Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding heeft het op zn heupen de laatste tijd. Ik dacht die wel langzaamaan naar de kerkers der vergetelheid zou afzakken maar niets blijkt minder waar
Stukje Dolanquote:Op maandag 18 mei 2026 18:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.
die zijn we dit keer hopelijk definitief aan t kwijtrakenquote:
Dan moet Van Barneveld zichzelf gigantisch verkeerd hebben uitgedrukt, want het is allang duidelijk dat Remon de Matchplay niet ging halen.quote:Raymond van Barneveld wil zijn gisteren aangekondigde pauze nuanceren. Hij blijft darten, maar doet een stapje terug en speelt de komende tijd minder grotere toernooien. Bij vloertoernooien, de zogeheten Players Championships, komt hij gewoon opdraven.
"Heel Engeland is over de toeren", aldus Van Barneveld maandagavond in gesprek met de NOS. "Ze denken dat ik stop, maar deze pauze houdt eigenlijk alleen in dat ik de World Matchplay in juli niet ga spelen. Het is allemaal dramatisch op het moment. Dit is mijn ergste jaar ooit."
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het genieten zijn als Bialecki de Matchplay haalt.
Hoe gaar kan een finale zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:39 schreef Szura het volgende:
Gildinggod gewoon weer finale, hopelijk langs de nutteloze Houthuis
Was eigenlijk altijd al een kroniek van, vergelijkbaar met Webster.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/wadeydarts/status/2056754400614330788
Nielsje Zonneveld heeft een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |