Achquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De reden dat het een intens triest antwoord is heeft niets te maken met het inhoudelijke onderwerp.
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Noorwegen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad. Had overheid inderdaad beter kunnen doen, gasbaten in een nationaal fonds. Helemaal eens.
Zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je zelf uberhaupt een dag gewerkt?
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
De boomers hebben volop van die baten genoten. Na hen de zondvloed. Het land is opgebouwd door de generaties vóór hen, en zij hebben daar rijkelijk de vruchten van geplukt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de gasbaten is ook de verzorgingsstaat opgebouwd....
Frankrijk heeft daardoor tov het bbp 113% staatsschuld en 18% van de begroting gaat op aan rentelastenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:
Uitstekend. Goede actie.
Het zou eigenlijk zoals Frankrijk moeten zijn die een halve stad afbreken als er weer eens bezuinigingen worden aangekondigd.
Zoals Noorwegenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mja voor een klein deel, we hadden dat met een verstandiger beleid ook kunnen inrichten, het is gewoon eeuwig zonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |