abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 17:14:51 #31
441859 crew  Lenny77
pi_220672509
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]
En dan valt voor 72 uur de stroom uit, daar sta je dan met je noodpakket :')

(ook even oppassen met de ingevroren eierdopjes met creme fraiche :P .... STICKEREN !)
Ik zou dat ergens gespecialiseerd in laten vriezen :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 17:15:51 #32
441859 crew  Lenny77
pi_220672516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Of omdat het (vrijwel) onomkeerbaar is?
Maar nog steeds mogelijk plus je kan nog altijd zaad uit je ballen halen.

Dus.. nee, das geen excuus *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:17:29 #33
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220672527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:42 schreef r_one het volgende:

[..]
En dan valt voor 72 uur de stroom uit, daar sta je dan met je noodpakket :')

(ook even oppassen met de ingevroren eierdopjes met creme fraiche :P .... STICKEREN !)
Ziekenhuizen e.d. hebben wel een backup stroomvoorziening.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 17:17:45 #34
441859 crew  Lenny77
pi_220672529
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Of omdat het (vrijwel) onomkeerbaar is?
En vrijwel onomkeerbaar is ook niet echt waar he?

Belangrijkste slagingspercentages:

Terugkeer van zaadcellen (technisch succes): Bij ongeveer 94% van de mannen verschijnen er weer zaadcellen in het sperma.
Zwangerschapskans: Meer dan de helft van de mannen kan na deze hersteloperatie weer een kind verwekken
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220672568
Ik zit er al heel lang over na te denken omdat ik sowieso absoluut geen kinderen wil, maar het hele idee van de boel daar open te laten snijden vind ik verschrikkelijk :'(

Verder zou het top zijn. Vriendin niet meer aan de anticonceptie, nooit meer condooms nodig tenzij je een crackjunk neukt ofzo ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 17:26:28 #36
441859 crew  Lenny77
pi_220672579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit er al heel lang over na te denken omdat ik sowieso absoluut geen kinderen wil, maar het hele idee van de boel daar open te laten snijden vind ik verschrikkelijk :'(

Verder zou het top zijn. Vriendin niet meer aan de anticonceptie, nooit meer condooms nodig tenzij je een crackjunk neukt ofzo ^O^
De ingreep zelf is klein hoor. Echt open snijden doen ze niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:05:43 #37
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_220672782
Hier gezin compleet en laten steriliseren.

Vrouw te lui om de pil te slikken vind ik een totaal respectloze opmerking en was bij ons niet aan de orde.

Ben blij dat ze van die hormonen af is en dat is ook veel waard.
pi_220673027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:05 schreef TR08 het volgende:
n totaal respectloze opmerking en was bij ons niet aan de orde.
Dit.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:54:03 #39
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220673182
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit er al heel lang over na te denken omdat ik sowieso absoluut geen kinderen wil,

Waarom niet?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:59:05 #40
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_220673212
Hier na 6 miskramen in 2 jaar tijd en de leeftijd van 46 behaald besloten dat het genoeg is.
Ook de keuze gemaakt om te steraliseren. Puur zodat de vrouw de pil niet meer hoeft te slikken (ze is zonder pilgebruik veel geiler :9~ ) en niet gedwongen aan de condoom *O* (geen uitleg nodig).
Winwin situatie dus.
pi_220673215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat ik geen zin heb om 18 jaar van mijn leven op te offeren aan een stel kut blagen?
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:00:32 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220673219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:59 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Omdat ik geen zin heb om 18 jaar van mijn leven op te offeren aan een stel kut blagen?
Misschien maar beter ook in jouw geval.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220673221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien maar beter ook in jouw geval.
:')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220681510
Hier ook laten doen als man zijnde, na 3 kinderen vond ik het wel genoeg. Vrouw wou na al die jaren niet meer aan de hormonen en iedere keer met condoom is ook ruk. Zag ook behoorlijk op tegen de ingreep maar stelde al met al niks voor. Alleen een paar dagen na de ingreep gevoelig, verder nergens last van
pi_220681796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:59 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Hier na 6 miskramen in 2 jaar tijd en de leeftijd van 46 behaald besloten dat het genoeg is.
Ook de keuze gemaakt om te steraliseren. Puur zodat de vrouw de pil niet meer hoeft te slikken (ze is zonder pilgebruik veel geiler :9~ ) en niet gedwongen aan de condoom *O* (geen uitleg nodig).
Winwin situatie dus.
Heftig man....
Dat is echt balen.

Maar ja gezien ook je leeftijd is het ook niet meer van toepassing.
Dan is zo´n keuze idd wel te snappen.
  donderdag 30 april 2026 @ 21:42:58 #46
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220686058
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 03:30 schreef plesner het volgende:
Hier ook laten doen als man zijnde, na 3 kinderen vond ik het wel genoeg. Vrouw wou na al die jaren niet meer aan de hormonen en iedere keer met condoom is ook ruk. Zag ook behoorlijk op tegen de ingreep maar stelde al met al niks voor. Alleen een paar dagen na de ingreep gevoelig, verder nergens last van
Ja hier ook en vind het prima, zoveel wijven al geneukt, verder voor nageslacht gezorgd en dan is het wel mooi geweest allemaal, het houdt een keer op
Le Diable
pi_220688633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij was toch een hetero sis-man?
Sis man? Is dat een kerel die gaat sissen als er een aantrekkelijke dame voorbij loopt (een van de vele mysteries van deze tijd...)?
pi_220688670
Mijn ex vrouw had na de geboorte van de tweede het plan om mij naar de poli te sturen voor een snip/snip. Niet gedaan en blij toe.

Enerzijds omdat het werd gebracht als een moetje. Niet de juiste manier.

Maar bovenal omdat ik zelf om meerdere redenen het voor ons niet echt een logische oplossing vond.

Persoonlijk vind ik dat je zoiets ook nooit kan eisen. Het blijft een medische ingreep en daarbij geldt toch altijd her/his body, her/his choice.
pi_220689577
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sis man? Is dat een kerel die gaat sissen als er een aantrekkelijke dame voorbij loopt (een van de vele mysteries van deze tijd...)?
Geen idee, mot je hem vragen.

ONZ / Je als hetero sis-man laten uitwonen....
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 15:05:49 #50
441859 crew  Lenny77
pi_220689774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:56 schreef VEM2012 het volgende:
Mijn ex vrouw had na de geboorte van de tweede het plan om mij naar de poli te sturen voor een snip/snip. Niet gedaan en blij toe.

Enerzijds omdat het werd gebracht als een moetje. Niet de juiste manier.

Maar bovenal omdat ik zelf om meerdere redenen het voor ons niet echt een logische oplossing vond.

Persoonlijk vind ik dat je zoiets ook nooit kan eisen. Het blijft een medische ingreep en daarbij geldt toch altijd her/his body, her/his choice.
Eisen niet nee. Maar na tig jaren anticonceptie en de bijwerkingen daarvan zodat de man m er lekker bloot in kan steken, zwangerschappen en bevallingen is het natuurlijk wel netjes dat jij als man dat stukje anticonceptie van haar eindelijk weg kan nemen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220690178
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eisen niet nee. Maar na tig jaren anticonceptie en de bijwerkingen daarvan zodat de man m er lekker bloot in kan steken, zwangerschappen en bevallingen is het natuurlijk wel netjes dat jij als man dat stukje anticonceptie van haar eindelijk weg kan nemen.
Platgeslagen heb je gelijk. Maar dit soort zaken zijn zelden zo zwart/wit natuurlijk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:42:19 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220690336
Nou die ingreep zelf wel hoor. Twee sneetjes en vier keer knippen, niks geen grijs gebied.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 15:44:04 #53
5428 crew  miss_sly
pi_220690359
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eisen niet nee. Maar na tig jaren anticonceptie en de bijwerkingen daarvan zodat de man m er lekker bloot in kan steken, zwangerschappen en bevallingen is het natuurlijk wel netjes dat jij als man dat stukje anticonceptie van haar eindelijk weg kan nemen.
Precies dat.

Natuurlijk kun je zoiets niet eisen. Maar wij hebben er wel een gesprek over gehad, waarin ik heb aangegeven geen hormonale anticonceptie te willen, en ook geen koperspiraal. Dat ik prima kon leven met condooms. Dus dat het aan hem was of hij liever condooms wilde gebruiken, of wilde kiezen voor een sterilisatie.

We hebben uiteindelijk jaren, tot ik niet meer zwanger kon worden, condooms gebruikt. Ging ook prima, overigens :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:58:27 #54
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_220693150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Heftig man....
Dat is echt balen.

Maar ja gezien ook je leeftijd is het ook niet meer van toepassing.
Dan is zo´n keuze idd wel te snappen.
Thnx, overigens hebben we al 3 gezonde kids dus was die beslissing iets makkelijker te nemen dan wanneer er geen kinderen waren geweest.
pi_220806156
geen kinderen, en al enkele jaren gesteriliseerd, dus hoef mij er geen zorgen meer over te maken dat het kan gebeuren

kostte wat overtuigingskracht om de artsen ervan te overtuigen (je bent jong, etc..)

dus als het na voortplanting zou zijn geweest zou ik het ook gedaan hebben

[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 16-05-2026 07:07:57 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220807393
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft? :)
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haar :P na al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck? :')
De vrouwen die dit vragen zijn zelf ook meestal al behoorlijk op leeftijd (naderen het einde van hun vruchtbare periode). Het motief is waarschijnlijk niet alleen wat wordt uitgesproken.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:38:18 #57
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220807747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]
De vrouwen die dit vragen zijn zelf ook meestal al behoorlijk op leeftijd (naderen het einde van hun vruchtbare periode). Het motief is waarschijnlijk niet alleen wat wordt uitgesproken.
Wat insinueer je? Als je als stel je gezin compleet hebt, is dat voldoende aanleiding toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 11:47:12 #58
441859 crew  Lenny77
pi_220807794
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:38 schreef Duvel het volgende:

[..]
Wat insinueer je? Als je als stel je gezin compleet hebt, is dat voldoende aanleiding toch?
Hij insinueert dat vrouwen hun man onvruchtbaar willen maken omdat zij dat zelf ook bijna zijn.

Niet omdat ze zelf al 30j voor anticonceptie hebben gezorgd met nevenwerkingen plus risico's, en die man zijn kinderen hebben gedragen en gebaard (ook niet zonder risico's). En nu graag een periode vrij willen zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:53:46 #59
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220807831
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij insinueert dat vrouwen hun man onvruchtbaar willen maken omdat zij dat zelf ook bijna zijn.

Niet omdat ze zelf al 30j voor anticonceptie hebben gezorgd met nevenwerkingen plus risico's, en die man zijn kinderen hebben gedragen en gebaard (ook niet zonder risico's). En nu graag een periode vrij willen zijn.
Het was ook meer een retorische vraag... Gewoon de hele toon.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 11:55:59 #60
441859 crew  Lenny77
pi_220807847
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:53 schreef Duvel het volgende:

[..]
Het was ook meer een retorische vraag... Gewoon de hele toon.
Ik denk dat die toon idd wel duidelijk was :P
Mijn antwoord was dan eigenlijk ook meer op hem gericht dan op jou :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')