abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220670590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Want je moet wachten tot iemand proces gaat lopen na jaren voordat de voorwaarden pas gehandhaafd kunnen worden? Sorry hoor, maar dit vind ik wel heel zwak geredeneerd.

Hij is in juni '24 voorwaardelijk vrij gekomen en hij schendt zijn voorwaarden sindsdien.
Nee natuurlijk niet, doe niet zo raar.

Daarnaast kan het zo zijn dat de OvJ lui of corrupt is. Dat kan. Maar er zijn meerdere mogelijkheden denk ik en an sich was het interessant daar over te lullen
pi_220670600
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Als protesten georganiseerd worden door terreurbewegingen, ben je vrij naïef om daaraan mee te doen. Je steunt daar terreur mee.
Je draagt dan bij aan de radicalisering en verdeeldheid in ons land.
Ten 1e betwijfel ik het dat mensen weten dat Hamas in bepaalde demonstratie een hand heeft/had.
Ten 2e waarom zou je daarmee terreur steunen? De openlijke boodschap van die demonstraties was dat Israel moest stoppen met genocide.
pi_220670633
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Als protesten georganiseerd worden door terreurbewegingen, ben je vrij naïef om daaraan mee te doen. Je steunt daar terreur mee.
Je draagt dan bij aan de radicalisering en verdeeldheid in ons land.
Hoe weet je of een demonstratie georganiseerd is door iemand of een organisatie die stiekem ook 'niet fris is'?
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:39:14 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220670655
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mensen laten zich niet gebruiken door een terreurorganisatie. Mensen zien hoe er mensen in mensonwaardige situaties moeten leven, onschuldige burgers slachtoffer worden en vinden dat dat niet mag gebeuren. En dus lopen ze mee in dergelijke protesten. Niet omdat ze Hamas steunen.
Dat is waarom jij zou meelopen. En die mensen zitten er ook echt wel tussen. Er zitten ook genoeg mensen met meer dubieuze intenties of motieven ertussen.
pi_220670661
De meeste gasten van dit soort demonstratie's (tijdens Corona ook) zijn gewoon ordinaire relschoppers. Neemt niet weg dat het opkomen voor mensenrechten een nobele zaak is.
pi_220670664
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hoe weet je of een demonstratie georganiseerd is door iemand of een organisatie die stiekem ook 'niet fris is'?
Als gemaskerde mannen met vlaggen van verboden terreurorganisaties voor jou geen signaal zijn dat het niet fris is ben je zelf ook niet fris.

Zo simpel is het. Niets om je achter te verschuilen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 11:41:36 #37
5428 crew  miss_sly
pi_220670667
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:27 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Als protesten georganiseerd worden door terreurbewegingen, ben je vrij naïef om daaraan mee te doen. Je steunt daar terreur mee.
Je draagt dan bij aan de radicalisering en verdeeldheid in ons land.
Jij draagt bij aan de polarisatie, radicalisering en verdeeldheid in ons land door dit te stellen.

Hoe weten mensen of in dit geval Hamas er iets mee te maken heeft? Waarom moet het feit dat mensen zich zorgen maken over de vele burgerslachtoffers en de oorlogsmisdagen van het Israelische legeg gedraaid worden naar het steunen van een terreurbeweging? Juist dit soort frames voeden de radicalisering en polaristatie. Je beschuldigt mensen van nogal wat met je claim, en dat is allemaal maar prima, omdat het om Hamas aan de ene kant en Israel aan de andere kant gaat, volgens sommige mensen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 11:46:20 #38
5428 crew  miss_sly
pi_220670695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is waarom jij zou meelopen. En die mensen zitten er ook echt wel tussen. Er zitten ook genoeg mensen met meer dubieuze intenties of motieven ertussen.
Het merendeel staat er zo in, daar ben ik van overtuigd.
Dat er mensen met dubieuze intenties tussen zitten, ben ik met je eens.

Om dan te stellen, wat TS doet in de OP, dat als je meeloopt je DUS meeloopt in een demonstratie om de agenda van Hamas uit te voeren en DUS bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid, vind ik op zichzelf een boodschap die bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220670697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als gemaskerde mannen met vlaggen van verboden terreurorganisaties voor jou geen signaal zijn dat het niet fris is ben je zelf ook niet fris.

Zo simpel is het. Niets om je achter te verschuilen.
Dat is iets anders, die persoon had het over de initiator van een protest.

En je probeert dus aan te geven dat zodra je op een demonstratie ziet dat er ook haatbaarden of mafketels rondlopen je direct rechtsomkeer moet maken. Als je ze niet ziet omdat het best een grote demonstratie is, dan ben je fout.
pi_220670704
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij draagt bij aan de polarisatie, radicalisering en verdeeldheid in ons land door dit te stellen.

Hoe weten mensen of in dit geval Hamas er iets mee te maken heeft? Waarom moet het feit dat mensen zich zorgen maken over de vele burgerslachtoffers en de oorlogsmisdagen van het Israelische legeg gedraaid worden naar het steunen van een terreurbeweging? Juist dit soort frames voeden de radicalisering en polaristatie. Je beschuldigt mensen van nogal wat met je claim, en dat is allemaal maar prima, omdat het om Hamas aan de ene kant en Israel aan de andere kant gaat, volgens sommige mensen.
Niks mis met je zorgen maken over Palestijnse burgerslachtoffers maar ga dan niet meeschreeuwen met 'from the river to the sea'. DAN heul je met Hamas.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220670705
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij draagt bij aan de polarisatie, radicalisering en verdeeldheid in ons land door dit te stellen.

Hoe weten mensen of in dit geval Hamas er iets mee te maken heeft? Waarom moet het feit dat mensen zich zorgen maken over de vele burgerslachtoffers en de oorlogsmisdagen van het Israelische legeg gedraaid worden naar het steunen van een terreurbeweging? Juist dit soort frames voeden de radicalisering en polaristatie. Je beschuldigt mensen van nogal wat met je claim, en dat is allemaal maar prima, omdat het om Hamas aan de ene kant en Israel aan de andere kant gaat, volgens sommige mensen.
Ben je ook zo vergevingsgezind als bejaarde boomers zich zorgen maken over hun leefomgeving en vervolgens meelopen in een demonstratie van de NVU waar met hakenkruizen en white power vlaggen wordt gezwaaid?

"Die mensen maken zich gewoon zorgen over hun leefomgeving. Hoe konden zij ondanks de SS symbolen, hakenkruizen, neonazi's met kale koppen en white powervlaggen nou vermoeden dat ze meeliepen met een niet frisse demonstratie?"
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220670712
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niks mis met je zorgen maken over Palestijnse burgerslachtoffers
Toen ik dat zei over demonstreren was ik nog een trol en een Hamas steuners of weet ik het wat.
Waarom is het nu ineens wel ok om te demonstreren als jij het zelf zegt?
  Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 11:49:49 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220670722
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je ook zo vergevingsgezind als bejaarde boomers zich zorgen maken over hun leefomgeving en vervolgens meelopen in een demonstratie van de NVU waar met hakenkruizen en white power vlaggen wordt gezwaaid?

"Die mensen maken zich gewoon zorgen over hun leefomgeving. Hoe konden zij ondanks de SS symbolen, hakenkruizen, neonazi's met kale koppen en white powervlaggen nou vermoeden dat ze meeliepen met een niet frisse demonstratie?"
Ik heb vrijwel niemand die men hier 'links' noemt zien klagen over de vrouwenmars in Loosdrecht die recent plaatsvond.
Dus wellicht zit daar toch wat gradatie in de protesten, net als bij protesten tegen genocidale praktijken in Palestina. Niet bij elk protest worden meteen antisemitische leuzen gebezigd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220670724
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je ook zo vergevingsgezind als bejaarde boomers zich zorgen maken over hun leefomgeving en vervolgens meelopen in een demonstratie van de NVU waar met hakenkruizen en white power vlaggen wordt gezwaaid?

"Die mensen maken zich gewoon zorgen over hun leefomgeving. Hoe konden zij ondanks de SS symbolen, hakenkruizen, neonazi's met kale koppen en white powervlaggen nou vermoeden dat ze meeliepen met een niet frisse demonstratie?"
Die vergelijking gaat alleen niet echt op....
Want bij dat type demonstraties zie je heel duidelijk om wat voor symbolen en figuren gaat.
Bij die pro-Palestina/pro-vrede demonstraties was het nou niet alsof Hamas zichtbaar aanwezig was.
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:49:59 #45
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220670725
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het merendeel staat er zo in, daar ben ik van overtuigd.
Dat er mensen met dubieuze intenties tussen zitten, ben ik met je eens.

Om dan te stellen, wat TS doet in de OP, dat als je meeloopt je DUS meeloopt in een demonstratie om de agenda van Hamas uit te voeren en DUS bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid, vind ik op zichzelf een boodschap die bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid.
Dat vind ik niet. Je moet altijd kijken wiens agenda jij dient, ook al heb je nobele intenties. Radicalen gebruiken nou eenmaal useful idiots.

Het is niet zo heel moeilijk om een demonstratie te organiseren die zuiver op de graat is.
pi_220670726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is iets anders, die persoon had het over de initiator van een protest.

En je probeert dus aan te geven dat zodra je op een demonstratie ziet dat er ook haatbaarden of mafketels rondlopen je direct rechtsomkeer moet maken. Als je ze niet ziet omdat het best een grote demonstratie is, dan ben je fout.
Ach ja, al die mensen zagen de haatbaarden, gemaskerde extremisten en haatvlaggen niet :')

Maar om je vraag te beantwoorden. Ja dan ben je fout als je daar mee loopt. Want iedereen met een iq boven de 75 snapt dat een organisatie die toestaat dat dergelijke extreme figuren meelopen met de demonstratie zelf ook niet zuiver op de graat is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220670730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Die vergelijking gaat alleen niet echt op....
Want bij dat type demonstraties zie je heel duidelijk om wat voor symbolen en figuren gaat.
Bij die pro-Palestina/pro-vrede demonstraties was het nou niet alsof Hamas zichtbaar aanwezig was.
Alleen als je stront in je ogen hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220670732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb vrijwel niemand die men hier 'links' noemt zien klagen over de vrouwenmars in Loosdrecht die recent plaatsvond.
Dus wellicht zit daar toch wat gradatie in de protesten, net als bij protesten tegen genocidale praktijken in Palestina. Niet bij elk protest worden meteen antisemitische leuzen gebezigd.
Ja fijn, maar ik begrijp niet wat dit te maken heeft met de reactie waar je op reageert.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220670733
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je ook zo vergevingsgezind als bejaarde boomers zich zorgen maken over hun leefomgeving en vervolgens meelopen in een demonstratie van de NVU waar met hakenkruizen en white power vlaggen wordt gezwaaid?

"Die mensen maken zich gewoon zorgen over hun leefomgeving. Hoe konden zij ondanks de SS symbolen, hakenkruizen, neonazi's met kale koppen en white powervlaggen nou vermoeden dat ze meeliepen met een niet frisse demonstratie?"
En als die nazi's inclusief vlaggen en symbolen mee komen feesten bij het landelijke kampioenschap van toevallig jouw favoriete voetbalclub. Zijn al die fans 'niet fris'.

Dat is veel te simpel
pi_220670737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Toen ik dat zei over demonstreren was ik nog een trol en een Hamas steuners of weet ik het wat.
Waarom is het nu ineens wel ok om te demonstreren als jij het zelf zegt?
Omdat iedere pro-Palestina demonstrant luidkeels 'from the river to the sea' meeschreeuwt.

Selectief quoten is net zo goed trollen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 11:54:14 #51
5428 crew  miss_sly
pi_220670738
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niks mis met je zorgen maken over Palestijnse burgerslachtoffers maar ga dan niet meeschreeuwen met 'from the river to the sea'. DAN heul je met Hamas.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ben je ook zo vergevingsgezind als bejaarde boomers zich zorgen maken over hun leefomgeving en vervolgens meelopen in een demonstratie van de NVU waar met hakenkruizen en white power vlaggen wordt gezwaaid?

"Die mensen maken zich gewoon zorgen over hun leefomgeving. Hoe konden zij ondanks de SS symbolen, hakenkruizen, neonazi's met kale koppen en white powervlaggen nou vermoeden dat ze meeliepen met een niet frisse demonstratie?"
Als dit de manier van discussieren wordt, kap ik ermee.

De TS stelt in de OP heel generiek dat meelopen met een Pro-Palestina, of anti-geweld-door-het-Israelische-leger, demonstratie, dat je DUS pro-Hamas bent en bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid in Nederland.

Ik vind dat echt vele bruggen te ver. Je zet goedwillende mensen heel verkeerd neer, en waarom? Wat is nu het nut om dat zo hard te stellen?

De vergelijking met hakenkruizen enzo laat ik even voor wat het is. In veel demonstraties lopen relschoppers rond. Zie ook de anti-AZC-demonstraties. Ook dan vind ik niet dat je de mensen die echt daar komen omdat ze vragen hebben, zich zorgen maken, de gang van zaken willen bevragen gelijkstelt aan de rellers zoals Defend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 11:55:27 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220670747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja fijn, maar ik begrijp niet wat dit te maken heeft met de reactie waar je op reageert.
Dat er gradaties zijn waarin men protesten goedkeurt. En dat ligt aan in hoeverre bepaalde partijen op de voorgrond treden, met welke vlag er gezwaaid wordt en welke leuzen er gescandeerd worden. Of men doet aan het blokkeren van de openbare orde via bijvoorbeeld obstructie of geweld of iedereen verder met rust laat.

Dus ja, het lijkt me logisch om wat jij stelt af te keuren, maar de situatie vergelijken met deze situatie is totale onzin.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220670748
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En als die nazi's inclusief vlaggen en symbolen mee komen feesten bij het landelijke kampioenschap van toevallig jouw favoriete voetbalclub. Zijn al die fans 'niet fris'.

Dat is veel te simpel
Jouw voorbeeld is inderdaad te simpel en daarom niet serieus.
De lokale voetbalclub laat nazi's niet spreken op het podium terwijl bij de linkse pro pallie demonstraties de hamassupporters gewoon op het podium staan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220670749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:54 schreef Montagui het volgende:

[..]
Omdat iedere demonstrant luidkeels 'from the river to the sea' meeschreeuwt.

Selectief quoten is net zo goed trollen.
Niet selectief omdat jij zelf een onderscheidt maakt tussen beide delen van je zin :)

Je maakt een verschil tussen het demonstreren voor de mistanden, en daarnaast degenen die dat lied zingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Alleen als je stront in je ogen hebt.
Dat is natuurlijk onzin.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 11:55:57 #55
5428 crew  miss_sly
pi_220670750
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat vind ik niet. Je moet altijd kijken wiens agenda jij dient, ook al heb je nobele intenties. Radicalen gebruiken nou eenmaal useful idiots.

Het is niet zo heel moeilijk om een demonstratie te organiseren die zuiver op de graat is.
Dan hoort er geen enkele anti-AZC demonstratie meer uit te lopen in geweld, vernielingen, vuurwerk naar politie, etc. Of gelden dan andere regels?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220670767
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ach ja, al die mensen zagen de haatbaarden, gemaskerde extremisten en haatvlaggen niet :')

Maar om je vraag te beantwoorden. Ja dan ben je fout als je daar mee loopt. Want iedereen met een iq boven de 75 snapt dat een organisatie die toestaat dat dergelijke extreme figuren meelopen met de demonstratie zelf ook niet zuiver op de graat is.
Ik begrijp dat zoiets afstraalt op de omgeving. Terecht natuurlijk en zeker de mensen direct in de nabijheid. Het is alleen onterecht om dat kleine groepje direct te projecteren op alle aanwesig mensen.

Jij bent vast ook wel eens bij iets geweest met meer dan 1.000 of 10.000 mensen. Jij had toen ook geen idee wie er allemaal nog meer aanwezig zijn of was jij op de hoogte over een de geheime financiering bij de organisatie/bedrijf/initiator. Toch ben jij blijkbaar fout.
pi_220670785
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jouw voorbeeld is inderdaad te simpel en daarom niet serieus.
De lokale voetbalclub laat nazi's niet spreken op het podium terwijl bij de linkse pro pallie demonstraties de hamassupporters gewoon op het podium staan.
De aanwezigheid van die nazi's was in jouw voorbeeld al voldoende. Dat je nu de behoefte hebt om te draaien dat 'die nazi's op het podium moeten staan' geeft goed aan dat je het bij nader inzien ook te simpel vindt.

Daarnaast ben je toch niet van mening dat elke Palestijnen demonstratie fout is?
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:05:33 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220670795
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan hoort er geen enkele anti-AZC demonstratie meer uit te lopen in geweld, vernielingen, vuurwerk naar politie, etc. Of gelden dan andere regels?
Ook dat is niet moeilijk om normaal te organiseren en voetbalhooligans en extreemrechtse clubjes erbuiten te houden. Jammer dat je meteen op zoek gaat naar inconsistenties.
pi_220670812
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Als dit de manier van discussieren wordt, kap ik ermee.

De TS stelt in de OP heel generiek dat meelopen met een Pro-Palestina, of anti-geweld-door-het-Israelische-leger, demonstratie, dat je DUS pro-Hamas bent en bijdraagt aan radicalisering en verdeeldheid in Nederland.

Ik vind dat echt vele bruggen te ver. Je zet goedwillende mensen heel verkeerd neer, en waarom? Wat is nu het nut om dat zo hard te stellen?

De vergelijking met hakenkruizen enzo laat ik even voor wat het is. In veel demonstraties lopen relschoppers rond. Zie ook de anti-AZC-demonstraties. Ook dan vind ik niet dat je de mensen die echt daar komen omdat ze vragen hebben, zich zorgen maken, de gang van zaken willen bevragen gelijkstelt aan de rellers zoals Defend.
Euh. Ik ben het met je eens he. Maar verwacht niet van mij dat ik accepteer dat burgers die zich zorgen maken en dan 'from the river to the sea' meeschreeuwen als bezorgde burgers zie.

Net zo min als dat ik vandalisme en andere wetsovertredingen bij demonstraties accepteer. Zoals bij de boerenprotesten, anti AZC betogingen, Universiteits bezettingen en wegen blokkades.

Groot verschil is dat je bij een aantal van deze demonstraties weet dat maar een klein deel over de schreef gaat, bij andere demonstraties (zoals de weg blokkades) is iedere demonstrant daarvoor verantwoordelijk.

M.b.t. de pro Palestina demonstraties wil ik nog wel een verschil maken voor degenen die niet 'from the river to the sea' meeschreeuwen. Die wil ik nog wel als 'bezorgd' beschouwen. De rest is overduidelijk antisemiet e/o pro-Hamas. (Of gewoon dom, meeloper, (social)media beïnvloed etc).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220670838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ook dat is niet moeilijk om normaal te organiseren en voetbalhooligans en extreemrechtse clubjes erbuiten te houden. Jammer dat je meteen op zoek gaat naar inconsistenties.
De radicalen die belust zijn op rellen en vernielen organiseren toch juist de demonstraties tegen de komst van nieuwkomers?
Die kijken dus niet zo nauw wie hun steunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')