quote:Wanneer gaat de ‘kletsende klasse’ eindelijk zien wat er speelt in de samenleving, vraagt opiniemaker Wierd Duk zich af in een nieuwe aflevering van de podcast Het Land van Wierd Duk. ,,Deskundigen, politici, commentatoren: ze blijven glashard de feiten ontkennen. Nu zijn zelfs demonstrerende vrouwen, die zich zorgen maken over de komst van een azc, ‘extreemrechtse verspreiders van haat’. En Donald Trump roept volgens hen de moord-aanslagen over zichzelf af. Hoe doof en blind kun je zijn?” Verder in de podcast: waarom is er geen ophef over de aanwezigheid van premier Jetten op een demonstratie waarbij Hamas een dikke vinger in de pap had? En: Ebru Umar is terug.
Mwah, niet mee eens. Hij zegt rake dingen waar niet iedereen het mee eens is.quote:
Een spiegel vol poep. En als ie zelf een spiegel voorgehouden wordt gaat ie janken en valsspelen en loopt ie weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. Hij zegt rake dingen waar niet iedereen het mee eens is.(Hij houdt ons een spiegel voor.)
Zodat je het kan ontwijken?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer en op welke zender is dit op de TV te zien?
Ik vind het vooral apart dat een podcast op TV te zien zou zijn.quote:
Hallo kameraad. Ik had je gisteren getagged in het golftopic in NWS. Zou het leuk vinden als je even reageert. Dank!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral apart dat een podcast op TV te zien zou zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo kameraad. Ik had je gisteren getagged in het golftopic in NWS. Zou het leuk vinden als je even reageert. Dank!
OK, jammer. Als kenner en crack had ik graag jouw mening vernomen in deze. Maar snap het wel dat je je kennis en kunde niet te pas en te onpas ten tonele wil brengen. Fijne middag maatje! Geniet ervan.quote:
Zijn neef heet Donald Duk. En dat is geen grapje nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:24 schreef Bargehassus het volgende:
Gekke Eend.
Hoe kun je als ouder de plank misslaan.
https://chrisklomp.nl/de-hypocrisie-van-wierd-duk/quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:19 schreef Ringo het volgende:
Zoals het spreekwoord luidt: Wierd Duk, schandvlek van de Nederlandse journalistiek. Die vuige fascistenfluisteraar.
Ik moet hem dus nog luisteren. Wat vond je van deze uitzending? Moeite waard?quote:
Jij zwemt ook steeds dieper in de radicaal-rechtse fuik. Graag naar Wierd Duk luisteren, vage berichten van X posten, posts van HowardRoark bewieroken en tendentieuze vragen stellen over asielzoekers. Nou, de goede verstaander weet inmiddels voldoende, ondanks dat je nooit durft te vertellen op welke partij je stemt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:14 schreef capricia het volgende:
Ik luister hem altijd wel graag.
Ben sws wel een podcast-fan. En hij staat in mijn feed.
Je hebt geen idee wat ik allemaal luister.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij zwemt ook steeds dieper in de radicaal-rechtse fuik. Graag naar Wierd Duk luisteren, vage berichten van X posten, posts van HowardRoark bewieroken en tendentieuze vragen stellen over asielzoekers. Nou, de goede verstaander weet inmiddels voldoende, ondanks dat je nooit durft te vertellen op welke partij je stemt.
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Een man met een mening die wat afwijkt, tja tis maar wat je boeiend vind.
Welke podcasts hebben die dan, links en pro. Of is alles vvd en ophitsend radicaal rechts?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.
Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.
Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.
Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Wat zou de rest moeten doen dan? Rotte tomaten gooien waar hij zijn zegje doet? Mensen kiezen er zelf voor naar hem te luisteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.
Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.
Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.
Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Wereldupdate (Clingendael), Wereldzaken (NRC), Dijkhoff en Segers, Amerika Podcast BNR (Hammelburg is erg prettig), The Foreign Affairs Interview. Voor nu, meer tijd heb ik niet. Wil nog wel eens wat inwisselen. Oh, en altijd kwartiertje Raymond Mens.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef capricia het volgende:
En wat luisteren jullie nog meer graag? Op politiek gebied aan podcasts.
'The rest is politics' vind ik vaak wel goed. En ook de 'The rest is politics US'.
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah, daar is weer de 'je mag ook niks meer zeggen' truuk.
Om het vervolgens voor een miljoenenpubliek elke week te zeggen.
Met 35-40% van de stemmen voor radicaal-rechts is Nederland inmiddels Europees kampioen en koploper.
Als er al een cordon sanitaire bestaat dan staat die om 'links' en Pro heen.
Ad Verbrugge was altijd conservatief en vond ooit Kinneging reactionair.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Wereld update ook toegevoegd aan mijn feed.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Wereldupdate (Clingendael), Wereldzaken (NRC), Dijkhoff en Segers, Amerika Podcast BNR (Hammelburg is erg prettig), The Foreign Affairs Interview. Voor nu, meer tijd heb ik niet. Wil nog wel eens wat inwisselen. Oh, en altijd kwartiertje Raymond Mens.
Ad Verbrugge, die zo heerlijk met Neêrlands bh-koningin Marlies Dekkers zit te filosofiwauwelen over woke wereldcomplotten en de mogelijke platheid van de aarde. Wat een afgang, deze man.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Zonde van zijn hersens.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ad Verbrugge, die zo heerlijk met Neêrlands bh-koningin Marlies Dekkers zit te filosofiwauwelen over woke wereldcomplotten en de mogelijke platheid van de aarde. Wat een afgang, deze man.
Ik ken hem als complotwappie. Over verboden geneesmiddelen voor corona. Echt Van Houwelingen alternatieve feiten, zeg maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Hammelburg is sowieso beter dan Trumpist Raymond Mens. Zat ooit jaren geleden in een podcast met Victor Vlam, waar ze het hadden over dat controversiële rechtse dingen roepen dé weg is om beroemd te worden in het huidige vercommercialiseerde tijdperk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Wereld update ook toegevoegd aan mijn feed.![]()
Raymond Mens had ik laatst verwijderd. Vind zijn stem niet fijn bij het slapen gaan. Dan liever Hammelburg.
Ik ken hem nog van voor de coronatijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken hem als complotwappie. Over verboden geneesmiddelen voor corona. Echt Van Houwelingen alternatieve feiten, zeg maar.
Ah, woensdag even live heen met überpessimist Kees de Kort.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Klinkt ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dijkhoff en Segers zijn waardeloos. Twee conservatieve spinners en semi-politici. OTTO Workforce lakeien. Ik kan er niet naar luisteren. Ze nudgen het publiek een bepaalde kant op. Dijkhoff de 'postcoderacist' en Segers de islamofoob.
Als je mensen als Sietske Bergsma een podium gaat bieden faal je ook wel behoorlijk. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon complotpraat. En daar hebben we ON al voor. Lekker babybloed drinken enz, fantastisch diepgaand.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had altijd Ad Verbrugge best hoog zitten. Maar sinds mijn voormalige PVV-stemmer vriendin voortdurend roept dat die podcast zo goed is heb ik daar nog nooit naar geluisterd. "De Nieuwe Wereld"
Dat zal ook niet snel van Klops kant komen.quote:
Wat denk je van Marianne Zwagerman?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als je mensen als Sietske Bergsma een podium gaat bieden faal je ook wel behoorlijk. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon complotpraat. En daar hebben we ON al voor. Lekker babybloed drinken enz, fantastisch diepgaand.
Ik kan prima een rij goede centrum tot centrum-rechtse podcasts melden. Betrouwbare Bronnen is er zo één. Die met Mathijs Bouman was ook prima. Enzovoort.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zal ook niet snel van Klops kant komen.
Met Maurice de Hond (ook één met Rick van Velthuizen van Powned) en is daarnaast regelmatig gast bij anderen. Waaronder DNW.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |