Ik vind het raar dat je je in je mannelijkheid aangetast zou voelen bij sterilisatie.quote:Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft?
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haarna al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck?
Neequote:Op dinsdag 28 april 2026 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Nee joh, daar krijg je prostaatkanker van.
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:37 schreef bianconeri het volgende:
Het zou een goede discussie samen zijn om hierover na te denken.
Je moet ten 1e wel heel zeker zijn dat je geen kinderen (meer) wilt.
Dat moet jij als man weten, niet afhankelijk van de vrouw.
Weet je dit heel zeker dan kan je ervoor kiezen, het is relatief veilig om te laten doen als man zijnde.
Dat kan, maar daar zou ik zelf dan niet voor kiezen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
Of je leeftijd?quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:53 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb nu twee kinderen, oudste bijna 2.
Durf, onafhankelijk van mijn vrouw / relatie, wel te zeggen dat ik geen kinderen meer wil. En dus wil ik me wel laten steriliseren.
Maar toch, ergens merk ik dat ik de stap nog niet maak. Weet niet precies waarom, toch omdat het iets medisch is denk ik.
Dat, en anders is er nog de optie van refertilisatie. Invriezen lijkt me de voorkeur hebben dan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
Ja, hersteloperatie of zaad uit je ballen laten halen met een naald lijkt mij minder ideaalquote:Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat, en anders is er nog de optie van refertilisatie. Invriezen lijkt me de voorkeur hebben dan.
Prachtige poëzie wel hoor Lennyquote:Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja, hersteloperatie of zaad uit je ballen laten halen met een naald lijkt mij minder ideaal
Je hebt ook zeker geen ongelijk dus hèquote:Op dinsdag 28 april 2026 14:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Daar komt het grofweg gezegd wel op neer
Zit ertussen, ben 34quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Of je leeftijd?
Ik kan mij voorstellen dat je als 28 jarige nog wat twijfels hebt.
Eenmaal richting de 40 wordt het een ander verhaal.
Teveel in R&P gemod, zelf besmet geraakt.quote:
Misschien moet je dan zelf niet te lui zijn om de mannenpil te gaan slikken, een condoom te gebruiken of andere manieren verzinnen zodat je je (imaginaire, dat moge duidelijk zijn) vrouw of vriendin niet ongewenst zwanger maakt. Maar als je toch al geen interesse hebt in seks met haar, dan gebruik je lekker je handjes en heb je geen anticonceptie nodig.quote:Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft?
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haarna al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck?
Jup: refertilisatie.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:15 schreef nostra het volgende:
Je kan het toch ook weer ongedaan maken? So I was told...
quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Teveel in R&P gemod, zelf besmet geraakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |