Het gebeurt ook bij mannenquote:Op donderdag 30 april 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom worden vrouwen verkracht?
Ja, weet ik. Maar dat is dan weer het probleem van die mannen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gebeurt ook bij mannen
Dat vind ik een harde stelling. Het overkomt hen net zoals het vrouwen overkomt. Met hetzelfde doel: geilen op machtquote:Op donderdag 30 april 2026 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar dat is dan weer het probleem van die mannen.
Ze moeten het zelf maar ter sprake brengen.
Bedoel je specifiek verkrachting van vrouwen, of heb je het over verkrachting in het algemeen, wat ook mannen en kinderen kan treffen?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zoek je dan alleen antwoorden van vrouwen op je vraag? Want zoals je nu reageert kan een man ook zeggen: dat is dan weer het probleem van die vrouwen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar dat is dan weer het probleem van die mannen.
Ze moeten het zelf maar ter sprake brengen.
Heel goed. Eigenlijk bedoel ik alle verkrachtingen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:37 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek verkrachting van vrouwen, of heb je het over verkrachting in het algemeen, wat ook mannen en kinderen kan treffen?
[..]
Zoek je dan alleen antwoorden van vrouwen op je vraag? Want zoals je nu reageert kan een man ook zeggen: dat is dan weer het probleem van die vrouwen.
Eens. Maar zolang vrouwen geen poot aan de grond krijgen wat betreft dit soort misdaden, vind ik dat mannen dit probleem maar zelf moeten oplossen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik een harde stelling. Het overkomt hen net zoals het vrouwen overkomt. Met hetzelfde doel: geilen op macht
Een slachtoffer is een slachtoffer, ongeacht geslacht, geaardheid of wat dan ook
Hoe zou je dit dan zien voor kinderen, zowel jongens als meisjes?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Maar zolang vrouwen geen poot aan de grond krijgen wat betreft dit soort misdaden, vind ik dat mannen dit probleem maar zelf moeten oplossen.
Per slot van rekening is de vrouw nog steeds een inferieur wezen in de ogen van veel mannen.
En van veel vrouwen ook, helaas.
Geen idee. Maar als ik moet afgaan op de reacties op dit forum is men over het algemeen zachter en milder als het gaat over volwassen vrouwen die zich vergrijpen aan minderjarige jongens.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:19 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
Hoe zou je dit dan zien voor kinderen, zowel jongens als meisjes?
Ja dat is het ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heel goed. Eigenlijk bedoel ik alle verkrachtingen.
Het gewelddadig binnendringen van andermans lichaam.
Het is een puur geweldsdelict.
Waarom is deze misvatting al zolang in de wereld? Je doet het om klaar te komen, het lukt ze vaak/vrijwel altijd omdat ze sterker zijn dan het slachtoffer. Ze hebben geen 'macht' over het andere lichaam nodig, ze hebben het alquote:Niet eens voor het sexuele plezier, maar in de eerste plaats om je eigen macht over andermans lichaam te tonen.
Zoiets ja. Als een vrouw melding maakt van een verkrachting moet ze vooral rationeel zijn.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:51 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Om op de vraag in je openingspost in te gaan: mensen die kicken op angst in een ander en die overheersing willen.
Zoiets
Beetje kort door de bocht dit.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Mannen kwamen eeuwenlang gewoon weg met dit en andere misdaden tegenover vrouwen en kinderen.
Nu de moslims (nou ja, sommige dan) hun ware gezicht laten zien inzake dit soort zaken, dan deugt het opeens niet.
Voor de bevruchting. Vrij normaal bij zoogdieren eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mensen zijn inderdaad zoogdieren.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Voor de bevruchting. Vrij normaal bij zoogdieren eigenlijk.
quote:
Nee, het is een zedendelict. (titel XIV WvSr).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gebeurt dus ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:00 schreef Hiddendoe het volgende:
En het is dus de plicht van de gemeenschap en de overheid om dit soort misdaden te straffen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 03:25 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is een zedendelict. (titel XIV WvSr).
Maar ik ben een man, geen vrouw, jij wel, ik vind dat je dit probleem zelf maar moet oplossen.Wat ik bedoelde is dat wanneer een man verkracht/mishandelt wordt door een vrouw hij zelden of nooit aangifte zal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want hij verwacht gewoon om uitgelachen te worden.
"Welke vent laat zich nou aftuigen door een vrouw?"
Dat soort reacties dus.
Dat soort problemen moeten mannen zelf oplossen.
Wel geestig toch? De ene user die onder invloed vanquote:
En nóg een andere open een topic in FB om slecht te praten over mods (maar zégt niet slecht te willen pratenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel geestig toch? De ene user die onder invloed vanhier op FOK! zit te posten wordt steeds onsamenhangender, vraagtekens overal en dringt (of drinkt?) zichzelf op in het topic over stoppen met alcohol.
Weer een andere user opent dit soort topics.
Heb je een voorbeeld? Bijvoorbeeld een eigen geval?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat wanneer een man verkracht/mishandelt wordt door een vrouw hij zelden of nooit aangifte zal doen.
Want hij verwacht gewoon om uitgelachen te worden.
"Welke vent laat zich nou aftuigen door een vrouw?"
Dat soort reacties dus.
Dat soort problemen moeten mannen zelf oplossen.
Je hebt geen piemel nodig om iemand te verkrachten.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Bijvoorbeeld een eigen geval?
Volgens mij komt het namelijk nooit voor.
Verkrachting is ongeoorloofde penetratie van een andermans lichaam. Vrouwen zijn daar fysiek niet toe in staat, want die hebben geen piemel.
Nuttige informatie dit.quote:Op zondag 31 mei 2026 01:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb een schopje WGR aangevraagd, want dit gaat totaal niet over levensbeschouwingen, dit gaat over strafrecht.
Ze vraagt uiteindelijk toch vooral waarom mannen soms vrouwen verkrachten.. Past hier primaquote:Op zondag 31 mei 2026 01:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb een schopje WGR aangevraagd, want dit gaat totaal niet over levensbeschouwingen, dit gaat over strafrecht.
Dan moet je bij de psycholoog/psychiater zijn, niet bij de predikant of filosoof.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze vraagt uiteindelijk toch vooral waarom mannen soms vrouwen verkrachten.. Past hier prima
En jij wou het graag doorsturen naar WGR.. oké dan!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dan moet je bij de psycholoog/psychiater zijn, niet bij de predikant of filosoof.
Macht is inderdaad een drijfveer en het willen controleren/overheersen. Dat gaat ook op als dader en slachtoffer geen bekenden van elkaar zijn volgens mij. Maar ook een totaal gebrek aan empathie en respect. Ik denk dat dominantie een grotere rol speelt dan behoefte aan seks.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Cupfighter het volgende:
Als slachtoffer snap ik het ook niet, in mijn geval was ik pas 12.
Als dader, denk inderdaad macht, iets kunnen pakken wat je op een normale manier niet kan krijgen, onbereikbaar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |