https://www.dartsrankings.com/wmpquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef spleeh het volgende:
Het zat er ook aan te komen. Matchplay is nu wel zeker.
Dat is wat dagelijks stevig zuipen met je doet. Stukje Alex Higgins.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
D'n Domme Deef kwijnt steeds meer weg. Stukje afwerkplaats.
Matthias Ehlers was bij Q-School al nummer 1 om te wantrouwen, en dan gaat hij ook nog aan tourkaartvervuiling doen.quote:Tour Card Holders Absent: Gary Anderson, Nathan Aspinall, Matthias Ehlers, Luke Littler, Michael van Gerwen.
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Tommy Morris, Daniel Ayres (PC17 only), Christopher Wickenden (PC18 only).
En weer klaarquote:Op maandag 18 mei 2026 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc26e17/brackets/193621
Gewoon nog Van Barneveld vandaag. Een ware dartsjunkie.
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Springer een 11-darter om te winnen met 96 gemiddeld over 11-legs, terwijl Owen Bates ook matchdarts had. Benieuwd waar die omschakeling van Springer vandaan komt!! @:wimderon
Ondertussen bouwt Humphries met 112 gemiddeld door op zijn sterreke donderdagavond.
Coulson op een WK-plek. Erg leuk.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding heeft het op zn heupen de laatste tijd. Ik dacht die wel langzaamaan naar de kerkers der vergetelheid zou afzakken maar niets blijkt minder waar
Stukje Dolanquote:Op maandag 18 mei 2026 18:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.
die zijn we dit keer hopelijk definitief aan t kwijtrakenquote:
Dan moet Van Barneveld zichzelf gigantisch verkeerd hebben uitgedrukt, want het is allang duidelijk dat Remon de Matchplay niet ging halen.quote:Raymond van Barneveld wil zijn gisteren aangekondigde pauze nuanceren. Hij blijft darten, maar doet een stapje terug en speelt de komende tijd minder grotere toernooien. Bij vloertoernooien, de zogeheten Players Championships, komt hij gewoon opdraven.
"Heel Engeland is over de toeren", aldus Van Barneveld maandagavond in gesprek met de NOS. "Ze denken dat ik stop, maar deze pauze houdt eigenlijk alleen in dat ik de World Matchplay in juli niet ga spelen. Het is allemaal dramatisch op het moment. Dit is mijn ergste jaar ooit."
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het genieten zijn als Bialecki de Matchplay haalt.
Hoe gaar kan een finale zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:39 schreef Szura het volgende:
Gildinggod gewoon weer finale, hopelijk langs de nutteloze Houthuis
Was eigenlijk altijd al een kroniek van, vergelijkbaar met Webster.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/wadeydarts/status/2056754400614330788
Nielsje Zonneveld heeft een probleem.
Heeft ook niks te zoeken tegen Kleetun. Als je ziet waar de rest van de vlaggetjes vandaag van verliestquote:
Heel Zweden blij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Jeffrey de Graaf een PC gaat winnen
Stack Attack godquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rob Owen roept zoveel woede in mij op. Het is onverteerbaar, walgelijk en mensonterend. Zijn tourkaart komt in gevaar en gaat precies genoeg doen om ons 2027 te vergallen.
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/quote:
Modus-god.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/
Talent in opkomst.
12e op de Challenge Tour en doet ook mee in de Development Series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De top 50 gemiddeldes sinds begin april.Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34e, ik snap dat je zoekt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet allesquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
34e, ik snap dat je zoekt.
Enige -momenteel Matchplay-deelnemer - die niet in de top-50 staat is Ryan Joyce.
In de ranking van prijzengeld dit seizoen staat ie zelfs op 23. zit natuurlijk deels gemakkelijk geld bij van Euro Tour-seeding waar je met 1 potje winnen meteen in achtste finale staat. Maar prestatie van Doets en Nijman tot nu toe is veel indrukwekkender dan t kwakkelende spel van Van Veen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In twee weekenden tijd 23k gepakt, ondanks matig spel. Zonder dat geld had hij nu niet op een WMP-plek gestaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet alles
Betekent het niet dat hij op het juiste moment in vorm is. Nu is het wel zo dat Euro tour wel heel erg mager bezet zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In twee weekenden tijd 23k gepakt, ondanks matig spel. Zonder dat geld had hij nu niet op een WMP-plek gestaan.
Dat is makkelijk lullen, maar Joyce gooit dit jaar gewoon matig.
Als je matig speelt, en toch wint.. is dat vorm? Ik neig eerder naar het tweede.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:38 schreef spleeh het volgende:
[..]
Betekent het niet dat hij op het juiste moment in vorm is. Nu is het wel zo dat Euro tour wel heel erg mager bezet zijn.
https://www.dartsrankings.com/wmpquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En van Alexander Merkx word je ook niet vrolijk.
Ik denk vooral aan het feit dat hij van z'n vrouw af is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een Premier League-loos jaar is een zegen.
Is dat? Vond hem voor zijn scheiding ook alweer aardig darten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan het feit dat hij van z'n vrouw af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |