Dat is wat dagelijks stevig zuipen met je doet. Stukje Alex Higgins.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
D'n Domme Deef kwijnt steeds meer weg. Stukje afwerkplaats.
Matthias Ehlers was bij Q-School al nummer 1 om te wantrouwen, en dan gaat hij ook nog aan tourkaartvervuiling doen.quote:Tour Card Holders Absent: Gary Anderson, Nathan Aspinall, Matthias Ehlers, Luke Littler, Michael van Gerwen.
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Tommy Morris, Daniel Ayres (PC17 only), Christopher Wickenden (PC18 only).
En weer klaarquote:Op maandag 18 mei 2026 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc26e17/brackets/193621
Gewoon nog Van Barneveld vandaag. Een ware dartsjunkie.
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Springer een 11-darter om te winnen met 96 gemiddeld over 11-legs, terwijl Owen Bates ook matchdarts had. Benieuwd waar die omschakeling van Springer vandaan komt!! @:wimderon
Ondertussen bouwt Humphries met 112 gemiddeld door op zijn sterreke donderdagavond.
Coulson op een WK-plek. Erg leuk.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding heeft het op zn heupen de laatste tijd. Ik dacht die wel langzaamaan naar de kerkers der vergetelheid zou afzakken maar niets blijkt minder waar
Stukje Dolanquote:Op maandag 18 mei 2026 18:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.
die zijn we dit keer hopelijk definitief aan t kwijtrakenquote:
Dan moet Van Barneveld zichzelf gigantisch verkeerd hebben uitgedrukt, want het is allang duidelijk dat Remon de Matchplay niet ging halen.quote:Raymond van Barneveld wil zijn gisteren aangekondigde pauze nuanceren. Hij blijft darten, maar doet een stapje terug en speelt de komende tijd minder grotere toernooien. Bij vloertoernooien, de zogeheten Players Championships, komt hij gewoon opdraven.
"Heel Engeland is over de toeren", aldus Van Barneveld maandagavond in gesprek met de NOS. "Ze denken dat ik stop, maar deze pauze houdt eigenlijk alleen in dat ik de World Matchplay in juli niet ga spelen. Het is allemaal dramatisch op het moment. Dit is mijn ergste jaar ooit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |