abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De reden dat het een intens triest antwoord is heeft niets te maken met het inhoudelijke onderwerp.
Ach :')
Volgens mij heb ik niet iets heel schokkends neergezet ook, je manier van antwoorden zegt ook al genoeg.
pi_220907228
Alles wat je nu afbreekt komt niet terug. En daar raak je niet alleen boomers mee. Je raakt er alle leeftijden mee. Bovendien zijn die boomers die voor 1962 zijn geboren al grotendeels met pensioen.

Je kunt het gaan doen zoals de Duitsers het van plan zijn. Het CDU heeft plannen om huizenbezitters alles mbt zorg te laten betalen. Zij die nooit iets hebben bijgedragen krijgen het gratis. En dat klinkt geweldig. Maar als je dan denkt dat er nog wat te erven valt kun je vergeten omdat dan de erfgenamen in die plannen voor alle kosten mogen opdraaien.
Dat is dan het voordeel Duitser te zijn en je hele leven lang gewerkt te hebben.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:55:53 #78
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geen kaartjes knippen die dag.
Dat is wel een publieksvriendelijkere actie inderdaad.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:00:26 #79
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:02:00 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220909352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Noorwegen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220909368
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:10:53 #82
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220909415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?
Zeker.

Ook wel meer dan een. :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:50:14 #83
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220909577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220909625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
De boomers hebben volop van die baten genoten. Na hen de zondvloed. Het land is opgebouwd door de generaties vóór hen, en zij hebben daar rijkelijk de vruchten van geplukt.
pi_220909934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:11 #86
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220910078
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:
Uitstekend. Goede actie.

Het zou eigenlijk zoals Frankrijk moeten zijn die een halve stad afbreken als er weer eens bezuinigingen worden aangekondigd.
Frankrijk heeft daardoor tov het bbp 113% staatsschuld en 18% van de begroting gaat op aan rentelasten
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:33:52 #87
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220910081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 05:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.
Zoals Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')