abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220690906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Een man met een mening die wat afwijkt, tja tis maar wat je boeiend vind.
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.

Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.

Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.

Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
pi_220690928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.

Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.

Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.

Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Welke podcasts hebben die dan, links en pro. Of is alles vvd en ophitsend radicaal rechts? _O-
pi_220690949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.

Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.

Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.

Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Wat zou de rest moeten doen dan? Rotte tomaten gooien waar hij zijn zegje doet? Mensen kiezen er zelf voor naar hem te luisteren.
pi_220690954
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
pi_220690964
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef capricia het volgende:
En wat luisteren jullie nog meer graag? Op politiek gebied aan podcasts.

'The rest is politics' vind ik vaak wel goed. En ook de 'The rest is politics US'.
Wereldupdate (Clingendael), Wereldzaken (NRC), Dijkhoff en Segers, Amerika Podcast BNR (Hammelburg is erg prettig), The Foreign Affairs Interview. Voor nu, meer tijd heb ik niet. Wil nog wel eens wat inwisselen. Oh, en altijd kwartiertje Raymond Mens.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:24:09 #31
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220690966
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.

Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.

Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.

Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Stel je niet zo aan zeg :').
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220690975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Ad Verbrugge was altijd conservatief en vond ooit Kinneging reactionair.

Inmiddels beweert Verbrugge dat Joe Biden de Oekraïne oorlog is begonnen en mag enge FvDer Mees Wijnants daar opdraven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 17:25:35 ]
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:26:37 #33
236264 crew  capricia
pi_220690980
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Wereldupdate (Clingendael), Wereldzaken (NRC), Dijkhoff en Segers, Amerika Podcast BNR (Hammelburg is erg prettig), The Foreign Affairs Interview. Voor nu, meer tijd heb ik niet. Wil nog wel eens wat inwisselen. Oh, en altijd kwartiertje Raymond Mens.
Wereld update ook toegevoegd aan mijn feed. ^O^
Raymond Mens had ik laatst verwijderd. Vind zijn stem niet fijn bij het slapen gaan. Dan liever Hammelburg.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:27:09 #34
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220690984
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Ad Verbrugge, die zo heerlijk met Neêrlands bh-koningin Marlies Dekkers zit te filosofiwauwelen over woke wereldcomplotten en de mogelijke platheid van de aarde. Wat een afgang, deze man.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_220690985
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:27 schreef Ringo het volgende:

[..]
Ad Verbrugge, die zo heerlijk met Neêrlands bh-koningin Marlies Dekkers zit te filosofiwauwelen over woke wereldcomplotten en de mogelijke platheid van de aarde. Wat een afgang, deze man.
Zonde van zijn hersens.
pi_220690990
Dijkhoff en Segers zijn waardeloos. Twee conservatieve spinners en semi-politici. OTTO Workforce lakeien. Ik kan er niet naar luisteren. Ze nudgen het publiek een bepaalde kant op. Dijkhoff de 'postcoderacist' en Segers de islamofoob.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 17:29:28 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:29:29 #37
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220690995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:27 schreef Firuze60 het volgende:
Zonde van zijn hersens.
Het was zo’n veelbelovende jongen
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:30:51 #38
236264 crew  capricia
pi_220691010
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"

Ik ken hem als complotwappie. Over verboden geneesmiddelen voor corona. Echt Van Houwelingen alternatieve feiten, zeg maar.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220691012
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Wereld update ook toegevoegd aan mijn feed. ^O^
Raymond Mens had ik laatst verwijderd. Vind zijn stem niet fijn bij het slapen gaan. Dan liever Hammelburg.
Hammelburg is sowieso beter dan Trumpist Raymond Mens. Zat ooit jaren geleden in een podcast met Victor Vlam, waar ze het hadden over dat controversiële rechtse dingen roepen dé weg is om beroemd te worden in het huidige vercommercialiseerde tijdperk.
pi_220691020
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ken hem als complotwappie. Over verboden geneesmiddelen voor corona. Echt Van Houwelingen alternatieve feiten, zeg maar.
Ik ken hem nog van voor de coronatijd.
pi_220691021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"

Ah, woensdag even live heen met überpessimist Kees de Kort.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220691049
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dijkhoff en Segers zijn waardeloos. Twee conservatieve spinners en semi-politici. OTTO Workforce lakeien. Ik kan er niet naar luisteren. Ze nudgen het publiek een bepaalde kant op. Dijkhoff de 'postcoderacist' en Segers de islamofoob.
Klinkt ook niet erg aantrekkelijk.
pi_220691060
Vind Alex Krijger wel een goede duider, maar die heeft geen podcast.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:37:05 #44
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220691063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"

Als je mensen als Sietske Bergsma een podium gaat bieden faal je ook wel behoorlijk. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon complotpraat. En daar hebben we ON al voor. Lekker babybloed drinken enz, fantastisch diepgaand.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220691072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klinkt ook niet erg aantrekkelijk.
Dat zal ook niet snel van Klops kant komen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220691086
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Als je mensen als Sietske Bergsma een podium gaat bieden faal je ook wel behoorlijk. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon complotpraat. En daar hebben we ON al voor. Lekker babybloed drinken enz, fantastisch diepgaand.
Wat denk je van Marianne Zwagerman?
pi_220691101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Wat denk je van Marianne Zwagerman?
Dom wijf.
pi_220691114
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat zal ook niet snel van Klops kant komen.
Ik kan prima een rij goede centrum tot centrum-rechtse podcasts melden. Betrouwbare Bronnen is er zo één. Die met Mathijs Bouman was ook prima. Enzovoort.

Dijkhoff en Segers zitten gewoon teveel in de politici en 'SUE and the Alchemists' en 'Voor Ons Nederland' astroturfing stand en zijn zelf mitspieler. Je krijgt een enorm vervormde werkelijkheid te horen.

Dat (niet zo heel goede) boekje van Alies Pegtel over Yesilgöz had hier een scherpe observatie over.

Eerst zat de podcast achter een Podimo paywall. Inmiddels is het gedeelte waar ze de politiek duiden openbaar. Dat heeft een reden. Dijkhoff zijn hele werk is het zijn van een marketeer en public relations.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 17:46:57 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:45:58 #49
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220691117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Wat denk je van Marianne Zwagerman?
Heeft die een podcast?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220691143
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:45 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Heeft die een podcast?
Met Maurice de Hond (ook één met Rick van Velthuizen van Powned) en is daarnaast regelmatig gast bij anderen. Waaronder DNW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')