Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kom maar met de pc variant. Kunnen we donal afknallen
Iemand kan alleen maar hopen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.
Ik hoop op een shadow drop van de pc versie daags na de console release.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de pc versie uit komt is de 🍊🤡 al lang dood.
Niemand zal hem missen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iemand kan alleen maar hopen natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niemand zal hem missen.
Op de 2 voorgaande schutters na dan
Het is geen verwensing, slechts een observatie op basis van zijn mentale en fysieke toestandquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop op een shadow drop van de pc versie daags na de console release.
@:danny mag het zo wel of is dat ook weer banwaardig?
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelfs ome Donald Tromp heeft het nieuws tot zich genomen over GTA 6.
dit staat echt zo op de instagram van het Witte huis
[ afbeelding ]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelfs ome Donald Tromp heeft het nieuws tot zich genomen over GTA 6.
dit staat echt zo op de instagram van het Witte huis
[ afbeelding ]
Nee was Trevor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebben
En dan zegt Rockstar: gij zult niet meer spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:40 schreef DKUp het volgende:
Ga maar digitaal dit keer, helemaal met een PS6 versie in de toekomst.
Die haalde ik destijds nog op bij 1 van de vele Game Mania filialen van mijn stad. Die keten heeft nu al jaren geen enkele winkel meer, alleen nog online.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA 5 kwam al weer zo lang geleden uit dat het toen nog normaal was om op de releasedag in de rij te gaan staan bij de mediamarkt om het spel te halen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
narcisme is een bitch of zal de donald hier niet zelf order tot gegeven hebben
Als er een speciale fysieke editie komt en die vind ik eventueel interessant dan hang ik er zeker aan ben ik bangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
EN
[..]
En dan zegt Rockstar: gij zult niet meer spelen
Ze komen toch gewoon ook op schijven uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er een speciale fysieke editie komt en die vind ik eventueel interessant dan hang ik er zeker aan ben ik bang
Online geen interesse in….
Ik heb de pro besteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef nostra het volgende:
zomgokgogmmgm is het eindelijk zoverPS5 besteld.
Ok, ik denk dat ik weet wat de releasedatum is. 19-11-2026, om 00:00 CET.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Release date is blijkbaar verdwenen van de officiële site
Delay incoming
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Release date is blijkbaar verdwenen van de officiële site
Delay incoming
Als ie komt... gok ik op woensdag.quote:
Waar dan?quote:Op maandag 22 juni 2026 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Take Two heeft eerder aangegeven dat bij de derde trailer tegelijkertijd de voorverkoop zal starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |