abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 22:13:30 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220623326
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik handhaaf iedereen de moeder :(
:7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 20 april 2026 @ 22:18:42 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220623363
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
  maandag 20 april 2026 @ 22:20:42 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623378
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220623417
ja, ooit wel eens gedaan
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220623426
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
omdat ze dan niet relaxt kunnen spammen en rotzooi trappen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 20 april 2026 @ 22:52:04 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220623618
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_220623781
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Maar, maar, maar, de patatten kan ik eten.
Het frieten niet.
  maandag 20 april 2026 @ 23:45:57 #39
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220623817
Nee daarvoor ben ik 80 jaar te laat geboren
pi_220623919
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
NWS / Gediscrimineerd om een borstamputatie: Jacky (64) uit Zoutkamp moest
Dit dus.Valt een beetje moeilijk te rijmen met wat ze hier neerschrijft.
pi_220623923
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
Klets niet zo. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:10:49 #42
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220624360
Ik rapporteer eigenlijk alleen heel vrouwonvriendelijke topics
Le Diable
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:25:39 #43
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220624406
ik ben geen NSB'er
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220624842
Ja... maar heb eigenlijk geen idee hoe vaak, ook zal het me aan me reet roesten of er wel of niet wat mee gedaan wordt.

De belangrijkste motivatie om een TR te zetten is meer als alternatief om je niet te laten uitlokken publiek te gaan reageren op posts die schijnbbaar vooral als rage-baits gezet zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220624957
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:39:08 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220625417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:09 schreef Hanca het volgende:

Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
Het is natuurlijk wel zo dat we hier leven onder een extreemrechts regime
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 april 2026 @ 11:49:03 #47
128465 Wrapster
pi_220625471
Vast wel maar heb er geen actieve herinneringen meer aan...
heeft FOK verlaten
pi_220625556
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:51 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220625583
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 22:52 schreef Ringo het volgende:
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
jij wel tarzan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 13:44:37 #50
441859 crew  Lenny77
pi_220626312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.

Er staan nu 14 TR's forumbreed.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:25:26 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220626511
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
In theorie, niks.
In praktijk echter, werkt dit niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220626577
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Ik probeer altijd ook zo veel mogelijk de discussie aan te houden.
Helaas is dat met bepaalde users gewoon niet te doen en op en duur houdt het gewoon op.
pi_220626587
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
pi_220627135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2026 15:37:19 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:37:04 #55
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220627141
Is toch wel een keer of 3 voorgekomen denk ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2026 @ 16:04:05 #56
364681 over_hedge
pi_220627254
Ja. En @Jippie doet er meestal ook wat mee :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220627257
Nee ben niet links en kan omgaan emoties
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220627487
Af en toe, zeg eens in de paar maanden. Als een topic uit de hand loopt en reageren alleen maar het topic vervuilt is een TR soms handiger.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 21 april 2026 @ 17:03:49 #59
485843 crew  Jippie
pi_220627494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Ja. En @:jippie doet er meestal ook wat mee :7
Wie, wat, waarmee?
pi_220627588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:36 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.
Ik zet TR echt alleen als het echt erg geworden is. Dus nee.

Ligt mss ook aan het subforum, maar goed ik ben niet de enige die het zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')