Dat die dan zo strak vast zitten dat je ze niet los kan krijgen omdat je een heel klein beetje vettige of natte vingers heb vanwege wat boter of water of weet ik veel wat je net hebt aangeraakt. En dan kun je je handen nog zo wassen, als het eenmaal op dat lipje zit, vergeet het maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef Qarrad het volgende:
Plastic verpakkingen van met een lipje in de hoek om ze te openen, maar dat dat lipje dan niet werkt. Dat of het lipje alleen afbreekt of dat er hoogstens een reep van de afdeklaag loskomt. Sta je daar met sissende pannen, een schaar en kip overal behalve in die pan.
Dat heb ik echt zo vaakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
Dat er steeds dingen die ik lekker vind uit het assortiment gegooid worden.
Na 3 keer de notenschappen nakijken zag ik ze nog steeds niet. "Kijk ik nou verkeerd?" De site maakte meer duidelijk.
[ link | afbeelding ]
2 dingen mis ik tot aan de dag van vandaag nog steeds enorm: de anijsblokjes van De Ruijter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
Na 3 keer de notenschappen nakijken zag ik ze nog steeds niet. "Kijk ik nou verkeerd?" De site maakte meer duidelijk.
[ link | afbeelding ]
Ik haalde die zakjes al minstens 10 jaar om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik echt zo vaak
Dan heb je iets "ja dit is lekker".
Nog geen maand later: Uit assortiment. Gek word je ervan.
Hier snap ik dus ook niets van. Dat je als volwassene dat (niet) doet. Vaak zie je het op werk,quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef cinderloom het volgende:
Mensen die te beroerd zijn om zonodig een wc borstel door de wc te halen na een grote boodschap, waardoor een (aangekoekt) remspoor zichtbaar is
op werk zie ik nog regelmatig dat mannen niet kunnen mikken en de boel smerig latenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier snap ik dus ook niets van. Dat je als volwassene dat (niet) doet. Vaak zie je het op werk,.
Dat geloof ik zo, ja. De mannentoiletten lijken me echt ranzig (in z’n algemeen).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk zie ik nog regelmatig dat mannen niet kunnen mikken en de boel smerig laten
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook dit een zeer terechte klacht. Zouden ze dit thuis ook niet schoon maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef cinderloom het volgende:
Mensen die te beroerd zijn om zonodig een wc borstel door de wc te halen na een grote boodschap, waardoor een (aangekoekt) remspoor zichtbaar is
eerlijk is eerlijk, de vrouwen wc is zo nu en dan ook echt ranzigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo, ja. De mannentoiletten lijken me echt ranzig (in z’n algemeen).
doet vrouwlief het vast voor ze?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook dit een zeer terechte klacht. Zouden ze dit thuis ook niet schoon maken?
Sowieso is Lay's op zich al een klacht waard, dat is echt de meest smakeloze chips die er is tegenwoordig. Ze stoppen er steeds minder kruiden in om een betere nutri-score te krijgen. Chips eet je niet als verantwoorde gezonde snackquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
2 dingen mis ik tot aan de dag van vandaag nog steeds enorm: de anijsblokjes van De Ruijter.
En de Smith's Smokey Bacon chips (de paarse zakken).
Toen het later Lays ging heten, hebben ze het een paar keer tijdelijk terug gebracht, maar was toch niet dezelfde smaak.
Zou zo maar kunnen.quote:
Vuil op straat, asociale mensen, onverzorgde stinkende mensen, domme mensen, slecht beleid, de politiek, instagrammers/tiktokkers/scammers/opportunisten, hoe oneerlijk vermogen verdeeld is (google eens naar het vastgoed van onze onschendbare koninklijke familie beschermd door de mediawet), wat nog meer… de spits.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.
Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?
----------------
En door.
Croky Explosions is goed weg te werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is Lay's op zich al een klacht waard, dat is echt de meest smakeloze chips die er is tegenwoordig. Ze stoppen er steeds minder kruiden in om een betere nutri-score te krijgen. Chips eet je niet als verantwoorde gezonde snack
Ik mis de Ribble Rockquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Croky Explosions is goed weg te werken
Denk vrijwel zeker van niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook dit een zeer terechte klacht. Zouden ze dit thuis ook niet schoon maken?
Uiteraard, maar de mannenwc lijkt me in zijn algemeenheid ranziger.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, de vrouwen wc is zo nu en dan ook echt ranzig
Pro tip. Bij de AH hebben sinds een tijdje Spaanse chips.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso is Lay's op zich al een klacht waard, dat is echt de meest smakeloze chips die er is tegenwoordig. Ze stoppen er steeds minder kruiden in om een betere nutri-score te krijgen. Chips eet je niet als verantwoorde gezonde snack
De Nacho Cheese hot van Doritos.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog een: Als mensen bij anderen over de meest futiele kleinigheden vallen.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die ‘datums’ zeggen in plaats van ‘data’. Elke keer voel ik dat bijna fysiek in mijn lijf,. Ik krijg er helemaal negatieve kriebels van.
Sorry @:Eightyone
Bij ons op kantoor zat er twee weken lang een dubieuze bruine vlek op de lichtknop van de toiletruimte. Daar werd ik licht ongelukkig van.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de mannenwc lijkt me in zijn algemeenheid ranziger.
Eens.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nog een: Als mensen bij anderen over de meest futiele kleinigheden vallen.
Ik wil het niet weten,quote:Op zondag 17 mei 2026 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor zat er twee weken lang een dubieuze bruine vlek op de lichtknop van de toiletruimte. Daar werd ik licht ongelukkig van.
Het dingetje aftekenen met dat er is schoongemaakt en dan door met hun leven, denk ik. Zonder schoon te maken dan, dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten,. En wat doen de schoonmakers daar als dit twee weken kan blijven zitten,
?
Beetje jammer dit.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het dingetje aftekenen met dat er is schoongemaakt en dan door met hun leven, denk ik. Zonder schoon te maken dan, dus.
Stiekem hoop ik dan dat iemand een dom geintje heeft uitgehaald en het gewoon chocola was. Moet wel zeggen dat ik een bewuste keuze heb gemaakt om het niet te proeven, dus zeker weet ik het niet.quote:
Ik ben het juist begonnen te zeggen omdat ik veel met data werk en ik het verschil duidelijk wil hebbenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die ‘datums’ zeggen in plaats van ‘data’. Elke keer voel ik dat bijna fysiek in mijn lijf,. Ik krijg er helemaal negatieve kriebels van.
Sorry @:Eightyone
autos kunnen er gewoon met 30 voorbij, die moeten ook niksquote:Op maandag 18 mei 2026 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Fietsers en bakfietsen die elkaar inhalen op een 1 persoons fietspad terwijl de auto’s er met 50 voorbij moeten. Wil je dood ofzo?![]()
En bijna altijd omdat ze weer op het nippertje op tijd moeten komen.
Luie eikels. Kom eerder je bed uit.
Hoe doe je dat als fietsers op de plek van de auto rijden?quote:Op maandag 18 mei 2026 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
autos kunnen er gewoon met 30 voorbij, die moeten ook niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |