abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220668755
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft? :)
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haar :P na al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck? :')
pi_220669080
De pil slikken brengt zat ongemakken met zich mee voor een vrouw. Maar om nu met het gereedschap te knoeien.. lijkt me ook niet zo chill.
pi_220669112
Nooit in je ballen laten snijden.
pi_220669127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 05:28 schreef Kottnauer het volgende:
Nooit in je ballen laten snijden.
Hoezo snijden ze bij sterilisatie in je ballen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220669129
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft? :)
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haar :P na al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck? :')
Ik vind het raar dat je je in je mannelijkheid aangetast zou voelen bij sterilisatie.
Het is een kleine ingreep en je merkt er daarna verder niets meer van. En voor je partner scheelt het het ongemak van elke dag weer hormonen slikken, en het risico dat daarbij iets fout gaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220669178
Ik zou het wel overwegen als mijn sma geen pil wil slikken. Anders blijf je gebonden aan anaal
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:54:24 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220669774
Nee joh, daar krijg je prostaatkanker van.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220670250
Het zou een goede discussie samen zijn om hierover na te denken.

Je moet ten 1e wel heel zeker zijn dat je geen kinderen (meer) wilt.
Dat moet jij als man weten, niet afhankelijk van de vrouw.

Weet je dit heel zeker dan kan je ervoor kiezen, het is relatief veilig om te laten doen als man zijnde.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:46:08 #9
441859 crew  Lenny77
pi_220671269
Deze OP is weer een juweeltje :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:46:35 #10
441859 crew  Lenny77
pi_220671270
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Nee joh, daar krijg je prostaatkanker van.
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:47:03 #11
441859 crew  Lenny77
pi_220671273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:37 schreef bianconeri het volgende:
Het zou een goede discussie samen zijn om hierover na te denken.

Je moet ten 1e wel heel zeker zijn dat je geen kinderen (meer) wilt.
Dat moet jij als man weten, niet afhankelijk van de vrouw.

Weet je dit heel zeker dan kan je ervoor kiezen, het is relatief veilig om te laten doen als man zijnde.
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220671284
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
Dat kan, maar daar zou ik zelf dan niet voor kiezen.
Tenzij je nog heel jong bent ofzo en wellicht gaat veranderen in wel/geen kinderen nemen.
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:53:01 #13
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_220671299
Ik heb nu twee kinderen, oudste bijna 2.
Durf, onafhankelijk van mijn vrouw / relatie, wel te zeggen dat ik geen kinderen meer wil. En dus wil ik me wel laten steriliseren.

Maar toch, ergens merk ik dat ik de stap nog niet maak. Weet niet precies waarom, toch omdat het iets medisch is denk ik.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:55:43 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220671312
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:53 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb nu twee kinderen, oudste bijna 2.
Durf, onafhankelijk van mijn vrouw / relatie, wel te zeggen dat ik geen kinderen meer wil. En dus wil ik me wel laten steriliseren.

Maar toch, ergens merk ik dat ik de stap nog niet maak. Weet niet precies waarom, toch omdat het iets medisch is denk ik.
Of je leeftijd?
Ik kan mij voorstellen dat je als 28 jarige nog wat twijfels hebt.
Eenmaal richting de 40 wordt het een ander verhaal.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:56:53 #15
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220671321
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
Dat, en anders is er nog de optie van refertilisatie. Invriezen lijkt me de voorkeur hebben dan.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:59:26 #16
441859 crew  Lenny77
pi_220671332
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat, en anders is er nog de optie van refertilisatie. Invriezen lijkt me de voorkeur hebben dan.
Ja, hersteloperatie of zaad uit je ballen laten halen met een naald lijkt mij minder ideaal
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:02:34 #17
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220671353
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja, hersteloperatie of zaad uit je ballen laten halen met een naald lijkt mij minder ideaal
Prachtige poëzie wel hoor Lenny _O_.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:07:38 #18
441859 crew  Lenny77
pi_220671386
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Prachtige poëzie wel hoor Lenny _O_.
:D
Daar komt het grofweg gezegd wel op neer :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:08:19 #19
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220671394
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D
Daar komt het grofweg gezegd wel op neer :P
Je hebt ook zeker geen ongelijk dus hè :s).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:09:56 #20
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_220671409
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Of je leeftijd?
Ik kan mij voorstellen dat je als 28 jarige nog wat twijfels hebt.
Eenmaal richting de 40 wordt het een ander verhaal.
Zit ertussen, ben 34 :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_220671454
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Prachtige poëzie wel hoor Lenny _O_.
Teveel in R&P gemod, zelf besmet geraakt. :+
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220671459
Je kan het toch ook weer ongedaan maken? So I was told... :wtf:
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:16:33 #23
5428 crew  miss_sly
pi_220671467
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft? :)
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haar :P na al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck? :')
Misschien moet je dan zelf niet te lui zijn om de mannenpil te gaan slikken, een condoom te gebruiken of andere manieren verzinnen zodat je je (imaginaire, dat moge duidelijk zijn) vrouw of vriendin niet ongewenst zwanger maakt. Maar als je toch al geen interesse hebt in seks met haar, dan gebruik je lekker je handjes en heb je geen anticonceptie nodig.

Maar goed, zoals gezegd, dit is puur 'wat-als', als er zulke nonsens uit je toetsenbord komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:01:42 #24
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220671718
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:15 schreef nostra het volgende:
Je kan het toch ook weer ongedaan maken? So I was told... :wtf:
Jup: refertilisatie.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 15:04:00 #25
441859 crew  Lenny77
pi_220671725
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Teveel in R&P gemod, zelf besmet geraakt. :+
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220671890
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je zou je zaad altijd nog kunnen laten invriezen?
En dan valt voor 72 uur de stroom uit, daar sta je dan met je noodpakket :')

(ook even oppassen met de ingevroren eierdopjes met creme fraiche :P .... STICKEREN !)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 15:44:02 ]
pi_220671905
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Of je leeftijd?
Ik kan mij voorstellen dat je als 28 jarige nog wat twijfels hebt.
Eenmaal richting de 40 wordt het een ander verhaal.
Of omdat het (vrijwel) onomkeerbaar is?
pi_220671915
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij je als man laten steriliseren nadat je je vrouw bevrucht hebt omdat je toch geen kinderen meer hoeft? :)
Als je vrouw of vriendin vraagt of je je wilt laten steriliseren omdat ze te lui is om de pil nog te slikken (ook al heb je toch geen interesse meer in seks met haar :P na al die jaren), zou je dit doen voor haar? Of voel je je dan een cuck? :')
Jij doet het toch met kerels dus zie het probleem niet
pi_220672040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jij doet het toch met kerels dus zie het probleem niet
Hij was toch een hetero sis-man?
pi_220672107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Hij was toch een hetero sis-man?
Zou best kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')