abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220736590
quote:
88s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:05 schreef drakin het volgende:

[..]
Het is volgens mij een verdienmodel, want het was niet het enige bericht wat ik kreeg om bij te betalen.

Ik kan meten en wegen, dus ik weet wat er op een pakket of brief moet. Maar zij kennelijk niet.
Hoe dan ook, ik reageer er niet op. Zoek het uit. :W
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:05:39 #152
370431 drakin
vurig typje
pi_220736815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:32 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Hoe dan ook, ik reageer er niet op. Zoek het uit. :W
En ik ga weer een pakje versturen :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220736878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik kan er met mijn hoofd simpelweg niet bij dat de logica bij zoiets ineens overboord gaat ;(

Het volgende weekeinde is toch gewoon...nou ja, het volgende weekeinde -O-

Net zo kut: als iemand op zaterdag of zondag het over volgende week heeft, maar dan dus niet volgende week bedoelt :'(
Wat is volgende week op zondag? Voor mij is zondag de eerste dag van de week, dus volgende week is 7 dagen later. Voor anderen start de week op maandag en start volgende week dus 1 dag later. Ergens rond de jaren 90 is dat bij een hoop mensen veranderd (tot die tijd had volgens mij iedereen het over zondag als eerste dag van de week).

Ik zou dus ook in het weekend het bij volgende week nog verduidelijken, als ik jou was. Of het gewoon hebben over 'over een x aantal dagen'.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:40:31 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220737031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:19 schreef D. het volgende:

[..]
Als je volgende week zegt, bedoel je de week na deze week, waarom bedoel je met volgend weekend dan niet het weekend na dit weekend? :P
Oh god ja, daar kan ik als autist ook compleet op vastlopen. Dat de instructies om een formulier in te vullen dat soort "aanwijzingen" bevatten of je zo'n email krijgt waarbij je het letterlijk of niet letterlijk kunt nemen met een totaal tegengestelde uitkomst als resultaat.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 16:51:51 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220737080
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat is volgende week op zondag? Voor mij is zondag de eerste dag van de week, dus volgende week is 7 dagen later. Voor anderen start de week op maandag en start volgende week dus 1 dag later. Ergens rond de jaren 90 is dat bij een hoop mensen veranderd (tot die tijd had volgens mij iedereen het over zondag als eerste dag van de week).

Ik zou dus ook in het weekend het bij volgende week nog verduidelijken, als ik jou was. Of het gewoon hebben over 'over een x aantal dagen'.
Aangezien zondag vaak als de rustdag wordt gezien, zie ik zondag volgens de logica als laatste dag van de week. Je gaat immers niet de week beginnen met een rustdag (helaas), dat is wat onzinning.

Dit ligt uiteraard anders als je Joods bent, daar is de zaterdag toch de rustdag? :+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 16:52:45 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220737084
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is de grap. Je kunt accepteren dat het zo is zonder dat je het ermee eens bent.
Tuurlijk. Het blijft een relatief kleine ergernis, maar uiteraard niet iets waar daadwerkelijk ruzie om gemaakt wordt, dat zou me wat zijn :+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 16:54:06 #157
284411 crew  heywoodu
pi_220737093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:19 schreef D. het volgende:

[..]
Als je volgende week zegt, bedoel je de week na deze week, waarom bedoel je met volgend weekend dan niet het weekend na dit weekend? :P
Op een zaterdag en zondag is dat inderdaad logisch :Y

'Deze week' = de huidige week, waar je nu in zit --> dat is altijd een week, want het is altijd 'een week'
'Dit weekend' = het huidige weekend, waar je nu in zit --> dit is alleen op zaterdag en zondag van toepassing, dus buiten die dagen om is 'volgend weekend' dus het volgende weekend

:7
pi_220737321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Aangezien zondag vaak als de rustdag wordt gezien, zie ik zondag volgens de logica als laatste dag van de week. Je gaat immers niet de week beginnen met een rustdag (helaas), dat is wat onzinning.

Dit ligt uiteraard anders als je Joods bent, daar is de zaterdag toch de rustdag? :+
Bijbels gezien is de zaterdag, de sabbat, de laatste dag van de week. En de zondag dus de eerste (Jezus stond op de eerste dag van de nieuwe week op uit de dood). Dat is ook wat Europa eeuwenlang aan heeft gehouden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zondag

Maar blijkbaar is er een internationale standaard, ISO 8601, die maandag de eerste dag van de week noemt en volgt de EU die. De Amerikanen zien zondag dan weer officieel als eerste dag van de week.

Ik zelf zie zondag in elk geval als de eerste dag van de week, koop ook elk jaar een weekkalender en agenda die elke week begint met de zondag.

Kortom: deze of volgende week zijn niet altijd duidelijke aanwijzingen. Zeker niet in internationaal gezelschap.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 17:44:07 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220737445
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bijbels gezien is de zaterdag, de sabbat, de laatste dag van de week. En de zondag dus de eerste (Jezus stond op de eerste dag van de nieuwe week op uit de dood). Dat is ook wat Europa eeuwenlang aan heeft gehouden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zondag

Maar blijkbaar is er een internationale standaard, ISO 8601, die maandag de eerste dag van de week noemt en volgt de EU die. De Amerikanen zien zondag dan weer officieel als eerste dag van de week.

Ik zelf zie zondag in elk geval als de eerste dag van de week, koop ook elk jaar een weekkalender en agenda die elke week begint met de zondag.

Kortom: deze of volgende week zijn niet altijd duidelijke aanwijzingen. Zeker niet in internationaal gezelschap.
Nou ja, op het gros van de dagen zou het dus alsnog duidelijk moeten zijn :9
pi_220737576
Mensen die hun binnen sportschoenen buiten al aan hebben en dus ‘vuilte’ mee de sportschool innemen.
Doe gewoon binnen even je schoenen wisselen. :%
pi_220737814
Mensen die heel pusherig zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:44:35 #162
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220737831
Overvolle liften... We hebben fucking 10 liften op kantoor. Waarvan er of maar twee per toren echt lijken te werken. Of dat de engineer die de code moest kloppen om die 10 liften effectief en aangenaam in te zetten; knetterstoned was.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:49:19 #163
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220737871
Die fucking krimpflatie.

Mars Icecream: er zaten altijd 6 in een doos, nu nog maar 5. En nee, ze zijn niet goedkoper geworden. :( }:| o|O
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_220738966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dan was het geen boerka. Bij een boerka is het gezicht ook bedekt door zo'n netje of doorzichtige stof.
Was ze verder professioneel en vriendelijk? Dat vind ik belangrijker dan wat iemand aan heeft.

De grens is wel dat het hele gezicht zichtbaar is, dus een nikaab (sluier zodat alleen de ogen nog te zien zijn) daar zou ik me wel aan storen omdat de nonverbale communicatie dan gestoord wordt en iemand eigenlijk niet meer herkenbaar is.
Triggered :(
de rituelen van omkleden voor cleanrooms, dat is pas echt rotklus :(
pi_220738994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:18 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het gaat dus eigenlijk over het verschil tussen komende week vs. volgende week. Komende week zondag is echt heul wat anders dan volgende week. Toch :P
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 20:48:00 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220739091
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:38 schreef Klik het volgende:

[..]
Het gaat dus eigenlijk over het verschil tussen komende week vs. volgende week. Komende week zondag is echt heul wat anders dan volgende week. Toch :P
Maar de komende week ís de volgende week :P

Als Ajax op dit moment tegen Feyenoord aan het spelen is, over een paar dagen tegen PSV speelt en dan een paar dagen daarna tegen FC Utrecht, dan is de volgende wedstrijd op dit moment toch die tegen PSV? :+

Iets is nu bezig, de volgende keer dat iets bezig is is...nou ja, de volgende keer dus.

Mierenneukgenot.
pi_220739175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar de komende week ís de volgende week :P

Als Ajax op dit moment tegen Feyenoord aan het spelen is, over een paar dagen tegen PSV speelt en dan een paar dagen daarna tegen FC Utrecht, dan is de volgende wedstrijd op dit moment toch die tegen PSV? :+

Iets is nu bezig, de volgende keer dat iets bezig is is...nou ja, de volgende keer dus.

Mierenneukgenot.
Dan doen we nog een laag mierenneukgenot erbij, er is verschil tussen het komende uur en het volgende uur. Toch :o
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:09:08 #168
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220739347
Dingen als die komende week/volgende week/enz-muggenzifterij zijn ook wel een antwoord op de OP.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:16:26 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220739417
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:35 schreef Klik het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hehehe maar dan heb je alle reden, net als astronauten, F1-coureurs en lassers, om een paar categorieën te noemen ;)

Om pillen te draaien, snijbonen af te rekenen of bankmedewerker te zijn is gezichtsbedekking niet nodig of wenselijk.
pi_220739585
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:35 schreef Klik het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik moest ook een keer zoiets doen voor werk. Zoiets is echt voor mij een ding om de baan niet te nemen. Ik heb er echt een hekel aan om op werk te douchen en dan andere kleren aan te doen. En dan aan het einde van de middag weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:44:18 #171
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220739686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik moest ook een keer zoiets doen voor werk. Zoiets is echt voor mij een ding om de baan niet te nemen. Ik heb er echt een hekel aan om op werk te douchen en dan andere kleren aan te doen. En dan aan het einde van de middag weer.
Mijn ergste werkdag ooit was toen ik in een zeer oud gebouw archieven moest redden die ze ooit 50 jaar geleden daar gedumpt hadden in de catacomben en toen bij een verbouwing per toeval terugvonden. Overheidsinstantie, dus behalve een verplichting qua wetgeving ook een historische factor om dat te willen redden.

Dus met een team met mondkapjes, plastic overalls, handschoenen, haarnetjes en alles de hele dag proberen te redden wat er nog niet tot stof vergaan was. Dat stof kroop dus overal in, tussen, over, door. Een week later had ik nog zwart snot en ontstoken ogen. Krijg nog kippenvel bij hoe dat voelde, oud stof overal en dan in bezweet plastic staan. Trauma's ook door wat er allemaal aan flora en fauna kon leven in half vergaan papier.

Dat was dus aan het begin van mijn loopbaan, uitzendkrachtje. Inmiddels zou ik weigeren en een inspectiedienst bellen want dat kon echt niet.
pi_220739851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ergste werkdag ooit was toen ik in een zeer oud gebouw archieven moest redden die ze ooit 50 jaar geleden daar gedumpt hadden in de catacomben en toen bij een verbouwing per toeval terugvonden. Overheidsinstantie, dus behalve een verplichting qua wetgeving ook een historische factor om dat te willen redden.

Dus met een team met mondkapjes, plastic overalls, handschoenen, haarnetjes en alles de hele dag proberen te redden wat er nog niet tot stof vergaan was. Dat stof kroop dus overal in, tussen, over, door. Een week later had ik nog zwart snot en ontstoken ogen. Krijg nog kippenvel bij hoe dat voelde, oud stof overal en dan in bezweet plastic staan. Trauma's ook door wat er allemaal aan flora en fauna kon leven in half vergaan papier.

Dat was dus aan het begin van mijn loopbaan, uitzendkrachtje. Inmiddels zou ik weigeren en een inspectiedienst bellen want dat kon echt niet.
Nu weten we niet in welke bunker dat is geweest :(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 7 mei 2026 @ 22:27:27 #173
284411 crew  heywoodu
pi_220740044
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef Eightyone het volgende:
Dingen als die komende week/volgende week/enz-muggenzifterij zijn ook wel een antwoord op de OP.
Zeker, maar dat is gatekeepen wat wel en niet ergerniswaardig is dan natuurlijk ook weer :+

Een vicieuze cirkel der ergernissen ;(
pi_220740599
Ergernis perpetuum: hoogrisico medicatie in een cleanroom gemaakt voor een pasgeboren patiënt, niet weten of dat medicijn heeft geholpen is een ergernis. Niet weten of ik wil weten of het (niet) goed is afgelopen met patient. Erger me mateloos dat de gedachte over die twijfel uberhaubt bestaat. Maargoed, ergens ook wel prima dat de transmurale zorg zo is ingesteld: 0 fouten met medicatie, en vertrouwen dat patiënten beter worden c.q. overleven. Ik vind het dus ergerlijk dat iets niet weten zo ergerlijk kan zijn.
Ergernis over een ergernis is een ergernis :(
pi_220740621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zeker, maar dat is gatekeepen wat wel en niet ergerniswaardig is dan natuurlijk ook weer :+

Een vicieuze cirkel der ergernissen ;(
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt". De vicieuze cirkel van Cruijff :T
pi_220743693
De salarisadministratie die 13:00 al uit checkt. :') }:|
pi_220744063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:01 schreef vencodark het volgende:
De salarisadministratie die 13:00 al uit checkt. :') }:|
daar wat te zoeken hebben :')

en ambtenaren leef *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220746317
Instagram die de boel weer husselt, waardoor je 4 dagen later iemand z’n post pas ziet. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220746654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Instagram die de boel weer husselt, waardoor je 4 dagen later iemand z’n post pas ziet. :{
Als aanvulling: Facebook die Ai-reels toont als reclame om de Ai-Tool app te proberen. :(
pi_220756557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als aanvulling: Facebook die Ai-reels toont als reclame om de Ai-Tool app te proberen. :(
Facebook verhalen die ondanks grondige Facebook filters alsnog om indirect op FOK! verschijnen -O-
pi_220758782
quote:
Sowieso Instagram, echt een k website met 0 overzicht. :r
  zondag 10 mei 2026 @ 18:00:07 #182
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220758944
quote:
Ik heb Insta sinds die ene rechtszaak gewoon op recentste post staan. Bovendien helpt het met het voorkomen van veel bullshit met algoritme.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220759623
Je belt naar iemand en die persoon zet je ongevraagd op de speaker -O-

Mijn vader doet dat altijd, dan vraag ik iets en dan geeft zijn vriendin op de achtergrond antwoord :N
  zondag 10 mei 2026 @ 19:26:04 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220759628
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je belt naar iemand en die persoon zet je ongevraagd op de speaker -O-

Mijn vader doet dat altijd, dan vraag ik iets en dan geeft zijn vriendin op de achtergrond antwoord :N
Wel sneu voor je vader.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220759635
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wel sneu voor je vader.
Ja niet bij alles :P Maar wel soms ja.
  zondag 10 mei 2026 @ 19:27:28 #186
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220759652
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja niet bij alles :P Maar wel soms ja.
Zo kun je ook nooit een privé gesprek voeren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220759655
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zo kun je ook nooit een privé gesprek voeren.
Ik moet het ook gewoon zeggen dat ik dat vervelend vind. Maar ik vind het ook vreemd dat mensen dat zo doen. Zou zoiets zelf nooit doen.
  zondag 10 mei 2026 @ 19:29:12 #188
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220759664
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik moet het ook gewoon zeggen dat ik dat vervelend vind. Maar ik vind het ook vreemd dat mensen dat zo doen. Zou zoiets zelf nooit doen.
Wel voor jezelf opkomen eh!
  maandag 11 mei 2026 @ 04:58:08 #189
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220761208
Gedoe bij retourneren. Helaas staat het er niet bij als je bij Bol een bestelling doet, dat retourneren niet via PostNL gaat en ook niet via extra diensten die je als Select-lid hebt. Misschien had het lezen van de recensies van de verkoper erop kunnen wijzen (niet aan gedacht), maar voor het eerste bericht daarover moet je sowieso best een eind scrollen.

Het moet nu naar een of ander obscuur pakketpunt met de naam MondialRelay; nog nooit van gehoord. Ze liggen iig stuk voor stuk decentraal. En voordat ik het weg breng, moet ik nog wachten tot Trade-Inn (de verkoper) het verzendlabel op heeft gestuurd.

Leuke Trustpilot-reviews ook.

Als je op Bol ooit iets ziet van de betreffende verkoper, denk er dan nog even over na.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eightyone op 11-05-2026 05:07:36 ]
pi_220761481
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 04:58 schreef Eightyone het volgende:
Gedoe bij retourneren. Helaas staat het er niet bij als je bij Bol een bestelling doet, dat retourneren niet via PostNL gaat en ook niet via extra diensten die je als Select-lid hebt. Misschien had het lezen van de recensies van de verkoper erop kunnen wijzen (niet aan gedacht), maar voor het eerste bericht daarover moet je sowieso best een eind scrollen.

Het moet nu naar een of ander obscuur pakketpunt met de naam MondialRelay; nog nooit van gehoord. Ze liggen iig stuk voor stuk decentraal. En voordat ik het weg breng, moet ik nog wachten tot Trade-Inn (de verkoper) het verzendlabel op heeft gestuurd.

Als je op Bol ooit iets ziet van de betreffende verkoper, denk er dan nog even over na.
MondialRelay is één van de verzenders die ook bij Vinted veel worden gebruikt. Ik snap eerlijk gezegd niet dat niet veel meer bedrijven er toe overstappen. Verzendkosten van 3 euro ipv 7 euro.

Ik heb denk ik al zeker 50 pakketjes via MondialRelay ontvangen of verzonden en nog nooit iets te klagen gehad.
pi_220761493
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
MondialRelay is één van de verzenders die ook bij Vinted veel worden gebruikt. Ik snap eerlijk gezegd niet dat niet veel meer bedrijven er toe overstappen. Verzendkosten van 3 euro ipv 7 euro.

Ik heb denk ik al zeker 40 pakketjes via MondialRelay ontvangen en nog nooit iets te klagen gehad.
ik snap het wel: relatief klein, gebruikers onvriendelijk en gedoe met retourlabels aanmaken

bol heeft gewoon een systeem dat betrouwbaar en makkelijk werkt voor een bol.com klant
pi_220761500
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:

[..]
ik snap het wel: relatief klein, gebruikers onvriendelijk en gedoe met retourlabels aanmaken

bol heeft gewoon een systeem dat betrouwbaar en makkelijk werkt voor een bol.com klant
Die retourlabels kun je als bedrijf natuurlijk gewoon leveren aan je klant. En dan is er ook niets gebruiksonvriendelijks meer aan voor je klanten.
pi_220761515
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 08:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die retourlabels kun je als bedrijf natuurlijk gewoon leveren aan je klant. En dan is er ook niets gebruiksonvriendelijks meer aan voor je klanten.
jawel want: klant moet wachten op een retourlabel(niet elk bedrijf heeft een blik dedicated klantenservice medewerkers ), vervolgens zoeken naar een punt waar ingeleverd kan worden (vaak ver met dit soort diensten)

sorry, maar dit alles schreeuwt klantonvriendelijk , klant is initeel misschien blij dat het weinig kost, maar dit slaat vanzelf over naar fruatratie en irritatie als ze zien hoe lang het vervolgens duurt

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 11-05-2026 08:32:52 ]
pi_220761616
Mensen die om 08:00 moeten beginnen en om 08:50 nog niet verder zijn dan koffie. :{
Luie mensen. Bah.
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2026 @ 09:09:46 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220761693
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 04:58 schreef Eightyone het volgende:

Sowieso altijd externe verkopers proberen te vermijden, zeker als het een product is dat ook door bol zelf wordt verkocht, hetzij voor een paar euro meer. MondialRelay heb ik persoonlijk maar weinig problemen mee gehad, maar heb daar tot nu toe alleen nog maar van ontvangen, al moet ik daarvoor wel naar een hobbywinkel met beperkte openingstijden een dorp verderop.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 11 mei 2026 @ 10:05:27 #196
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220762184
En de apotheek waar ze standaard pauze hebben als ik bel.

10 uur: de assistente is afwezig vanwege pauze.

11 uur: de assistente is afwezig vanwege pauze.

12 uur: de assistente is afwezig vanwege pauze.

Altijd hetzelfde.

Hun exacte pauzetijden veranderen constant. Het enige waar ik van op aan kan, is dat ze steeds gelijk lopen met wanneer ik ze probeer te bereiken.

[ Bericht 23% gewijzigd door Eightyone op 11-05-2026 10:43:39 ]
  FOK!Fotograaf maandag 11 mei 2026 @ 14:57:19 #197
842 Zorro
Z
pi_220764437
OHRA huisdierverzekering.

"Je declaratie wordt niet vergoed want het is een preventieve controle"

Voorwaarden:
Wat ben je verplicht? Goede verzorging. Waaronder jaarlijkse controle.

JA WAT WIL JE NOU

[ Bericht 4% gewijzigd door Zorro op 11-05-2026 15:12:22 ]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220764547
De eerder genoemde pauzetijden is echt een bizar fenomeen. Als ik werk heb ik hooguit een half uur pauze en dan neemt een collega wel op of ik bel zelf terug. Als ik de huisarts of het ziekenhuis bel hebben ze middagpauzes van 2-3 uur en zijn ze onbereikbaar. :') Als je ze wel bereikt krijg je een bandje te horen met het verzoek na te gaan of je vraag niet bij de gemeente thuishoort of bij een andere instantie, en je moet kijken op thuisarts.nl. als je ze dan onverhoopt te pakken krijgt hebben ze weinig zin in je, tót je het magische woord kanker of oncologie laat vallen. Dan kan ineens alles en is er sprake van patiëntgerichtheid. :')
pi_220764596
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De eerder genoemde pauzetijden is echt een bizar fenomeen. Als ik werk heb ik hooguit een half uur pauze en dan neemt een collega wel op of ik bel zelf terug. Als ik de huisarts of het ziekenhuis bel hebben ze middagpauzes van 2-3 uur en zijn ze onbereikbaar. :') Als je ze wel bereikt krijg je een bandje te horen met het verzoek na te gaan of je vraag niet bij de gemeente thuishoort of bij een andere instantie, en je moet kijken op thuisarts.nl. als je ze dan onverhoopt te pakken krijgt hebben ze weinig zin in je, tót je het magische woord kanker of oncologie laat vallen. Dan kan ineens alles en is er sprake van patiëntgerichtheid. :')
En woensdag en vrijdag krijg je niks voor elkaar want dan zitten de vrouwen bijna allemaal thuis.
  maandag 11 mei 2026 @ 15:26:37 #200
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764636
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:57 schreef Zorro het volgende:
OHRA huisdierverzekering.

"Je declaratie wordt niet vergoed want het is een preventieve controle"

Voorwaarden:
Wat ben je verplicht? Goede verzorging. Waaronder jaarlijkse controle.

JA WAT WIL JE NOU
Hier ook Ohra en de jaarlijkse controle plus vaccinatie wordt altijd snel en netjes geaccepteerd en krijg zeer snel bericht.
En volgende dag staat het al op de rekening.

Vorige maand nog geweest voor de jaarlijkse controle.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')