I would like to express and repeat!quote:Op maandag 27 april 2026 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben benieuwd of hij nog excuses gaat aanbieden.
538 koningsdag op RTL 4 SBSquote:
hmmm heb ik dat op iptv. moet zeggen en meen ik echt vond dit onwijs oke. en kan altijd zeiken weet ik, maar dit is mss waarom we koningshuis hebben, ik vond t goed en ff met statement bandje aan het eindquote:
Vroeger zat daar een heel lekker pannenkoekenhuis, De Sjerppot.quote:
Nee is er niet.quote:Op maandag 27 april 2026 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Is er een topic voor 538 koningsdag?
ja nouja wilde ie en toen kwam "iedereen is van de wereld" er door heen denk met band.quote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
hebben ze nog een enquête gehouden dit jaar?
Bonifatius was een roomse gluiperd.quote:Op maandag 27 april 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
Het koningspaar met gevolg ontsnappen gezond en wel Dokkum.
Is wel eens anders afgelopen (Bonifatius)
Had je goed voorspeldquote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Hoe deed ze raar dan? Heb dat nooit gezien.quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2026 18:41 schreef TLC het volgende:
Mogen we vanavond nu ons schoentje zetten ? Ik heb dat vanmorgen gemist![]()
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende: Amerikaan kijkt live mee Bekijk deze YouTube-video
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.quote:Op maandag 27 april 2026 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.
Ah, ik dacht dat je misschien random dat kanaal had gevonden.quote:Op maandag 27 april 2026 23:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.
Klopt.quote:Op maandag 27 april 2026 19:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |