abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220706284
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:22 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De zogenaamde useful idiots dus.
Zeker. Maar dat is heel wat anders dan wat ze hier allemaal regelmatig toegeschreven wordt.
  zondag 3 mei 2026 @ 17:44:17 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220706373
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:16 schreef viagraap het volgende:

[..]
Niet meer nee, omdat we alle misdaden tegen de menselijkheid die Israel begaat wegwuiven of negeren.
Men had allang een eigen staat kunnen hebben als men die niet meermaals had afgewezen. Een reactie op aanhoudend terrorisme, zou ik dan ook geen misdaden tegen de menselijkheid willen noemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220706459
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Men had allang een eigen staat kunnen hebben als men die niet meermaals had afgewezen. Een reactie op aanhoudend terrorisme, zou ik dan ook geen misdaden tegen de menselijkheid willen noemen.
Waarom is het überhaupt van belang dat ze het niet meteen accepteerden? Het is ook niet alsof Israel zich er wat van aantrekt al enkele decennia. Moeten we Israel nu complimenteren dat ze ooit iets steunden wat ze met een etnische zuivering hebben verkregen?
What Would Goku Do
  zondag 3 mei 2026 @ 19:07:07 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707231
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:57 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarom is het überhaupt van belang dat ze het niet meteen accepteerden? Het is ook niet alsof Israel zich er wat van aantrekt al enkele decennia. Moeten we Israel nu complimenteren dat ze ooit iets steunden wat ze met een etnische zuivering hebben verkregen?
Integendeel. Israël is ontstaan doordat uit met name Europa gevluchte Joden hier grond kochten van de Ottomanen, er veel geïnvesteerd werd en hele steden uit de grond werden gestamd. Uiteindelijk kreeg men via het VN-verdelingsplan een eigen land toegewezen wat meteen werd geaccepteerd.

De Arabieren begonnen vervolgens een burgeroorlog, gesteund door de omringende Arabische en Islamitische landen. Zowel die burgeroorlog als die oorlogen tussen het net opgerichte Israël en de omringende landen ging verloren.

Play stupid games, win stupid prizes. Arabieren mochten al blij zijn dat men überhaupt een stuk land aangeboden kreeg in een gebied waar Arabieren en met name Arabische moslims, eigenlijk helemaal niets te zoeken hebben. De Arabische identiteit en de Islam komen uit ... Jawel, het Arabisch Schiereiland. Het Jodendom en Hebreeuws komen van? ... Jawel, dit gebied.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220707304
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Israël is ontstaan doordat uit met name Europa gevluchte Joden hier grond kochten van de Ottomanen, er veel geïnvesteerd werd en hele steden uit de grond werden gestamd. Uiteindelijk kreeg men via het VN-verdelingsplan een eigen land toegewezen wat meteen werd geaccepteerd.

De Arabieren begonnen vervolgens een burgeroorlog, gesteund door de omringende Arabische en Islamitische landen. Zowel die burgeroorlog als die oorlogen tussen het net opgerichte Israël en de omringende landen ging verloren.

Play stupid games, win stupid prizes. Arabieren mochten al blij zijn dat men überhaupt een stuk land aangeboden kreeg in een gebied waar Arabieren en met name Arabische moslims, eigenlijk helemaal niets te zoeken hebben. De Arabische identiteit en de Islam komen uit ... Jawel, het Arabisch Schiereiland. Het Jodendom en Hebreeuws komen van? ... Jawel, dit gebied.
Waarom begin je je post met 'integendeel' als je vervolgens twee alinea's lang precies zegt wat ik stel? Ik dacht dat je niet aan oneliners deed?

Er is inderdaad een volk daar wat denkt de beste claim op het gebied te hebben op basis van redenen die jou of mij ook nooit overgehaald zouden hebben als we daar gewoond hadden. Dat zelfde volk wordt op basis van geopolitiek en schuldgevoel nog altijd de hand boven het hoofd gehouden ookal begaan ze de meest groteske misdaden.

Verder blijkt dat 'hunnie doen het ook of zouden het ook doen' overtuigend genoeg is voor sommige mensen om weg te kijken van die misdaden. Dat, of ze zijn het eens met de claim die genoemd volk maakt en daarmee geen serieuze partij in een eerlijke discussie over dit conflict.
What Would Goku Do
pi_220707367
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Israël is ontstaan doordat uit met name Europa gevluchte Joden hier grond kochten van de Ottomanen, er veel geïnvesteerd werd en hele steden uit de grond werden gestamd. Uiteindelijk kreeg men via het VN-verdelingsplan een eigen land toegewezen wat meteen werd geaccepteerd.

De Arabieren begonnen vervolgens een burgeroorlog, gesteund door de omringende Arabische en Islamitische landen. Zowel die burgeroorlog als die oorlogen tussen het net opgerichte Israël en de omringende landen ging verloren.

Play stupid games, win stupid prizes. Arabieren mochten al blij zijn dat men überhaupt een stuk land aangeboden kreeg in een gebied waar Arabieren en met name Arabische moslims, eigenlijk helemaal niets te zoeken hebben. De Arabische identiteit en de Islam komen uit ... Jawel, het Arabisch Schiereiland. Het Jodendom en Hebreeuws komen van? ... Jawel, dit gebied.
Misschien wel belangrijk toe te voegen dat het voor het VN verdelingsplan Palestijns grondgebied was. Het gebied is voor veel Israëli’s belangrijk vanwege de Torah, dus ik ben het met je eens dat er historie is. Maar zeggen dat Arabieren hier niets te zoeken hebben is wel een eenzijdige oversimplificatie van een complexe geschiedenis.

quote:
n 1947, the United Nations agreed to divide the Palestinian territory between the Jews and the Arabs. Many Arabs and Jewish organisations did not agree and the fight that followed was won by the Jews.One day after the establishment of the Israeli state had been proclaimed, its Arab neighbours attacked Israel. The war lasted almost a year and was won by Israel.Many Arab inhabitants were driven out of what had been Palestine and fled. They, and the Arabs who stayed behind, were called Palestinians from then on.In the first three years after the establishment of the new state, approximately 600,000 Jews left Europe for Israel.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:14:29 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707380
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:11 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarom begin je je post met 'integendeel' als je vervolgens twee alinea's lang precies zegt wat ik stel? Ik dacht dat je niet aan oneliners deed?

Er is inderdaad een volk daar wat denkt de beste claim op het gebied te hebben op basis van redenen die jou of mij ook nooit overgehaald zouden hebben als we daar gewoond hadden. Dat zelfde volk wordt op basis van geopolitiek en schuldgevoel nog altijd de hand boven het hoofd gehouden ookal begaan ze de meest groteske misdaden.

Verder blijkt dat 'hunnie doen het ook of zouden het ook doen' overtuigend genoeg is voor sommige mensen om weg te kijken van die misdaden. Dat, of ze zijn het eens met de claim die genoemd volk maakt en daarmee geen serieuze partij in een eerlijke discussie over dit conflict.
De enigen die de hand boven het hoofd worden gehouden ondanks de meest grotesque misdaden zijn de Palestijnen.

We hebben het hier over een samenleving die letterlijk nog nooit een vredesbeweging heeft gekend en al decennia inzet op de vernietiging van Israël en verdrijving, dan wel slachting, van alle Joden uit dit gebied en zulke mensen worden gesteund door half het Westen tegenwoordig. Dát is idioot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220707439
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De enigen die de hand boven het hoofd worden gehouden ondanks de meest grotesque misdaden zijn de Palestijnen.

We hebben het hier over een samenleving die letterlijk nog nooit een vredesbeweging heeft gekend en al decennia inzet op de vernietiging van Israël en verdrijving, dan wel slachting, van alle Joden uit dit gebied en zulke mensen worden gesteund door half het Westen tegenwoordig. Dát is idioot.
Half het Westen? Daar heb je vast een bron voor.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:17:47 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707442
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Misschien wel belangrijk toe te voegen dat het voor het VN verdelingsplan Palestijns grondgebied was. Het gebied is voor veel Israëli’s belangrijk vanwege de Torah, dus ik ben het met je eens dat er historie is. Maar zeggen dat Arabieren hier niets te zoeken hebben is wel een eenzijdige oversimplificatie van een complexe geschiedenis.
[..]

Dit gebied is nooit van de Palestijnen geweest. Dit gebied was van de Britten, daarvoor de Ottomanen.

Het concept 'Palestinian territory' verwijst niet naar de unieke Arabische en Islamitische Palestijnse identiteit zoals we die nu kennen, maar naar het Britse Mandaatgebied genaamd 'Palestina'. Een Palestijn was toen niet alleen een Arabier, maar ook een Jood en zelfs een Brit. Iedereen die daar woonde, was een 'Palestijn'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220707447
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De enigen die de hand boven het hoofd worden gehouden ondanks de meest grotesque misdaden zijn de Palestijnen.

We hebben het hier over een samenleving die letterlijk nog nooit een vredesbeweging heeft gekend en al decennia inzet op de vernietiging van Israël en verdrijving, dan wel slachting, van alle Joden uit dit gebied en zulke mensen worden gesteund door half het Westen tegenwoordig. Dát is idioot.
Interessante kijk op steun heb jij. Volgens mij handelen we vrij met Israel, ook in wapens, en doneert het Westen honderden miljarden aan het leger van Israel. Daarbij ligt er volgens mij nu weinig compleet in puin binnen Israel zelf, of wel? Ik weet niet in welke fantasiewereld jij leeft maar de feiten spreken niet bepaald voor je absurde omdraaiing dat Palestijnen de hand boven het hoofd worden gehouden. Als het andersom-dag is vandaag trek ik mijn woorden in.
What Would Goku Do
  zondag 3 mei 2026 @ 19:19:14 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707464
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Half het Westen? Daar heb je vast een bron voor.
Het pro-Palestijnse sentiment heeft inmiddels een enorme grip gekregen op de mainstream. Exacte cijfers zou je per land moeten bekijken, maar we hoeven alleen maar naar de enorme demonstraties te kijken om te zien dat dit echt wel breed gedragen wordt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 mei 2026 @ 19:21:09 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707482
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:18 schreef viagraap het volgende:

[..]
Interessante kijk op steun heb jij. Volgens mij handelen we vrij met Israel, ook in wapens, en doneert het Westen honderden miljarden aan het leger van Israel. Daarbij ligt er volgens mij nu weinig compleet in puin binnen Israel zelf, of wel? Ik weet niet in welke fantasiewereld jij leeft maar de feiten spreken niet bepaald voor je absurde omdraaiing dat Palestijnen de hand boven het hoofd worden gehouden. Als het andersom-dag is vandaag trek ik mijn woorden in.
Nederland specifieke levert slechts kleine onderdelen richting Israël, het wisselt per land wat er zoal wordt geleverd. En wat maakt het uit dat er niets in puin in Israël ligt? Dat lijkt mij alleen een goede ontwikkeling.

In de publieke opinie zien we echter dat de Palestijnse samenleving wel degelijk een hand boven het hoofd wordt gehouden en alleen maar meer sympathie krijgt, ondanks het radicalisme dat er aanwezig is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220707516
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit gebied is nooit van de Palestijnen geweest. Dit gebied was van de Britten, daarvoor de Ottomanen.

Het concept 'Palestinian territory' verwijst niet naar de unieke Arabische en Islamitische Palestijnse identiteit zoals we die nu kennen, maar naar het Britse Mandaatgebied genaamd 'Palestina'. Een Palestijn was toen niet alleen een Arabier, maar ook een Jood en zelfs een Brit. Iedereen die daar woonde, was een 'Palestijn'.
Je mist het punt. Het land “Palestina” werd herverdeeld. Dat heeft tot dit geleid:
quote:
Many Arab inhabitants were driven out of what had been Palestine and fled. They, and the Arabs who stayed behind, were called Palestinians from then on.
Zie hoe daar ook over Arabieren gesproken wordt, die daarvoor al in dat gebied woonden. Zeggen dat ze daar helemaal niets te zoeken hebben is in het beste geval een oversimplificatie, en in het slechtste geval een fijn staaltje geschiedsvervalsing.
pi_220707529
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het pro-Palestijnse sentiment heeft inmiddels een enorme grip gekregen op de mainstream. Exacte cijfers zou je per land moeten bekijken, maar we hoeven alleen maar naar de enorme demonstraties te kijken om te zien dat dit echt wel breed gedragen wordt.
Nee nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je hebt het over half het Westen. Dus óf je komt met een bron, of je geeft toe dat je onzin verkoopt.
pi_220707550
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nederland specifieke levert slechts kleine onderdelen richting Israël, het wisselt per land wat er zoal wordt geleverd. En wat maakt het uit dat er niets in puin in Israël ligt? Dat lijkt mij alleen een goede ontwikkeling.

In de publieke opinie zien we echter dat de Palestijnse samenleving wel degelijk een hand boven het hoofd wordt gehouden en alleen maar meer sympathie krijgt, ondanks het radicalisme dat er aanwezig is.
Fijn dat steeds meer mensen uitspreken dat 'nooit meer' voor hen absoluter is dan voor degenen die daadwerkelijk beleid uitvoeren, maar dat verandert weinig aan de feiten. Het is relevant om te benoemen dat er in Israel, in schril contrast met bijvoorbeeld Gaza en Zuid Libanon, geen tot vrijwel geen huizen in puin liggen. Jij beweert namelijk dat de Palestijnen met dingen wegkomen en meer steun genieten. Je weet zelf ook wel dat zodra het Westen de handen ervanaf trekt Israel plots een stuk minder agressief moet zijn in hun zelfverdediging.

Wat een totaal armoedige poging ook om wapenhandel met een terroristische rogue state te bagetalliseren zeg :') En ja ik weet dat wat jij terrorisme noemt een zeer beperkte definitie is, je hoeft niet wéér een variant op 'maar hunnie' te typen, je argumenten zijn even voorspelbaar als onzinnig.
What Would Goku Do
pi_220707589
" In vrijwel alle recente peilingen, zowel onder Israëli’s als Palestijnen, zegt een meerderheid dat ze vrede willen ".

Kijk hier wordt ik vrolijk van.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:31:09 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707607
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:24 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je hebt het over half het Westen. Dus óf je komt met een bron, of je geeft toe dat je onzin verkoopt.
Dit soort rare spelletjes ga ik niet spelen. De uitdrukking 'half het Westen' gaat hier natuurlijk niet om exacte cijfers maar is bedoelt om aan te geven dat er inmiddels helaas gigantisch veel draagvlak voor het pro-Palestijnse sentiment is. De énorme demonstraties die we op talloze plekken hebben gezien zijn hier een duidelijk bewijs van.

Ik acht jou ook slim genoeg om dit te begrijpen, dus dan kun je gaan mierenneuken om de bewoording maar het is gewoon duidelijk wat ik bedoel. Onzin verkopen doe ik dan ook niet, het draagvlak is simpelweg heel groot. Hoeveel dat dan in exacte cijfers of percentages moet je per land bekijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 mei 2026 @ 19:34:17 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220707652
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:29 schreef AFA2022 het volgende:
" In vrijwel alle recente peilingen, zowel onder Israëli’s als Palestijnen, zegt een meerderheid dat ze vrede willen ".

Kijk hier wordt ik vrolijk van.
Denken dat palestijnen vrede willen :')

#gaslighting

Vraag je anders even af waarom geen enkel land ze wil hebben :')
  zondag 3 mei 2026 @ 19:35:15 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220707667
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:26 schreef viagraap het volgende:

[..]
Fijn dat steeds meer mensen uitspreken dat 'nooit meer' voor hen absoluter is dan voor degenen die daadwerkelijk beleid uitvoeren, maar dat verandert weinig aan de feiten. Het is relevant om te benoemen dat er in Israel, in schril contrast met bijvoorbeeld Gaza en Zuid Libanon, geen tot vrijwel geen huizen in puin liggen. Jij beweert namelijk dat de Palestijnen met dingen wegkomen en meer steun genieten. Je weet zelf ook wel dat zodra het Westen de handen ervanaf trekt Israel plots een stuk minder agressief moet zijn in hun zelfverdediging.

Wat een totaal armoedige poging ook om wapenhandel met een terroristische rogue state te bagetalliseren zeg :') En ja ik weet dat wat jij terrorisme noemt een zeer beperkte definitie is, je hoeft niet wéér een variant op 'maar hunnie' te typen, je argumenten zijn even voorspelbaar als onzinnig.
Juist om 'nooit meer' kracht bij te zetten dienen partijen zoals Hamas en Hezbollah aangepakt te worden. Het zijn die partijen die van 'nooit meer' graag 'ooit weer' willen maken. En dan ga jij vervolgens het probleem bij Israël leggen, bespottelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220707678
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit soort rare spelletjes ga ik niet spelen. De uitdrukking 'half het Westen' gaat hier natuurlijk niet om exacte cijfers maar is bedoelt om aan te geven dat er inmiddels helaas gigantisch veel draagvlak voor het pro-Palestijnse sentiment is. De énorme demonstraties die we op talloze plekken hebben gezien zijn hier een duidelijk bewijs van.

Ik acht jou ook slim genoeg om dit te begrijpen, dus dan kun je gaan mierenneuken om de bewoording maar het is gewoon duidelijk wat ik bedoel. Onzin verkopen doe ik dan ook niet, het draagvlak is simpelweg heel groot. Hoeveel dat dan in exacte cijfers of percentages moet je per land bekijken.
Nee, jij bent degene die telkens valt over wat er exact gezegd wordt ipv wat er bedoelt wordt. Jij hebt het over half het Westen om je punt kracht bij te zetten en nu krabbel je terug omdat je aangesproken wordt op je bullshit.

Daarnaast zit er ook een flink verschil tussen pro-Palestijns en voorstander zijn van een tweestatenoplossing. Wat jij hier doet is iedereen die wil dat de oorlog daar stopt op één hoop gooien met mensen die willen dat Israël vernietigd wordt. Om met je eigen woorden te spreken, dat is moreel verwerpelijk.
pi_220707689
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:29 schreef AFA2022 het volgende:
" In vrijwel alle recente peilingen, zowel onder Israëli’s als Palestijnen, zegt een meerderheid dat ze vrede willen ".

Kijk hier wordt ik vrolijk van.
Zou ik ook zeggen als Palestijn.
Je moet natuurlijk tijd hebben om je op de volgende aanslagen voor te bereiden.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:39:54 #247
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220707739
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zou ik ook zeggen als Palestijn.
Je moet natuurlijk tijd hebben om je op de volgende aanslagen voor te bereiden.
Bij palestijnen heet dat "tunnel"visie :+
pi_220707776
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee, jij bent degene die telkens valt over wat er exact gezegd wordt ipv wat er bedoelt wordt. Jij hebt het over half het Westen om je punt kracht bij te zetten en nu krabbel je terug omdat je aangesproken wordt op je bullshit.

Daarnaast zit er ook een flink verschil tussen pro-Palestijns en voorstander zijn van een tweestatenoplossing. Wat jij hier doet is iedereen die wil dat de oorlog daar stopt op één hoop gooien met mensen die willen dat Israël vernietigd wordt. Om met je eigen woorden te spreken, dat is moreel verwerpelijk.
We zijn allemaal voorstander van een tweestatenoplossing?

De kwestie is wanneer accepteren de Palestijnen het nu eens wel. Ze hadden allang een staat kunnen hebben. Maar ja..
  zondag 3 mei 2026 @ 20:13:53 #249
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220708177
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
We zijn allemaal voorstander van een tweestatenoplossing?

De kwestie is wanneer accepteren de Palestijnen het nu eens wel. Ze hadden allang een staat kunnen hebben. Maar ja..
Zelfs onder Arafat probeerden te Palestijnen nog naast een eigen staat een 'right of return' af te dwingen. Dat wil zeggen: en een eigen staat, en Israël overspoelt willen zien worden met miljoenen Palestijnen. Niet serieus te nemen die mensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220708332
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
We zijn allemaal voorstander van een tweestatenoplossing?

De kwestie is wanneer accepteren de Palestijnen het nu eens wel. Ze hadden allang een staat kunnen hebben. Maar ja..
in 1948. Sindsdien ligt het ingewikkelder en het is natuurlijk tegen het belang van Israël in dat die mensen ooit een eigen land krijgen.
Bij Camp David akkoorden in 2000 was Shlomo Ben Ami voor Israël als minister van buitenlandse zaken betrokken bij de onderhandelingen en hij schrijft in zijn memoires (en op video) dat als hij Palestijn zou zijn geweest hij het aanbod afgewezen zou hebben. De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')