abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220687615
WTF am I reading.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220687722
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:04 schreef nostra het volgende:
WTF am I reading.
Wel geestig toch? De ene user die onder invloed van B:)B hier op FOK! zit te posten wordt steeds onsamenhangender, vraagtekens overal en dringt (of drinkt?) zichzelf op in het topic over stoppen met alcohol.

Weer een andere user opent dit soort topics.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220688184
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wel geestig toch? De ene user die onder invloed van B:)B hier op FOK! zit te posten wordt steeds onsamenhangender, vraagtekens overal en dringt (of drinkt?) zichzelf op in het topic over stoppen met alcohol.

Weer een andere user opent dit soort topics.
En nóg een andere open een topic in FB om slecht te praten over mods (maar zégt niet slecht te willen praten :') ) B:)B :s)
pi_220925841
Is hiddendoe een soort vrouwelijke masberum? Anders kan ik dit topic niet verklaren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220925849
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat ik bedoelde is dat wanneer een man verkracht/mishandelt wordt door een vrouw hij zelden of nooit aangifte zal doen.
Want hij verwacht gewoon om uitgelachen te worden.
"Welke vent laat zich nou aftuigen door een vrouw?"
Dat soort reacties dus.

Dat soort problemen moeten mannen zelf oplossen.
Heb je een voorbeeld? Bijvoorbeeld een eigen geval?
Volgens mij komt het namelijk nooit voor.
Verkrachting is ongeoorloofde penetratie van een andermans lichaam. Vrouwen zijn daar fysiek niet toe in staat, want die hebben geen piemel.
pi_220925854
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Heb je een voorbeeld? Bijvoorbeeld een eigen geval?
Volgens mij komt het namelijk nooit voor.
Verkrachting is ongeoorloofde penetratie van een andermans lichaam. Vrouwen zijn daar fysiek niet toe in staat, want die hebben geen piemel.
Je hebt geen piemel nodig om iemand te verkrachten.
...hier om je mars te breken.
pi_220925855
Ik heb een schopje WGR aangevraagd, want dit gaat totaal niet over levensbeschouwingen, dit gaat over strafrecht.
pi_220925862
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb een schopje WGR aangevraagd, want dit gaat totaal niet over levensbeschouwingen, dit gaat over strafrecht.
Nuttige informatie dit. ^O^
...hier om je mars te breken.
pi_220930531
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ze vraagt uiteindelijk toch vooral waarom mannen soms vrouwen verkrachten.. Past hier prima
  zondag 31 mei 2026 @ 18:16:06 #35
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220930570
Mensen worden verkracht omdat versieren blijkbaar te lastig is/te lang duurt en de behoeften botgevierd moeten worden. Veel driften, veel ego, geen beheersing, geen respect, geen geduld, geen scrupules.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220930599
Als slachtoffer snap ik het ook niet, in mijn geval was ik pas 12.
Als dader, denk inderdaad macht, iets kunnen pakken wat je op een normale manier niet kan krijgen, onbereikbaar is
pi_220931565
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ze vraagt uiteindelijk toch vooral waarom mannen soms vrouwen verkrachten.. Past hier prima
Dan moet je bij de psycholoog/psychiater zijn, niet bij de predikant of filosoof.
pi_220931704
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:01 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dan moet je bij de psycholoog/psychiater zijn, niet bij de predikant of filosoof.
En jij wou het graag doorsturen naar WGR.. oké dan!
pi_220931792
Misbruiken en mishandelen is ook predikanten niet vreemd dus daarvoor hoeven we echt niet bij een psycholoog te zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Cupfighter het volgende:
Als slachtoffer snap ik het ook niet, in mijn geval was ik pas 12.
Als dader, denk inderdaad macht, iets kunnen pakken wat je op een normale manier niet kan krijgen, onbereikbaar is
Macht is inderdaad een drijfveer en het willen controleren/overheersen. Dat gaat ook op als dader en slachtoffer geen bekenden van elkaar zijn volgens mij. Maar ook een totaal gebrek aan empathie en respect. Ik denk dat dominantie een grotere rol speelt dan behoefte aan seks.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')