abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 21:18:24 #176
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220680668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Daar worden ze toch alleen maar vergifigd met gif en haat.
net als jij
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 29 april 2026 @ 21:22:57 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220680712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat is dit voor gare victim blaming? Tering.
Victim blaming? Dit kind wordt helemaal niets kwalijk genomen. Hoe kom je daarbij?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220680755
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Victim blaming? Dit kind wordt helemaal niets kwalijk genomen. Hoe kom je daarbij?
Het is verschrikkelijk tragisch dat zo een kind ernstig gewond raakt. Het zegt genoeg over de samenleving om haar heen, hun acties en gedachtegoed zijn hier de reden van.

...zijn hier de reden van

Goh, wat ben je mooi met het concept van causaliteit aan het spelen zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 29 april 2026 @ 21:30:09 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220680774

Goh
  woensdag 29 april 2026 @ 21:31:18 #180
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220680786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is verschrikkelijk tragisch dat zo een kind ernstig gewond raakt. Het zegt genoeg over de samenleving om haar heen, hun acties en gedachtegoed zijn hier de reden van.

...zijn hier de reden van

Goh, wat ben je mooi met het concept van causaliteit aan het spelen zeg.
Inderdaad.

Wat wil dus zeggen dat de mensen die terreur uitvoeren jegens Israël en zich vervolgens verschuilen onder en tussen burgers zoals dit meisje, verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor het feit als zij slachtoffer wordt van een bombardement.

Zo een kind (zoals helaas nagenoeg de norm is in de Palestijnse samenleving) wordt letterlijk gebruikt als een menselijk schild. Dáár zit het probleem. Dat kind zelf (een slachtoffer) valt natuurlijk helemaal niets te verwijten. Dus is er van victim blaming ook geen sprake, letterlijk niemand stelt dat dit kind iets te verwijten valt, dat zou ook bizar zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220680945
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad.

Wat wil dus zeggen dat de mensen die terreur uitvoeren jegens Israël en zich vervolgens verschuilen onder en tussen burgers zoals dit meisje, verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor het feit als zij slachtoffer wordt van een bombardement.

Zo een kind (zoals helaas nagenoeg de norm is in de Palestijnse samenleving) wordt letterlijk gebruikt als een menselijk schild. Dáár zit het probleem. Dat kind zelf (een slachtoffer) valt natuurlijk helemaal niets te verwijten. Dus is er van victim blaming ook geen sprake, letterlijk niemand stelt dat dit kind iets te verwijten valt, dat zou ook bizar zijn.
Dit dus, het is ook niet te snappen dat mensen zulke lafheid niet uitkotsen.
graag verwijderen
  woensdag 29 april 2026 @ 22:36:11 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220681155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit dus, het is ook niet te snappen dat mensen zulke lafheid niet uitkotsen.
Het is per definitie al ronduit verwerpelijk dat men dat zo ontzettend veel Palestijnen 'onschuldig' noemt.

Als dit soort ettertjes (en dan druk ik mij nog zacht uit) getroffen worden in bombardement moeten wij daar zogenaamd mee inzitten, is er een genocide en moeten er sancties worden getroffen tegen Israël. Dit zijn helaas dan de mensen waar sommige Westerlingen voor in de bres springen, dit zijn de mensen wiens vlag sommige Westerlingen wapperen. Je verzint het niet.

twitter

twitter

En dit was mede mogelijk gemaakt door het Iraanse regime.
pi_220681238
twitter
pi_220681240
Bekijk deze YouTube-video

Hegseth wordt het vuur aan de schenen gelegd.
pi_220681246
Let the infighting begin! _O_

Ik kan me herinneren dat de Saudiërs in het verleden ooit eens troepen naar de grens met Qatar hebben gestuurd omdat ze een geschil hadden.
pi_220681343
Ook weer interessant
pi_220681450
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is per definitie al ronduit verwerpelijk dat men dat zo ontzettend veel Palestijnen 'onschuldig' noemt.

Als dit soort ettertjes (en dan druk ik mij nog zacht uit) getroffen worden in bombardement moeten wij daar zogenaamd mee inzitten, is er een genocide en moeten er sancties worden getroffen tegen Israël. Dit zijn helaas dan de mensen waar sommige Westerlingen voor in de bres springen, dit zijn de mensen wiens vlag sommige Westerlingen wapperen. Je verzint het niet.

[ twitter ]
[ twitter ]

En dit was mede mogelijk gemaakt door het Iraanse regime.
Wanneer landt het eens dat veel van de mensen die protesteren dat doen tegen het geweld dat gebruikt wordt in die gebieden, tegen de manier waarop het gedaan wordt. Veel van de demonstranten zijn geen voorstander van Hamas of Hezbollah, ze zijn tegenstander van het geweld dat ook onschuldige burgers raakt.

In dit topic (maar steeds meer op dit hele forum) word je gezien als aanhanger van Hamas als je kritiek op Israël hebt, of kritiek hebt op de manier waarop Israël en de VS bezig zijn.

Hegseth geeft vandaag aan dat de oorlog gestart is omdat Iran zijn nucleaire ambities niet gestopt heeft, Rubio zei eerder dat ze dagen verwijderd waren van bommen en Gabbard gaf aan dat er geen sprake was van een directe dreiging, maar dat dat aan de president is om te bepalen.

We zijn als wereld onder valse voorwendselen deze oorlog in gerommeld, en dit gaat jaren duren. Daar ben ik (en volgens mij velen hier in dit topic met mij) tegen. Natuurlijk wil ik de huidige Iraanse regering ook kwijt, maar had dit nou echt niet doortastender gekund?
pi_220681494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:46 schreef Toefjes het volgende:

Hegseth wordt het vuur aan de schenen gelegd.
Kan me voorstellen dat na de ambtstermijn van Trump, veel leden van zijn kliekje ter verantwoording worden geroepen.

[ Bericht 3% gewijzigd door AFA2022 op 30-04-2026 02:42:27 ]
pi_220681495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je hebt het bericht niet eens gelezen of wel? Dit gaat over een Palestijns meisje wat door een Israëlische aanval haar benen is kwijtgeraakt. Dit gaat er juist om dat westerse feministen stil zijn over Israëlisch geweld tegen Palestijnen, niet dat westerse feministen stil zijn over de rol van vrouwen in de islam.

Ik vind het overigens onzin dat westerse feministen hierover worden aangesproken. Zij is gewoon slachtoffer van Israëlisch geweld net als talloze mannen, vrouwen en kinderen. Dit geval heeft niks met feminisme of vrouwen specifiek te maken. Maar goed, ik snap de wanhoop naar aandacht en verandering, ze proberen de aandacht en hulp te krijgen van wie dan ook.
Westerse feministen komen vooral op voor de zwaar onderdrukte vrouw in het westen door de witte hetero christelijke cisgenderman.
Corporate translator
  donderdag 30 april 2026 @ 06:56:39 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220681698
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
:')_!

Laten we nu niet doen dat iemand die heeft geopperd voor clusterbommen op Russische steden inzit met onschuldige slachtoffers. Die selectieve schijnheiligheid is echt tenenkrommend. In de ene oorlog hoop je openlijk op zoveel mogelijk burgerslachtoffers en dan kom je in deze oorlog ineens doen alsof burgerslachtoffers zo erg zijn.
En voor de achtste keer gebruik je wanhopig een post van mij uit 2022, een post waarin ik inderdaad iets te fel was, om maar niet de oorlogsmisdaden van Israël te hoeven bespreken.

Zou je ook eens moeten proberen, nadenken over wat je eerder geschreven hebt en bedenken of dat nou echt was wat je bedoelde. Maar nee jij wisselt gewoon van gebruikersnaam hè DeJann?

quote:
Dit soort zinnetjes zeggen genoeg. Het is volkomen duidelijk dat voor jou het zijn van Palestijn al voldoende is om schuldig te zijn, kleine kinderen inclusief. Het mag van jou allemaal gewoon dood. Duitsers hebben daar een mooi woord voor.

[ Bericht 7% gewijzigd door mcmlxiv op 30-04-2026 07:04:43 ]
pi_220681767
Edit filmpje staat hier al boven.

De eenheden die het zaad vd gesneuvelden moeten redden hebben het druk in Libanon.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2026 07:33:11 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 08:39:40 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220681902
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 00:20 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wanneer landt het eens dat veel van de mensen die protesteren dat doen tegen het geweld dat gebruikt wordt in die gebieden, tegen de manier waarop het gedaan wordt. Veel van de demonstranten zijn geen voorstander van Hamas of Hezbollah, ze zijn tegenstander van het geweld dat ook onschuldige burgers raakt.

In dit topic (maar steeds meer op dit hele forum) word je gezien als aanhanger van Hamas als je kritiek op Israël hebt, of kritiek hebt op de manier waarop Israël en de VS bezig zijn.

Hegseth geeft vandaag aan dat de oorlog gestart is omdat Iran zijn nucleaire ambities niet gestopt heeft, Rubio zei eerder dat ze dagen verwijderd waren van bommen en Gabbard gaf aan dat er geen sprake was van een directe dreiging, maar dat dat aan de president is om te bepalen.

We zijn als wereld onder valse voorwendselen deze oorlog in gerommeld, en dit gaat jaren duren. Daar ben ik (en volgens mij velen hier in dit topic met mij) tegen. Natuurlijk wil ik de huidige Iraanse regering ook kwijt, maar had dit nou echt niet doortastender gekund?
En meteen weer een stropop. Op deze manier heeft een discussie niet eens zin.

En welke onschuldige burgers heb je het over? In die videos zijn namelijk veel burgers te zien, en dat zijn exact de mensen die in Westerse media worden weggezet als onschuldig. Iets wat zij natuurlijk overduidelijk niet zijn.
  donderdag 30 april 2026 @ 08:40:53 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220681906
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 02:32 schreef HSG het volgende:

[..]
Westerse feministen komen vooral op voor de zwaar onderdrukte vrouw in het westen door de witte hetero christelijke cisgenderman.
Wat niet zo gek is want we wonen in het westen.

Juni contract voor olie stond even op 126 :{ Nu gaan we over op juli contracten die lijken iets lager te zijn. Wellicht hoop dat het toch voor juli opgelost gaat worden?

[ Bericht 19% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 30-04-2026 08:56:58 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 30 april 2026 @ 08:57:49 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220681955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 06:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
En voor de achtste keer gebruik je wanhopig een post van mij uit 2022, een post waarin ik inderdaad iets te fel was, om maar niet de oorlogsmisdaden van Israël te hoeven bespreken.

Zou je ook eens moeten proberen, nadenken over wat je eerder geschreven hebt en bedenken of dat nou echt was wat je bedoelde. Maar nee jij wisselt gewoon van gebruikersnaam hè DeJann?
[..]
Dit soort zinnetjes zeggen genoeg. Het is volkomen duidelijk dat voor jou het zijn van Palestijn al voldoende is om schuldig te zijn, kleine kinderen inclusief. Het mag van jou allemaal gewoon dood. Duitsers hebben daar een mooi woord voor.
Niet slechts eentje. Er zijn talloze posts van jou terug te vinden. Je hebt meermaals zitten roepen om burgerslachtoffers, mannen, vrouwen en kinderen, het maakte allemaal niet uit. Sterker nog, zelfs hele ethnische zuiveringen was je voor.

Daarnaast mocht de ook de Russische civiele infrastructuur worden kapotgemaakt. Maar schijnbaar als het om Palestijnen gaan gelden er ineens hele andere regels? Ik kan niet zo goed tegen zulke schijnheiligheid.

En ik heb nooit gezegd dat álle Palestijnen schuldig zouden zijn, laat staan kleine kinderen. Je legt mij dus ook nog eens woorden in de mond, nota bene woorden die je zelf wél hebt gebruikt mbt een andere oorlog. Het is helaas een nogal valse manier van discussiëren.
pi_220681956
https://nvj.nl/actueel/wo(...)gste-punt-in-25-jaar

Met de persvrijheid gaat het gelukkig wel goed in de VS.
pi_220681965
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niet slechts eentje. Er zijn talloze posts van jou terug te vinden. Je hebt meermaals zitten roepen om burgerslachtoffers, mannen, vrouwen en kinderen, het maakte allemaal niet uit. Sterker nog, zelfs hele ethnische zuiveringen was je voor.

Daarnaast mocht de ook de Russische civiele infrastructuur worden kapotgemaakt. Maar schijnbaar als het om Palestijnen gaan gelden er ineens hele andere regels? Ik kan niet zo goed tegen zulke schijnheiligheid.

En ik heb nooit gezegd dat álle Palestijnen schuldig zouden zijn, laat staan kleine kinderen. Je legt mij dus ook nog eens woorden in de mond, nota bene woorden die je zelf wél hebt gebruikt mbt een andere oorlog. Het is helaas een nogal valse manier van discussiëren.
Het klinkt alsof je jezelf beschrijft lol.

Jij bent maar wat blij als onschuldige moslim burgers uitgemoord worden.
En voor jou zijn alle moslims het grote kwaad.

Andere regels voor Rusland en Gaza?
Uhm logisch, Rusland is de agressor terwijl de Palestijnen het slachtoffer zijn.
pi_220681966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:57 schreef AFA2022 het volgende:

Estland gaat NL nog inhalen als hoogste EU land _O_ (Hoewel Estland nu gedaald is)
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 09:02:50 #198
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220681968
quote:

Je meot wel ver in deze lijst zoeken voor je gidsland USA tegenkomt inderdaad. Opmerkelijk is ook dat Oekraine, dat in een oorlog is zoals we weten, een grotere persvrijheid kent als het "meest vrije land op aarde".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 april 2026 @ 09:04:00 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220681972
quote:

Met de persvrijheid gaat het igg gelukkig wel goed in de VS.
Als we deze ranking moeten geloven is er op de hele wereld op een paar Europese landen na die 'goed' scoren, amper persvrijheid.

Zelfs landen als Spanje, Frankrijk en Canada staan zeer laag. Dit roept de vraag op wat dit soort mensen verwachten en wellicht is enige zelfreflectie voor dit soort groepjes ook wel op de plaats.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Je meot wel ver in deze lijst zoeken voor je gidsland USA tegenkomt inderdaad. Opmerkelijk is ook dat Oekraine, dat in een oorlog is zoals we weten, een grotere persvrijheid kent als het "meest vrije land op aarde".
Dat is inderdaad opmerkelijk gezien het feit dat men talloze media in het eigen land heeft verboden. Wat trouwens volledig de begrijpen valt en een uitstekende actie was, maar je vraagt je zou wel verwachten dat dit de ranking beïnvloed.
pi_220681982
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als we deze ranking moeten geloven is er op de hele wereld op een paar Europese landen na die 'goed' scoren, amper persvrijheid. Zelfs landen als Spanje, Frankrijk en Canada staan zeer laag. Dit roept de vraag op wat dit soort mensen verwachten en wellicht is enige zelfreflectie voor dit soort groepjes ook wel op de plaats.
Grootste probleem wat jij hebt is waarschijnlijk Israel. Plek 116 _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')