abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 20:55:40 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220708765
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
in 1948. Sindsdien ligt het ingewikkelder en het is natuurlijk tegen het belang van Israël in dat die mensen ooit een eigen land krijgen.
Bij Camp David akkoorden in 2000 was Shlomo Ben Ami voor Israël als minister van buitenlandse zaken betrokken bij de onderhandelingen en hij schrijft in zijn memoires (en op video) dat als hij Palestijn zou zijn geweest hij het aanbod afgewezen zou hebben. De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
Dat komt door het gedrag en gedachtegoed van de Palestijnen. Israël zou in principe alleen maar gebaat zijn bij een normale, veilige, democratische staat naast zich.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220708850
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Denken dat palestijnen vrede willen :')

#gaslighting

Vraag je anders even af waarom geen enkel land ze wil hebben :')
Het is blijkbaar lastig te accepteren voor een hardliner dat sommige mensen gewoon vrede willen.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:36:14 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220709644
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef AFA2022 het volgende:
Het is blijkbaar lastig te accepteren voor een hardliner dat sommige mensen gewoon vrede willen.
Als die Gazanen zo graag vrede willen hebben, hadden ze die 7 Oktober beter een ander slacht- en verkrachtingsfeestje kunnen vieren.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:42:49 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220709675
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Definitie van genocide:
[..]

Geef eens antwoord op de vraag; sinds wanneer is islam een groep?
pi_220710335
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als die Gazanen zo graag vrede willen hebben, hadden ze die 7 Oktober beter een ander slacht- en verkrachtingsfeestje kunnen vieren.

En toch wil de meerderheid aan beide kanten vrede. Blijkbaar vind jij dat lastig te accepteren…
  maandag 4 mei 2026 @ 02:34:43 #256
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710345
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 02:21 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
En toch wil de meerderheid aan beide kanten vrede. Blijkbaar vind jij dat lastig te accepteren…
Vrede onder welke voorwaarden? 'From the river...' is volgens sommigen vrede, voor de ander niet echt bepaald. Kun je (niet jij specifiek he) wel zeggen dat je voor vrede bent, maar toch ben je dat niet dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220710561
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 02:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vrede onder welke voorwaarden? 'From the river...' is volgens sommigen vrede, voor de ander niet echt bepaald. Kun je (niet jij specifiek he) wel zeggen dat je voor vrede bent, maar toch ben je dat niet dan.
De meeste Israëliërs en Palestijnen zijn de oorlog zat en dat is op zich al bijzonder en een goed startpunt. De haat aan beide kanten zal ook niet zomaar verdwijnen na alles wat er is gebeurd, dat is logisch. Het wordt een lang proces en hoe dat eruit zou kunnen zien weet ik ook niet.
Gedane uitspraken en zwarte pagina’s uit het verleden kunnen natuurlijk door beide kanten worden aangehaald.
  maandag 4 mei 2026 @ 07:41:33 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220710604
quote:
Nationaal Monument op de Dam beklad met rode verf op Dodenherdenking

Het Monument op de Dam is in de nacht van zondag op maandag beklad met rode verf. Op beelden is te zien hoe schoonmakers de verf van het monument verwijderen. Maandagavond vindt op de Dam de Nationale Dodenherdenking plaats.

Ook werd het woord "genocide" in rode verf op het monument geschreven.
Het monument werd al vaker beklad. In augustus vorig jaar schreef een demonstrant "Never again is now (Nooit meer is nu, red.)" op het monument. Ook in oktober bekladden demonstranten het monument met rode verf en schreven ze er 'Fuck Israël' op. Die laatste actie werd opgeëist door de groepering Palestine Action NL
Droeftoeters…

https://www.nu.nl/binnenl(...)dodenherdenking.html
pi_220710624
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als die Gazanen zo graag vrede willen hebben, hadden ze die 7 Oktober beter een ander slacht- en verkrachtingsfeestje kunnen vieren.

En als Israel zo graag vrede wil dan hadden ze de afgelopen tientallen jaren niet zo veel gekkigheid moeten uithalen.

Overigens gaat het om de Palestijnse burgers, niet om Hamas.
De burgers hebben die aanval niet gepleegd.
pi_220710627
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het is blijkbaar lastig te accepteren voor een hardliner dat sommige mensen gewoon vrede willen.
Inderdaad.

Anno 2026 is vrede een vies woord geworden. Vrede willen hoort niet meer.

(blijkbaar)
pi_220710640
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 02:21 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
En toch wil de meerderheid aan beide kanten vrede. Blijkbaar vind jij dat lastig te accepteren…
Iedereen wil natuurlijk vrede. Het verschil zit hem in de manier waarop die vrede moet worden bereikt.

Ben je altijd van deze flauwe dooddoeners ?
pi_220710658
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Geef eens antwoord op de vraag; sinds wanneer is islam een groep?
Alweer?

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:48 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Moslims zijn aanhangers van het Islamitische geloof toch? Oftewel, een groep.
pi_220710659
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:52 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Iedereen wil natuurlijk vrede. Het verschil zit hem in de manier waarop die vrede moet worden bereikt.

Ben je altijd van deze flauwe dooddoeners ?
En wat haal je aan als leidraad?

Palestijnen, Hamas, Israel, IDF, burgers?

Israel wil vrede bereiken door letterlijk alles plat te bombarderen, te bezetten en iedereen te vermoorden.
Hamas heeft daar niet de macht toe, maar wil in theorie dat ook doen.

De Palestijnen, Libanezen en Israeliers willen heel wat anders.
pi_220710675
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En wat haal je aan als leidraad?

Palestijnen, Hamas, Israel, IDF, burgers?

Israel wil vrede bereiken door letterlijk alles plat te bombarderen, te bezetten en iedereen te vermoorden.
Hamas heeft daar niet de macht toe, maar wil in theorie dat ook doen.

De Palestijnen, Libanezen en Israeliers willen heel wat anders.
En zie hier de doorzichtige truc door wederom te stellen dat “jullie” de “slechteriken” zijn en “wij” slechts de onschuldige goeieriken.

Zo doorzichtig en ronduit plat geneuzel dat het lachwekkend is om het argument “vrede”te gebruiken.
pi_220710873
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:01 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En zie hier de doorzichtige truc door wederom te stellen dat “jullie” de “slechteriken” zijn en “wij” slechts de onschuldige goeieriken.

Zo doorzichtig en ronduit plat geneuzel dat het lachwekkend is om het argument “vrede”te gebruiken.
Fijn dat je mijn vraag zo inhoudelijk een reactie geeft. Top!

Wat is er doorzichtig aan? Wat klopt er niet aan?
Wat voor excuus ga je nu weer verzinnen?
  maandag 4 mei 2026 @ 09:02:05 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220710901
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En wat haal je aan als leidraad?

Palestijnen, Hamas, Israel, IDF, burgers?

Israel wil vrede bereiken door letterlijk alles plat te bombarderen, te bezetten en iedereen te vermoorden.
Hamas heeft daar niet de macht toe, maar wil in theorie dat ook doen.

De Palestijnen, Libanezen en Israeliers willen heel wat anders.
Israël wil door het neerhalen van de civiele infrastructuur de capaciteiten tot terrorisme wegnemen.

En een heel groot deel van de Palestijnen willen de totale vernietiging van Israël, daarom steunt met partijen zoals Hamas. Hetzelfde geldt voor veel Libanezen in het Zuiden van Libanon, die op Hezbollah stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:06 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220710965
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:57 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Alweer?
[..]

En ik had het over de islam en niet over de aanhangers daarvan.

Je verdraait mijn duiding dus, wat nogal gebruikelijk is in jullie wereld.
pi_220710985
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël wil door het neerhalen van de civiele infrastructuur de capaciteiten tot terrorisme wegnemen.

En een heel groot deel van de Palestijnen willen de totale vernietiging van Israël, daarom steunt met partijen zoals Hamas. Hetzelfde geldt voor veel Libanezen in het Zuiden van Libanon, die op Hezbollah stemmen.
Je hebt zelf ook wel door wat je zegt toch?

Dus de hele civiele infrastructuur wordt compleet vernietigd.
In het geval van Israel gaat dat om hele dorpen die van de kaart geveegd worden.
Ziekenhuizen, scholen, huizen en ga maar door.

In theorie heel goed plan natuurlijk.
Vernietig je een heel land en de bevolking dan kunnen ze ook niets terug doen ^O^

Maar dat lijkt mij niet de manier waarop je zoiets moet bereiken lol.....
Anders creeer je ook een heel gevaarlijk precedent, waar landen alles mogen vernietigen om in potentie een opstand te voorkomen.

En waarom denk je dat Palestijnen hun toevlucht zijn gaan zoeken bij Hamas, niet omdat ze in basis achter Hamas staan.
pi_220711038
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Fijn dat je mijn vraag zo inhoudelijk een reactie geeft. Top!

Wat is er doorzichtig aan? Wat klopt er niet aan?
Wat voor excuus ga je nu weer verzinnen?
De doorzichtigheid spreid je al meer dan 2 jaar ten toon in dit topic door te stellen dat de arme Palestijnen helemaal onschuldig zijn, hamas slechts ter verdediging dient van een nietsontzienend Israëlisch complot om het midden oosten uit te roeien, 7 oktober “slechts een reactie was” en ga zo maar door.

Je agenda is de rol van de Palestijnen in terreurdaden zo klein mogelijk te maken, afstand te creëren tussen “Palestijnen” en andere slechte actoren die overal verantwoordelijk voor zouden zijn namens het Palestijnse volk. Daarnaast ben je er niet vies van de guilt-by-association kaart andersom te trekken door alles wat ook maar in de buurt van Israël komt volledig op het conto van dat Demonische Volk toe te schrijven.

Wat dat betreft ben je zeer bedreven in het verdraaien van feiten, het sluw verdraaien van frames en het op de man spelen als het je niet lukt een argument te winnen. En mocht dat allemaal niet helpen dan gooi je het simpelweg over een andere boeg, dan ga je in Feedback klagen waarom je mensen niet voor troll mag uitmaken.

Nu over je stokpaardje vrede, wat gewoon een containerbegrip is geworden voor wat loze definities; in geopolitieke kringen wordt het woord vrede weinig gebruikt omdat men daar wel snapt dat landen en regio’s met invloedsferen werken, en vooral gericht zijn op het vergroten van die kring door verschillende middelen; propaganda (wat heel effectief is ingezet door o.a. Hamas, zie de demo’s hier in NL, en door Israël), cyberwarfare via socials (waar Nederlanders erg naïef in zijn), intelligence warfare en conventionele oorlog.

Als we kijken naar dit conflict is het duidelijk dat 7 oktober een doelbewust, strategisch, gecoördineerd plan is geweest van Hamas, met de hulp van (tien)duizenden Palestijnen. De misrekening hier is dat Hamas dacht dat Israël tot rede vatbaar zou zijn na deze aanval, waarvan we nu duidelijk kunnen zien dat ze dat niet zijn en door zullen gaan totdat hun invloedssfeer in Gaza en omringende landen dermate is dat veiligheid en stabiliteit voorlopig gegarandeerd zullen zijn.

Is dat vrede? Nee, dat is geen vrede. Dat is een land dat ervoor kiest om met groot vertoon van macht hun kring zo groot mogelijk te maken.

Dat komt je vast bekend voor; Putin, Trump, Xi zijn allemaal hetzelfde aan het doen op dit moment. En geen van allen heeft “vrede” op de agenda staan.

Dus kom uit je bubbel over zoiets abjects als vrede, wordt wakker, en besef dat je in een totalitaire wereld leeft waarin het recht van de sterkste meer en meer aan het gelden is. Het alternatief is dat je hier over 3 jaar nog aan het janken over hoe oneerlijk het leven allemaal wel niet is voor <insert random volk waar je vandaan kom danwel mee sympathiseert>
pi_220711202
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
De doorzichtigheid spreid je al meer dan 2 jaar ten toon in dit topic door te stellen dat de arme Palestijnen helemaal onschuldig zijn, hamas slechts ter verdediging dient van een nietsontzienend Israëlisch complot om het midden oosten uit te roeien, 7 oktober “slechts een reactie was” en ga zo maar door.
Altijd leuk dat je mij dingen in mijn mond wil leggen.

De Palestijnse burgers zijn gewoon onschuldig ja. Net als dat de Israelische burgers onschuldig zijn aan de daden van Israel.
Niemand heeft het over een complot.

En ja als je naar de feiten kijkt rondom 7 oktober dan weet je dat dit een reactie is op daden van Israel.
Dat is de oorzaak. En NEE daarmee praat niemand 7 oktober goed.
Net als Hamas in het algemeen, die zijn feitelijk ontstaan als verzet. Maar dat praat de daden van Hamas NIET goed.

quote:
Je agenda is de rol van de Palestijnen in terreurdaden zo klein mogelijk te maken, afstand te creëren tussen “Palestijnen” en andere slechte actoren die overal verantwoordelijk voor zouden zijn namens het Palestijnse volk. Daarnaast ben je er niet vies van de guilt-by-association kaart andersom te trekken door alles wat ook maar in de buurt van Israël komt volledig op het conto van dat Demonische Volk toe te schrijven.
Palestijnen? Je doelt op Hamas.
Onschuldige burgers hou ik weg van terrorisme ja, maar Hamas niet. Hamas moet verdwijnen.

Israel is ook niet demonisch, net als joden dat niet zijn. Het huidige beleid van Israel is dat echter wel.

quote:
Wat dat betreft ben je zeer bedreven in het verdraaien van feiten, het sluw verdraaien van frames en het op de man spelen als het je niet lukt een argument te winnen. En mocht dat allemaal niet helpen dan gooi je het simpelweg over een andere boeg, dan ga je in Feedback klagen waarom je mensen niet voor troll mag uitmaken.
Ik verdraai geen enkel feit of frame. Dus dat is gewoon onzin.
En ja ik klaag in FB omdat de pro-Israel/(extreem) rechtse kant op FOK! alleen maar op de man kan spelen.
Alleen maar leugens komt verspreiden en anderen antisemiet te noemen.

Vraag je die kant om bewijs? Stilte.

Owh en ja die figuren hier die roepen dat vrede zo smerig is, en dat je niet voor vrede mag demonstreren zijn gewoon trollen.
HOOP IK. Want als het geen trollen zijn dan zijn het mensen die geweld echt goedpraten en zo vol met haat zitten. Ik HOOP oprecht dat dat niet zo is.

quote:
Nu over je stokpaardje vrede, wat gewoon een containerbegrip is geworden voor wat loze definities; in geopolitieke kringen wordt het woord vrede weinig gebruikt omdat men daar wel snapt dat landen en regio’s met invloedsferen werken, en vooral gericht zijn op het vergroten van die kring door verschillende middelen; propaganda (wat heel effectief is ingezet door o.a. Hamas, zie de demo’s hier in NL, en door Israël), cyberwarfare via socials (waar Nederlanders erg naïef in zijn), intelligence warfare en conventionele oorlog.
Vrede is geen loos begrip. Vrede is een einde aan elk geweld en dat iedereen gewoon normaal samen kan leven.
Dat houdt dus in dat zowel Israel als Hamas de wapens zouden moeten neerleggen.

quote:
Als we kijken naar dit conflict is het duidelijk dat 7 oktober een doelbewust, strategisch, gecoördineerd plan is geweest van Hamas, met de hulp van (tien)duizenden Palestijnen. De misrekening hier is dat Hamas dacht dat Israël tot rede vatbaar zou zijn na deze aanval, waarvan we nu duidelijk kunnen zien dat ze dat niet zijn en door zullen gaan totdat hun invloedssfeer in Gaza en omringende landen dermate is dat veiligheid en stabiliteit voorlopig gegarandeerd zullen zijn.

Is dat vrede? Nee, dat is geen vrede. Dat is een land dat ervoor kiest om met groot vertoon van macht hun kring zo groot mogelijk te maken.
7 oktober is inderdaad doelbewust en strategisch. Niemand zegt wat anders of wel dan?
Hamas is walgelijk en moet verdwijnen. Niemand zegt wat anders of wel dan?

En niemand zegt dat dat vrede is. Iedereen veroordeelde die aanval op 7 okt.
Vrede is geen geweld. Simpel zat.

quote:
Dat komt je vast bekend voor; Putin, Trump, Xi zijn allemaal hetzelfde aan het doen op dit moment. En geen van allen heeft “vrede” op de agenda staan.

Dus kom uit je bubbel over zoiets abjects als vrede, wordt wakker, en besef dat je in een totalitaire wereld leeft waarin het recht van de sterkste meer en meer aan het gelden is. Het alternatief is dat je hier over 3 jaar nog aan het janken over hoe oneerlijk het leven allemaal wel niet is voor <insert random volk waar je vandaan kom danwel mee sympathiseert>
Maar waarom doe je alsof dat iets positiefs is?
Die kring uitbreiden en dat door geweld.

Het gedrag van Poetin, Xi, Trump en Netanyahu is gewoon om van te walgen en iets wat absoluut niet zou moeten gebeuren.

Heel leuk dat jij denkt dat vrede vies is en niet meer kan bestaan, dat zal ik nooit accepteren.
Geweld is nooit goed.
pi_220711237
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Altijd leuk dat je mij dingen in mijn mond wil leggen.

De Palestijnse burgers zijn gewoon onschuldig ja. Net als dat de Israelische burgers onschuldig zijn aan de daden van Israel.
Niemand heeft het over een complot.

En ja als je naar de feiten kijkt rondom 7 oktober dan weet je dat dit een reactie is op daden van Israel.
Dat is de oorzaak. En NEE daarmee praat niemand 7 oktober goed.
Net als Hamas in het algemeen, die zijn feitelijk ontstaan als verzet. Maar dat praat de daden van Hamas NIET goed.
[..]
Palestijnen? Je doelt op Hamas.
Onschuldige burgers hou ik weg van terrorisme ja, maar Hamas niet. Hamas moet verdwijnen.

Israel is ook niet demonisch, net als joden dat niet zijn. Het huidige beleid van Israel is dat echter wel.
[..]
Ik verdraai geen enkel feit of frame. Dus dat is gewoon onzin.
En ja ik klaag in FB omdat de pro-Israel/(extreem) rechtse kant op FOK! alleen maar op de man kan spelen.
Alleen maar leugens komt verspreiden en anderen antisemiet te noemen.

Vraag je die kant om bewijs? Stilte.

Owh en ja die figuren hier die roepen dat vrede zo smerig is, en dat je niet voor vrede mag demonstreren zijn gewoon trollen.
HOOP IK. Want als het geen trollen zijn dan zijn het mensen die geweld echt goedpraten en zo vol met haat zitten. Ik HOOP oprecht dat dat niet zo is.
[..]
Vrede is geen loos begrip. Vrede is een einde aan elk geweld en dat iedereen gewoon normaal samen kan leven.
Dat houdt dus in dat zowel Israel als Hamas de wapens zouden moeten neerleggen.
[..]
7 oktober is inderdaad doelbewust en strategisch. Niemand zegt wat anders of wel dan?
Hamas is walgelijk en moet verdwijnen. Niemand zegt wat anders of wel dan?

En niemand zegt dat dat vrede is. Iedereen veroordeelde die aanval op 7 okt.
Vrede is geen geweld. Simpel zat.
[..]
Maar waarom doe je alsof dat iets positiefs is?
Die kring uitbreiden en dat door geweld.

Het gedrag van Poetin, Xi, Trump en Netanyahu is gewoon om van te walgen en iets wat absoluut niet zou moeten gebeuren.

Heel leuk dat jij denkt dat vrede vies is en niet meer kan bestaan, dat zal ik nooit accepteren.
Geweld is nooit goed.
Tis goed met je vriend, er zit een heel flatgebouw voor je hoofd dus misschien dat iemand anders je verder op weg kan helpen, mijn energie verspil ik niet.
pi_220711254
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Tis goed met je vriend, er zit een heel flatgebouw voor je hoofd dus misschien dat iemand anders je verder op weg kan helpen, mijn energie verspil ik niet.
Ah, kijk precies wat ik zei.

Dan krijg je een inhoudelijk reactie die je niet kan accepteren en direct valt die groep in een persoonlijke aanval.

Precies wat ik al voorspelde:

´´En ja ik klaag in FB omdat de pro-Israel/(extreem) rechtse kant op FOK! alleen maar op de man kan spelen.
Alleen maar leugens komt verspreiden en anderen antisemiet te noemen.

Vraag je die kant om bewijs? Stilte.´´
pi_220711309
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, kijk precies wat ik zei.

Dan krijg je een inhoudelijk reactie die je niet kan accepteren en direct valt die groep in een persoonlijke aanval.

Precies wat ik al voorspelde:

´´En ja ik klaag in FB omdat de pro-Israel/(extreem) rechtse kant op FOK! alleen maar op de man kan spelen.
Alleen maar leugens komt verspreiden en anderen antisemiet te noemen.

Vraag je die kant om bewijs? Stilte.´´
Een inhoudelijke reactie? Het enige wat je zegt is “doe ik niet, doe ik niet, doe ik niet, niet waar, is niet zo, ja maar, Palestijnen onschuldig Israël bad”

Je langspeelplaat is al 2 jaar zo, je zelfreflectie ontstijgt die van een poffertje niet, en ik heb niet de illusie dat iemand iets tegen je kan zeggen waardoor je je eigen gedrag op deze topic reeks gaat reflecteren. Dus blijf vooral heel hard roepen dat je inhoudelijk post, dan ga ik ondertussen verder met genieten van de dag en mijn leven. Succes nog met posten hier.
  maandag 4 mei 2026 @ 10:07:59 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220711583
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En als Israel zo graag vrede wil dan hadden ze de afgelopen tientallen jaren niet zo veel gekkigheid moeten uithalen.

Zit je hier nu gewoon alle terroristische aanslagen op Israel goed te praten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 mei 2026 @ 10:09:12 #275
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220711591
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Tis goed met je vriend, er zit een heel flatgebouw voor je hoofd dus misschien dat iemand anders je verder op weg kan helpen, mijn energie verspil ik niet.
Bijzonder inderdaad.
Compleet de weg kwijt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')