abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2026 @ 19:46:46 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220622160
Nou?

POLL
Resistance is futile.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:50:48 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220622241
Je moest eens weten.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 20 april 2026 @ 19:51:25 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220622247
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 19:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
Je moest eens weten.
Ik ben dus wel benieuwd.
Resistance is futile.
pi_220622274
TR gemacht op de OP. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  roze maandag 20 april 2026 @ 19:53:32 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220622285
Ja
Your beauty never ever scared me.
pi_220622303
Maar serieus: nooit. Vroeger nog weleens als de voorganger van Johannes Onderwater te ver ging. Of user Firefly. Toen nam ik alles nog te serieus. Nu niet meer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622335
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
pi_220622376
Wel eens gedaan met spam ofzo, of bij dingen die echt heel ver gingen. Kan me de laatste keer niet meer herinneren.
pi_220622384
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622460
Gestemd op een paar keer per jaar, maar dat is teveel. Maar nooit is het ook niet.
pi_220622502
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Laf is het niet. Je deed zoiets als je van mening was dat het niet strookte met de forumregels.
Zijn niet mijn regels. Ja, ik werd gedwongen om zgn in te stemmen met deze regels.
Zegt niks over mij, maar wel heel veel over de moderatie.
  maandag 20 april 2026 @ 20:10:58 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220622526
Al een hele lange tijd niet meer.
Heb opgegeven dat de crew er uberhaupt naar kijkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220622592
Het nsb'en zit in mijn bloed. Ik zet zelfs tr's op onschuldige posts en dm de dienstbeschikbare mod.
pi_220622606
Zal niet meer dan 2x zijn in 3-5 jaar tijd. Was dan ook echt spam of een keer een super aso bericht.
  Forum Admin maandag 20 april 2026 @ 20:31:46 #15
35723 crew  GGMM
pi_220622697



De grap die je wist dat zou komen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:34:55 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622719
Een (paar) keer per weer :Y

Nu regent het na een paar dagen droog te zijn geweest, dus moet weer even iets zoeken om te TR'en
pi_220622747
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Een (paar) keer per weer :Y

Nu regent het na een paar dagen droog te zijn geweest, dus moet weer even iets zoeken om te TR'en
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder! :)

Dan hoef je niet te zoeken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:40:45 #18
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622762
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:38 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Mongooltje ben je. Slechtste van het slechtste. Ik neuk je de Moeder! :)
Dat mag, heb je een schep?
pi_220622777
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat mag, heb je een schep?
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:45:56 #20
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622791
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Zal je net zien. Maar zo gaat dat dus. Of zo ging dat. Tegenwoordig is het best beschaafd hier. De scherpe randjes zijn er wel vanaf met al die oudjes nog.
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.
pi_220622825
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Achja, een TR om een mening die mij niet aanstaat zal ik ook niet zetten.
Het is ook bij mij zeg maar +- een jaar of 10 geen "rage against the machine meer". Geen polemiek, geen superagressieve reacties meer die je doet of die je krijgt. Dan hebben de mod's ook een beetje rust.

Op een gegeven moment kom je erachter dat je iemands mening NIET kunt veranderen door argumenten. Het basismateriaal van hoe je de wereld ziet schijnt al vanaf het 6e a 8e levensjaar gevormd te zijn. Dat staat dan min of meer vast. Daarom kun je het beter over gewoon gezellige dingen hebben begrijp ik nu beter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220622933
Nee. Daar ben ik iets te hetero voor.
Conscience do cost.
pi_220622952
Alleen bij echte spam, users die lopen te trollen of te kutten laat ik altijd hun gang gaam, daar kan ik alleen maar om lachen. Maar users die alleen maar komen registreren om hun malafide piramidespel of nepmedicijnen te promoten die mogen van mij aan de hoogste boom opgeknoopt worden.
-nee-
  maandag 20 april 2026 @ 21:24:33 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220622993
ja en @Lenny77 heeft gehandhaafd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2026 @ 21:29:45 #25
842 Zorro
Z
pi_220623012
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 20 april 2026 @ 21:34:14 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220623039
Posts waarin vrouwen afgebrand worden op een grove manier die krijgen van mij een TR.
pi_220623059
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Posts waarin vrouwen afgebrand worden op een grove manier die krijgen van mij een TR.
Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.
Vrouwen. Borstkanker. Gaan zwemmen zonder bovenstukje.
Nou ja. Dat dus.

:')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:42:24 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220623088
quote:
16s.gif Op maandag 20 april 2026 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ja en @:lenny77 heeft gehandhaafd
Ik handhaaf iedereen de moeder :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:42:55 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220623092
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Das zelfs een ban
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  roze maandag 20 april 2026 @ 21:44:36 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220623109
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Grapjas. Je snapt me wel. Hoop ik.
Vrouwen. Borstkanker. Gaan zwemmen zonder bovenstukje.
Nou ja. Dat dus.

:')
Wat
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 april 2026 @ 22:13:30 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220623326
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik handhaaf iedereen de moeder :(
:7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 20 april 2026 @ 22:18:42 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220623363
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
  maandag 20 april 2026 @ 22:20:42 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623378
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220623417
ja, ooit wel eens gedaan
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220623426
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
omdat ze dan niet relaxt kunnen spammen en rotzooi trappen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 20 april 2026 @ 22:52:04 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220623618
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_220623781
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
Alleen als mensen zeggen dat het patat is ipv friet zoals het hoort.
Maar, maar, maar, de patatten kan ik eten.
Het frieten niet.
  maandag 20 april 2026 @ 23:45:57 #39
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220623817
Nee daarvoor ben ik 80 jaar te laat geboren
pi_220623919
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat
NWS / Gediscrimineerd om een borstamputatie: Jacky (64) uit Zoutkamp moest
Dit dus.Valt een beetje moeilijk te rijmen met wat ze hier neerschrijft.
pi_220623923
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hiddendoe’s stokpaardje met haar in de hoofdrol.
Klets niet zo. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:10:49 #42
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220624360
Ik rapporteer eigenlijk alleen heel vrouwonvriendelijke topics
Le Diable
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:25:39 #43
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220624406
ik ben geen NSB'er
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220624842
Ja... maar heb eigenlijk geen idee hoe vaak, ook zal het me aan me reet roesten of er wel of niet wat mee gedaan wordt.

De belangrijkste motivatie om een TR te zetten is meer als alternatief om je niet te laten uitlokken publiek te gaan reageren op posts die schijnbbaar vooral als rage-baits gezet zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220624957
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:39:08 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220625417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:09 schreef Hanca het volgende:

Dit dus. Sinds wanneer is het helpen van de mods plots slecht? En sinds wanneer zijn de mods de vijand (wat je feitelijk zegt als je een TR zetten als NSB neer zet).

Als ik iets zie waarvan ik vind dat een mod dat moet zien, zet ik een TR. Gewoon, om die vrijwilligers te helpen.
Het is natuurlijk wel zo dat we hier leven onder een extreemrechts regime
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 april 2026 @ 11:49:03 #47
128465 Wrapster
pi_220625471
Vast wel maar heb er geen actieve herinneringen meer aan...
heeft FOK verlaten
pi_220625556
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:51 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220625583
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 22:52 schreef Ringo het volgende:
Nooit. Je kunt users die de fout ingaan beter thuis opzoeken, dat schrikt veel meer af.
jij wel tarzan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 13:44:37 #50
441859 crew  Lenny77
pi_220626312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
Hoeveel TR's zouden er eigenlijk dagelijks ongeveer binnenkomen? Kan/mag een mod daar iets over zeggen?
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.

Er staan nu 14 TR's forumbreed.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:25:26 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220626511
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de consensus nu ineens dat er iets mis is met TR's zetten? :o
WHY? :?
In theorie, niks.
In praktijk echter, werkt dit niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220626577
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit. Ik vind dit zo laf.
Is zo laf. Iemand aangeven vanwege bepaalde woorden of een bepaalde mening.
Ik probeer altijd ook zo veel mogelijk de discussie aan te houden.
Helaas is dat met bepaalde users gewoon niet te doen en op en duur houdt het gewoon op.
pi_220626587
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
pi_220627135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
Ik vergeet het nog wel te vaak.

Ik blijf graag in discussie, en ja soms wat fel en ga gewoon door op iemand.
Moet ik ook niet doen en je moet gewoon een TR zetten voor zo´n geval.

Praktijk wijst er echter op dat er niets tot bijna niets met TRs gedaan wordt.
Dus dan heb ik ook zoiets: Er moet ook eens iets tegen gezegd worden, want die figuren kunnen blijven doorgaan.
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2026 15:37:19 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:37:04 #55
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220627141
Is toch wel een keer of 3 voorgekomen denk ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2026 @ 16:04:05 #56
364681 over_hedge
pi_220627254
Ja. En @Jippie doet er meestal ook wat mee :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220627257
Nee ben niet links en kan omgaan emoties
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220627487
Af en toe, zeg eens in de paar maanden. Als een topic uit de hand loopt en reageren alleen maar het topic vervuilt is een TR soms handiger.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 21 april 2026 @ 17:03:49 #59
485843 crew  Jippie
pi_220627494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Ja. En @:jippie doet er meestal ook wat mee :7
Wie, wat, waarmee?
pi_220627588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:36 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dat is absoluut niet waar. Met alle TR's die ik heb gezet (okay, dat zijn er niet veel) is iets gedaan.
Als er met jouw TR's vrijwel niets gedaan is, moet je je eens afvragen waarom dat is.
Ik zet TR echt alleen als het echt erg geworden is. Dus nee.

Ligt mss ook aan het subforum, maar goed ik ben niet de enige die het zegt.
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:35:44 #61
388664 crew  Dotteke
pi_220627623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hangt van het subforum af..
Een iets rustiger zit rond de 0 a 3
NWS kan er zo maar 20 of meer halen.
KLB ook een hoop als ze daar aan het spelen zijn.

Er staan nu 14 TR's forumbreed.
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:41:31 #62
441859 crew  Lenny77
pi_220627646
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In RLS had ik er vaak 30 of meer perdag
En waren die terecht?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 17:45:28 #63
388664 crew  Dotteke
pi_220627658
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En waren die terecht?
Niet altijd nee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')