Mooi. 25 juni. Is iedereen hier mee bezig en denkt niemand, behalve ik dan moehahaha-haa, er nog aan dat die dag ook de release is van de Ryzen 7 5800X3D 10th Anniversary Edition is en dan grijp ik dus niet mis.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:20 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
@:powerloungen @:rnie![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alleen de cover is nieuwquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij staan er ook nieuwe screenshots op https://www.rockstargames.com/VI/media/screenshots
Ik vraag mij vooral af of die screenshots wel representatief zullen zijn. Hoe gaat dit ooit lekker draaien op een Series X of 5 Pro?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga geen pre-order plaatsen voor een game die pas in 2050 op pc uitkomt.
Niet, was met gta v hetzelfdequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af of die screenshots wel representatief zullen zijn. Hoe gaat dit ooit lekker draaien op een Series X of 5 Pro?
Gta 5 speelde prima op de ps4 toch?quote:
Als je goed gelezen hebt. Staat er PS5 en Xbox. Niks van enige pc orders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:08 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga geen pre-order plaatsen voor een game die pas in 2050 op pc uitkomt.
Die komt meestal een paar jaar later.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt. Staat er PS5 en Xbox. Niks van enige pc orders.
Is nooit uitgebracht voor de PS4 gek genoeg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gta 4 speelde prima op de ps4 toch?
Typo bedoelde 5quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Is nooit uitgebracht voor de PS4 gek genoeg.
Ja. behalve online. Dat was echt drama met launchquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gta 5 speelde prima op de ps4 toch?
Yup. Sowieso ook veel te laatquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. behalve online. Dat was echt drama met launch
Dat wel. Verschil qua trailers en realiteit was groot.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pre loaden. Op zich best fijn met dat super trage psn netwerk als de halve wereld het zelfde spel tegelijk gaat downloadenquote:
De helft van alle datacenters ter wereld puur en alleen voor GTA 6 verspreidenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pre loaden. Op zich best fijn met dat super trage psn netwerk als de halve wereld het zelfde spel tegelijk gaat downloaden
GTA 5 kwam al weer zo lang geleden uit dat het toen nog normaal was om op de releasedag in de rij te gaan staan bij de mediamarkt om het spel te halenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:23 schreef rival het volgende:
Laat ze eerst maar eens vertellen wat ik extra krijg bij een pre order anders koop ik em lekker op de releasedag.
Als die inhalige fuckers nog fysiek gaan uitbrengen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik koop fysiek. Dan is de game op tijd bij mij thuis.
Dat we om 00:00 ergens voor een winkel stonden te wachten is wel nostalgiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA 5 kwam al weer zo lang geleden uit dat het toen nog normaal was om op de releasedag in de rij te gaan staan bij de mediamarkt om het spel te halen
Het is een ps3. / 360 game tho en geen ps4 gamequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mediamarkten gewoon nachtlaunches gaan doen voor GTA6.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat we om 00:00 ergens voor een winkel stonden te wachten is wel nostalgie
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:27 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Als die inhalige fuckers nog fysiek gaan uitbrengen...
Zulk soort taferelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Gamekings GTA V Showcase Editionquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort taferelen
Daar speelde het ook primaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is een ps3. / 360 game tho en geen ps4 game
En ja aan de ene kant wel, aan de andere kant ook zeker consistent 25/26fps in grote firefights met politie etc.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort taferelen
Ben benieuwd of ze het nog gaan proberen dit keer. Ondanks dat er voor een nachtrelease ongetwijfeld wel een actie komt met een pre-install downloaden voor de digitale release zullen er toch nog wel een hoop mensen een fysieke variant hiervan willenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ging als een trein (eigen opnames) Maar staat bij iemand anders op z'n youtube
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het nog gaan proberen dit keer. Ondanks dat er voor een nachtrelease ongetwijfeld wel een actie komt met een pre-install downloaden voor de digitale release zullen er toch nog wel een hoop mensen een fysieke variant hiervan willen
Jammer dat Game Mania er niet meer is. Anders had ik er weer een video van gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het nog gaan proberen dit keer. Ondanks dat er voor een nachtrelease ongetwijfeld wel een actie komt met een pre-install downloaden voor de digitale release zullen er toch nog wel een hoop mensen een fysieke variant hiervan willen
Half jaar geleden mijn day one PS5 vervangen de Pro, geen moment spijt van gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat Game Mania er niet meer is. Anders had ik er weer een video van gemaakt.
En idd veel zullen ook een GTA 6 schijfe willen.
Ik ga voor digitaal de deluxe versie... en een normale schijf (sealed) voor de heb.
PS5 pro ga ik vanavond nog halen. Wacht niet op een bundel.
In die oude video's zie je ze ook met van die strategy guides ter dikte van een telefoonboek naar buiten lopenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat Game Mania er niet meer is. Anders had ik er weer een video van gemaakt.
En idd veel zullen ook een GTA 6 schijfe willen.
Ik ga voor digitaal de deluxe versie... en een normale schijf (sealed) voor de heb.
PS5 pro ga ik vanavond nog halen. Wacht niet op een bundel.
Ik heb voor GTA5 2x bij de intertoys gestaan, 1x voor de xbox360 en 1x voor de PC versiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Heb in november 910 betaald, inclusief disc drive en standaard.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:41 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb voor GTA5 2x bij de intertoys gestaan, 1x voor de xbox360 en 1x voor de PC versie
had toch wat
dat is inmiddels al fucking 15 jaar geleden of zo
Heb niet eens meer een dvd drive op m'n PC
en een Playstation pro is ook fucking 1000 euro![]()
Day one en ps5 het is geen rocket science toch. Voor zijn oude release dag ps5 kreeg hij 375 euro en die is geïnvesteerd in de proquote:
Eeuwig zonde. Ik heb ze hier liggen voor oa Skyrim en The Witcher 3 Wild Hunt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die oude video's zie je ze ook met van die strategy guides ter dikte van een telefoonboek naar buiten lopenDat is volgens mij ook een uitgestorven markt, op een kleine niche voor speciale 'collectors editions' voor de echte verzamelaars na.
Waar is de originele uitgave aan je 'day one PS5' in deze rekensom?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb in november 910 betaald, inclusief disc drive en standaard.
Kreeg 375 voor mijn day one PS5.
Dus netto kosste de Pro mij 535
Die telt al niet meer mee 5 jaar gebruikt, a 100 per jaar om af te schrijvenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar is de originele uitgave aan je 'day one PS5' in deze rekensom?
Ik verwacht eigenlijk dat Rockstar Mar-a-lago parodie in hun spel heeft zitten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelfs ome Tromp heeft het nieuws tot zich genomen over GTA 6.
dit staat echt zo op de instagram van het Witte huis
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat Rockstar Mar-a-lago parodie in hun spel heeft zitten.
kom maar met de pc variant. Kunnen we donal afknallenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelfs ome Donald Tromp heeft het nieuws tot zich genomen over GTA 6.
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kom maar met de pc variant. Kunnen we donal afknallen
Iemand kan alleen maar hopen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.
Ik hoop op een shadow drop van de pc versie daags na de console release.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.
Niemand zal hem missen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iemand kan alleen maar hopen natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niemand zal hem missen.
Op de 2 voorgaande schutters na dan
Het is geen verwensing, slechts een observatie op basis van zijn mentale en fysieke toestandquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop op een shadow drop van de pc versie daags na de console release.
@:danny mag het zo wel of is dat ook weer banwaardig?
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Nee was Trevor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebben
En dan zegt Rockstar: gij zult niet meer spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:40 schreef DKUp het volgende:
Ga maar digitaal dit keer, helemaal met een PS6 versie in de toekomst.
Die haalde ik destijds nog op bij 1 van de vele Game Mania filialen van mijn stad. Die keten heeft nu al jaren geen enkele winkel meer, alleen nog online.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA 5 kwam al weer zo lang geleden uit dat het toen nog normaal was om op de releasedag in de rij te gaan staan bij de mediamarkt om het spel te halen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebben
Als er een speciale fysieke editie komt en die vind ik eventueel interessant dan hang ik er zeker aan ben ik bangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
EN
[..]
En dan zegt Rockstar: gij zult niet meer spelen
Ze komen toch gewoon ook op schijven uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er een speciale fysieke editie komt en die vind ik eventueel interessant dan hang ik er zeker aan ben ik bang
Online geen interesse in….
Ik heb de pro besteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef nostra het volgende:
zomgokgogmmgm is het eindelijk zoverPS5 besteld.
Ok, ik denk dat ik weet wat de releasedatum is. 19-11-2026, om 00:00 CET.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Release date is blijkbaar verdwenen van de officiële site
Delay incoming
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Release date is blijkbaar verdwenen van de officiële site
Delay incoming
Als ie komt... gok ik op woensdag.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 22 juni 2026 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Take Two heeft eerder aangegeven dat bij de derde trailer tegelijkertijd de voorverkoop zal starten.
Ai...quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:58 schreef -CRASH- het volgende:
Is dit een echte screenshot of ai gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Pre-orders for Grand Theft Auto VI begin at midnight local time on June 25, including the Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition, which amplifies the deepest and most immersive GTA experience yet with an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action threaded across all aspects of Jason and Lucia's story.
Grand Theft Auto VI is a single player experience, coming November 19 to PlayStation 5 and Xbox Series X|S. All Grand Theft Auto VI pre-orders and purchases before November 20 will get the Vintage Vice City Pack, a collection of items that flash back to when the neon burned brightest.
Players who pre-order digital versions of Grand Theft Auto VI will be able to begin pre-loading on November 12 to ensure they are able to play at launch on November 19. The physical version of Grand Theft Auto VI, containing a download code inside the box, will be available starting November 12 to support pre-loading.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:30 schreef Multatilu het volgende:
tegen de tijd dat de game eindelijk uitkomt zullen er games in de pipeline zitten die met behulp van meer AI veel sneller ontwikkeld kunnen worden en grafisch misschien nog wel beter.
voor de pre-order is het in ieder geval zo dat je een code koopt, waarmee je op 12 November al de content kunt ophalen, zodat je op 19 November kunt spelen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
dus toch geen nepnieuws dat er geen fysieke versie komt, of is dit een fysieke versie tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |