Mooie tijd zeg!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:48 schreef Skwish het volgende:
Vanochtend een PR op zowel de 5 als 10 KM. In het begin nog even getwijfeld of ik moest doorzetten maar uiteindelijk goed kunnen volhouden. En het was nog lekker fris zo vroeg op de ochtend
En ook nog ingeschreven voor de Hamburg marathon volgend jaar in april.
Zeker, ik zit vol in het trainingsschema voor de marathon van Den Haag op 1 november.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:11 schreef valleilijn het volgende:
Zeg wordt er nog een beetje hardgelopen hier?
Waar zie je dat van Parijs?quote:Op donderdag 3 september 2026 18:02 schreef core2duo het volgende:
Volgende loop wordt de Dam tot Damloop, daarna de 20 km de Paris op 11 oktober.
Halve marathon van Parijs: nieuwe organisatie en… loting 💩💩💩
Als ik iets wil dan wil ik het nu, dus: ce sera sans moi ! Ik ga mijn ziel niet verkopen aan een systeem waar ik niet achter kan staan. Als de race normaal heel snel is uitverkocht kan ik het begrijpen. Maar daar is geen sprake van.
Dank je!quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:37 schreef spellie38 het volgende:
Dam tot Dam is een fijne tussenstap richting die halve. Dat lotingsgedoe in Parijs snap ik helemaal, als een race niet vol zit hoef je me niet te laten dobbelen. Succes met de training tot november!
Nou the fuck en😂 je hoeft het van niemand te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:30 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dank je!
De halve marathon en de hele marathon van Parijs lopen inderdaad niet binnen enkele weken vol en daarom is het moeilijk te verdedigen om een loting (tirage au sort) in te stellen.
Inschrijving voor de loting is al wel mogelijk, waarbij potentiële deelnemers kort na 1 oktober de uitslag krijgen.
Helaas voet gebroken en daar gaat de marathon.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 04:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zeker, ik zit vol in het trainingsschema voor de marathon van Den Haag op 1 november.
Loop nu al bijna een half jaar structureel >60km per week, laatste weken 70-80km. Voel me nog super goed dus ik wil het nu uitbreiden tot 100km per week. Ondertussen ook Nike Alphafly gekocht, zaterdag weer eens een parkrun proberen op die schoenen.
Proberen onder de 18 min.
Beterschapquote:Op woensdag 9 september 2026 19:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Helaas voet gebroken en daar gaat de marathon.
Wat kut, gebroken tijdens het lopen?quote:Op woensdag 9 september 2026 19:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Helaas voet gebroken en daar gaat de marathon.
Nou ik heb ook een topweekend gehad hoor, 2e keer de halve marathon van Parijs. Het onhandige medische certificaat (naar een sportarts om een stukje te rennen) is sinds 2025 afgeschaft en omgezet in een paar (informatieve) video’s kijken en een eigen verklaring. Maar nu dus de loterij, exit ‘gewoon kopen wat je hebben wil’.quote:Op woensdag 9 september 2026 00:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nou the fuck en😂 je hoeft het van niemand te verdedigen.
Ik dacht het is een soort Rotterdam dat je al moet betalen, maar tis gewoon een gratis loterij en binnen 3 weken en 2 dagen hoor je het. In het allerslechtste geval word je dus….uitgeloot.
Ik vond het dit jaar echt een topweekend Parijs, ik wil nog wel een keer
Maar als je weet: oke er is een loterij maar in principe komt iedereen erin….wat maakt het dan uit om je daarop in te schrijven?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:56 schreef core2duo het volgende:
[..]
Nou ik heb ook een topweekend gehad hoor, 2e keer de halve marathon van Parijs. Het onhandige medische certificaat (naar een sportarts om een stukje te rennen) is sinds 2025 afgeschaft en omgezet in een paar (informatieve) video’s kijken en een eigen verklaring. Maar nu dus de loterij, exit ‘gewoon kopen wat je hebben wil’.
Oh nee, wat klote! Sterkte met het herstel.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:40 schreef Sport_Life het volgende:
Nee ongelukje thuis.
Vooral mentaal erg zwaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |