AH en Plus zijn altijd top, qua netheid.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dat niet met elke winkel zo? Hier bij de Albert Heijn zijn de stellingen ook helemaal vies en plakkerig van de frisdrank die er op zit.
Ok chef.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het meest debiele is nog dat de plastic zakjes niet meer bij de groenteafdeling liggen. Dus je moet steeds eerst de winkel inlopen naar de broodafdeling voor die zakjes. En daarna weer teruglopen naar het fruit met dat zakje.
Compleet geschift. Daarom trek ik ze altijd vrij agressief uit die houder ja, sorry daarvoor.
Ga maar eens goed kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AH en Plus zijn altijd top, qua netheid.
Ergste vond ik de Lidl. Altijd alles smerig. Beschimmeld eten overal.
Kinderen die niet geleerd hebben hun handen te wassen na het toiletbezoek, ook zo eentjequote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
Kinderen die komen lunchen en dan hun korsten van het brood (lees, de buitenste 3cm) niet opeten.
En dan zo’n moeder die zegt: ja, dat lukte me echt niet hoor
Alsof ze bij ons wel direct de korsten opaten. Je zal eens moeite moeten doen om je kinderen op te voeden
Een paar keer per jaar komt mijn hoogbejaarde schoonmoedertje met coeliakie op bezoek en mee-eten en dan heb ik altijd het idee dat ik een soort Russische roulette speel met haar gezondheid door dit soort dingen, ja. Hoeveel supermarkten hun allergie-lijsten niet op orde hebben is dan ook opvallend. Dan waarschuwt de Appie wel bij een bepaald product en Jumbo niet of andersom.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plusmedewerkers die de kortingssticker over de ingrediëntenlijst plakken zodat ik niet weet of iets glutenvrij is en er verder geen bakjes meer in het vak staan zodat ik die niet ff kan checkenLaat dan maar weer.
Gisteren lagen bij AH de behaarde grijze nectarines me toch treurig aan te kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AH en Plus zijn altijd top, qua netheid.
Ergste vond ik de Lidl. Altijd alles smerig. Beschimmeld eten overal.
De pakjes ham e.d. van Jumbo, voor op brood.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef Qarrad het volgende:
Plastic verpakkingen van met een lipje in de hoek om ze te openen, maar dat dat lipje dan niet werkt. Dat of het lipje alleen afbreekt of dat er hoogstens een reep van de afdeklaag loskomt. Sta je daar met sissende pannen, een schaar en kip overal behalve in die pan.
Daar ik me minder aan storen, al hebben wij het wel aangeleerd bij onze kinderen. Handen wassen na het plassen is in essentie niet zo nodig. Een gemiddelde deurklink vastpakken is in principe smeriger.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kinderen die niet geleerd hebben hun handen te wassen na het toiletbezoek, ook zo eentje
Ik heb aan de coronatijd nog steeds de gewoonte overgehouden om zo'n miniflesje handalcohol in de tas te hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:18 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Daar ik me minder aan storen, al hebben wij het wel aangeleerd bij onze kinderen. Handen wassen na het plassen is in essentie niet zo nodig. Een gemiddelde deurklink vastpakken is in principe smeriger.
Niet alleen bij de Plus. Ik zie het ook bij Appie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plusmedewerkers die de kortingssticker over de ingrediëntenlijst plakken zodat ik niet weet of iets glutenvrij is en er verder geen bakjes meer in het vak staan zodat ik die niet ff kan checkenLaat dan maar weer.
Dat die dan zo strak vast zitten dat je ze niet los kan krijgen omdat je een heel klein beetje vettige of natte vingers heb vanwege wat boter of water of weet ik veel wat je net hebt aangeraakt. En dan kun je je handen nog zo wassen, als het eenmaal op dat lipje zit, vergeet het maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef Qarrad het volgende:
Plastic verpakkingen van met een lipje in de hoek om ze te openen, maar dat dat lipje dan niet werkt. Dat of het lipje alleen afbreekt of dat er hoogstens een reep van de afdeklaag loskomt. Sta je daar met sissende pannen, een schaar en kip overal behalve in die pan.
Dat heb ik echt zo vaakquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
Dat er steeds dingen die ik lekker vind uit het assortiment gegooid worden.
Na 3 keer de notenschappen nakijken zag ik ze nog steeds niet. "Kijk ik nou verkeerd?" De site maakte meer duidelijk.
[ link | afbeelding ]
2 dingen mis ik tot aan de dag van vandaag nog steeds enorm: de anijsblokjes van De Ruijter.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:10 schreef Eightyone het volgende:
Dat er steeds dingen die ik lekker vind uit het assortiment gegooid worden.
Na 3 keer de notenschappen nakijken zag ik ze nog steeds niet. "Kijk ik nou verkeerd?" De site maakte meer duidelijk.
[ link | afbeelding ]
Ik haalde die zakjes al minstens 10 jaar om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik echt zo vaak
Dan heb je iets "ja dit is lekker".
Nog geen maand later: Uit assortiment. Gek word je ervan.
Hier snap ik dus ook niets van. Dat je als volwassene dat (niet) doet. Vaak zie je het op werk,quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef cinderloom het volgende:
Mensen die te beroerd zijn om zonodig een wc borstel door de wc te halen na een grote boodschap, waardoor een (aangekoekt) remspoor zichtbaar is
op werk zie ik nog regelmatig dat mannen niet kunnen mikken en de boel smerig latenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier snap ik dus ook niets van. Dat je als volwassene dat (niet) doet. Vaak zie je het op werk,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |