerd.

De hele zooi stinkt daar.
pi_220907024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die gasbaten hadden voor groot deel naar Groningen moeten gaan, maar ja uitgeven aan leuke dingen in de randstad is veel belangrijker.

Ik ben wel met je eens dat het in een fonds had kunnen worden gestopt, zodat er geld was om het stroomnet te verzwaren enzo zulk soort dingen.
Daar heb ik een andere mening over, maar heb het laten doorrekenen, het bedrag wat we te besteden had geweest is gigantisch, je komt ongeveer op 2000 euro per maand per Nederlander, en dat is dus puur op het rendement niet dat je er geld uit gaat halen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220907029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
Weer zo een.

Ik ben geen boemer
En ik heb nu pas recht op 2 jaar ww uitkering.
En dan ben ik pas 47 jaar .

Weet je mensen die zo reageren ik hoop dat ze zelf op straat gaan komen.
Met niks en dan janken dat ze geholpen willen worden.

Boomers zijn nu al op pensioen en hebben dus al jaren mee gedragen aan de ww namelijk.

Daar hebben jij en je ouders ook nog van genoten van hun belasting geld.
Word even vergeten.

Wia is een verzekering die mensen betalen via werk en bedrijven.
Dat geld komt niet eens van de overheid af namelijk.
Wat de overheid wilt is dat fonds leeg gaan stelen.

Juist de huidige smeerlappen in de tweede kamer die geen boomers zijn .
pi_220907065
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:36 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
A la Trump?
A la Caesar, Augustus, Trajan, Hadrian, Marcus Aurelius, Aurelian.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 17:20:27 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jij hebt ook baat dat de WIA en de WW blijft bestaan.
Maar dat was niet waar ik op reageerde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
?
pi_220907101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
Die boomers hebben in de meeste gevallen ruim 40 dienstjaren achter de kiezen. Een hele grote groep is natuurlijk al met pensioen of dood. Maar ja, de jongere boomers hebben het zwaar. Vooral als je altijd fysiek zwaar werk hebt gedaan.
De jonge generaties waar je zo'n medelijden mee hebt studeren een eeuwigheid, en willen in veel gevallen niet eens 40 uur werken. Ik weet ook best dat de jongere generaties het niet gemakkelijk hebben op andere vlakken. Maar het scheelt wel als je nog niet versleten bent hè.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 17:27:18 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907121
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:23 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Die boomers hebben in de meeste gevallen ruim 40 dienstjaren achter de kiezen. Een hele grote groep is natuurlijk al met pensioen of dood. Maar ja, de jongere boomers hebben het zwaar. Vooral als je altijd fysiek zwaar werk hebt gedaan.
De jonge generaties waar je zo'n medelijden mee hebt studeren een eeuwigheid, en willen in veel gevallen niet eens 40 uur werken. Ik weet ook best dat de jongere generaties het niet gemakkelijk hebben op andere vlakken. Maar het scheelt wel als je nog niet versleten bent hè.
:") :') :')

Gooi jezelf weg, echt waar, wat een intens triest antwoord.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:") :') :')

Gooi jezelf weg, echt waar, wat een intens triest antwoord.
Wat wil je nu bereiken vraag ik mij af. Boomers zijn al lang met pensioen en mocht dat niet zo zijn is de aow leeftijd al vast gelegd. Je krijgt vijf jaar voor je aow leeftijd definitief te horen wanneer. WIA en WW heeft elke leeftijd voordeel van. Maw je schiet je uit rancune zelf in de voet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 mei 2026 @ 17:32:43 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220907149
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:30 schreef Cherni het volgende:

[..]
Wat wil je nu bereiken vraag ik mij af. Boomers zijn al lang met pensioen en mocht dat niet zo zijn is de aow leeftijd al vast gelegd. Je krijgt vijf jaar voor je aow leeftijd definitief te horen wanneer. WIA en WW heeft elke leeftijd voordeel van. Maw je schiet je uit rancune zelf in de voet.
De reden dat het een intens triest antwoord is heeft niets te maken met het inhoudelijke onderwerp.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220907154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:") :') :')

Gooi jezelf weg, echt waar, wat een intens triest antwoord.
Als je dat triest vindt zegt dat veel over jou. Want het is gewoon waar. Als je 6o+ bent en je hebt een groot deel van je leven fysiek zwaar werk gedaan ben je op en af. Dus gooi jij jezelf weg met je non empathisch geneuzel.
pi_220907175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De reden dat het een intens triest antwoord is heeft niets te maken met het inhoudelijke onderwerp.
Ach :')
Volgens mij heb ik niet iets heel schokkends neergezet ook, je manier van antwoorden zegt ook al genoeg.
pi_220907228
Alles wat je nu afbreekt komt niet terug. En daar raak je niet alleen boomers mee. Je raakt er alle leeftijden mee. Bovendien zijn die boomers die voor 1962 zijn geboren al grotendeels met pensioen.

Je kunt het gaan doen zoals de Duitsers het van plan zijn. Het CDU heeft plannen om huizenbezitters alles mbt zorg te laten betalen. Zij die nooit iets hebben bijgedragen krijgen het gratis. En dat klinkt geweldig. Maar als je dan denkt dat er nog wat te erven valt kun je vergeten omdat dan de erfgenamen in die plannen voor alle kosten mogen opdraaien.
Dat is dan het voordeel Duitser te zijn en je hele leven lang gewerkt te hebben.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:55:53 #78
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geen kaartjes knippen die dag.
Dat is wel een publieksvriendelijkere actie inderdaad.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:00:26 #79
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:02:00 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Noorwegen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220909368
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:10:53 #82
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?
Zeker.

Ook wel meer dan een. :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:50:14 #83
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220909577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220909625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
De boomers hebben volop van die baten genoten. Na hen de zondvloed. Het land is opgebouwd door de generaties vóór hen, en zij hebben daar rijkelijk de vruchten van geplukt.
pi_220909934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:11 #86
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220910078
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:
Uitstekend. Goede actie.

Het zou eigenlijk zoals Frankrijk moeten zijn die een halve stad afbreken als er weer eens bezuinigingen worden aangekondigd.
Frankrijk heeft daardoor tov het bbp 113% staatsschuld en 18% van de begroting gaat op aan rentelasten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:52 #87
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220910081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 05:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.
Zoals Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')