abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 21:34:14 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220623039
Posts waarin vrouwen afgebrand worden op een grove manier die krijgen van mij een TR.
pi_220623059
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Posts waarin vrouwen afgebrand worden op een grove manier die krijgen van mij een TR.
Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.
Vrouwen. Borstkanker. Gaan zwemmen zonder bovenstukje.
Nou ja. Dat dus.

:')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:42:24 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220623088
quote:
16s.gif Op maandag 20 april 2026 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ja en @:lenny77 heeft gehandhaafd
Ik handhaaf iedereen de moeder :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:42:55 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220623092
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Das zelfs een ban
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  roze maandag 20 april 2026 @ 21:44:36 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220623109
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.
Vrouwen. Borstkanker. Gaan zwemmen zonder bovenstukje.
Nou ja. Dat dus.

:')
Wat
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 april 2026 @ 22:13:30 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220623326
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik handhaaf iedereen de moeder :(
:7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 20 april 2026 @ 22:18:42 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220623363
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
  maandag 20 april 2026 @ 22:20:42 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623378
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220623417
ja, ooit wel eens gedaan
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220623426
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
omdat ze dan niet relaxt kunnen spammen en rotzooi trappen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 20 april 2026 @ 22:52:04 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220623618
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_220623781
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Maar, maar, maar, de patatten kan ik eten.
Het frieten niet.
  maandag 20 april 2026 @ 23:45:57 #39
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220623817
Nee daarvoor ben ik 80 jaar te laat geboren
pi_220623919
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
NWS / Gediscrimineerd om een borstamputatie: Jacky (64) uit Zoutkamp moest
Dit dus.Valt een beetje moeilijk te rijmen met wat ze hier neerschrijft.
pi_220623923
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
Klets niet zo. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:10:49 #42
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220624360
Ik rapporteer eigenlijk alleen heel vrouwonvriendelijke topics
Le Diable
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:25:39 #43
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220624406
ik ben geen NSB'er
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220624842
Ja... maar heb eigenlijk geen idee hoe vaak, ook zal het me aan me reet roesten of er wel of niet wat mee gedaan wordt.

De belangrijkste motivatie om een TR te zetten is meer als alternatief om je niet te laten uitlokken publiek te gaan reageren op posts die schijnbbaar vooral als rage-baits gezet zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220624957
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:39:08 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220625417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:09 schreef Hanca het volgende:

Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
Het is natuurlijk wel zo dat we hier leven onder een extreemrechts regime
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 april 2026 @ 11:49:03 #47
128465 Wrapster
pi_220625471
Vast wel maar heb er geen actieve herinneringen meer aan...
heeft FOK verlaten
pi_220625556
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:51 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220625583
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 22:52 schreef Ringo het volgende:
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
jij wel tarzan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 13:44:37 #50
441859 crew  Lenny77
pi_220626312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.

Er staan nu 14 TR's forumbreed.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')