Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.quote:Op maandag 20 april 2026 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Posts waarin vrouwen afgebrand worden op een grove manier die krijgen van mij een TR.
Das zelfs een banquote:Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Watquote:Op maandag 20 april 2026 21:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.
Vrouwen. Borstkanker. Gaan zwemmen zonder bovenstukje.
Nou ja. Dat dus.
quote:
omdat ze dan niet relaxt kunnen spammen en rotzooi trappenquote:Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten?![]()
WHY?
Maar, maar, maar, de patatten kan ik eten.quote:Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
NWS / Gediscrimineerd om een borstamputatie: Jacky (64) uit Zoutkamp moestquote:
Klets niet zo. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op maandag 20 april 2026 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).quote:Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten?![]()
WHY?
Het is natuurlijk wel zo dat we hier leven onder een extreemrechts regimequote:Op dinsdag 21 april 2026 10:09 schreef Hanca het volgende:
Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).
Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
jij wel tarzanquote:Op maandag 20 april 2026 22:52 schreef Ringo het volgende:
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
Hangt van het subforum af..quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |