Order of Merit: https://www.dartsrankings.com/pcquote:De Players Championship-tour vormt de basis van de PDC-kalender, met 34 evenementen verspreid over het jaar.
Na afloop van het Players Championship-seizoen nemen de beste 64 spelers van de Players Championship-ranglijst het tegen elkaar op tijdens de Ladbrokes Players Championship Finals in Minehead in november.
Wtf Beauquote:Op maandag 27 april 2026 19:43 schreef wimderon het volgende:
142 voor de winst in de decider, met Smith op wachtende op een dubbel, jawel!
Mee eens.quote:
quote:Op maandag 27 april 2026 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Smith schudde al met zijn hoofd bij de eerste T20, hatsaaaaaaa
Over de toenmalige generatie had waarschijnlijk iedereen 'nee' gezegd, maar toch niet over toekomstige generaties.quote:Op maandag 27 april 2026 23:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Had jij in 2017 deze vraag met volle overtuiging met 'ja' beantwoord?
quote:Dat Greaves grote namen verslaat, is niets nieuws. Vorig jaar november won ze bijvoorbeeld in de halve finales van het jeugd-WK van Luke Littler, die ruim een maand later voor de tweede keer het 'grote' WK op zijn naam schreef. In de finale van het jeugd-WK werd Greaves overigens verslagen door Gian van Veen.
Langetermijnvoorspellingen zijn altijd zinloos. Het maakt niet uit of je ja of nee zegt.quote:Op maandag 27 april 2026 23:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Had jij in 2017 deze vraag met volle overtuiging met 'ja' beantwoord?
De pijl tegen je voorhoofd drukken is niet het meest effectief?quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Ryan Joyce-effect is onder de radar aan het uitwerken/doven.
Jos en Gian zijn Prummelieked.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Stack Attack moet zijn tourkaart weer verdedigen en begint onder de radar hinderlijk irritant te doen. Mazzel met een baggerpot van Jozua Steen dit keer.
2.500 pond inmiddels.quote:Op maandag 27 april 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Greaves nog maar 4.500 pond af van WGP-kwalificatie.
Sommige absentees kunnen we niet los zien van de extra reistijd waar sommige spelers over klaagden bij Euro Tours.quote:Tour Card Holders Absent: Nathan Aspinall, Stephen Bunting, Jonny Clayton, Luke Humphries, Luke Littler, Gerwyn Price, Josh Rock, Ryan Searle, Gian van Veen, Carl Sneyd, Oskar Lukasiak, Daryl Gurney, Bradley Brooks, Greg Ritchie, Cameron Menzies.
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Martijn Dragt, Jack Tweddell, Nathan Potter, Tommy Morris, Daniel Klose, Florian Preis, Steve Lennon, Lewis Pride, Jenson Walker, Oliver Mitchell, Callum Goffin, Danny Trueman.
Dit lijkt me een hele goede ontwikkeling. De op tv immer nutteloze Heta met zn schijtopkomstenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas heeft Heta nog tienduizend kansen via de Euro Tour, maar richting de Matchplay-race zit hij lichtjes in de verdrukking.
Ach is het weer zover.quote:
Weer een rondje verder dankzij onze favoriete dode boom die 8 darts mist om de wedstrijd naar 5-5 te brengen.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondertussen begint Stack Attack via de achterdeur weer langzaam naar de WK-plekken te glibberen. Rot eens op met die vent.
Erg mooi.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding stuurt Cullen 6-0 heen met 119 gemiddeld
Sterker nog. Op dit moment staat ie 26e eind dit jaar en bij winst vandaag 24equote:
Fluistert hele vieze woorden in je oor als je staat te gooienquote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fluistert hele vieze woorden in je oor als je staat te gooien
Dat zijn nog eens cijfers. Hoe je dan van veldvulling Kuivenhoven verliest is dan een raadsel.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding stuurt Cullen 6-0 heen met 119 gemiddeld
Vanavond herdenken we ome Adolf allenquote:Op maandag 4 mei 2026 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hitler was ook sympathiek. En nu?
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo? Suljovic haalt gisteren ook gewoon de halve finale.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen lijkt er af te gaan tegen Suljovic
Wanneer je denkt dat het niet erger kan.
Dat baart me ernstig zorgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo? Suljovic haalt gisteren ook gewoon de halve finale.
Op de lange termijn balanceert het wel weer uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas is Derek niet in negen darts uit op 141, en verliest hij met 6-4 van Schindler. 104 scorend gemiddelde, en Schindler 95. Het heeft niet zo mogen zijn.
@:wimderon
Dat is vooralsnog niet de ervaring. Maar hij zet wel stappen dus ik verwacht er wel meer van dit jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Nijman gaat toch ook wel goed gooien op majors
We zijn reuzebenieuwd naar Ayres @wimderonquote:Tour Card Holders Absent: Gary Anderson, Mike De Decker, Matthias Elhers, Luke Littler, Pero Ljubic, Luke Humphries, Gerwyn Price, Scott Williams, Joe Cullen (PC16 only), Chris Dobey (PC16 only).
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Daniel Ayres, Tommy Morris, Christopher Wickenden, Nathan Potter, Jack Tweddell, Harry Ward (PC16 only), Martijn Dragt (PC16 only).
quote:Tour Card Holders Absent: Gary Anderson, Mike De Decker, Matthias Ehlers, Luke Littler, Pero Ljubic, Luke Humphries, Gerwyn Price, Scott Williams, Carl Sneyd, Oskar Lukasiak, Viktor Tingstrom, Joe Cullen (PC16 only), Chris Dobey (PC16 only), Ricky Evans (PC16 only).
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Daniel Ayres, Tommy Morris, Christopher Wickenden, Nathan Potter, Jack Tweddell, Harry Ward, Martijn Dragt, Jack Aldridge, Levy Frauenfelder (PC16 only), Steve Lennon (PC16 only), Scott Waites (PC16 only).
Ik vraag in een bo13 panharing man manquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
134,8 van Kyle Anderson, maar dat was bo 11
jezus gast ik vul alleen maar aan rustaaghquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag in een bo13 panharing man man
Schindler 108.78 0 pijlen op de dubbel kolere
Vraag nog niet beantwoord allenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jezus gast ik vul alleen maar aan rustaagh
Alles waar jij voor juicht verandert in duivenstrontquote:
Duivenstront is sowieso een choker.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Alles waar jij voor juicht verandert in duivenstront
122 dan mag je praatjes hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Ja, jammer.
Ook nog van Greaves gewonnen dus dan heeft ie zo weer praatjes.
https://www.nu.nl/sport-o(...)inds-2024.html#nujijquote:Michael van Gerwen heeft zaterdag voor het eerst sinds 2024 een toernooizege geboekt op de vloer. De drievoudig wereldkampioen was in de finale van het Player Championship 15 in Leicester te sterk voor zijn landgenoot Dirk van Duijvenbode: 8-5.
Hup Price donderdag.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
De volgende onbeantwoorde dreun voor zijn coke harses gaat ook niet lang duren.
Wint alsnog. Maar 8 andere vlaggetjes liggen er al uitquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:33 schreef Szura het volgende:
Olde Kalter vergeet met tweemaal een volle hand pijlen om Bungalow eruit te tikken
He's back!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren winnaar, vandaag gaat van Gerwen er in de eerste ronde af tegen Hunt. Joe
En toen hij met Daphne ging was hij altijd vaag over waarom hij zo vet was en nu kan hij wel ineens 50 kg afvallen.quote:
Hij moest dat vet opsparen voor de ballonen van Daphnequote:Op woensdag 13 mei 2026 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen hij met Daphne ging was hij altijd vaag over waarom hij zo vet was en nu kan hij wel ineens 50 kg afvallen.
https://www.dartsrankings.com/wmpquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:28 schreef spleeh het volgende:
Het zat er ook aan te komen. Matchplay is nu wel zeker.
Dat is wat dagelijks stevig zuipen met je doet. Stukje Alex Higgins.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
D'n Domme Deef kwijnt steeds meer weg. Stukje afwerkplaats.
Matthias Ehlers was bij Q-School al nummer 1 om te wantrouwen, en dan gaat hij ook nog aan tourkaartvervuiling doen.quote:Tour Card Holders Absent: Gary Anderson, Nathan Aspinall, Matthias Ehlers, Luke Littler, Michael van Gerwen.
Non-Tour Card Holders Competing: Joe Hunt, Derek Coulson, Tommy Lishman, Tommy Morris, Daniel Ayres (PC17 only), Christopher Wickenden (PC18 only).
En weer klaarquote:Op maandag 18 mei 2026 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc26e17/brackets/193621
Gewoon nog Van Barneveld vandaag. Een ware dartsjunkie.
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Springer een 11-darter om te winnen met 96 gemiddeld over 11-legs, terwijl Owen Bates ook matchdarts had. Benieuwd waar die omschakeling van Springer vandaan komt!! @:wimderon
Ondertussen bouwt Humphries met 112 gemiddeld door op zijn sterreke donderdagavond.
Coulson op een WK-plek. Erg leuk.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De druk van de natie een beetje van zich af laten glijden, las ik laatst ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gilding heeft het op zn heupen de laatste tijd. Ik dacht die wel langzaamaan naar de kerkers der vergetelheid zou afzakken maar niets blijkt minder waar
Stukje Dolanquote:Op maandag 18 mei 2026 18:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Het moment dat je hem afschrijft begint hij opeens alles te raken.
die zijn we dit keer hopelijk definitief aan t kwijtrakenquote:
Dan moet Van Barneveld zichzelf gigantisch verkeerd hebben uitgedrukt, want het is allang duidelijk dat Remon de Matchplay niet ging halen.quote:Raymond van Barneveld wil zijn gisteren aangekondigde pauze nuanceren. Hij blijft darten, maar doet een stapje terug en speelt de komende tijd minder grotere toernooien. Bij vloertoernooien, de zogeheten Players Championships, komt hij gewoon opdraven.
"Heel Engeland is over de toeren", aldus Van Barneveld maandagavond in gesprek met de NOS. "Ze denken dat ik stop, maar deze pauze houdt eigenlijk alleen in dat ik de World Matchplay in juli niet ga spelen. Het is allemaal dramatisch op het moment. Dit is mijn ergste jaar ooit."
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het genieten zijn als Bialecki de Matchplay haalt.
Hoe gaar kan een finale zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:39 schreef Szura het volgende:
Gildinggod gewoon weer finale, hopelijk langs de nutteloze Houthuis
Was eigenlijk altijd al een kroniek van, vergelijkbaar met Webster.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/wadeydarts/status/2056754400614330788
Nielsje Zonneveld heeft een probleem.
Heeft ook niks te zoeken tegen Kleetun. Als je ziet waar de rest van de vlaggetjes vandaag van verliestquote:
Heel Zweden blij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:52 schreef Szura het volgende:
Als zelfs Jeffrey de Graaf een PC gaat winnen
Stack Attack godquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rob Owen roept zoveel woede in mij op. Het is onverteerbaar, walgelijk en mensonterend. Zijn tourkaart komt in gevaar en gaat precies genoeg doen om ons 2027 te vergallen.
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/quote:
Modus-god.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)3/27403577755916704/
Talent in opkomst.
12e op de Challenge Tour en doet ook mee in de Development Series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De top 50 gemiddeldes sinds begin april.Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
34e, ik snap dat je zoekt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet allesquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
34e, ik snap dat je zoekt.
Enige -momenteel Matchplay-deelnemer - die niet in de top-50 staat is Ryan Joyce.
In de ranking van prijzengeld dit seizoen staat ie zelfs op 23. zit natuurlijk deels gemakkelijk geld bij van Euro Tour-seeding waar je met 1 potje winnen meteen in achtste finale staat. Maar prestatie van Doets en Nijman tot nu toe is veel indrukwekkender dan t kwakkelende spel van Van Veen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ghehe Gian niet eens in de top 50? Of kijk ik verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
In twee weekenden tijd 23k gepakt, ondanks matig spel. Zonder dat geld had hij nu niet op een WMP-plek gestaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar die haalt dus wel de finale van een Euro tour dus dat zegt niet alles
Betekent het niet dat hij op het juiste moment in vorm is. Nu is het wel zo dat Euro tour wel heel erg mager bezet zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In twee weekenden tijd 23k gepakt, ondanks matig spel. Zonder dat geld had hij nu niet op een WMP-plek gestaan.
Dat is makkelijk lullen, maar Joyce gooit dit jaar gewoon matig.
Als je matig speelt, en toch wint.. is dat vorm? Ik neig eerder naar het tweede.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:38 schreef spleeh het volgende:
[..]
Betekent het niet dat hij op het juiste moment in vorm is. Nu is het wel zo dat Euro tour wel heel erg mager bezet zijn.
https://www.dartsrankings.com/wmpquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En van Alexander Merkx word je ook niet vrolijk.
Ik denk vooral aan het feit dat hij van z'n vrouw af is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een Premier League-loos jaar is een zegen.
Is dat? Vond hem voor zijn scheiding ook alweer aardig darten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan het feit dat hij van z'n vrouw af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |