"Uitzendrechten ABC worden herzien na grap van komiek Jimmy Kimmel over Melania Trump"quote:Op donderdag 30 april 2026 08:57 schreef AFA2022 het volgende:
https://nvj.nl/actueel/wo(...)gste-punt-in-25-jaar
Met de persvrijheid gaat het gelukkig wel goed in de VS.
Heb je gezien hoe Trump de media/pers behandelt? Lijkt me terecht dat ze gezakt zijn op die lijst.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als we deze ranking moeten geloven is er op de hele wereld op een paar Europese landen na die 'goed' scoren, amper persvrijheid.
Zelfs landen als Spanje, Frankrijk en Canada staan zeer laag. Dit roept de vraag op wat dit soort mensen verwachten en wellicht is enige zelfreflectie voor dit soort groepjes ook wel op de plaats.
[..]
Dat is inderdaad opmerkelijk gezien het feit dat men talloze media in het eigen land heeft verboden. Wat trouwens volledig de begrijpen valt en een uitstekende actie was, maar je vraagt je zou wel verwachten dat dit de ranking beïnvloed.
niks aan de hand volkomen normaalquote:Op donderdag 30 april 2026 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Uitzendrechten ABC worden herzien na grap van komiek Jimmy Kimmel over Melania Trump"
https://www.volkskrant.nl(...)nia-trump~be5f53727/
Ik heb het niet over de VS in mijn post.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:13 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Trump de media/pers behandelt? Lijkt me terecht dat ze gezakt zijn op die lijst.
Doe eens wel?quote:Op donderdag 30 april 2026 09:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de VS in mijn post.
Deze topic gaat toch echt over de VS/Israel en Iran...quote:Op donderdag 30 april 2026 09:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de VS in mijn post.
Ik ben oud genoeg om te herinneren dat extreem rechts nog riep dat je alles moest kunnen zeggen. Nu janken ze zelfs over de meest lauwe komieken op tv.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
niks aan de hand volkomen normaal
ik geloof vast dat Trump grondtroepen gaat sturenquote:
Dan heb je vast talloze voorbeelden voor ons. Of ga je weer, net als laatst met een leugen over AI komen? Waarbij je mijn volledige voorbeeld inclusief vraagstelling probeert te weerleggen met broddelwerk van jezelf zonder vraagstelling? En dan praten over schijnheiligheid?quote:Op donderdag 30 april 2026 08:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niet slechts eentje. Er zijn talloze posts van jou terug te vinden. Je hebt meermaals zitten roepen om burgerslachtoffers, mannen, vrouwen en kinderen, het maakte allemaal niet uit. Sterker nog, zelfs hele ethnische zuiveringen was je voor.
Daarnaast mocht de ook de Russische civiele infrastructuur worden kapotgemaakt. Maar schijnbaar als het om Palestijnen gaan gelden er ineens hele andere regels? Ik kan niet zo goed tegen zulke schijnheiligheid.
En ik heb nooit gezegd dat álle Palestijnen schuldig zouden zijn, laat staan kleine kinderen. Je legt mij dus ook nog eens woorden in de mond, nota bene woorden die je zelf wél hebt gebruikt mbt een andere oorlog. Het is helaas een nogal valse manier van discussiëren.
Ik weet niet of het leger van de VS wel bestand is tegen drone warfare.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik geloof vast dat Trump grondtroepen gaat sturen
en hij wil dat wij ook mee gaan doen
Hij wil de natte droom van GW Bush uitvoeren
Ja, dat had ik kunnen verwachten. Wel een makkelijke uitweg zo. Mooi te zien dat je de rest van de post negeert omdat dat zinnetje je niet aanstaat.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En meteen weer een stropop. Op deze manier heeft een discussie niet eens zin.
Ik heb het niet over de videos, ik heb het over de bewoners van de verschillende gebieden die hier niets mee te maken (willen) hebben, die gewoon hun leven willen leven.quote:En welke onschuldige burgers heb je het over? In die videos zijn namelijk veel burgers te zien, en dat zijn exact de mensen die in Westerse media worden weggezet als onschuldig. Iets wat zij natuurlijk overduidelijk niet zijn.
Dat is niet een stropop.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En meteen weer een stropop. Op deze manier heeft een discussie niet eens zin.
Typisch hoe dit altijd voor jou maar een kant op werkt. Alsof het niet alles zegt over de Israelische samenleving dat ze constant met terrorisme te maken hebben. Hun acties en gedachtegoed zijn daar de reden van. Voor Israel gaat dat ook veel meer op want Israel is militair veel krachtiger dan de groepen die jij van alles kwalijk neemt.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niemand. Het is verschrikkelijk tragisch dat zo een kind ernstig gewond raakt. Het zegt genoeg over de samenleving om haar heen, hun acties en gedachtegoed zijn hier de reden van.
Niet door mij in elk geval. Ik zou dat ook gewoon TR'en inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is niet een stropop.
Ik heb letterlijk mensen uitgemaakt zien worden voor "antisemiet" omdat ze het niet eens zijn met de aanvallen van Israël op Gaza, Iran of Libanon.
Gelukkig zijn die posts na het zetten van een TR altijd netjes verwijderd, want iemand beschuldigen van antisemitisme is nogal wat.
Israël gebruikt geen eigen burgers als menselijk schild maar zet hun leger in om de eigen bevolking te beschermen.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Typisch hoe dit altijd voor jou maar een kant op werkt. Alsof het niet alles zegt over de Israelische samenleving dat ze constant met terrorisme te maken hebben. Hun acties en gedachtegoed zijn daar de reden van. Voor Israel gaat dat ook veel meer op want Israel is militair veel krachtiger dan de groepen die jij van alles kwalijk neemt.
Daarbij is het natuurlijk ook zo dat Israel veel meer mensen vermoord, een genocide pleegt hun bevolking van jongs af aan volstopt met haat. Mensen ronselt in het westen om illegaal land te bezetten enzovoort.
Anti-semiet heb ik jou niet zien zeggen inderdaad. Anti-westers viert echter hoogtij. Om een post van jezelf erbij te pakken:quote:Op donderdag 30 april 2026 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niet door mij in elk geval. Ik zou dat ook gewoon TR'en inderdaad.
Hopen op slachtoffers van de Amerikaanse (of elke andere) kant is inderdaad verwerpelijk, maar het gaat even om het "progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd..."quote:Op woensdag 8 april 2026 22:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent voor het Iraanse regime of hoe moeten we dat zien?
[..]
Ook in het heden zijn progressief linkse idealen niet de norm en niet emblematisch voor Westerse waarden. Sterker nog, in progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd die uitgesproken anti-Westers zijn. Waarvan hierboven een voorbeeld staat, namelijk hopen op veel Amerikaanse slachtoffers (nochtans de grootste speler in het Westen) in deze oorlog.
Iedereen gaat met Toby56's Lijst Met Kutlanden aan de haal.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je meot wel ver in deze lijst zoeken voor je gidsland USA tegenkomt inderdaad. Opmerkelijk is ook dat Oekraine, dat in een oorlog is zoals we weten, een grotere persvrijheid kent als het "meest vrije land op aarde".
Nou breekt mn klomp. Nuance vanuit Rusland, is het vandaag 1 april?quote:Kremlin says Putin warned Trump of ‘damaging consequences’ if he renews Iran war
Russian President Vladimir Putin warned his US counterpart against “damaging consequences” of a new military action in Iran, a Kremlin aide tells reporters after the two leaders spoke by phone.
Putin “highlighted the inevitable and extremely damaging consequences not only for Iran and its neighbors, but also for the entire international community, should the US and Israel resort to military action once again,” Kremlin aide Yuri Ushakov says.
Nog even los van of die operatie gaat lukken.... die schoften gaan dan gewoon ook tol heffen of heffingen opleggen en die koppelen aan doorgang door de Straatquote:
Het doel is: kassa.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog even los van of die operatie gaat lukken.... die schoften gaan dan gewoon ook tol heffen of heffingen opleggen en die koppelen aan doorgang door de Straat![]()
En dat was allemaal niet aan de orde totdat Donnie & Bennie zonodig soldaatje wilden spelen.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog even los van of die operatie gaat lukken.... die schoften gaan dan gewoon ook tol heffen of heffingen opleggen en die koppelen aan doorgang door de Straat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |